Posts by Lang

    ulpl se predstavljao kao transparentan izdavatelj, a tesko je utvrditi vlasnistvo brodova preko suvlasnistva vanjskih podruznica, i ugovora o prodaji i povratnoj kupnji istih brodova

    pitanje je zbog neznanja, zapravo zanimljivo je da je brodogradiliste imalo financijsku snagu izgraditi brodove za sebe, te da su banke htjele to financirat bez pomoci drzave. Preprodajom tih brodova ulpl moze ugovor o upravljanju istih i prihode. Ali zanimljvo je i tko ce se namirit od tih prodaja. Vezano uz suvlasnistvo 55% 45% toliko ulpl sudjeluje u prihodima. Zanimljivo da drzava vodi spor protiv drustva i osoba preko kojih je radila subvencije za UB.

    može li info- koliko sam shvatio iz ranijih komentara UB je vlasnik i Punte i Valvoline, dio direktno, dio preko ovisnog drustva, a te brodove sad prodaje stecajni UB? To znaci da je UB izgradilo dva broda za sebe? To je financirao te gradnje ako su banke, je li država jamčila za te kredite i je li platila ta jamstava, ako je onda je preuzela hipoteke nad tim brodovima? jesu li ovi navodi točni?

    "Cijena na tržištu za taj brod tada bila 25 milijuna dolara. Stoga smo mi pristali da naša liberijska tvrtka kupi taj brod za 30 milijuna dolara, ali da dođe do promjene vlasništva u tvrtki tako da mi za 55 posto udjela u liberijskoj tvrtki platimo proporcionalnu cijenu (od oko 17 milijuna dolara - op.a.) za brod, a da Uljanik brodogradilište bude vlasnik 45 posto liberijske tvrtke koja je vlasnik broda”

    Jel netko ima info je li ULPL otkupio suvlaničke dijelove od UB za brodove građene po navedenom modelu - Veruda i Stoja.

    Manu - koliko sam shvatio i UB je vlasnik i Punte i Valvoline dio direktno dio preko ovisnog drustva, i brodove prodaje stecajni UB? To znaci da je UB izgradilo dva broda za sebe?

    moguce da su dodano smanjili dug prodajom broda u sijecnju, kao i da ovaj kvartal budu u plusu obzirom na to i na vozarine. Sada je ukupan dug oko 650 mil HRK a kljuc PSN drzi MFIN, HBOR, i ZABA. Upitan je uspjeh PSN?