Allied weekly report
DRY BULK
-
-
-
Koliko god ovaj property prica i mozda "side" posljedice usporavanja potrosnje tj potraznje za commoditijima pa s time i brodarskog prostora ima smisla "mozda" ali kad se gleda zadnjih pola godina pogotovo nedavno zbog kineskog usporavanja kreditiranja koliki je utjecaj na negativne trendove u ekonomiji kine poceo dolazit o izrazaja i sad ako dopuste da se ovo nekontrolirano odvije i poljuja ozbiljno to trziste koji predstavlja dobar dio kineskog rasta i gdp-a i ne pokrenu opet kreditnu potrosnju, kina se moze nac mozda i u recesiji ako predugo zaguse potrosnju i ako ovo ne iskontroliraju kako treba, a s tim jos treba uzet i postrozene uvjete poslovanja nametnute koje utjece i na ulaganja i sad koliko god kratkorocno to sve moze mozda negativno utjecat na dry bulk iako dosad te neke negativne faktore nismo vidili na cijenama vozarina ocito ostatak svijeta isto dobro gura s druge strane kina se stavlja u bezizlaznu situaciju da u jednom trenutku opet mora potaknit sama ulaganje da pokrene ekonomiju ako sama narusi poslovnu klimu u zemlji kao sta su vec prosle godine napravile vec jednom sve zemlje zbog covida i sad u ovoj situaciji kad svjetska zaposlenost nije na razini i svi pokusavaju to dignit sa dodatnim drzavnim ulaganjima bude li jos i kina trebala zbog svojih neravnoteza se jos dodatno prikljucit sa svojim ulaganjima zbog ove situacije supply i congestiona i jos uvjek ne postignute razine ekonomija nakon covida prakticki koliko god kratkorocno bilo negativno posljedica toga je opet povecanje demanda koji ima problem da se namiri zbog supply ogranicenosti.Izgleda da sve ove neravnoteze uzrokovane covidom i rijesavanje post covid dovodjenja u red nece biti tako lako rijesit jer ne radi se o jednoj zemlji u problemima nego o cijelom svijetu, a to nije mali pritisak na ogranicene resurse zemlje i real ekonomije barem se meni tako cini neka ta sira slika.
Dok smo jos na evergrandu iz ovog clanka se da naslutit da partija ipak prati koji su to major financial risks i da ih treba prevenirat ukoliko postoje sad vidjet cemo da li evergrande spada u tu kategoriju.
"
The comments come a few days after Chinese President Xi Jinping said at a high-level economic policy meeting that the country needs to prevent major financial risks.
"
Kolega, mislim da si oborio rekord na forumu u dužini rečenice bez točke, zareza 😂
-
Koliko god ovaj property prica i mozda "side" posljedice usporavanja potrosnje tj potraznje za commoditijima pa s time i brodarskog prostora ima smisla "mozda" ali kad se gleda zadnjih pola godina pogotovo nedavno zbog kineskog usporavanja kreditiranja koliki je utjecaj na negativne trendove u ekonomiji kine poceo dolazit o izrazaja i sad ako dopuste da se ovo nekontrolirano odvije i poljuja ozbiljno to trziste koji predstavlja dobar dio kineskog rasta i gdp-a i ne pokrenu opet kreditnu potrosnju, kina se moze nac mozda i u recesiji ako predugo zaguse potrosnju i ako ovo ne iskontroliraju kako treba, a s tim jos treba uzet i postrozene uvjete poslovanja nametnute koje utjece i na ulaganja i sad koliko god kratkorocno to sve moze mozda negativno utjecat na dry bulk iako dosad te neke negativne faktore nismo vidili na cijenama vozarina ocito ostatak svijeta isto dobro gura s druge strane kina se stavlja u bezizlaznu situaciju da u jednom trenutku opet mora potaknit sama ulaganje da pokrene ekonomiju ako sama narusi poslovnu klimu u zemlji kao sta su vec prosle godine napravile vec jednom sve zemlje zbog covida i sad u ovoj situaciji kad svjetska zaposlenost nije na razini i svi pokusavaju to dignit sa dodatnim drzavnim ulaganjima bude li jos i kina trebala zbog svojih neravnoteza se jos dodatno prikljucit sa svojim ulaganjima zbog ove situacije supply i congestiona i jos uvjek ne postignute razine ekonomija nakon covida prakticki koliko god kratkorocno bilo negativno posljedica toga je opet povecanje demanda koji ima problem da se namiri zbog supply ogranicenosti.Izgleda da sve ove neravnoteze uzrokovane covidom i rijesavanje post covid dovodjenja u red nece biti tako lako rijesit jer ne radi se o jednoj zemlji u problemima nego o cijelom svijetu, a to nije mali pritisak na ogranicene resurse zemlje i real ekonomije barem se meni tako cini neka ta sira slika.
