1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • September 9, 2022 at 6:06 PM
    • #8,901

    Za fanove popularnog minzta:

    Two week free trials are available for Value Investor’s Edge @Shipping_VIE this week thru Friday (9 September) at midnight EDT. Come check out our #shipping #research platform and see if it is a good fit!

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • September 9, 2022 at 7:34 PM
    • #8,902

    Kejpovi, Panamaxi i Supre opet zacrvenile

    Freight futures am update

    Capesize down ~1%
    Panamax down ~1%

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • September 9, 2022 at 10:05 PM
    • #8,903
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni? 8o

    fururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........

    u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....

    u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 9, 2022 at 10:17 PM
    • #8,904

    Tamo gdje Supre mogu Capovi nemogu i ne prevoze isti teret nego Panamax AP Libertas je vec 3 tjedna u luci Guanzhogu dali tko zna dali je to luka u kojoj se isto moze obaviti dokvnje i ugradnja BWTS-a

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • September 10, 2022 at 11:46 AM
    • #8,905
    Quote from hugh
    Quote from looserst

    Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni? 8o

    fururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........

    u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....

    u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......

    Kolega, niste fulali nista.

    Ja tvrdim da su zvijezde, citaj orderbook, starost flote i potraznja tako poslozene da je vjerovatnost da imamo 10 profitabilnih godina u dry bulku ili 100% ili vrlo blizu tome. Cak i u sadasnjem downturn-u vozi se pozitivno, barem u manjim segmentima, a ukupno sigurno.

    Kolega pak tvrdi da je s obzirom na volatilnost sektora tako nesto tvrditi glupost.

    Ja pak tvrdim to i dalje, s potpunim mirom, i to usprkos volatilnosti, koje sam savrseno svjestan, i savrseno svjestan da ce se mnogima, mozda i vecini, takva tvrdnja ciniti promasenom, pretjeranom, skarednom...

    Ali se najvise bazira na cinjenici da u ovom desetljecu, s rekordno niskim orderbookom, sva ona gomila brodova gradjena prije, oko i poslije kineske olimpijade navrsava 20-25 godina, i to u kontekstu sve strozih eko propisa.

    Znaci rezalista ce se puniti.

    Pa eto, food for thought...

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • September 10, 2022 at 6:28 PM
    • #8,906
    Quote from 5. Element
    Quote from hugh

    fururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........

    u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....

    u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......

    Kolega, niste fulali nista.

    Ja tvrdim da su zvijezde, citaj orderbook, starost flote i potraznja tako poslozene da je vjerovatnost da imamo 10 profitabilnih godina u dry bulku ili 100% ili vrlo blizu tome. Cak i u sadasnjem downturn-u vozi se pozitivno, barem u manjim segmentima, a ukupno sigurno.

    Kolega pak tvrdi da je s obzirom na volatilnost sektora tako nesto tvrditi glupost.

    Ja pak tvrdim to i dalje, s potpunim mirom, i to usprkos volatilnosti, koje sam savrseno svjestan, i savrseno svjestan da ce se mnogima, mozda i vecini, takva tvrdnja ciniti promasenom, pretjeranom, skarednom...

    Ali se najvise bazira na cinjenici da u ovom desetljecu, s rekordno niskim orderbookom, sva ona gomila brodova gradjena prije, oko i poslije kineske olimpijade navrsava 20-25 godina, i to u kontekstu sve strozih eko propisa.

    Znaci rezalista ce se puniti.

    Pa eto, food for thought...

    Display More

    Poanta je bila u ffa. Kada su ffa nedavno ronili onda je to trenutno stanje i umanjuje se bitnost. Sada su ti isti ffa vama hard fact da iducu godinu imamo pozitivno poslovanje. Trebalo bi se odluciti sta od to dvoje ti nasi fjucrsi jesu.

    Ovo ostalo sve vec znaju i prvoskolci, exxi, orderbook... Ono sta neznamo je koju tocno od tih iducih 10 godina ce kinesko gospodarstvo implodirati. E bas ta godina ili godina iza nje ce biti neprofitabilne i ko bude s potpunim mirom kao vi cekao veselo ce se provest. Sad ako ce to biti 2023 onda ste mozda i u pravu da ce ta biti najgora :S

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • September 10, 2022 at 9:22 PM
    • #8,907

    Mozda bude prije nego se nadas, samo da se rijesi ovo sa Ukrajinom. Moze potrajati, a moze nestati kao mjehur od sapunice, kao nasa SAO krajina, u par dana, mozda tamo koji tjedan bude ako se sve raspadne, ipak su vidili rusi da su usrali motku i istrosili se đaba, a cijeli moderan cvijet je kontra njih… tako da i za njih i ostale je bolje da se sto prije sve zavrsi..

