DRY BULK
-
-
-
Coal Remains King In China https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…s-king-in-china
This remains wonderful for the dry bulk market.
-
Suez Canal blocked in both directions by mega container ship https://www.cityam.com/suez-canal-blo…container-ship/
treba ovako svaki put kad futuresi padnu dvoznamenkasto poslati jednoga da "začepi rupu"
-
-
So much for the 'environmental restrictions in China will crush iron ore demand' thesis...
-
Panamax freight costs surge higher...
Late last week, ArcelorMittal raised its #HRCprices in the EU market for the second time this month, to €850/mt ex-works in northern Europe and to €820/mt in Italy. Several producers across Europe stopped giving offers
nothing special
-
bangladeshi guys in nothing special action
-
Panamax Stella Dora (81,600 DWT, Aug 2014, Jinling Shipyard Jiangsu) sold to South Korean buyers for USD 22.00 mil, VV value USD 20.69 mil – BWTS fitted.
-
https://www.bloombergquint.com/business/suez-…ts-to-move-ship
Ovi poslali specijalce, ne bude to tak brzo izgleda
-
Panamax Stella Dora (81,600 DWT, Aug 2014, Jinling Shipyard Jiangsu) sold to South Korean buyers for USD 22.00 mil, VV value USD 20.69 mil – BWTS fitted.
koji spread između VV value i realizirane cijene
znači bitno više od procjene onih kojima je posao da procjenjuju
ništa posebno vrlo posebno ili iznimno posebno procjenite sami
po nekim procjeniteljima i njihovim izrečenim prognozama dalo bi se zaključiti da je to trebalo biti 5 milja manje.
ajde dobro,pomalo dolazi vrijeme za sve više rezimea izrečenih prognoza pa će doći red i na temu vrijednosti asseta.
ako ne griješim bilo je to zadnje drvo od kojeg je trebalo ne vidjeti šumu,ima li još koje?
vozarine na 10godišnjem vrhu,vrijednost asseta na 5godišnjem vrhu za sada.
vidim da bi moglo biti još bitno bolje od toga...
možda i griješim,nebi bilo...
-
-
Panamax Stella Dora (81,600 DWT, Aug 2014, Jinling Shipyard Jiangsu) sold to South Korean buyers for USD 22.00 mil, VV value USD 20.69 mil – BWTS fitted.
koji spread između VV value i realizirane cijene
znači bitno više od procjene onih kojima je posao da procjenjuju
ništa posebno vrlo posebno ili iznimno posebno procjenite sami
po nekim procjeniteljima i njihovim izrečenim prognozama dalo bi se zaključiti da je to trebalo biti bar 5 milja manje.
ajde dobro,pomalo dolazi vrijeme za sve više rezimea izrečenih prognoza pa će doći red i na temu vrijednosti asseta.
ako ne griješim bilo je to zadnje drvo od kojeg je trebalo ne vidjeti šumu,ima li još koje?
vozarine na 10godišnjem vrhu,vrijednost asseta na 5godišnjem vrhu za sada.
vidim da bi moglo biti još bitno bolje od toga...
možda i griješim,nebi bilo...
Čak i vrhunskim poznavateljima i analitičarima nije jednostavno biti relativno točan. Dinamika i intenzitet promjena je vrlo jak i brz. Cijela "jučerašnja" računica "danas" je već netočna.
Prilqgodba je tek krenula
-
https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet…rajati-15060663
Ako potraje nekoliko tjedana , gdje su onda vozarine ?
-
koji spread između VV value i realizirane cijene
znači bitno više od procjene onih kojima je posao da procjenjuju
ništa posebno vrlo posebno ili iznimno posebno procjenite sami
po nekim procjeniteljima i njihovim izrečenim prognozama dalo bi se zaključiti da je to trebalo biti bar 5 milja manje.
ajde dobro,pomalo dolazi vrijeme za sve više rezimea izrečenih prognoza pa će doći red i na temu vrijednosti asseta.
ako ne griješim bilo je to zadnje drvo od kojeg je trebalo ne vidjeti šumu,ima li još koje?
vozarine na 10godišnjem vrhu,vrijednost asseta na 5godišnjem vrhu za sada.
vidim da bi moglo biti još bitno bolje od toga...
možda i griješim,nebi bilo...
