Nema dokapitalizacije sigurno do kraja godine!!!!
Najvjerojatnije da je i nema ove godine.
Planiraju dokapitalizaciju iduce godine kada svi najavljuju recesiju i pad vozarina. Sada im je preskupa za preuzimanje uz dokapitalizaciju.
Nema dokapitalizacije sigurno do kraja godine!!!!
Najvjerojatnije da je i nema ove godine.
Planiraju dokapitalizaciju iduce godine kada svi najavljuju recesiju i pad vozarina. Sada im je preskupa za preuzimanje uz dokapitalizaciju.
Riči vam se pozlatile da bude po 10 a postojeći dioničari prvi u redu 🤑
Ajmo ovako hipotetski pa da dokap bude po 50 kn dionica ( nominala), to ne znači da će trenutni profitirati, jer se tada trenutne dionice okrupne 5 u jednu, pa si na opet 50 kn nominale. Ne vidim što bi postigao što imaš pravo prvenstva u dokapu, kako god okreneš imao bi značajno manju zaradu po dionici.
Polako...ovako ja gledam na dokap (ne samo kod JDPL)...
1. Dokap se ne moze provest po nizoj cijeni od nominalne vrijednosti, ali se moze provesti po vecoj tako da, u ovom slucaju, nominala uopce nije bitna, niti ce se spajat dionice
2. Ako dokap ide po vecoj cijeni od trzisne (ili BVPS) to je super za postojece jer ocito postoje kupci/dokapitalizanti koji placaju premiju i vrednuju dionicu vise od trzista, cijena na trzistu bi trebala konvergirat ka cijeni iz dokapa
3. Ako dokap ide po nizoj cijeni od BV onda je to za sve sudionike dokapa "poklon" jer dobijaju dionicu za 0,5 BV, odnosno dobiju dionicu u pola njene vrijednosti. Dokapom se smanjuje BVPS, ali kapital i novac na racunu se povecava za iznos prikupljenog kapitala u dokapu. Isto tako, pogresno je navedeno da BVPS pada za 50% (ako se dokap provede u omjer 1 stara za 1 novu dionicu i ako je npr. BVPS 100, a dokap ide po 50kn) jer dokapa povecava kapital za uplaceni novac i BVPS pada na 75kn. E sad, tesko je objasnit...ali ako si prije dokapa imao 1 dionicu trzisne vrijednosti 50km, a BVPS je 100kn do vrijednosti BVPS trebas rast od 100% i zaradio si 50kn...a nakon dokapa imas 2 dionice trzisne vrijednosti 50kn (a BVPS je nakon dokapa 75kn) treba ti dvostruko manji rast odnosno 50% (logicno, jer imas dvostruko veci broj dionica) do BVPS i imas zaradu 50kn...odnosno, za sudionika dokapa, nema sustinske razlike prije i poslije dokapa...ako postojeci mogu sudjelovat kod ovakvog dokapa svi sudionici su jednako tretirani i nitko nije ostecen...
4. Treba se zapitati zasto se neka dionica trzi na 0,5BVPS (ne pricam ovdje o JDPL)...ako je zbog zaduzenosti, dokap takvoj dionici "dize vrijednost" jer se glavni problem rijesava i u tom slucaju nije nelogicno ocekivat rast trzisne cijene
5. Isto tako, nije BVPS jedino mjerilo vrijednosti firme (kod brodara je jako vazan jer su brofovi lako utrziva imovina); dokapom EV/EBITDA ostaje ista, neto dug pada, zaduznost pada, koeficijent likvidnosti rastu, smanjuje se EPS, profitabilnost ostaje ista itd...uglavnom dokap treba imat cilj
5. Problem dokapa JDPL-a nije cijena, ona je potpuno nebitna, vec svrha dokapa, odnosno JDPL dokap uopce ne treba, mlati pare i servisira dugove, a prsirenje flote (novogradnje) moze servisirat iz operativnog poslovanja...i tu je, imho, problem...jer trenutno imas odredjeni kapital/imovinu koji mlati brutalnu paru i sad ces dobit ogromnu kolicinu kesa (koji ti ne treba) i njegovim angaziranjem poprilicno ces smanjiti profitabilnost jer je cijena brodova otisla u nebo i ROI je puno manji nego prije godinu dana...oprostite, ali u ovoj tocki, ne mogu ne spomenuti, obozavanog Dedu koji je raskinuo 2 novogradnje dogovorene pocetkom prosle godine i tako ostetio drustvo za barem 20mil USD (trenutno), a moguce i 50mil USD kroz 2-3 godine...da shvatite svu genijalnost Dede radi se o iznosu oko 200kn-250kn po dionici...nocna mora
Ovo sve vrijedi ako postojeci mogu sudjelovat (a JDPL je izdao sluzbenu obavijest da ce bit ukljuceni)...u suprotnom je banana...
P.s. nemam JDPL
Koja je bila cijena onih JDPL otkazanih novogradnji ultramaxa ?
Greek bulker owner Globus Maritime will be adding two more fuel-efficient ultramax newbuilds to its fleet, following the company’s debut order earlier this month.
The Nasdaq-listed firm has booked a pair of 64,000 dwt ships at Cosco KHI Ship Engineering in China for around $70.3m. The first vessel is scheduled to deliver in the third quarter of 2024, while the second one should arrive in the fourth quarter of the same year.
navodno će se pridružiti i trogir
navodno će se pridružiti i trogir
Je li to provjereno? Je li ima kakva objava?
da ima objava onda ne bi bilo navodno, o tome se govori
da ima objava onda ne bi bilo navodno, o tome se govori
Gdje se o tome govori?