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 10, 2022 at 10:06 PM
    • #8,908

    mozda je to tako bilo do sada da je Kina bila vazna za dry bulk ali vremena se mijenju ulagaci se okrecu Jugoistocnoj Aziji sa gospodarstvom Indije ce ove godine rasti po stopi od 4.5 posto citam da ce i Japan imati znatni rast od oko 2-2.5 posto Kina je bila driver ali i druge ekonomije pusu njoj za vratom koje su jednako bitne osobno smatram da ono sto je Kina bila prije 20 godina to ce u vrlo skoroj buducnsti biti Indija. Vec sljedece godine po broju stanovnika Indija ce imati vise stanovnika nego Kina ne samo to, to je u prosijeku znatno mladje stanovnisto od Kineske populacije.

    Nadalje velike korporacije Europe i SAD se okrecu Indiji i jugoistocnoj Aziji.Bdp zemalja Jugoistocne Azije Indije Japana Juzne Koreje znatno premasuju BDp Kine i sve te ekonomije u ovoe trenu imaju puno bolji outlook rasta za sljedecu godinu nego Kina

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • September 11, 2022 at 12:05 PM
    • #8,909
    Quote from enes.razman

    mozda je to tako bilo do sada da je Kina bila vazna za dry bulk ali vremena se mijenju ulagaci se okrecu Jugoistocnoj Aziji sa gospodarstvom Indije ce ove godine rasti po stopi od 4.5 posto citam da ce i Japan imati znatni rast od oko 2-2.5 posto Kina je bila driver ali i druge ekonomije pusu njoj za vratom koje su jednako bitne osobno smatram da ono sto je Kina bila prije 20 godina to ce u vrlo skoroj buducnsti biti Indija. Vec sljedece godine po broju stanovnika Indija ce imati vise stanovnika nego Kina ne samo to, to je u prosijeku znatno mladje stanovnisto od Kineske populacije.

    Nadalje velike korporacije Europe i SAD se okrecu Indiji i jugoistocnoj Aziji.Bdp zemalja Jugoistocne Azije Indije Japana Juzne Koreje znatno premasuju BDp Kine i sve te ekonomije u ovoe trenu imaju puno bolji outlook rasta za sljedecu godinu nego Kina

    Nije kina mozda bila vazna za dry bulk nego je kina 50% dry bulka. Mozemo pretpostaviti da su te indija i ji azija brojke i sada tako dobre pa vidimo na trenutnim vozarinama koliko je kina vazna, opale lockdown, ne uvezu ironore po planu i eto ti capea ispod breakeven. Ne moze se to preko noci niti u godinu dana nadoknaditi sa indijom ili cime vec.

    Plasticno receno...ako import padne 10% u zemlji koja sudjeluje sa 50% tonmilja koliko treba rasti u zemlji sa 10% tonmilja da budemo na nuli?

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 11, 2022 at 1:19 PM
    • #8,910

    gospon Losert ja se sjecam vremena kada je Atpl bila 35 kn a Kina na pola puta kakvo je gospodarstvo Indije trenutno samo sto se sada razvoj Indije desava puno ubrzanije nego prije 15 20 godina izneneaditi cete se koliko ce Indiji biti potrebno da stigne Kinesko i prestigne Kinesko gospodarstvo

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,267
    Member since
    February 26, 2020
    • September 11, 2022 at 5:21 PM
    • #8,911

    Mislimda je Kina bliže 70% nego 50% dry bulka. Dry bulk jednako je Kina, pogotovo na capeovima, ove manje klase, kao što vidimo, još drže glavu iznad vode, ali kad Kina kihne, dry bulk se prehladi, to je neminovno.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • September 11, 2022 at 5:30 PM
    • #8,912
    Quote from lebowski

    Mislimda je Kina bliže 70% nego 50% dry bulka. Dry bulk jednako je Kina, pogotovo na capeovima, ove manje klase, kao što vidimo, još drže glavu iznad vode, ali kad Kina kihne, dry bulk se prehladi, to je neminovno.

