1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • September 21, 2021 at 8:35 AM
    • #3,801

    Allied weekly report

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • September 21, 2021 at 8:50 AM
    • #3,802
    Quote from StatusQuo

    Koliko god ovaj property prica i mozda "side" posljedice usporavanja potrosnje tj potraznje za commoditijima pa s time i brodarskog prostora ima smisla "mozda" ali kad se gleda zadnjih pola godina pogotovo nedavno zbog kineskog usporavanja kreditiranja koliki je utjecaj na negativne trendove u ekonomiji kine poceo dolazit o izrazaja i sad ako dopuste da se ovo nekontrolirano odvije i poljuja ozbiljno to trziste koji predstavlja dobar dio kineskog rasta i gdp-a i ne pokrenu opet kreditnu potrosnju, kina se moze nac mozda i u recesiji ako predugo zaguse potrosnju i ako ovo ne iskontroliraju kako treba, a s tim jos treba uzet i postrozene uvjete poslovanja nametnute koje utjece i na ulaganja i sad koliko god kratkorocno to sve moze mozda negativno utjecat na dry bulk iako dosad te neke negativne faktore nismo vidili na cijenama vozarina ocito ostatak svijeta isto dobro gura s druge strane kina se stavlja u bezizlaznu situaciju da u jednom trenutku opet mora potaknit sama ulaganje da pokrene ekonomiju ako sama narusi poslovnu klimu u zemlji kao sta su vec prosle godine napravile vec jednom sve zemlje zbog covida i sad u ovoj situaciji kad svjetska zaposlenost nije na razini i svi pokusavaju to dignit sa dodatnim drzavnim ulaganjima bude li jos i kina trebala zbog svojih neravnoteza se jos dodatno prikljucit sa svojim ulaganjima zbog ove situacije supply i congestiona i jos uvjek ne postignute razine ekonomija nakon covida prakticki koliko god kratkorocno bilo negativno posljedica toga je opet povecanje demanda koji ima problem da se namiri zbog supply ogranicenosti.Izgleda da sve ove neravnoteze uzrokovane covidom i rijesavanje post covid dovodjenja u red nece biti tako lako rijesit jer ne radi se o jednoj zemlji u problemima nego o cijelom svijetu, a to nije mali pritisak na ogranicene resurse zemlje i real ekonomije barem se meni tako cini neka ta sira slika.


    Dok smo jos na evergrandu iz ovog clanka se da naslutit da partija ipak prati koji su to major financial risks i da ih treba prevenirat ukoliko postoje sad vidjet cemo da li evergrande spada u tu kategoriju.

    "

    The comments come a few days after Chinese President Xi Jinping said at a high-level economic policy meeting that the country needs to prevent major financial risks.

    "

    https://www.cnbc.com/2021/08/20/chi…tate-grows.html

    Display More

    Kolega, mislim da si oborio rekord na forumu u dužini rečenice bez točke, zareza 😂

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 21, 2021 at 9:16 AM
    • #3,803
    Quote from D_artagnan
    Quote from StatusQuo

    Koliko god ovaj property prica i mozda "side" posljedice usporavanja potrosnje tj potraznje za commoditijima pa s time i brodarskog prostora ima smisla "mozda" ali kad se gleda zadnjih pola godina pogotovo nedavno zbog kineskog usporavanja kreditiranja koliki je utjecaj na negativne trendove u ekonomiji kine poceo dolazit o izrazaja i sad ako dopuste da se ovo nekontrolirano odvije i poljuja ozbiljno to trziste koji predstavlja dobar dio kineskog rasta i gdp-a i ne pokrenu opet kreditnu potrosnju, kina se moze nac mozda i u recesiji ako predugo zaguse potrosnju i ako ovo ne iskontroliraju kako treba, a s tim jos treba uzet i postrozene uvjete poslovanja nametnute koje utjece i na ulaganja i sad koliko god kratkorocno to sve moze mozda negativno utjecat na dry bulk iako dosad te neke negativne faktore nismo vidili na cijenama vozarina ocito ostatak svijeta isto dobro gura s druge strane kina se stavlja u bezizlaznu situaciju da u jednom trenutku opet mora potaknit sama ulaganje da pokrene ekonomiju ako sama narusi poslovnu klimu u zemlji kao sta su vec prosle godine napravile vec jednom sve zemlje zbog covida i sad u ovoj situaciji kad svjetska zaposlenost nije na razini i svi pokusavaju to dignit sa dodatnim drzavnim ulaganjima bude li jos i kina trebala zbog svojih neravnoteza se jos dodatno prikljucit sa svojim ulaganjima zbog ove situacije supply i congestiona i jos uvjek ne postignute razine ekonomija nakon covida prakticki koliko god kratkorocno bilo negativno posljedica toga je opet povecanje demanda koji ima problem da se namiri zbog supply ogranicenosti.Izgleda da sve ove neravnoteze uzrokovane covidom i rijesavanje post covid dovodjenja u red nece biti tako lako rijesit jer ne radi se o jednoj zemlji u problemima nego o cijelom svijetu, a to nije mali pritisak na ogranicene resurse zemlje i real ekonomije barem se meni tako cini neka ta sira slika.


