1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 9, 2022 at 3:26 PM
    • #5,941
    Quote from proba

    I još nešto. Vi umjesto da budete sretni jer ste dobili ove brojke i informacije, jer sa svojim mozgom sami do ovakvih zaključaka ne bi došli ni za tisucu godina, vi na sve načine pokušavate pobiti vrlo važan podatak za buduće vozarine glupim i balavim postovima koji nemaju veze s vezom. Jednostavno žalosno. Tipičan hrvatski isključiv mozak, koji ako nije po njegovom onda sigurno nije točno. A ako je točno, koga briga, ja ću dalje po svom.

    Na ovakav nacin vrijedjanja drugih i podcjenjivanja jedino Alias komunicira vec vidjeno do sada, a taj isti Alias samoprozvani analiticar je totalno fulao prognozu za drybulk 2021 godine zar ne, drugo da bi netko bio analiticar vrijedan uvazavanja javnosti taj isti analiticar mora imati javno objavljene analize s kojima bi s vremenom zaradio kredibilitet zbog svojih analiza gdje su te analize ?, a ne da netko na ovakav nacin proglasava sebe analiticarem, a bilo koga drugog malog bedaka koji ne zna nista.

    sljedece

    U prvom postu si napisa jer on je okosnica pocetka

    "

    Kako su 11. i 12. mjesec još gori što se tiče prijevoza, cijela 2021.g će ukupno biti u razini 2019. godine, što se tiče demanda, a supply je iznimno porastao.

    Dali se i vi slažete s ovom gore analizom ili imate neke svoje brojke?

    "

    Znaci link koji je objavljen ovdje dole neki dan je cinjenica koja je provjerljiva, a ne neciji copy paste djela necije privatne analize bez izvora i linka izvora i koja ukazuje da je porast bio 3% u odnosu na 2019, znaci zakljucak koji si trazio jel se netko slaze ili ne je ukazao da je predvidanje bilo krivo jer je rast bio 3%, a ne da je bio na na istoj razini.

    A New Year and a Return to Normality? — Breakwave Advisors
    The latest variant of the virus has scuppered much of the hopes of return to normality during the year
    www.breakwaveadvisors.com


    Drugo u istom tom prvom postu uzimas sljedeci izracun

    "

    Šta je s neto tonažom brodova koji su porinuti u more? Danas je ukupna tonaža brodova koji prevoze dry bulk oko 940 mil. DWT. Ako usporedimo to od prije dvije godine, dođemo do zanimljivih brojki. 2019.g neto porast ukupne tonaže bio je oko 33 mil. DWT. Još jednom, ovdje govorim NETO, dakle rast novih brodova minus oni koji su odvezeni u rezalište. 2020.g se tonaža povećala za dodatnih 34 mil. DWT, dok će ove godine na pučinu izaći oko 29 mil DWT. Ukupno 96 mil. DWT-a. Vrlo je jednostavno; brodova u moru ima 10,2% više nego početkom 2019.g, dok je promet porastao, kumulativno, za mizernih, već navedenih 2,4%,. Kako je BDI indeks 2019.g bio, u prosjeku, nekoliko puta manji, nameće se logičan zaključak da je za ovakav rast dry bulka jedino i isključivo zaslužna „Božja ruka“.

    "

    Znaci konstatno uzimas porast tonaze s pocetka 2019 godine ali u isti izracun u obzir ne uzimas porast prijevoza od pocetka 2019 godine nego uzimas porast s pocetka 2020 godine u odnosu na godinu prije u zadnjem postu kojem uzimas samo 130 mil DWT-a porasta, da mi je znat koja je to matematika usporedbe s krivim pocetnim stanjem jednu s pocetka 2019 drugu s pocetka 2020 godine, uostalom s konstatno uobrazenim i bezobraznim ljudima nema smisla raspravljat jer tu nisi da bi ti netko ukazao na pogresku i raspravu nego si tu da bi uzdizao svoj ego i prodavao nekome svoje usluge s bezobraznim pristupom u konacnici prema svima ostalima. Svi mi imamo ego nekad veci nekad manji ali konstantno podcjenivanje svih ostalih je skroz pogresni pristup na bilo kojoj forumskoj raspravi.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 9, 2022 at 7:40 PM
    • #5,942

    ovdje na temi smo početkom 2021. imalihttps://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Midway

    a početkom 2022. imamohttps://en.wikipedia.org/wiki/Guadalcanal_camp

    svi znamo kako je to tada dalje išlo i da niti kamikaze nisu ništa bitno promjenile. :saint:

    šalu na stranu ali puno toga jako izglednog je pred nama, sada je predvidljivije i manje rizično nego prije 12 mj.

    nešto povečane valuacije su i dalje miljama udaljene od fer,u mojim očima top risk/reward

    za 12 mjeseci će biti još manje rizika ako netko baš to traži.

    realno za očekivati je da će shipping-dry bulk u očima investitora svijeta svakim danom izgledati opravdano više profitabilan,manje rizičan,više poželjan.

    uskoro,dani se broje i na naslovnicama raznih medija će vrištati,urlati i zapomagati vrhunska profitabilnost i darežljivost drybulkera prema dioničarima .

