Ti brodari su narasli 150% vec. A Atpl nista.
Ali neka, bude za dokup
Ti brodari su narasli 150% vec. A Atpl nista.
Ali neka, bude za dokup
Ti brodari su narasli 150% vec. A Atpl nista.
Ali neka, bude za dokup
Jeste citali postove kolege @alias zasto su vani brodari porasli, a kod nas bas i ne?
Vrlo je detaljno objasnio razliku vec nekoliko puta.
Ti brodari su narasli 150% vec. A Atpl nista.
Ali neka, bude za dokup
Jeste citali postove kolege @alias zasto su vani brodari porasli, a kod nas bas i ne?
Vrlo je detaljno objasnio razliku vec nekoliko puta.
Je, al to ne znaci da je u svemu bio u pravu.
Ti brodari su narasli 150% vec. A Atpl nista.
Ali neka, bude za dokup
Jeste citali postove kolege @alias zasto su vani brodari porasli, a kod nas bas i ne?
Vrlo je detaljno objasnio razliku vec nekoliko puta.
Neefikasna burza?
Jeste citali postove kolege @alias zasto su vani brodari porasli, a kod nas bas i ne?
Vrlo je detaljno objasnio razliku vec nekoliko puta.
Neefikasna burza?
Ok, ali zadnjih nekoliko tjedana je ATPL redovito jedna od najtrgovanijih dionica na ZSE, pa se ne moze bas reci da je skroz neefikasna. Pa ajde mi nabrojite jednog domaceg Dry bulk brodara koji ima neku akumuliranu dobit, nije prezaduzen ili u procesu restrukturiranja duga?
ATPL se jos najbolje drzi, S&L back cijele flote ajde ok, ali sta poslije? Balast water treatment system treba ugraditi na 10 brodova, sto je 6 mil. $, a neki bi dividendu, ajde ok.
Ok, necu vise pisati, jer generali buducnosti ovo citaju . migra se izgleda danas odmara, ali su zato drugi preuzeli štafetu koliko vidim
Gle, i meni pase da cijena poraste jer imam dionicu, pa da je nekome skuplje prodam, ali toliko gluposti vec danima citam da mi se ne da vise ni javljati.
Neefikasna burza?
Ok, ali zadnjih nekoliko tjedana je ATPL redovito jedna od najtrgovanijih dionica na ZSE, pa se ne moze bas reci da je skroz neefikasna. Pa ajde mi nabrojite jednog domaceg Dry bulk brodara koji ima neku akumuliranu dobit, nije prezaduzen ili u procesu restrukturiranja duga?
ATPL se jos najbolje drzi, S&L back cijele flote ajde ok, ali sta poslije? Balast water treatment system treba ugraditi na 10 brodova, sto je 6 mil. $, a neki bi dividendu, ajde ok.
Ok, necu vise pisati, jer generali buducnosti ovo citaju . migra se izgleda danas odmara, ali su zato drugi preuzeli štafetu koliko vidim
Gle, i meni pase da cijena poraste jer imam dionicu, pa da je nekome skuplje prodam, ali toliko gluposti vec danima citam da mi se ne da vise ni javljati.
Kaj si opet kupio?
Suez Canal blocked in both directions by mega container ship https://www.cityam.com/suez-canal-blo…container-ship/
da i ja nešto doprinesem temi
Biden team preparing $3T in new spending...
Economic advisers in the Biden administration are reportedly preparing a $3 trillion spending plan, charting an ambitious path forward on infrastructure and child care programs....
#1070
Display Moreah taj marfi...
daj bože da poživi on i njegov plan jer ovih 1,9 trillion je samo manji dio njegovog plana.
a posljedice za dry bulk sve samo NE ništa posebno.
možda i griješim,nebi bilo...
President Biden campaigned on a platform that would have raised spending by USD5.4 trillion over 10 years
i još maaalo,bolje da ne previše jer...
allied weekly week11
kao što se vidi iz priloženog značajan broj stavki je po najavi od neki dan već aktualan petogodišnji max.
ništa posebno ili bolje od toga zaključite sami gdje smo i kuda idemo.
p.s.
zanimljiva trgovina zadnja 2 dana neki novi(stari) vjetrovi pušu
sa juga?sjevera možda?hmm...
rezime nekad
ALLallied weeklyIED-Weekly-Market-Report_21_03_2021
ALLIED-Weekly-Market-Report_21_03_2021_compressed.pdf
Congestion at Australian ports following severe storm https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136217/Cong…ng-severe-storm
A large backlog of ships is now massing on either side of the waterway, waiting to go through. The incident has caused congestion of approximately 60-70 bulk cargo
I sad da to potraje jos koji dan jos vise se smanjuje dostupna kolicina brodova i ne samo to nastala bi nakon toga i veca guzva u lukama pa ce i prekrcaj biti sporiji
Jednostavno sad sve ide na mlin brodarima, nakon toliko godina mrcvarenja i vrijeme je.
Baltic Capesize index -4% to $18,366
Brazil/China -4% to $18,241
Freight futures am update
Capesize down ~2%
Panamax down ~4%
Da, očekivana korekcija nakon takvog rasta, mogao bi na 2100 pa onda opet polako gore uz ovaj put veći doprinos Cape-ova.
Da, ne ocekujem dublji pad.
Uskoro ide gradjevinski intenzivan period.
P.S.
Knjiga otkriva nekoliko dionicara s nekoliko tisuca komada da lagano kupuju.
Uskoro cemo vidjeti tko je kupac onih 5000 kom. Taj je samim time usao u top20. Ako vec nije bio tamo.
Baltic Dry-indeksen er onsdag - 3,4 prosent til 2.194 poeng, ifølge The Baltic Exchange.