Strani bulk brodari i danas rastu, kao i Bdry
DRY BULK
-
-
-
BCI 5TC 3752 -175
-
Sutra BDI u zelenom, jos max jedan mjesec pa ce neki forumasi netragom nestati do studenog(barem na ovoj temi nece prosipati zuc).
Mozda ce to neki drugi "sutra " bit jer sumnjam da ce taj "sutra" danas bit ...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Kad sam to napisao bio je BDI u zelenom sutradan. Nemam puno brodara ali kao sto rekoh likujte jos malo, vrag je vidia da se netko toliko raduje kad nesto pada, ali ima jedna koja kaze svaka b…… ima svoje veselje. Sto li brodari rastu zadnji mjesec 🤷🏻♂️.
-
Evo stanja BSI-a kroz godine, tj. supramax indexa. Ovo zaokruženo su kineske nove godine...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Kad sam to napisao bio je BDI u zelenom sutradan. Nemam puno brodara ali kao sto rekoh likujte jos malo, vrag je vidia da se netko toliko raduje kad nesto pada, ali ima jedna koja kaze svaka b…… ima svoje veselje. Sto li brodari rastu zadnji mjesec 🤷🏻♂️.
to ste napisali jucer - sto hoce rec da je "sutra" u biti danas.
i ne znam zasto ste zakljucili da likujem. ja posjedujem brodare. kako na zse tako i vani.
A kolko smo vidjeli zadnjih tjedana bdi ne da je potonuo nego je bunar iskopao kolko je zaorao. al to nije bas pokopalo brodare. brodari su lijepo zelenili(barem oni vani) mada je bdi crvenio. samo se bojim da kad bdi zazeleni da brodari ne pocrvene. toga se ja bojim.
-
Evo stanja BSI-a kroz godine, tj. supramax indexa. Ovo zaokruženo su kineske nove godine...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Odlican graf. Pametnom dosta. U prvom mjesecu pisati da su vozarine lose i govoriti da ce godina biti katastrofa je u rangu pisanja u veljaci da su hoteli prazni i da ce sezona zbog toga biti losa.
-
Evo stanja BSI-a kroz godine, tj. supramax indexa. Ovo zaokruženo su kineske nove godine...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Odlican graf. Pametnom dosta. U prvom mjesecu pisati da su vozarine lose i govoriti da ce godina biti katastrofa je u rangu pisanja u veljaci da su hoteli prazni i da ce sezona zbog toga biti losa.
ne znam ja koji vi graf gledate al ovaj od tenci meni bas ne govori da ce sve biti ruzicasto. ili ste misljenja da sto dublje potone to ce vislje odletit? i prosle godine je postojao 1mj. pa kad usporedimo proslogodisnji 1mj s ovogodsnjim. vama ovaj bdi bolje izgleda od proslogodsnjeg u 1 mj? meni ne.
svim srcem zelim da ste vi u pravu a ja u krivu.
-
-
BCI 5 T/C routes 180000 3752 -175
BPI 5 T/C routes 82500 7745 41
BSI 10 T/C routes 58328 6995 -164
BHSI 7 T/C routes 38200 7841 -24
BDI INDEX 592 -11
-
-
Evo stanja BSI-a kroz godine, tj. supramax indexa. Ovo zaokruženo su kineske nove godine...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Odlican graf. Pametnom dosta. U prvom mjesecu pisati da su vozarine lose i govoriti da ce godina biti katastrofa je u rangu pisanja u veljaci da su hoteli prazni i da ce sezona zbog toga biti losa.
Zašto onda niste nakrcani brodarima kada je sve jasno i graf je odličan nego ih imate malo kako kažete? Da sam ja tako siguran udario bi ko krava u djetelinu. Pametnom dosta
-
Ova godina će biti prilično prosječna za brodare. Ne očekujem da će BDI probijati vrhove. Naravno da je sada BDI na dnu i da će se sezonski rast dogoditi.
Očekuje se otvaranje Kine. To je pozitivna stvar.
S druge strane, kinesko gospodarstvo ima svoje strukture probleme i sve se više okreće sebi. Zagušenja zbog covid restrikcija više nema.