    "neka oni koji će prije naplate onima koji će kasnije" zar ne?

    uvijek dođemo do onog DEJA VU dijela ako je netko dovoljno strpljiv.

    danas je bitno lakše biti strpljiv nego 2019. 2020. ili 2021.

    trenutno uživamo vozarine iznad istog perioda 2022.

    ima dosta dima da je to već prvi dokaz da će 2022.biti bolja od 2021.

    dry bulk nije više nešto što bi trebalo otkriti,ta je faza iza nas sada je puno očiju upereno u njega i te oči traže potvrdu da je ovaj trend odrziv,da se pokušaju što jeftinije pozicionirati.

    poslovično do završetka CNY je najveća neizvjesnost i pritisak,ove godine je tu i olimpijada.

    u kini danima rastu futuresi za iron ore na DCE.

    signalizirajući optimizam kineskih kupaca koji očekuju da se počnu nadoknađivati zaostaci.

    startni pištolj je zapet hoće li opaliti prije olimpijade ili poslije investitorima nebi smio biti neki problem.

    više prilika da se zauzmu dodatno još bolje startne pozicije.

    ovo bi bio moj pogled iz investitorskog kuta za neki budući rezime.

    bilo bi mudro postaviti si pitanje zašto charterersi koji su iz prve ruke najbolje upučeni i koji na svakodnevnoj bazi ugovaraju plačaju ovako visoke profitabilne vozarine drybulkerima za 6-24 mjeseca unaprijed čak i sada u siječnju kada su vozarine pod najvećim pritiskom.

    i iz toga pokušati izvući najizgledniji scenarij za 2022. i 2023.

    Files

    image_2022-01-09_193702.png 125.74 kB – 0 Downloads ScreenShot027.jpg 32.96 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • January 10, 2022 at 9:37 AM
    • #5,943

    A solid year for freight futures as trading volumes exploded in 2021, up ~250% above last year.


  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • January 10, 2022 at 12:08 PM
    • #5,944

    cape up 5%

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • January 10, 2022 at 2:31 PM
    • #5,945

    Freight futures am update

    Capesize down ~6%
    Panamax down ~6%

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • January 10, 2022 at 2:57 PM
    • #5,946

    Baltic Dry Index Falls 0.52% to 2,277
    Capesize +5.03% to $21,181
    Panamax -3.82% to $24,309
    Supramax 58k tons -3.51% to $22,013

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • January 10, 2022 at 3:13 PM
    • #5,947

    Vjerojatno cemo dolje sto se tice indexa i futuresa, citam o obilnoj kisi u kljucnim podrucjima za zeljezo u Brazilu(Minas Gerais).

    Files

    FC4A6D82-CE3E-472A-9C14-4F63D739494C.jpeg 90.16 kB – 0 Downloads
  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • January 10, 2022 at 3:51 PM
    • #5,948

    Zanimljivo glediste Goldman Sachsa o sirovinama:

    Goldman Sachs' Jeff Currie: We're at the beginning of a commodities super cycle
    Jeff Currie, Goldman Sachs head of commodity research, joins CNBC's 'Squawk Box' to break down the latest moves in oil prices.
    www.cnbc.com
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 10, 2022 at 5:21 PM
    • #5,949

    Indonesia Says May Allow Coal Exports Resumption By Tuesday https://english.kontan.co.id/news/indonesia…tion-by-tuesday

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • January 10, 2022 at 5:43 PM
    • #5,950
    Quote from KicanCRO

    Vjerojatno cemo dolje sto se tice indexa i futuresa, citam o obilnoj kisi u kljucnim podrucjima za zeljezo u Brazilu(Minas Gerais).