Dok smo jos na evergrandu iz ovog clanka se da naslutit da partija ipak prati koji su to major financial risks i da ih treba prevenirat ukoliko postoje sad vidjet cemo da li evergrande spada u tu kategoriju.
"
The comments come a few days after Chinese President Xi Jinping said at a high-level economic policy meeting that the country needs to prevent major financial risks.
"
Kolega, mislim da si oborio rekord na forumu u dužini rečenice bez točke, zareza 😂
To mi je specijalitet 😉, al nemoj opet tako ipak ima bar tri zareza
-
Koliko god ovaj property prica i mozda "side" posljedice usporavanja potrosnje tj potraznje za commoditijima pa s time i brodarskog prostora ima smisla "mozda" ali kad se gleda zadnjih pola godina pogotovo nedavno zbog kineskog usporavanja kreditiranja koliki je utjecaj na negativne trendove u ekonomiji kine poceo dolazit o izrazaja i sad ako dopuste da se ovo nekontrolirano odvije i poljuja ozbiljno to trziste koji predstavlja dobar dio kineskog rasta i gdp-a i ne pokrenu opet kreditnu potrosnju, kina se moze nac mozda i u recesiji ako predugo zaguse potrosnju i ako ovo ne iskontroliraju kako treba, a s tim jos treba uzet i postrozene uvjete poslovanja nametnute koje utjece i na ulaganja i sad koliko god kratkorocno to sve moze mozda negativno utjecat na dry bulk iako dosad te neke negativne faktore nismo vidili na cijenama vozarina ocito ostatak svijeta isto dobro gura s druge strane kina se stavlja u bezizlaznu situaciju da u jednom trenutku opet mora potaknit sama ulaganje da pokrene ekonomiju ako sama narusi poslovnu klimu u zemlji kao sta su vec prosle godine napravile vec jednom sve zemlje zbog covida i sad u ovoj situaciji kad svjetska zaposlenost nije na razini i svi pokusavaju to dignit sa dodatnim drzavnim ulaganjima bude li jos i kina trebala zbog svojih neravnoteza se jos dodatno prikljucit sa svojim ulaganjima zbog ove situacije supply i congestiona i jos uvjek ne postignute razine ekonomija nakon covida prakticki koliko god kratkorocno bilo negativno posljedica toga je opet povecanje demanda koji ima problem da se namiri zbog supply ogranicenosti.Izgleda da sve ove neravnoteze uzrokovane covidom i rijesavanje post covid dovodjenja u red nece biti tako lako rijesit jer ne radi se o jednoj zemlji u problemima nego o cijelom svijetu, a to nije mali pritisak na ogranicene resurse zemlje i real ekonomije barem se meni tako cini neka ta sira slika.
Dok smo jos na evergrandu iz ovog clanka se da naslutit da partija ipak prati koji su to major financial risks i da ih treba prevenirat ukoliko postoje sad vidjet cemo da li evergrande spada u tu kategoriju.
"
The comments come a few days after Chinese President Xi Jinping said at a high-level economic policy meeting that the country needs to prevent major financial risks.
"
Kolega, mislim da si oborio rekord na forumu u dužini rečenice bez točke, zareza 😂
Trebamo ovdje na forumu, recimo jednom godisnje, organizirati izbor "naj" postova - napravimo vise kategorija i sami nominiramo postove - npr. ovo sto si primijetio - najduzi post bez zareza, onda mozda najbolji druk, onda najpesimisticniji post, pa najoptimisticniji, pa najbolja prognoza, pa najduhovitiji post, pa najnaivniji post, "najmudriji" post, pa miss simpaticnosti i slicno. Napravimo nekakav "wall of fame".