    Oba ste u pravu...cestitam

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • September 12, 2022 at 11:53 AM
    • #8,913

    S obzirom na nedavnu pricu o convenantima evo jedan primjer kako to izgleda kod DHT-a

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • September 12, 2022 at 12:43 PM
    • #8,914

    5TC 6270 +696

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 12, 2022 at 12:49 PM
    • #8,915

    dali tko zna dali uopce postoji BE za najmodaca ako je brod u bearbot charteru i koji su to troskovi najmodvca jer ako sam ja dobro razumio najmoprimac ili onaj koji unajmljuje brod snosi trosak odrzavanja broda,goriva i placa za posadu

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 12, 2022 at 2:02 PM
    • #8,916

    Freight futures am update

    Capesize up ~8%
    Panamax up ~7%
    #shipping #drybulk $BDRY

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • September 12, 2022 at 3:06 PM
    • #8,917

    Mandag stiger Baltic Dry-indeksen, som viser inntjeningsnivået for frakt av tørrlast som kull, korn og jernmalm, 3,5 prosent til 1.256 poeng, ifølge TDN Direkt.

    Capesizeratene stiger 12,5 prosent til 6.270 dollar, panamax er opp 3,3 prosent til 15.966 dollar mens supramaxratene faller 0,2 prosent til 16.199 dollar.

  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • September 12, 2022 at 5:13 PM
    • #8,918

    Evo i BIMCO se prikljucio pozitivnom outlooku za ovu godinu:

    Tørlastmarkedet står over for vækst men tidligere høje niveau er usandsynligt
    EU’s forbud mod russisk kul løfter efterspørgslen trods modvind i den globale økonomi og opbremsning i væksten i Kina. Men et niveau som tidligere på året er…
    shippingwatch.dk
  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • September 12, 2022 at 5:51 PM
    • #8,919

    Objavio break wave na twiteru, moguće vrlo dobra vijest EVERGRANDE HAS RESUMED CONSTRUCTION 668 OF 706 CHINA PROJECTS

    EVERGRANDE ASKS REST OF PROJECTS TO RESUME CONSTRUCTION END-SEP

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • September 12, 2022 at 6:45 PM
    • #8,920
    Quote from noname

    Objavio break wave na twiteru, moguće vrlo dobra vijest EVERGRANDE HAS RESUMED CONSTRUCTION 668 OF 706 CHINA PROJECTS

    EVERGRANDE ASKS REST OF PROJECTS TO RESUME CONSTRUCTION END-SEP

    bit će da su zato futuresi dodali još gasa popodne......

    Files

    Screenshot_20220912-183512_Samsung Internet.jpg 45.81 kB – 0 Downloads Screenshot_20220912-183503_Samsung Internet.jpg 43.55 kB – 0 Downloads

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 11, 2025 at 3:02 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      926k
      2.1k
    3. Bokyklc

      June 11, 2025 at 3:02 PM
    1. SNBA (Slatinska Banka d.d.) 279

      • calypso
      • May 18, 2020 at 3:29 PM
      • Dionice
      • calypso
      • June 11, 2025 at 2:48 PM
    2. Odgovora
      279
      Pregleda
      102k
      279
    3. MihoMato

      June 11, 2025 at 2:48 PM
    1. IG (ING-GRAD d.d.) 90

      • Confused 1
      • Avx
      • February 20, 2025 at 4:08 PM
      • Dionice
      • Avx
      • June 11, 2025 at 2:43 PM
    2. Odgovora
      90
      Pregleda
      33k
      90
    3. KitoLovac

      June 11, 2025 at 2:43 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 11, 2025 at 2:04 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      489k
      1.2k
    3. abc1

      June 11, 2025 at 2:04 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • June 11, 2025 at 12:26 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6.1M
      16k
    3. mikromakrto

      June 11, 2025 at 12:26 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Bokyklc June 11, 2025 at 3:02 PM
  • SNBA (Slatinska Banka d.d.)

    MihoMato June 11, 2025 at 2:48 PM
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    KitoLovac June 11, 2025 at 2:43 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    abc1 June 11, 2025 at 2:04 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    mikromakrto June 11, 2025 at 12:26 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo June 10, 2025 at 5:46 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Alboreto June 10, 2025 at 10:25 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Zvjezdani June 10, 2025 at 10:24 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon June 9, 2025 at 8:12 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    accountant June 9, 2025 at 10:21 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, 2 months ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 7 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™