    Neko je snimio kako to izgleda na terenu, capesize vlakovi :rolleyes:

    https://twitter.com/PHmetals/status/1480506711005806593/

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 10, 2022 at 5:53 PM
    • #5,951

    Znaci ni 10 dana u novoj godini, a vec smo na zabranama trgovine, poplavama, sta je drugi tjedan mozda da pripremim kokice, s obzirom na buru vanka ovdje se zima sprema, a slusam malo prije izjave "nasih" 1.4 sljedi poskupljenje struje i plina kazu znacajno, a malo se boje reci koliko tocno, izgleda da ce nam pripremiti pravi aprilili.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • January 10, 2022 at 6:03 PM
    • #5,952
    Quote from StatusQuo

    Znaci ni 10 dana u novoj godini, a vec smo na zabranama trgovine, poplavama, sta je drugi tjedan mozda da pripremim kokice, s obzirom na buru vanka ovdje se zima sprema, a slusam malo prije izjave "nasih" 1.4 sljedi poskupljenje struje i plina kazu znacajno, a malo se boje reci koliko tocno, izgleda da ce nam pripremiti pravi aprilili.

    ima li šta pozitivno u tome svemu?......

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 10, 2022 at 6:10 PM
    • #5,953
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Znaci ni 10 dana u novoj godini, a vec smo na zabranama trgovine, poplavama, sta je drugi tjedan mozda da pripremim kokice, s obzirom na buru vanka ovdje se zima sprema, a slusam malo prije izjave "nasih" 1.4 sljedi poskupljenje struje i plina kazu znacajno, a malo se boje reci koliko tocno, izgleda da ce nam pripremiti pravi aprilili.

    ima li šta pozitivno u tome svemu?......

    Imaju kokice ;(

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 10, 2022 at 9:03 PM
    • #5,954

    Pa kise ce samo odgoditi vrijeme ukrcaja rudace. Nece ponistiti ukrcaj. Niti ce brod koji je ugovorio da ide po taj teret sad odjednom ne otici po taj teret, zbog 10 ili 20 dana kisa. Jer mu je to ni lijevo ni desno. Znaci kise su zapravo samo jedan oblik port congestion-a.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • January 10, 2022 at 11:14 PM
    • #5,955

    Sto ce ukrcati kad nemaju uvjete za vaditi rudacu? Nema potrebe kise u Brazilu prikazivati kao pozitivnu stvar, svakako je negativna. Za usjeve, rudacu, bilo sto.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 10, 2022 at 11:29 PM
    • #5,956
    Quote from KicanCRO

    Sto ce ukrcati kad nemaju uvjete za vaditi rudacu? Nema potrebe kise u Brazilu prikazivati kao pozitivnu stvar, svakako je negativna. Za usjeve, rudacu, bilo sto.

    kratkoročno je negativna ali u tijeku 2022 će isporučiti svoje pozitivne efekte.

    upravo je peak capesizea oko 80 K i dodatno podignut avg za 2021. postignut radi neravnomjerno raspoređenih isporuka kroz godinu,povijesno ali i u 2021.

    znači i u 2022 ista stvar će se ponoviti.

    čeličane će neovisno o kiši u nekom mjesecu na kraju godine kumulativno utrošiti predviđenu količinu iron ore.

    nama idu na ruku te neravnoteže i poremečaji jer one dižu prosjek,moguće će se sinergizirati kasnije kroz neke druge sezonske prijevoze roba i po ostalim klasama.

    svaki zastoj i poremečaj će isporučiti bonuse nekad kasnije.

    takvo kretanja vozarina pokreće cijenovne pomake na dry bulkerima ako netko želi pokušati na tome profitirati,naravno preuzimajući i rizik da će tako manje zaraditi nego bi bez tog pokušaja.

    to je jedno područje koji svi individulno tumačimo i prikazujemo vlastitu uspješnost/neuspješnost.

    prilika je tu a za koji mjesec rezime takvih aktivnosti.

    prošle godine su za večinu neslavno završili takvi pokušaji, možda će ove godine biti više sreće i uspjeha. :saint:

    rezime nekad

    a što se tiče usijeva,poplava nije dobra stvar ali nije samo poplava ,negdje je i pala nasušno potrebna kiša za usijeve koja je jako razveselila farmere .

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 10, 2022 at 11:56 PM
    • #5,957

    Ma gle, dodje pred luku i ok, nema sad, bit ce za deset dana. I to je to. Jeste ikad prevozili ista?

    Ali nebitno. Uskoro ce proci i Olimpijada i korona u svijetu i krece cirkus. Ipak izgleda ide taj commodity super cycle.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • January 11, 2022 at 12:09 AM
    • #5,958

    Loše za SPOT

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 11, 2022 at 5:51 AM
    • #5,959

    Još malo izdržati, još samo malo, a onda držte gaće............

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 11, 2022 at 6:22 AM
    • #5,960

    Pogledajte vozarine i vrijednost brodova 2023........................

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 4 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™