1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • August 19, 2021 at 1:33 PM
    • #981

    milsim da imaju velikog kupca koji će kroz jeftin dokap doći do brodova i onda će omogućiti keš za kupnju još ta tri... kad stavi sve na papir za male pare doći će do 8 brodova. Najviše mi žao što će vjerojatno dokap ići po najnižoj.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 19, 2021 at 1:38 PM
    • #982
    Quote from Paulie
    Quote from Manu

    Već potpisali ugovore i to 2+1 ultramax

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…7a1ea8e6fb2.pdf

    Oni rade kao da je sve već gotovo što se tiče dokapa.

    Inače ni puno veće i stabilnije kompanije danas ne srljaju u novogradnje nego se okreću sekundarnom tržištu. Očito se ne zabrinjavaju da bi mogli dobiti vlasnika koji ne razmišlja kao oni.

    A kada se te novogradnje dovrše i isporuče tko zna kakva će biti priča s vozarinama na svjetskom tržištu.

    Pa netko valjda zna? Ili ne zna?

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • August 19, 2021 at 2:24 PM
    • #983
    Quote from NaBiduAsku

    milsim da imaju velikog kupca koji će kroz jeftin dokap doći do brodova i onda će omogućiti keš za kupnju još ta tri... kad stavi sve na papir za male pare doći će do 8 brodova. Najviše mi žao što će vjerojatno dokap ići po najnižoj.

    Pa uplati kod mittka 100.000 kn i neće ti biti žao, bit ćeš presretan.

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • August 19, 2021 at 2:26 PM
    • #984
    Quote from lebowski
    Quote from NaBiduAsku

    milsim da imaju velikog kupca koji će kroz jeftin dokap doći do brodova i onda će omogućiti keš za kupnju još ta tri... kad stavi sve na papir za male pare doći će do 8 brodova. Najviše mi žao što će vjerojatno dokap ići po najnižoj.

    Pa uplati kod mittka 100.000 kn i neće ti biti žao, bit ćeš presretan.

    komplicirano mi a i mislim da je to sad već passe.

  • Hans
    Početnik
    Reakcija primljeno
    6
    Postova
    16
    Member since
    March 4, 2020
    • August 19, 2021 at 2:29 PM
    • #985

    Worst case scenario je da nakon ovog dokapa bude jos jedan u narednoj godini po istoj cijeni.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • August 19, 2021 at 2:47 PM
    • #986

    Mislim da su ipak trebali ići na rabljene brodove, ali dobro njihova odluka..

    Velika prednost kod rabljenih brodova je što su jeftiniji od novogradnji i vrlo brzo su

    spremni za iskorištavanje, za razliku od novih brodova na koje treba čekati. Cijene rabljenih

    brodova dosežu najveću vrijednost u konjunkturnim razdobljima. Razlog su: ograničeni

    brodograđevni kapaciteti, veliki vremenski rok isporuke novogradnji te brza dostupnost

    rabljenih brodova. U konjunkturi cijene rabljenih brodova mogu doseći veće vrijednosti od

    cijena novogradnji; razlog je čekanje na novogradnje, dok rabljeni brodovi donose profit

    odmah.

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • August 19, 2021 at 3:02 PM
    • #987
    Quote from Flight
    Quote from diokidina

    Flight

    Oni dokapitalizacijom kupuju brodove, sta ce kupit ako bude izdanoj 1mil dionica po 25kn????

    100mil kn ima triba za kupit 2 broda, mozda u Kini nesto jeftinije cc 80mil kn.

    To naprosto nije istina. Dakle, dokapom se ugovara i naručuje dva(+1) nova broda, daje se učešće. A izgradnja broda će se financirati dugom i eventualno nekim novim dokapom. odnosno i prodajom imovine (starih brodova).

    To je tvoje razmišljanje. Daj mi podatak di su to izjavili.

