Svakako je dobro da su vozarine visoke ali mislim da bi za njih ovo bilo važnije
ULPL (Alpha Adriatic d.d.)
-
-
-
A njima je najvažnije da se napokon dogovore sa HBORom i riješe ovu trakavicu, tko je kome dužan, koliko, i refinanciraju obaveze po nekoj normalnoj kamati i dugačkim rokom povrata da možeš raditi i vratiti sve kredite,
Hbga brodari su u krizi zadnjih 10 godina sa vozarinama, a krediti idu uredno .....
Kontra svega sa koronom, sad se pumpa lova i odgađaju krediti svima u gospodarstvu. Da ne dožive svi redom sudbinu brodara ... to je tako kad nemaš sreće, pa te ne posere u pravo vrijeme, nego se sam čupaj.
A danas, svi imaju podršku države. Sad dali će dobiti i drugi priliku za nastavak poslovanja.... vrag zna.
-
Pretpostavljam da su tri pod ugovorom. Nisam siguran za cetvrti brod "Verige" koji jedini plovi pod HR zastavom.
Nekako sumnjam da ce se ista od ovoga ludila preliti na trzisnu cijenu obzirom na poznato stanje. Nekakvi pomaci bili danas no to ne da nije za burek, nego ni za masan papir u kojem dolazi.
No burza nikad kako mi mislimo.
-
Verige stisnuo gas.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…8/vessel:VERIGE
kolega LodeRunner,
I Champion Istra plovi pod HR zastavom.
-
Ono što znam za Verige je da je imao jednogodišnji najam kod Clearlakea negdje do druge polovice ožujka, što znači da je tajming bio skoro idealan.
-
MR 69701 USD/day
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
moguce da su dodano smanjili dug prodajom broda u sijecnju, kao i da ovaj kvartal budu u plusu obzirom na to i na vozarine. Sada je ukupan dug oko 650 mil HRK a kljuc PSN drzi MFIN, HBOR, i ZABA. Upitan je uspjeh PSN?
-
Manu - koliko sam shvatio i UB je vlasnik i Punte i Valvoline dio direktno dio preko ovisnog drustva, i brodove prodaje stecajni UB? To znaci da je UB izgradilo dva broda za sebe?
-
Evo mali podsjetnik za 1Q 2020.
- vrlo značajan otpis duga
- glavnica duga će imati pozitivan učinak
na bilancu društva.
Poslušati od 17:28
-
da još da sve to implementiraju i dogovore... taj značajan otpis duga spominju već godinu i pol
-
-
MR 69083 USD/day
-
-
Skok za više od 50%. Ne sjećam se ni približno nečeg sličnog na TC. Nadam se da nije greška.
-
"Cijena na tržištu za taj brod tada bila 25 milijuna dolara. Stoga smo mi pristali da naša liberijska tvrtka kupi taj brod za 30 milijuna dolara, ali da dođe do promjene vlasništva u tvrtki tako da mi za 55 posto udjela u liberijskoj tvrtki platimo proporcionalnu cijenu (od oko 17 milijuna dolara - op.a.) za brod, a da Uljanik brodogradilište bude vlasnik 45 posto liberijske tvrtke koja je vlasnik broda”
Jel netko ima info je li ULPL otkupio suvlaničke dijelove od UB za brodove građene po navedenom modelu - Veruda i Stoja.
-
može li info- koliko sam shvatio iz ranijih komentara UB je vlasnik i Punte i Valvoline, dio direktno, dio preko ovisnog drustva, a te brodove sad prodaje stecajni UB? To znaci da je UB izgradilo dva broda za sebe? To je financirao te gradnje ako su banke, je li država jamčila za te kredite i je li platila ta jamstava, ako je onda je preuzela hipoteke nad tim brodovima? jesu li ovi navodi točni?
-
Tu vise neznas tko pije, tko placa... tj. Neznaju ni oni koji bi trebali..
Brodovi su valjda bili svaki u svojoj kompaniji u suvlasnistvu izmeđi brodogradilista i plovidbe, za kredite jamci drzava, kao i za visak cijene broda od realne cijene na trzistu koje je trebala pokriti drzava.. a kako? vrag zna, to valjda nisu planirali, kao i inace kako ne planiraju nista pametno u drzavi ... i onda dobijes ovaj kupus, pat poziciju, uz niske vozarine zadnjih godina i velike kamate na kredite.. jednom rijecju zamrseno do jaj...
Ako nista drugo bar za tankere ce cijena valjda skociti kroz godinu, dvije,... mislim na vrijednost tankera kao plovila...ipak su noviji, moderni, i tako sadsnja TK ulpl je kikiriki, ali kad je sve zamrseno, nije ni cudo
-
može li info- koliko sam shvatio iz ranijih komentara UB je vlasnik i Punte i Valvoline, dio direktno, dio preko ovisnog drustva, a te brodove sad prodaje stecajni UB? To znaci da je UB izgradilo dva broda za sebe? To je financirao te gradnje ako su banke, je li država jamčila za te kredite i je li platila ta jamstava, ako je onda je preuzela hipoteke nad tim brodovima? jesu li ovi navodi točni?
Vlasnik tih brodova je Uljanik brodogradilište a kod ULPL su u menadžmentu. Ne vidim zašto bi ove druge stvari bile toliko bitne i čemu ta igra eci peci pec sa pitanjima i istovremeno ponuđenim odgovorima na njih. Ako ti nešto znači, brodovi su pod hipotekom zabe najvećim dijelom, što je već sve rečeno ranije. Uostalom, da je država bila jamac banke bi se već odavno naplatile pa se već iz toga može izvući zaključak.
-
pitanje je zbog neznanja, zapravo zanimljivo je da je brodogradiliste imalo financijsku snagu izgraditi brodove za sebe, te da su banke htjele to financirat bez pomoci drzave. Preprodajom tih brodova ulpl moze ugovor o upravljanju istih i prihode. Ali zanimljvo je i tko ce se namirit od tih prodaja. Vezano uz suvlasnistvo 55% 45% toliko ulpl sudjeluje u prihodima. Zanimljivo da drzava vodi spor protiv drustva i osoba preko kojih je radila subvencije za UB.
-
ulpl se predstavljao kao transparentan izdavatelj, a tesko je utvrditi vlasnistvo brodova preko suvlasnistva vanjskih podruznica, i ugovora o prodaji i povratnoj kupnji istih brodova
-
MR 68563 USD/day
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-