JDPL (Jadroplov d.d.)
-
-
-
Bojim se da će Ratko Bozic tesko do novaca bez obzira sto je otkupio trazbinu. Mogao bi se pokrenuti kazneni postupak protiv njega obzirom na to da je stecajni iz SSM bio član NO Jadroplova i da mu je ocito u sprezi sa sucima namještao slucaj.
Nece Bozic tek tako do love, dok se ne rijesi spor protiv njega koji je u visestruko vecem iznosu.
-
STEČAJNA UPRAVITELJICA SSM-a: 'Blokada Jadroplova izvršena je temeljem pravomoćne, ovršne i izvršne presude''Kamate obračunava FINA'dalmatinskiportal.hr
A gdja Mladineo nije navela tko je prije nje bio stečajni, ni da je protiv njega bila pokrenuta tužba zbog nemorala jer je istodobno bio predsjednik NO Jadroplova i stecajni SSM-a, a ujedno je vodio postupak prodaje trazbine, ma vidj kome… Ratku Božiću.
Možda će oni svi skupa i ovršiti Jadroplov, al sto će poslje biti i tko bi sve mogao biti krivično gonjen zbog očitog pogodovanja i namještanja spora i prodaje trazbine reći će USKOK koji će se nema sumnje ukljuciti u istrage.
-
Da li se igdje u izvjestaju vodila rezervacija za ovaj spor?
-
nije loše... mogla bi i ATPL fino odradit https://www.hanfa.hr/SRPI/HR/2022/2022_02_28-831363_pdf.pdf
-
Ovo je super rezultat po meni bolje od ocekivanja.
-
-
nije loše... mogla bi i ATPL fino odradit https://www.hanfa.hr/SRPI/HR/2022/2022_02_28-831363_pdf.pdf
Da, vrlo dobro
-
nije loše... mogla bi i ATPL fino odradit https://www.hanfa.hr/SRPI/HR/2022/2022_02_28-831363_pdf.pdf
Da, vrlo dobro
u godini dana zaradili pola tržišne kapitalizacije
-
[2022]
EPS = 27 kn
NAVps = 144 kn
P/E = 1,70
P/NAV = 0,32
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
U plusu 44 mil kn.
Na sud je vracen slucaj Bozic, jer su pogrešno kamate izracunali. Uskoro je i deblokada racuna.
-
Odlican rezulatat, jos da ga cijena poprati.
-
Nece najvjerojatnije danas bit odblokiran racun. Nesto se zakompliciralo.
-
Po onom što čujem od ljudi koji se razumiju u materiju, ovo bi ustvari trebala biti dobra vijest jer su kemikalci "zahtjevni".
Trogirski tankeri odoše u Njemačku
Nevolja nikada ne putuje sama: Jadroplov je, kao što smo javljali, bio pred sklapanjem posla kupnje dvaju trogirskih chemical tankera, vrijednih poput cijele brodarove flote, ali sve je žalosno propalo.
Radi se o blizancima (Trogir Kairos I i Trogir Kairos II), brodovima za prijevoz nafte, prerađevina i kemikalija. Izgrađeni su u trogirskom brodogradilištu za obitelj Danka Končara, vlasnika škvera, odnosno za njihovu tvrtku Trogir Maritime. Jedan je isporučen 2015. godine, drugi godinu kasnije.
Njihovu gradnju financirao je HBOR, državna banka za obnovu i razvitak, koja je od Končara potraživala još 39 milijuna dolara za blizance. Jadroplov je bio u pregovorima da uskoči u taj posao preuzimajući brodove i dug prema HBOR-u, ali se pokazalo da nisu uspjeli: doznajemo da se s bankarima nisu mogli naći oko 2,5 milijuna dolara.
Onda se pojavio njemački kupac i sve dogovorio za sebe.
-
Po onom što čujem od ljudi koji se razumiju u materiju, ovo bi ustvari trebala biti dobra vijest jer su kemikalci "zahtjevni".
Trogirski tankeri odoše u Njemačku
Nevolja nikada ne putuje sama: Jadroplov je, kao što smo javljali, bio pred sklapanjem posla kupnje dvaju trogirskih chemical tankera, vrijednih poput cijele brodarove flote, ali sve je žalosno propalo.
