I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.
Na ovakav nacin vrijedjanja drugih i podcjenjivanja jedino Alias komunicira vec vidjeno do sada, a taj isti Alias samoprozvani analiticar je totalno fulao prognozu za drybulk 2021 godine zar ne, drugo da bi netko bio analiticar vrijedan uvazavanja javnosti taj isti analiticar mora imati javno objavljene analize s kojima bi s vremenom zaradio kredibilitet zbog svojih analiza gdje su te analize ?, a ne da netko na ovakav nacin proglasava sebe analiticarem, a bilo koga drugog malog bedaka koji ne zna nista.
sljedece
U prvom postu si napisa jer on je okosnica pocetka
"
Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.
Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?
"
Znaci link koji je objavljen ovdje dole neki dan je cinjenica koja je provjerljiva, a ne neciji copy paste djela necije privatne analize bez izvora i linka izvora i koja ukazuje da je porast bio 3% u odnosu na 2019, znaci zakljucak koji si trazio jel se netko slaze ili ne je ukazao da je predvidanje bilo krivo jer je rast bio 3%, a ne da je bio na na istoj razini.
Drugo u istom tom prvom postu uzimas sljedeci izracun
"
Šta je s neto tonažom brodova koji su porinuti u more? Danas je ukupna tonaža brodova koji prevoze dry bulk oko 940 mil. DWT. Ako usporedimo to od prije dvije godine, dođemo do zanimljivih brojki. 2019.g neto porast ukupne tonaže bio je oko 33 mil. DWT. Još jednom, ovdje govorim NETO, dakle rast novih brodova minus oni koji su odvezeni u rezalište. 2020.g se tonaža povećala za dodatnih 34 mil. DWT, dok će ove godine na pučinu izaći oko 29 mil DWT. Ukupno 96 mil. DWT-a. Vrlo je jednostavno; brodova u moru ima 10,2% više nego početkom 2019.g, dok je promet porastao, kumulativno, za mizernih, već navedenih 2,4%,. Kako je BDI indeks 2019.g bio, u prosjeku, nekoliko puta manji, nameće se logičan zaključak da je za ovakav rast dry bulka jedino i isključivo zaslužna „Božja ruka“.
"
Znaci konstatno uzimas porast tonaze s pocetka 2019 godine ali u isti izracun u obzir ne uzimas porast prijevoza od pocetka 2019 godine nego uzimas porast s pocetka 2020 godine u odnosu na godinu prije u zadnjem postu kojem uzimas samo 130 mil DWT-a porasta, da mi je znat koja je to matematika usporedbe s krivim pocetnim stanjem jednu s pocetka 2019 drugu s pocetka 2020 godine, uostalom s konstatno uobrazenim i bezobraznim ljudima nema smisla raspravljat jer tu nisi da bi ti netko ukazao na pogresku i raspravu nego si tu da bi uzdizao svoj ego i prodavao nekome svoje usluge s bezobraznim pristupom u konacnici prema svima ostalima. Svi mi imamo ego nekad veci nekad manji ali konstantno podcjenivanje svih ostalih je skroz pogresni pristup na bilo kojoj forumskoj raspravi.