    Dok smo jos na evergrandu iz ovog clanka se da naslutit da partija ipak prati koji su to major financial risks i da ih treba prevenirat ukoliko postoje sad vidjet cemo da li evergrande spada u tu kategoriju.

    "

    The comments come a few days after Chinese President Xi Jinping said at a high-level economic policy meeting that the country needs to prevent major financial risks.

    "

    https://www.cnbc.com/2021/08/20/chi…tate-grows.html

    Display More

    Kolega, mislim da si oborio rekord na forumu u dužini rečenice bez točke, zareza 😂

    Display More

    To mi je specijalitet 😉, al nemoj opet tako ipak ima bar tri zareza :)

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • September 21, 2021 at 9:20 AM
    • #3,804
    Quote from D_artagnan
    Quote from StatusQuo

    Koliko god ovaj property prica i mozda "side" posljedice usporavanja potrosnje tj potraznje za commoditijima pa s time i brodarskog prostora ima smisla "mozda" ali kad se gleda zadnjih pola godina pogotovo nedavno zbog kineskog usporavanja kreditiranja koliki je utjecaj na negativne trendove u ekonomiji kine poceo dolazit o izrazaja i sad ako dopuste da se ovo nekontrolirano odvije i poljuja ozbiljno to trziste koji predstavlja dobar dio kineskog rasta i gdp-a i ne pokrenu opet kreditnu potrosnju, kina se moze nac mozda i u recesiji ako predugo zaguse potrosnju i ako ovo ne iskontroliraju kako treba, a s tim jos treba uzet i postrozene uvjete poslovanja nametnute koje utjece i na ulaganja i sad koliko god kratkorocno to sve moze mozda negativno utjecat na dry bulk iako dosad te neke negativne faktore nismo vidili na cijenama vozarina ocito ostatak svijeta isto dobro gura s druge strane kina se stavlja u bezizlaznu situaciju da u jednom trenutku opet mora potaknit sama ulaganje da pokrene ekonomiju ako sama narusi poslovnu klimu u zemlji kao sta su vec prosle godine napravile vec jednom sve zemlje zbog covida i sad u ovoj situaciji kad svjetska zaposlenost nije na razini i svi pokusavaju to dignit sa dodatnim drzavnim ulaganjima bude li jos i kina trebala zbog svojih neravnoteza se jos dodatno prikljucit sa svojim ulaganjima zbog ove situacije supply i congestiona i jos uvjek ne postignute razine ekonomija nakon covida prakticki koliko god kratkorocno bilo negativno posljedica toga je opet povecanje demanda koji ima problem da se namiri zbog supply ogranicenosti.Izgleda da sve ove neravnoteze uzrokovane covidom i rijesavanje post covid dovodjenja u red nece biti tako lako rijesit jer ne radi se o jednoj zemlji u problemima nego o cijelom svijetu, a to nije mali pritisak na ogranicene resurse zemlje i real ekonomije barem se meni tako cini neka ta sira slika.


    Dok smo jos na evergrandu iz ovog clanka se da naslutit da partija ipak prati koji su to major financial risks i da ih treba prevenirat ukoliko postoje sad vidjet cemo da li evergrande spada u tu kategoriju.

    "

    The comments come a few days after Chinese President Xi Jinping said at a high-level economic policy meeting that the country needs to prevent major financial risks.

    "

    https://www.cnbc.com/2021/08/20/chi…tate-grows.html

    Display More

    Kolega, mislim da si oborio rekord na forumu u dužini rečenice bez točke, zareza 😂

    Display More

    Trebamo ovdje na forumu, recimo jednom godisnje, organizirati izbor "naj" postova - napravimo vise kategorija i sami nominiramo postove - npr. ovo sto si primijetio - najduzi post bez zareza, onda mozda najbolji druk, onda najpesimisticniji post, pa najoptimisticniji, pa najbolja prognoza, pa najduhovitiji post, pa najnaivniji post, "najmudriji" post, pa miss simpaticnosti :) i slicno. Napravimo nekakav "wall of fame".

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • September 21, 2021 at 9:49 AM
    • #3,805

    Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for mv Maera with ASL

    The gross charter rate is US$26,000 per day, minus a 5% commission paid to third parties, for a period until minimum October 1, 2022 up to maximum December 15, 2022. The charter commenced on September 18, 2021. The m/v Maera was chartered, as previously announced, to Ausca Shipping Limited, Hong Kong, at a gross charter rate of US$8,600 per day, minus a 5% commission paid to third parties.

    Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for mv Maera with ASL
    Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, on Monday (Sep 20) ...
    www.vesselfinder.com
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • September 21, 2021 at 12:03 PM
    • #3,806

    Idemo dalje... 😁

    18.50 done for C5 + 37.00 done for C3. Most c3 offers pulled back to 40 now.

