Freight futures am update
Capesize up ~1%
Panamax down ~5%
Freight futures am update
Capesize up ~1%
Panamax down ~5%
jednim dijelom je već argumentirano na čemu temeljim u 2022.svoja bull očekivanja za shipping-drybulk.
orderbook je rekordno nizak to je veliki vjetar u leđa ali i veliki osigurač za one koji inzistiraju na
osiguračima,da su pesimisti bili mudri i samo to iskoristili u 2021. ih je čekala velika zarada sa mini rizikom.
ima dosta i mojih exelica iz siječnja 2021 u kojima su bili orderbook brojevi koji su
zapomagali,vrištali,urlali...
ostatak neiskorištenih prinosa i dalje ih čeka osim ako će ...svima nama po našem izboru.
demand iako dobar i postojan je i dalje pod ručnom kočnicom(covid19) što potvrđuje da neizbježno sljedi u
godinama pred nama odlična podrška za drybulk i sa te strane.
Stimuliranje centralnih banaka i dalje je veliki osigurač
rasta demanda a izgledno da ćemo u 2022. svjedočiti objavama novih stimuliranja koji će se prolongirati na 2023.
i dalje.
ovim želim na vrijeme upozoriti da nebi bilo u 2023.WHY?","od kuda sada ti brojevi","da nisu vanzemaljci,božja ruka..."
kreću pojačana dokovanja koja će smanjiti supply na vodi kao posljedica novih regulativa,još jedan veliki osigurač koje će ubrzati rezanje brodova + smanjiti će njihovu brzinu.
po marfiju svi smo se dobro uvjerili u 2021.kako to završi ako je izbor kontra više velikih osigurača pa je
izgledno da će se u 2022.pojaviti još koji veći ili manji osigurač po putu.
moj srednji atpl scenarij za 2021 je bio 300 (+100%) i opet se po XX put dokazalo da sam prekonzervativan pa bi
možda bilo mudro i to uzeti u obzir kada u exelici pročitate moje atpl targete za 2022.
oni se nalaze u exelici koju sam za ovu priliku pripremio kako bi po vlastitoj procjeni svi oni koji imaju
želju,potrebu,hrabrosti.... mogli samostalno upisati svoje targete.
svatko može exelici samostalno pristupiti i unjeti ono što želi respektirajući upise prethodnika na način da se
prije upisa svatko uvjeri da uzima zadnju verziju za svoje upise i da joj promjeni broj "ver" u onaj broj koji
se pojavljuje u gornjem lijevom kutu.
taj broj se povećava svakim novim upisom te omogućava drugima uzimanje zadnje ver.(najvećeg broja) prije
vlastitog upisa.
puno je jednostavnije nego možda zvuči i bez straha jer sve se da ispraviti.
cilj je imati sve targete na jednom mjestu i smanjiti nepotrebnu dodatnu prepisku.
pozivam sve više iskusne komentatore da si damo na vjerodostojnosti našeg komentiranja i sve manje iskusne da
upisom iskoriste priliku za podizanje svega onog što će vam poslužiti u budućnosti kako bi citius altius
fortius.
p.s.
nedjelja 16.01.2021 je rok za popunjavanje exelice kako bi svi imali podjednake uvjete za targetiranje.
Cape index najnizi u zadnjih koliko vec, a gogl danas 5% u plusu da li ovo shipping dionice u zadnje vrijeme opet odradjuju preokret trenda prije nego sta se promjeni index trend ili je dead cat bounce ?
Cape index je porastao danas
Googl prijevod
Analitičar ABG Sundal Colliera Petter Haugen čak vjeruje da će ova godina biti najbolja za brodarski sektor od 2007. godine.
«2022. je godina za koju iskreno mislim da će ispasti najbolja godina dostave od 2007. Onda se može tvrditi da sam isto mislio i o 2020., ali i dalje mislim da bi bez covida 2020. bila fantastična godina za većinu segmentima dostave », rekao je Haugen u ponedjeljak za Finansavisen.
Još jedan analitičar koji snažno vjeruje u godinu koja je pred nama i većinu segmenata dostave je Randy Giveans iz Jeffriesa. Prošle godine Giveansove preporuke za kupnju imale su prosječni povrat od 86,7 posto, prema web stranici Splash 24/7. Internetska stranica Tipranks.com svrstala je analitičara dostave među prvih pet od ukupno 8.000 analitičara dionica u različitim industrijama.
Giveans i Jeffries brodarski tim imaju sljedeće favorite u 2022.:
Suhi teret
Cape index najnizi u zadnjih koliko vec, a gogl danas 5% u plusu da li ovo shipping dionice u zadnje vrijeme opet odradjuju preokret trenda prije nego sta se promjeni index trend ili je dead cat bounce ?
Već neko vrijeme drybulkovci, a pogotovo GOGL, raste neovisno o BDI-u i Braemaru. To je i zločesti Joakim neki dan primijetio. Menseistočini da su se razdvojili u očekivanju ljepše budućnosti nauštrb povremenog sivila sadašnjosti. Kako sam to lepo poetski rekao.
Cape index najnizi u zadnjih koliko vec, a gogl danas 5% u plusu da li ovo shipping dionice u zadnje vrijeme opet odradjuju preokret trenda prije nego sta se promjeni index trend ili je dead cat bounce ?
Pa sa tim 4-5% plusom je jos jeftiniji nego prekjucer. Razlog je jucerasnji pad radi FED-a. Ne znam da se tu sada mogu neki trendovi izvlaciti, ovo je klasicno usa market sra..e. Nista novo
We anticipate all energy assets (including coal) will be in great demand this year and respective shipping markets will continue to benefit.