-
Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for mv Maera with ASL
The gross charter rate is US$26,000 per day, minus a 5% commission paid to third parties, for a period until minimum October 1, 2022 up to maximum December 15, 2022. The charter commenced on September 18, 2021. The m/v Maera was chartered, as previously announced, to Ausca Shipping Limited, Hong Kong, at a gross charter rate of US$8,600 per day, minus a 5% commission paid to third parties.
Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for mv Maera with ASLDiana Shipping Inc. (NYSE: DSX), a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, on Monday (Sep 20) ...www.vesselfinder.com -
Idemo dalje... 😁
18.50 done for C5 + 37.00 done for C3. Most c3 offers pulled back to 40 now.
-
cape up 4.6%
ode bdi na nove rekorde
-
Idemo dalje...😁
BCI 5TC 56269 + 2474
-
Iz rasta vozarina jasno je da ukupan demand ne slabi. U kini mozda slabi za zeljezom, partija je pokrenula infrastrukturu pe ce i oni potegnuti.
Kao sto znamo evergrande ce ostati duzan izgraditi 1mil stanova.to ce Partija rjesiti. Ako ih nece graditi od drveta ili plastike trebat ce velike kolicine zeljeza🤪💪😅
-
Počela američka žetva kukuruza i soje. Možemo očekivati dodatni pritisak na potražnju za drybulkerima slijedeća dva mjeseca...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
Izvješće pokriva srednjoročne izglede za željeznu rudu, čelik, ugljen, aluminij, zlato, srebro, nikal, bakar i cink. Mining.com predviđa sljedeći razvoj:
-Očekuje se da će cijene aluminija ostati visoke barem do sredine 2022. godine
-Očekuje se da će cijene bakra biti visoke do kraja 2022. godine
-Očekuje se da će cijene nikla biti visoke do početka 2022. godine
-Očekuje se da će cijene cinka biti visoke tijekom cijele godine
-Očekuje se da će cijene željezne rude biti visoke tijekom 2022. godine https://www.metalsupply.no/article/view/8…_campaign=daily
-
jasko legendo!!!! nema takve oznake reakcije koliko jako doprinosiš temi!! svako dobro.
-
Izvješće pokriva srednjoročne izglede za željeznu rudu, čelik, ugljen, aluminij, zlato, srebro, nikal, bakar i cink. Mining.com predviđa sljedeći razvoj:
-Očekuje se da će cijene aluminija ostati visoke barem do sredine 2022. godine
-Očekuje se da će cijene bakra biti visoke do kraja 2022. godine
-Očekuje se da će cijene nikla biti visoke do početka 2022. godine
-Očekuje se da će cijene cinka biti visoke tijekom cijele godine
-Očekuje se da će cijene željezne rude biti visoke tijekom 2022. godine https://www.metalsupply.no/article/view/8…_campaign=daily
čekaj ali evergranđ
-
BCI 5 T/C routes 180000 56269 2474
BPI 5 T/C routes 82500 35373 133
BS 10 T/C routes 58328 36599 85
BHSI 7 T/C routes 38200 33937 164BDI INDEX 4410 +106
-
Idemo dalje... 😁
18.50 done for C5 + 37.00 done for C3. Most c3 offers pulled back to 40 now.
Idemo... 💪🙆♀️
Now C5 offers pulled back at 19.50. One of the miners in Australia still there for a very early ship, struggling. Let's see if they pay up like $20pmt!!!
-
BDI 4.410 svi UP.........
BCI 6.785
BPI 3.930
BSI 3.327
BHSI 1.885
-
-
BCI 5 T/C routes 180000 56269 2474
BPI 5 T/C routes 82500 35373 133
BS 10 T/C routes 58328 36599 85
BHSI 7 T/C routes 38200 33937 164BDI INDEX 4410 +106
Pa šta mu bi? Šta nisu jucer futuresi bili neki Down....??.?
Ne hebe ih EVERnešto 🤣🤣
-
👓Kakva najava za sutra😙😘😁
A sta ce jadni bidni vikinzi? 🤭
Morat ce pojacati napad? 😤
U juris?
-
Congestion at ports and supply chain disruptions are contributing to current high drybulk rates.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-