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 21, 2021 at 12:04 PM
    • #3,807

    cape up 4.6%

    ode bdi na nove rekorde

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • September 21, 2021 at 12:09 PM
    • #3,808

    Idemo dalje...😁

    BCI 5TC 56269 + 2474

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • September 21, 2021 at 12:37 PM
    • #3,809

    Iz rasta vozarina jasno je da ukupan demand ne slabi. U kini mozda slabi za zeljezom, partija je pokrenula infrastrukturu pe ce i oni potegnuti.

    Kao sto znamo evergrande ce ostati duzan izgraditi 1mil stanova.to ce Partija rjesiti. Ako ih nece graditi od drveta ili plastike trebat ce velike kolicine zeljeza🤪💪😅

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 21, 2021 at 12:43 PM
    • #3,810

    Počela američka žetva kukuruza i soje. Možemo očekivati dodatni pritisak na potražnju za drybulkerima slijedeća dva mjeseca...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 21, 2021 at 12:58 PM
    • #3,811

    Izvješće pokriva srednjoročne izglede za željeznu rudu, čelik, ugljen, aluminij, zlato, srebro, nikal, bakar i cink. Mining.com predviđa sljedeći razvoj:

    -Očekuje se da će cijene aluminija ostati visoke barem do sredine 2022. godine

    -Očekuje se da će cijene bakra biti visoke do kraja 2022. godine

    -Očekuje se da će cijene nikla biti visoke do početka 2022. godine

    -Očekuje se da će cijene cinka biti visoke tijekom cijele godine

    -Očekuje se da će cijene željezne rude biti visoke tijekom 2022. godine https://www.metalsupply.no/article/view/8…_campaign=daily

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,774
    Member since
    February 28, 2020
    • September 21, 2021 at 1:07 PM
    • #3,812

    jasko legendo!!!! nema takve oznake reakcije koliko jako doprinosiš temi!! svako dobro.

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • September 21, 2021 at 1:37 PM
    • #3,813
    Quote from jasko

    Izvješće pokriva srednjoročne izglede za željeznu rudu, čelik, ugljen, aluminij, zlato, srebro, nikal, bakar i cink. Mining.com predviđa sljedeći razvoj:

    -Očekuje se da će cijene aluminija ostati visoke barem do sredine 2022. godine

    -Očekuje se da će cijene bakra biti visoke do kraja 2022. godine

    -Očekuje se da će cijene nikla biti visoke do početka 2022. godine

    -Očekuje se da će cijene cinka biti visoke tijekom cijele godine

    -Očekuje se da će cijene željezne rude biti visoke tijekom 2022. godine https://www.metalsupply.no/article/view/8…_campaign=daily

    Display More

    čekaj ali evergranđ :D :D :D :D :D

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • September 21, 2021 at 2:00 PM
    • #3,814

    BCI 5 T/C routes 180000 56269 2474
    BPI 5 T/C routes 82500 35373 133
    BS 10 T/C routes 58328 36599 85
    BHSI 7 T/C routes 38200 33937 164

    BDI INDEX 4410 +106

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • September 21, 2021 at 2:00 PM
    • #3,815
    Quote from brajakica

    Idemo dalje... 😁

    18.50 done for C5 + 37.00 done for C3. Most c3 offers pulled back to 40 now.

    Idemo... 💪🙆‍♀️

    Now C5 offers pulled back at 19.50. One of the miners in Australia still there for a very early ship, struggling. Let's see if they pay up like $20pmt!!!

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 21, 2021 at 2:01 PM
    • #3,816

    BDI 4.410 svi UP.........

    BCI 6.785

    BPI 3.930

    BSI 3.327

    BHSI 1.885

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 21, 2021 at 2:02 PM
    • #3,817

    Idemo ... 8)

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%
    Panamax up ~5%
    #shipping #drybulk $BDRY

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • September 21, 2021 at 2:14 PM
    • #3,818
    Quote from tenchi0110

    BCI 5 T/C routes 180000 56269 2474
    BPI 5 T/C routes 82500 35373 133
    BS 10 T/C routes 58328 36599 85
    BHSI 7 T/C routes 38200 33937 164

    BDI INDEX 4410 +106

    Pa šta mu bi? Šta nisu jucer futuresi bili neki Down....??.?

    Ne hebe ih EVERnešto 🤣🤣

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • September 21, 2021 at 2:14 PM
    • #3,819
    Quote from josip100

    Idemo ... 8)

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%
    Panamax up ~5%
    #shipping #drybulk $BDRY

    👓Kakva najava za sutra😙😘😁

    A sta ce jadni bidni vikinzi? 🤭

    Morat ce pojacati napad? 😤

    U juris?

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • September 21, 2021 at 2:21 PM
    • #3,820

    Congestion at ports and supply chain disruptions are contributing to current high drybulk rates.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 8 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™