Radi se o blizancima (Trogir Kairos I i Trogir Kairos II), brodovima za prijevoz nafte, prerađevina i kemikalija. Izgrađeni su u trogirskom brodogradilištu za obitelj Danka Končara, vlasnika škvera, odnosno za njihovu tvrtku Trogir Maritime. Jedan je isporučen 2015. godine, drugi godinu kasnije.
Njihovu gradnju financirao je HBOR, državna banka za obnovu i razvitak, koja je od Končara potraživala još 39 milijuna dolara za blizance. Jadroplov je bio u pregovorima da uskoči u taj posao preuzimajući brodove i dug prema HBOR-u, ali se pokazalo da nisu uspjeli: doznajemo da se s bankarima nisu mogli naći oko 2,5 milijuna dolara.
Onda se pojavio njemački kupac i sve dogovorio za sebe.
Da nije to njihova bransa, nemaju kadar za to voditi pa bi morali taj isti kadar posuditi i platiit od nekoga dok ne nauce, a vec im nije dobar trosak poslovanja vec sad, mislim da je bolje u ovom trenutku da nisu usli u to, to sta im sadasnje vozarine idu na ruku ne znaci da su sposobni sad siriti krila odma, preveliki je to zahvat bez konkretne love od privatizacije, a pitanje je sta ce bit od toga cini mi se da deda ima velika ocekivanja od dokapitalizacije da se nada da ce se nac netko i posteno dokapitalizirat, a taj i ako se nadje bi volio sam upravljat tokovima investicija i smjeru firme. Nek se deda prvo posveti opex-u i sredjivanju postojece firme to je na dugi rok bitnije jer dobro je dok su vozarine velike ali cim padnu onda su spalionica novca jer nisu ni malo konkurentni, po meni steta sta su otkazali prve novogradnje, s dokapitalizacijom mozda s nesto vecom, novim vlasnicima mogla se firma lipo konsolidirat i prodajom ova dva stara broda itd.Kako sam reka mislim da je najveci problem troskovi unutar kompanije na duzi rok to je prvi potez s kojim se netko mora pozabavit.
-
apsolutno se slažem! sada sa tom starom kramom mlate ozbiljne novce, a kad ciklus okrene....
-
Ta 2 stara broda triba sad prodat i kupit 2 novija.
-
Novaca na racunu ima za Bozica, ali deda ne da dok se ne rijesi spor sto je Jadroplov ima prema Bozicu, koji je financijski dosta veci. U međuvremenu Bozic je spreman za pregovore. Uskoro ce se i racun deblokirati.
Sto se tice tankera Koncara ga je izvarao, pa ga je u međuvremenu prodao drugom kupcu. Mislim da sa ovim nismo izgubili, jer ta dva tankera nisu u uporabi, i trebalo je puno utrositi.
Ima drugih boljih noviteta, bit ce i sluzbeno objavljeno.
-
Novaca na racunu ima za Bozica, ali deda ne da dok se ne rijesi spor sto je Jadroplov ima prema Bozicu, koji je financijski dosta veci. U međuvremenu Bozic je spreman za pregovore. Uskoro ce se i racun deblokirati.
Sto se tice tankera Koncara ga je izvarao, pa ga je u međuvremenu prodao drugom kupcu. Mislim da sa ovim nismo izgubili, jer ta dva tankera nisu u uporabi, i trebalo je puno utrositi.
Ima drugih boljih noviteta, bit ce i sluzbeno objavljeno.
Meni samo nije jasno kako su od raspona ugovorenih vozarina od 21 000$ do 34 000$ uspjeli dobiti prosjek manji od 22 000$, nikako ne mogu to modelirati
-
Ne se srditi kolegice znate da nije problem u meni, mislim da knjigovodja nesto krivo radi jer ne bi rekao da je bas do knjige, ne znam da li ga placate dovoljno ili ima navike kao nase drzavne sluzbe pa je vise za kavom nego za knjigom pa malo zaostaje za zadnjim stranicama.
-
-