Izgleda da Indonezija polako popusta zabranu izvoza.
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1139429/Indonesia-partly-lifts-coal-export-ban
cape up 3.2%
U prijevodu cigla na gas po cumuru i to long term.
Indija ista stvar samo jos 20-30g duze od kine a to su 2 najveca svjetska potrosaca.
Stabilizing China's macroeconomy is not only an economic issue but also a political issue, says Han Wenxiu, deputy director of the Central Financial and Economic Commission.
Achieving carbon neutrality is a complex project and a long-term task, campaigns shall be avoided.
INDONESIA SENIOR MINISTER SAYS "EMERGENCY IS OVER" ON DOMESTIC COAL SUPPLY CRUNCH
Vikinzi i danas idu dalje..
BCI 5 T/C routes 180000 20167 632
BPI 5 T/C routes 82500 26610 -507
BSI 10 T/C routes 58328 22813 -552
BHSI 7 T/C routes 38200 23402 -622
BDI INDEX 2289 -7
Cape index najnizi u zadnjih koliko vec, a gogl danas 5% u plusu da li ovo shipping dionice u zadnje vrijeme opet odradjuju preokret trenda prije nego sta se promjeni index trend ili je dead cat bounce ?
Već neko vrijeme drybulkovci, a pogotovo GOGL, raste neovisno o BDI-u i Braemaru. To je i zločesti Joakim neki dan primijetio. Menseistočini da su se razdvojili u očekivanju ljepše budućnosti nauštrb povremenog sivila sadašnjosti. Kako sam to lepo poetski rekao.
Ima takav rast kakve veze sa gogl god. div yieldom od 40%?
Gdje ima da nosi vise?
Koliko nose drugi najbolji iz bilokojeg sektora?
Idemo dalje sa rastom i >40% sa dividendom za 4Q? 😁
Koliko Atpl dividenda?
do 40% od dobiti
Koliko ce biti dobit?
Freight futures am update
Capesize up ~4%
Panamax up ~2%
Evo migra za cijelu godinu:
Global iron ore seaborne volumes were down some 50mt with Brazilian exports at the lowest in five years, while global coal volumes were flattish (though positive once adjusted for distance). Yet, average Capesize rates were at 10-year highs...
evo i za 12 mj koji ti je toliko važan iz Brazila:
Brazil December iron ore exports totaled 23.8mt, down 28% MoM and down 18% from the previous year. That was the lowest December export amount from Brazil since 2010.
Display MoreEvo migra za cijelu godinu:
Global iron ore seaborne volumes were down some 50mt with Brazilian exports at the lowest in five years, while global coal volumes were flattish (though positive once adjusted for distance). Yet, average Capesize rates were at 10-year highs...
evo i za 12 mj koji ti je toliko važan iz Brazila:
Brazil December iron ore exports totaled 23.8mt, down 28% MoM and down 18% from the previous year. That was the lowest December export amount from Brazil since 2010.
Osobno volim kontru, mnogi se ljute…Thanks !!!
Može li mi netko tko se više razumije od mene u ovaj sektor objasniti kako je to moguće? Uz 10% više brodova vozarine su zapravo trebale biti puno niže. Ili ja nešto ne shvaćam? Hvala na odgovoru. Još nešto, ovo gore je u usporedbi s 2020.g koja je bila katastrofa. Jos je više palo u odnosu na 2019.g u kojoj je prevezeno najviše ugljena uopće
to je posljedica želja za plavim olimpijskim nebom i kineskog limitiranja proizvodnje čelika,nestašiće ugljena i el energije u drugoj polovici 2021.
vi bi rekli da je to po "božjoj ruci"
svijet treba čelik indija,vijetnam,MENA.... negdje će se proizvesti .
kina ne određuje koliko će se čelika u svijetu proizvoditi to određuje svjetski demand.
ručna kočnica covid 19 kako će popuštati tako će rast demanda ubrzavati.
na HOLD su stimulusi u trilionima USD i u niskom startu čekaju da se stušte u dominantno infrastrukturu.
koliko puta do sada smo tome svjedočili?
još je jako svježe sjećanje na kinu 2020/2021 pogotovo onima koji su puno propustili jer nisu vjerovali što će stimulusi polučiti.
nije li kina nedavno najavila novi krug stimuliranja?
na DCE rastu futuresi za iron ore,kineske čeličane će uskoro raspaliti.
kinesko administrativno limitiranje proizvodnje nije ništa novo jer već u 2020 je kina počela značajno uvoziti .
kina je sve bogatija država i ne mora zarađivati proizvodnjom čelika,nebi bio mudar izbor jer se time gubi poluga svjetske ekonomske moći.
ali netko će jedva dočekati da još dodatno uskoči na upražnjeno mjesto ako bi kina smanjila.
Ali ako smatrate da ta, kako je navedeno, "božja ruka" nije odgovorna za toliki rast vozarina, zašto su vozarine onda toliko porasle? Manje prevezene robe, ogromno više brodova, a vozarine više. Nije mi jasno. Šta vi mislite koji je razlog tome? To ne razumijem. I ovo gore je globalno, tj. cijeli svijet, ne samo Kina
I ja čekam željezo, da cjena malo padne...ali za sad slabo.Imamo problem u građevini, posla ima preko glave ali su cjene materijala otišle u nebo...Da bi cjena željeza pala, treba ga proizvesti u ogromnim količinama.Tržište očekuje pad, i radi se pomalo...Čekamo veću proizvodnju, i jak prevoz🤗