    Dobro je u tome sto su vec davno iskomunicirali sa Kinezima za izgradnju brodova, da su to napravili iza dokapitalizacije, brodovi ne bi bili izgrađeni min 5g.,jer je veliki interes za bulkove.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 19, 2021 at 3:18 PM
    • #988
    Quote from diokidina
    Quote from Flight

    To naprosto nije istina. Dakle, dokapom se ugovara i naručuje dva(+1) nova broda, daje se učešće. A izgradnja broda će se financirati dugom i eventualno nekim novim dokapom. odnosno i prodajom imovine (starih brodova).

    To je tvoje razmišljanje. Daj mi podatak di su to izjavili.

    Dobro je u tome sto su vec davno iskomunicirali sa Kinezima za izgradnju brodova, da su to napravili iza dokapitalizacije, brodovi ne bi bili izgrađeni min 5g.,jer je veliki interes za bulkove.

    Mene bi zivo zanimalo saznati kada je to drug brane isao pregovarati sa kinezima pa je uhvatio prvi slot? Pretpostavit cu negdje oko bozica 2020 kada nikome to nije palo napamet, lagano skoknuo do shanghaia i ruka ruci 8)

    Dvije su varijante:

    1. Drug brane je vizionar i znao je da slijedi uzlet bdi

    2. Puca mu, nisu njegove pare i ko zna sta je napricao kinezima

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • August 19, 2021 at 9:05 PM
    • #989

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • August 20, 2021 at 8:26 PM
    • #990
    Quote from noname

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

    Kolega, siguran sam da koristite zastarjele podatke...

    Najnoviji podaci o vrijednost brodovw (sto ja imam) su

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa je vrijednost flote...

    Solin (supramax; 52 dwt; 2012.) – 18 mil USD

    Peristil (supramax; 50 dwt; 2010.) – 17 mil USD

    Sv. Dujam (supramax; 50 dwt; 2010.) -17 mil USD

    Trogir (handy; 44 dwt; 2001.) – 6,5 mil USD

    Split (handy; 44 dwt; 1998.) – 6,5 mil USD

    Ukupna, tržišna vrijednost flote iznosi 65 mil USD odnosno 415 mil kn (USD/HRK 6,39)...tj NAV 64kn/share (i to uzimajuci samo vrijednost brodova (bez KI i ostale DI) uz ukupni dug)...tj. NAV je oko 90kn/share kad se ukljuci ostala DI i KI u izracun

    Po ovom izvoru vrijednost flote je jos i veca...s tim da su ovo cijene od prije 3 tjedna (week 30) a u medjuvremenu su vozarine jako narasle pa pretpostavljam i vrijednost brodova...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ako vam nije tesko, posaljite izracun flote pojedinacno po svakom brodu...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • August 20, 2021 at 8:37 PM
    • #991
    Quote from noname

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

    Tankerska mi je vjerojatnija. ATPL se trenutno bavi stabiliziranjem svog poslovanja, ne vjerujem da sada razmisljaju o ovakvim stvarima.

    Tankerska je prosle godine imala 100M neto dobiti, kesa na racunu ima skoro 300M... tako da im ovih 50M stvarno nije problem, a za te novce dobiju puno vrijedniju imovinu i vec operativne brodove koji ce im vratiti ulaganje moguce vec kroz godinu dana.

    Jedan kolega ima teoriju da je upravo Tankerska taj poznati veliki kupac i da su ovi novi brodovi naruceni u dogovoru s njima. Vjerojatno su vec dubinski snimili poslovanje, znaju u sta ulaze, vec su u pokusaju prethodnog dokapa iskazali interes... sve to ima smisla. Ovime bi lijepo upotpunili svoju flotu bulkera, sada imaju samo 4 handyja i imalo bi smisla da u ovo perspektivno doba za bulkere zele brzo i jeftino povecati svoju flotu.

    Dokazali su vec da znaju posao, a ovo im je stvarno minimalan rizik i nikakvo financijsko opterecenje.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • August 20, 2021 at 8:51 PM
    • #992
    Quote from Parica
    Quote from noname

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

    Kolega, siguran sam da koristite zastarjele podatke...

    Najnoviji podaci o vrijednost brodovw (sto ja imam) su

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa je vrijednost flote...