Je li to ona shema, jedan je pretpostavio, a ostali prenijeli kao gotovu stvar!
bilo je to negdje spomenuto prilikom objave potpisivanja ugovora.
navodno će se pridružiti i trogir
Obavijest o kupnji LPG broda Obavijesti izdavatelja - EHO (zse.hr)
Jesu oni sad to dali u najam ili uzeli u najam, ništa ne shvaćam...
Ispricavam se ovim putem, jer nisam dao na vrijeme potrebite informacije.
Nije ovo sve, uskoro ce deda objaviti jos neke pojedinosti.
Svi smo mislili da je "dedica" posenilio ali evo , ugodno nas je iznenadio. Novi brod sa već ugovorenim TC.
Bravo "dedice"
Šteta kaj nisu kupili nekog bulkera nego LPG za koji sveti Joakim tvrdi da su sad na vrhuncu al hajde šta on zna...
Svi smo mislili da je "dedica" posenilio ali evo , ugodno nas je iznenadio. Novi brod sa već ugovorenim TC.
Bravo "dedice"
Bilo bi lijepo da nam daju info po kojim uvjetima je dano u najam....
A u nastupnim izjavama tvrdio je da se brodovi ne kupuju na vrhuncu ciklusa nego na njegovom dnu. Pa je otkazao bulkerske novogradnje jer su kao ugovorene na vrhuncu ciklusa iako su bile 10m usd jeftinije nego danas. Pa mu izmaknu produkti jer nisu bili dovoljno odlučni a onda se tržište naglo probudilo pa ih je spremnija konkurencija pokupila. I onda ulovi lpg baš na samom špicu.
A u nastupnim izjavama tvrdio je da se brodovi ne kupuju na vrhuncu ciklusa nego na njegovom dnu. Pa je otkazao bulkerske novogradnje jer su kao ugovorene na vrhuncu ciklusa iako su bile 10m usd jeftinije nego danas. Pa mu izmaknu produkti jer nisu bili dovoljno odlučni a onda se tržište naglo probudilo pa ih je spremnija konkurencija pokupila. I onda ulovi lpg baš na samom špicu.
Ima deda trejderskog duha zna i on hvatati cijenu kad propusti priliku par puta pa ga sad hvata FOMO, ja sam naucio da se nesto kupuje na pocetku trenda i onda jase na tom trendu, a to su realno onda bili bulkovi koje je vec imao uparkirane i onda bi mogao taman prodati ova dva najstarija i rijesit na neko virijeme potrebe za obnovom i osnazit bilancu, a i realno za svaki novi segment treba neko novo znanje u ljudstvu, a imat samo jedan brod u nekom segmentu je glupo, pa sad radi izlete s upitnim konacnim rezultatom iman osjecaj da samo skace sa grane na granu kako mu sta pobigne isto kao i trejderi, prednosti mu je sta ima veze i kontakte za brze realizirat nesto.
A u nastupnim izjavama tvrdio je da se brodovi ne kupuju na vrhuncu ciklusa nego na njegovom dnu. Pa je otkazao bulkerske novogradnje jer su kao ugovorene na vrhuncu ciklusa iako su bile 10m usd jeftinije nego danas. Pa mu izmaknu produkti jer nisu bili dovoljno odlučni a onda se tržište naglo probudilo pa ih je spremnija konkurencija pokupila. I onda ulovi lpg baš na samom špicu.
Ima deda trejderskog duha zna i on hvatati cijenu kad propusti priliku par puta pa ga sad hvata FOMO, ja sam naucio da se nesto kupuje na pocetku trenda i onda jase na tom trendu, a to su realno onda bili bulkovi koje je vec imao uparkirane i onda bi mogao taman prodati ova dva najstarija i rijesit na neko virijeme potrebe za obnovom i osnazit bilancu, a i realno za svaki novi segment treba neko novo znanje u ljudstvu, a imat samo jedan brod u nekom segmentu je glupo, pa sad radi izlete s upitnim konacnim rezultatom iman osjecaj da samo skace sa grane na granu kako mu sta pobigne isto kao i trejderi, prednosti mu je sta ima veze i kontakte za brze realizirat nesto.
Deda je kupio mali brodić po popularnoj cijeni, u trenutku kada je gravitacija najizrazenija
Odlicna vijest, jos vise $$$ ce se sljevati na racun uz dosadasnje odlicne brojke 👌😎
Jos 2 tankerica je plan ovu godinu.
Ima deda trejderskog duha zna i on hvatati cijenu kad propusti priliku par puta pa ga sad hvata FOMO, ja sam naucio da se nesto kupuje na pocetku trenda i onda jase na tom trendu, a to su realno onda bili bulkovi koje je vec imao uparkirane i onda bi mogao taman prodati ova dva najstarija i rijesit na neko virijeme potrebe za obnovom i osnazit bilancu, a i realno za svaki novi segment treba neko novo znanje u ljudstvu, a imat samo jedan brod u nekom segmentu je glupo, pa sad radi izlete s upitnim konacnim rezultatom iman osjecaj da samo skace sa grane na granu kako mu sta pobigne isto kao i trejderi, prednosti mu je sta ima veze i kontakte za brze realizirat nesto.
Deda je kupio mali brodić po popularnoj cijeni, u trenutku kada je gravitacija najizrazenija