Hvala svima za postane informacije.
Dakle, pokusavam rezimirati ono sto sam ovdje procitala.
Status je revidirao svoje navode pa se ispostavilo da je ipak mitkko uzeo dobru vrijednost broda Bene, u uz to ni razlike za tecaj u izracunima nema ili bi bila zanemariva, sto znaci da su izracuni ispravni. I to se sada razjasnilo, to je ok, ovo je mjesto za dijalog. Flight, od Vas ocekujem da pazite na ove nestasne i uocite neispravnosti, Vi ste mi referenca. :))
S obzirom da Status navodi da su imali problema s likvidnoscu, cini se da je dobar postupak prodaja broda Bene, koji je doslovno svojevremeno plutao 10 mjeseci pred lukom u Bangladesu pod sudskom mjerom, sto znaci da tada ne samo da nije zaradjivao vec je samo bio trosak te se nije odrzavao kako treba. Prodaja bi definitivno trebala popraviti situaciju s likvidnoscu i to bi se trebalo vidjeti u iducem izvjestaju, ako transakcija bude provedena (brod je prodan za 5,125 mil $ = 37,8 mil kn).
Za dokapitalizaciju nismo sigurni da li ce se sa sigurnoscu izvrsiti, kada i kako (ide se u smijeru izdavanja dionica; harpun je naveo 4,9 mil dionica za 40,9 mil kn, sto mi se cini prilicno dobro (sto Parica kaze "ako tako bude, u teskoj smo pari" :)); trebala bih link za ovu informaciju). Za sada je dokapitalizacija izgledna i za to su izvrsene potrebne predradnje.
U Statusovom postu mi je u ocima zabljesnuo znak $ kad sam vidila da bi kratkorocno moglo i na 50 kn. :))) To sam uocila. :)) Vidim da u svom postu i Flight navodi slican scenarij „Kratkoročno je naravno moguće svašta.“
Pratim Atpl pa je ovo usputna dionica jer se bavi istom djelatnoscu. Moja procjena u projekciji za 1Q koju sam objavila za Atpl je pod „Forumas 4“, al nemojte sad to svima reci. :)) S obzirom da Jdpl ima isti tip brodova, moze se uociti u mojoj procjeni na Atpl da sam koristila gotovo iste vrijednosti vozarina i troska kao mitkko ovdje za taj tip broda. To sam ovdje vec i rekla. Cini se da bi rezultat za 1Q trebao biti dobar, a k tome se mozda zabiljezi i jednokratni priljev od prodaje broda.
RE: JDPL (Jadroplov d.d.)
Usporedila sam iznose vozarina i troska koje sam koristila kod izracuna predvidjenog rezultata za 1Q/2021 za Atpl.
Za Supramax na spotu sam predvidjela prosjecnu vozarinu 16.000 $ (identicno iznosu u tabeli iznad) te trosak u iznosu 10.200 $ (u tabeli iznad je 10.182 $). Bila sam 18 $ manje precizna, uz uvjet da se trosak za isti brod ova dva brodara mogu usporediti.
Cini se da ce rezultat za 1Q biti dobar.
Najvise mi se svidio post Flighta kada s jedne strane navodi „worst case scenario“, a s druge dobar ukoliko se „postojeci oporavak pretvori u dugorocni ciklus rasta vozarina“. Ovo je upravo promatranje iz vise perspektiva, a svakome od nas ostavlja da procijenimo.
Mene i u Atpl vuce upravo velika vjerojatnost da se ova razina „visokih“ vozarina nastavi jer upravo ulazimo u period kada su one inace na visim razinama. Ustvari je ovaj kvartal, koji je vec iza nas, bio iznimno „neuobicajen“ s ovako visokim vozarinama.
Dok ja ovdje lamentiram i crtam, pametni na burzi nesto poduzimaju. :))) Al dok ja razmotrim, promotrim, proucim....