    Solin (supramax; 52 dwt; 2012.) – 18 mil USD

    Peristil (supramax; 50 dwt; 2010.) – 17 mil USD

    Sv. Dujam (supramax; 50 dwt; 2010.) -17 mil USD

    Trogir (handy; 44 dwt; 2001.) – 6,5 mil USD

    Split (handy; 44 dwt; 1998.) – 6,5 mil USD

    Ukupna, tržišna vrijednost flote iznosi 65 mil USD odnosno 415 mil kn (USD/HRK 6,39)...tj NAV 64kn/share (i to uzimajuci samo vrijednost brodova (bez KI i ostale DI) uz ukupni dug)...tj. NAV je oko 90kn/share kad se ukljuci ostala DI i KI u izracun

    Po ovom izvoru vrijednost flote je jos i veca...s tim da su ovo cijene od prije 3 tjedna (week 30) a u medjuvremenu su vozarine jako narasle pa pretpostavljam i vrijednost brodova...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ako vam nije tesko, posaljite izracun flote pojedinacno po svakom brodu...

    Display More

    Evo vrijednosti koje sam uzeo pri izračunu ( izvor mi je bila mitkova tablica i vjerujem da je bila realna u datom trenutku) s napomenom da sam stavio tečaj 6,2 :) ( nekako sam naučio biti oprezan pri projekciji prihodovne strane pa uvijek postavim nešto konzervativno kako bi anulirao negativan trend:) ). Uglavnom s dolje navedenim vrijednostima i aktualnim tečajem od 6,3977 kn za 1 USD, ajde nazovimo ga obrtni NAV, iznosi 46,58 kn po dionici. Sve su to samo prolazni podaci ali zašto ne bi bili zabilježeni pa da sve skupa lakše komentiramo i uspoređujemo kada dođu rezultati za 3. kvartal. Naravno tada će se smanjiti obveze, povećati lova na računu, brodovi će vrijediti više ali će se povećati i broj dionica.

    Solin (supramax; 52 dwt; 2012.) – 17.609.929 USD

    Peristil (supramax; 50 dwt; 2010.) – 15.411.594 USD

    Sv. Dujam (supramax; 50 dwt; 2010.) -15.411.594 mil USD

    Trogir (handy; 44 dwt; 2001.) – 6.500.000mil USD

    Split (handy; 44 dwt; 1998.) – 5.500.000 mil USD

    p.s imam malih problema sa dozvolom objave od strane administratora ( zadnja objava je trebala protek od 24 sata :) ) pa se nadam da će se i to popraviti i da mi objave ipak budu malo aktualnije...

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • August 20, 2021 at 9:06 PM
    • #993
    Quote from mitkko
    Quote from noname

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

    Tankerska mi je vjerojatnija. ATPL se trenutno bavi stabiliziranjem svog poslovanja, ne vjerujem da sada razmisljaju o ovakvim stvarima.

    Tankerska je prosle godine imala 100M neto dobiti, kesa na racunu ima skoro 300M... tako da im ovih 50M stvarno nije problem, a za te novce dobiju puno vrijedniju imovinu i vec operativne brodove koji ce im vratiti ulaganje moguce vec kroz godinu dana.

    Jedan kolega ima teoriju da je upravo Tankerska taj poznati veliki kupac i da su ovi novi brodovi naruceni u dogovoru s njima. Vjerojatno su vec dubinski snimili poslovanje, znaju u sta ulaze, vec su u pokusaju prethodnog dokapa iskazali interes... sve to ima smisla. Ovime bi lijepo upotpunili svoju flotu bulkera, sada imaju samo 4 handyja i imalo bi smisla da u ovo perspektivno doba za bulkere zele brzo i jeftino povecati svoju flotu.

    Dokazali su vec da znaju posao, a ovo im je stvarno minimalan rizik i nikakvo financijsko opterecenje.

    Display More

    Da živimo u nekom ljepšem i pametnijem svijetu onda bi se lijepo dečki iz tankerske, atlantske i jadroplova zajedno sjeli te uz finu pašku janjetinu dogovorili o spajanju u jednu tvrtku i svi bi bili konkurentniji kada dođe do loših dana....