Čak i vrhunskim poznavateljima i analitičarima nije jednostavno biti relativno točan. Dinamika i intenzitet promjena je vrlo jak i brz. Cijela "jučerašnja" računica "danas" je već netočna.
Prilqgodba je tek krenula
doista dramatične promjene i najnovije izvješće allieda to potvrđuje, na mjesečnoj skali rast i po 20-25%
ovi bi brojevi bili impresivni i na godišnjoj skali ali na monthly
izgledno će još neko vrijeme trajati pojačani intenzitet pa postupno slabiti ali prostora ima još značajno.
posljedice neće izostati.
-
the new farm
the worlds largest pig farm
this is "agricultural industrialization" all the way...
#440
nevjerojatno kojim tempom obnavljaju proizvodnju svinjetine,kao da nema sutra,di je tome kraj.
prije par dana sam generalu odgovorio na temu "jednokratnog događaja".
str.9
"...osim toga dižu se standardi u svijetu a o kini da ne spominjemo,avg kinez više nije sirotinja,svašta već on može kupiti pa shodno tome i da si sobni termostat umjesto na 18 stavi na 20 ili više a posljedice su tektonske zar ne?
pa može avg kinez i ove godine za svoju obitelj u 365 dana ukupno kupiti 2-3 kile mesa više,govorimo o stotinama mil obitelji zar ne?
posljedice?
cijene soje isprati u prilogu,da nema je dovoljno ali što se dešava sa proizvodnjom kada roba značajno poskupi?posljedice za dry bulk?
one off ili su godine u pitanju?....."
p.s.
svakim danom svijet je brojniji stanovništvom,koje sve više traži meso u prehrani,posljedice za dry bulk?
-
Kakve su inače posljedice za kompaniju? Osim šta će brod vjerovatno morati na dok, servis ..... plaćaju li kakve penale kanalu zbog blokade i izgubljenog prihoda dan, dva ... ?
-
Blokirani na dan 24.03.
• 41 bulk carriers (2.9m dwt) including six capes and 20 panamax and supramaxes. Two bulk ore carriers
• 24 crude tankers, including three VLCCs and nine suezmaxes
• 33 containerships, including four of 197,000 dwt-plus (including Ever Given) which puts them in the 20,000 teu category.
• 16 LPG or LNG carriers
• 15 product tankers including three long range two ships. These will likely be carrying 90,000-tonne cargoes of jet fuel or diesel to Europe or the Mediterranean. https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136229/Suez…nded-Ever-Given
-
Blokada Sueskog kanala mogla bi trajati tjednima: "Ovaj brod je poput nasukanog kita"
-
Drugim riječima ako brod dočeka početak sljedećeg tjedna u ovakvom stanju vozarine bi mogle poluditi.
-
Drugim riječima ako brod dočeka početak sljedećeg tjedna u ovakvom stanju vozarine bi mogle poluditi.
$6bn and counting: Suez snarl-up stretches into third day with warning salvage could take weeks https://splash247.com/6bn-and-counti…into-third-day/
-
Commodities across the metals, petrochemicals and agriculture sectors that typically ship in container vessels are increasingly turning to dry bulk vessels. https://www.spglobal.com/platts/en/mark…n=hootsuitepost
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 15, 2024 at 7:30 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 857k
2.8k
-
-
-
-
HT (Hrvatski Telekom d.d.) 727
- Admin
November 15, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 727
- Pregleda
- 370k
727
-
-
-
-
DLKV (Dalekovod d.d.) 2.8k
- harpun
November 15, 2024 at 2:31 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 1.1M
2.8k
-
-
-
-
Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k
- harpun
November 15, 2024 at 12:12 PM
-
- Odgovora
- 16k
- Pregleda
- 5.5M
16k
-
-
-
-
INGR (INGRA d.d.) 1.6k
- harpun
November 15, 2024 at 9:58 AM
-
- Odgovora
- 1.6k
- Pregleda
- 712k
1.6k
-