Bit će tu napeto samo da vozarine potraju koju godinu ..............
ULPL (Alpha Adriatic d.d.)
-
-
-
Prva slika objava Nat-a na recentnu situaciju. Druge tri slike tankerasi od jucer i danas, rast od 10- tak posto. Po mom skromnom misljenju postoji mogucnost super ciklusa ako se ne desi neki veci crash, jaka kriza.
-
https://www.freightwaves.com/news/in-search…re-tankers-next ‘Everything’s flashing green’ but tanker upcycle still in early stage
-
Verige TCE$ 80,787
Veruda TCE$ 26,807
Stoja TCE$ 20,104
-
Bcti-780, dionica ULPL 26,40
Bcti-1215, dionica ULPL 24,20
-
ULPL je uvjek bila čudna "biljka" ali mene stvarno zanima ekipa koja ruši cijenu ovako na sitno ali uporno.
Znima me kamo reinvestiraju "dobit"
Q1 bi trebao bit explozivan prema svemu nama poznatom, buducnost vozarina ne izgleda lose a cijena pada.
Čudno, ali nema veze ovdje su i onako ostali samo najuporniji i najstabilniji.
-
ULPL je uvjek bila čudna "biljka" ali mene stvarno zanima ekipa koja ruši cijenu ovako na sitno ali uporno.
Znima me kamo reinvestiraju "dobit"
Q1 bi trebao bit explozivan prema svemu nama poznatom, buducnost vozarina ne izgleda lose a cijena pada.
Čudno, ali nema veze ovdje su i onako ostali samo najuporniji i najstabilniji.
Ja jucer ubacio u moju lokalnu tablicu vozarine da vidim kvartalnu i godisnju dobit sa trenutnim vozarinama.. ja neznam dali ima bolje pozicije na zse za sljedece kvartale po P/E i drugim parametrima, ako vozarine samo ostanu ovakve 💪, zato i sutim, nek ekipa prodaje 🤟ima tko i kupuje 😉 😅😅
A i vrijednost brodova je narasla nekih 7-8% u zadnjih mjesec dana, al i to je nevazno 🫣
-
da se nasalimo... svi ti dobri pokazatelji su vec uracunati u cijenu hahahahha
A valjda ce se otkljucat, ali bez vece likvidnosti nista...
-
Ma di je presa, kad sam kupovao na 20-30 kn, nitko nije htio ni stapom, iako su onda bili sa brdom upitnika oko poslovanja i izvlacenja iz blata
-
ULPL je uvjek bila čudna "biljka" ali mene stvarno zanima ekipa koja ruši cijenu ovako na sitno ali uporno.
Znima me kamo reinvestiraju "dobit"
Q1 bi trebao bit explozivan prema svemu nama poznatom, buducnost vozarina ne izgleda lose a cijena pada.
Čudno, ali nema veze ovdje su i onako ostali samo najuporniji i najstabilniji.
To je sitno. Nema prave prodaje.
-
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. A tek bi trebalo uslijediti najjače sezonsko razdoblje barem što se H1 tiče.
-
Bcti index je trenutno na najvisoj razini u 2023 godini, porastao je danas za 30 i iznosi 1245. Mislim da sve vrste i velicine tankera trenutno voze za masne masne pare, uvjeren sam da ce doba bomba vozarina potrajati jos par godina, isto su uvjereni i glavni sefovi velikih brodara. Ono sto isticu je da se boje da se ne desi nesto sto se desi jednom u tisucu. Problem je sto je danas toga jednom u tisucu puno, ali molimo boga mora da mirno plovimo.
-
Čekamo proboj na većem volumenu. S tehničke strane to bi bila potvrda za ulazak...Živi bili, pa vidjeli..
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Ma kad probije to će bit u velikom stilu . Da voze samo po ovim vozarinama što si objavio zadnje... to je kvartalno po dionici boli glava..
-
Ne voze po tim vozarinama, postavljate previsoka ocekivanja, da voze po tim vozarinama cijena bi otisla na duplo, troduplo. To su procjene na toj stranici, koja nam govori da su vozarine odlicne, jako visoke.
-
koliko im treba da naprave internetske stranice
-
Tanker Mr Yasa Vega, nekidan potpisan na godinu dana po 36 000 dolara, slicnih specifikacija kao Verige, ali noviji(2021). Da li je vrijeme za potpisati dugorocan ugovor, u godinu dana bi se zaradilo cistih 58 miliona kuna? Opeca je usporila kratkotrajno rast tankera ali ce product tankeri tu najmanje ispastati.
-
Cak i odbrojava do otvaranje stranice. Sporo ali dobro izgleda, svaka mala znaci 😂.
-
Lako za internetske stranice 🤣
Samo neka oni voze po visokim vozarinama.
-
Volim svaki vid napretka. Neka budu transparentniji, to mi je jednako vazno kao vozarine. Nece nam se cijena dionice dignuti od nas 10 ulagaca koji moramo gatati od izvjesca do izvjesca. Mozda je ovo put ka tome. Cesto ih napadam da budu transparentniji.
-
-