Veći rast vozarina može se očekivati 2023 godine kada će na tržištu biti manjka brodova.
-
Ova godina će biti prilično prosječna za brodare. Ne očekujem da će BDI probijati vrhove. Naravno da je sada BDI na dnu i da će se sezonski rast dogoditi.
Očekuje se otvaranje Kine. To je pozitivna stvar.
S druge strane, kinesko gospodarstvo ima svoje strukture probleme i sve se više okreće sebi. Zagušenja zbog covid restrikcija više nema.
Veći rast vozarina može se očekivati 2023 godine kada će na tržištu biti manjka brodova.
negdi sam nabasao na podatak da kineski CEO-ovi očekuju napredak krajem 2023. što bi korespondiralo s ovim što kolegica navodi 🤷
-
kina se okreće sebi da bi amortizirala moguće vanjske utjecaje. to je i onaj njihov kongres naredio. stvoriti jako unutarnje tržište i smanjiti ovisnost o izvozu. euroazija je kopno najveće u komadu i koliko će tu brodovi imati posla vidjet ćemo.
-
kina se okreće sebi da bi amortizirala moguće vanjske utjecaje. to je i onaj njihov kongres naredio. stvoriti jako unutarnje tržište i smanjiti ovisnost o izvozu. euroazija je kopno najveće u komadu i koliko će tu brodovi imati posla vidjet ćemo.
točno.
trenutno najviše tko može prosperirati i tko trenutno prosperira su (product) tankeri i plinaši.
budu i bulkeri kad se dosta toga preseli u Indiju.
negdi sam pročitao da će novi commodities superciklus potrajat sve do 2045., tako da nigdi nije priša.
ovo je baš igra za strpljive.
-
Ova godina će biti prilično prosječna za brodare. Ne očekujem da će BDI probijati vrhove. Naravno da je sada BDI na dnu i da će se sezonski rast dogoditi.
Očekuje se otvaranje Kine. To je pozitivna stvar.
S druge strane, kinesko gospodarstvo ima svoje strukture probleme i sve se više okreće sebi. Zagušenja zbog covid restrikcija više nema.
Veći rast vozarina može se očekivati 2023 godine kada će na tržištu biti manjka brodova.
negdi sam nabasao na podatak da kineski CEO-ovi očekuju napredak krajem 2023. što bi korespondiralo s ovim što kolegica navodi 🤷
Najveći utjecaj će imati nedostatak novih brodova, a stari će otići u rezalište. To će biti glavni razlog visokih vozarina.
-
tankeri su totalno ludilo. najnoviji podatci kažu da je netko kupio preko 100 tankera a da se nikad time nije bavio. to se pripisuje ruskoj crnoj floti tankera red veličina 360 komada ili ti 16% svjetske tankerske flote. i sad dolazimo do situacije da je barel u usti luga cca 46$ ali prevoz do konačne luke još 20-25$ po barelu. lloyd neće osigurati, ima tko hoće. ako se pokvari šlepat ćemo ga ako ga napadnu branit ćemo ga. jedina mana tih tankera je da su stari i spori ali dolazimo do one situacije koja se zove kontrola tokova. naftovod ima svoje polazišta i odredište, a tanker kad krene niko ne zna gdje će završiti osim vlasnika robe. kad imaš kontrolu nad robom i tokovima ti si hadžija, ovi drugi mogu polako početi brisati prašinu sa zlatnih poluga u trezoru. naravno i poljube ih na rastanku.
-
It might have been another bad day, week or month for the Baltic Dry Index (BDI), but there were no worries in the minds of equity analysts, who keep popping up with bullish research notes proclaiming that the rebound is near.
The more dry bulk stumbles, the more analysts don bull hornsResearchers at Deutsche Bank and Fearnleys are counting on the China reopening story to push stocks higherwww.tradewindsnews.comMada od kad ga pratim taj Mehrotra je više puta promašio ali baš ono skroz.
-
cape up 7.5%
-
BCI 5 T/C routes 180000 4033 281
BPI 5 T/C routes 82500 7779 34
BSI 10 T/C routes 58328 6909 -86
BHSI 7 T/C routes 38200 7844 3
BDI INDEX 602 +10
-
-