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 20, 2021 at 9:58 PM
    • #994

    A što ako recimo Tankerska ponudi upis cijele emisije, to bi isto bio super scenarij?

    Ja mislim da u ovoj fazi dokapitalizacije trebaju ucestvovati isključivo profesionalni ulagači i fondovi. Ako netko želi strateški ovladati kompanijom neka kasnije da javnu ponudu ili napravi novi dokap po višoj cijeni koja će vrednovati i premiju na prethodno uloženi kapital. Ovaj dokap po mojoj procjeni nije osmišljen za takve kombinacije.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • August 20, 2021 at 11:09 PM
    • #995
    Quote from Flight

    A što ako recimo Tankerska ponudi upis cijele emisije, to bi isto bio super scenarij?

    Ja mislim da u ovoj fazi dokapitalizacije trebaju ucestvovati isključivo profesionalni ulagači i fondovi. Ako netko želi strateški ovladati kompanijom neka kasnije da javnu ponudu ili napravi novi dokap po višoj cijeni koja će vrednovati i premiju na prethodno uloženi kapital. Ovaj dokap po mojoj procjeni nije osmišljen za takve kombinacije.

    U teoriji da, ali mi nikako nije jasno zasto bi TNPL sudjelovala u nekom drugom/buducem dokapu po vecoj cijeni kad sada imaju priliku uc...ako sad ne udju onda nece nikad, ovakav diskont nikad vise nece dobit...IMHO

    A ova narudzba brodova meni pokazuje da ulazi netko tko zeli od JDPL-a napravit stabilnu kompaniju sa flotom prosjecne starosti 5-6 godina...implicira da ulazi netko sa strategijom razvoja za buducih 10g i netko tko ima para jer JDPL sa kof.tek.lik. oko 0,2 i kof zaduzenosti 0,7 (dug/(trz.vrij.flote+KI+DI)) to sam ne moze...mozda i moze ako vozarine budu visoko sljedece 2-3 g, ali rizik je izrazito visok...

    Isto tako, obzirom na bilancu i stanje na trzistu, bilo je logicno da kupe polovne brodove, ali ocito buduci vlasnik razmislja na duze staze i nije fokusiran na trenutno stanje...

    A mozda se samo ekipa zaigrala sa nicijim/drzavnim parama pa ih boli tuki...ne bi bilo prvi put...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 21, 2021 at 6:05 AM
    • #996

    Pa nisu oni narudžbu brodova osmislili "jučer". S čime bi išli u IPO po novi kapital da nemaju neki plan pomlađivanje flote.

    Mislim da se opet robuje stereotipu da "netko drugu zna i može bolje" i to tako glupavo da su neki očito spremni dati odnosno prepustiti i svoje dionice nekom dokapitalizatoru koji bi preuzeo kompaniju bez ikakve premije, tj. uz diskont.

    U ovoj fazi veličine i razvoja kompanije bilo bi sjajno da nitko ne ostvari/zadrži ontrolu samostalno ili u aranžmanu s nekim postojećim dionicarem I ako se u tome uspije i mali dioničari bi mogli imati značajnije koristi od vlastitih uloga. To.je barem i prosjecnom Dodi jasno.

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • August 23, 2021 at 10:54 AM
    • #997

    Javilo ih se 10-15.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 23, 2021 at 11:12 AM
    • #998
    Quote from diokidina

    Javilo ih se 10-15.

    Izvor?

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • August 23, 2021 at 11:13 AM
    • #999

    ne znam koliko ih je ali tu vam je obavijest neka... https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39488

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • August 23, 2021 at 11:20 AM
    • #1,000
    Quote from looserst
    Quote from diokidina

    Javilo ih se 10-15.

    Izvor?

    Sam centar

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:06 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      913k
      2.1k
    3. goranlagea

      May 23, 2025 at 4:06 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 3:58 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 23, 2025 at 3:58 PM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 473

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 3:39 PM
    2. Odgovora
      473
      Pregleda
      204k
      473
    3. All

      May 23, 2025 at 3:39 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 2:37 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      905k
      2k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 2:37 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    goranlagea May 23, 2025 at 4:06 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:58 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 2:37 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™