1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:34 PM
    • #8,881

    Pmax dosta prati Cape, tj. prvi potone kad Cape potone, a to će biti bitno krajem godine kad se reindeksira vozarina na Pmaxima koje ima ATPL (što se radi jednom godišnje, koliko sam uspio popratiti).

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:37 PM
    • #8,882

    bilo nekad pa se spominjalo Capovi su svoja kategorija a sem toga 4 Pnamaxa Atpla su u dugorocnom najmu i nemogu biti indeksirani za manje od 12 000 dolara po danu BE za te Panamaxe je 3000-4000 dolara ako i toliko troskove odrzavanja tih brodova i place za radnike snosi unajmitelj

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:45 PM
    • #8,883

    Kad bi to bilo točno, ATPL bi ostvarivala puno veću dobit od ovoga što trenutno ostvaruje.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2022 at 1:46 PM
    • #8,884

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%

    Panamax up ~10%

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:47 PM
    • #8,885

    to je 100 posto tocno


    brodovi su im u Bearbotcharteru ako imalo znate sta znaci taj pojam bez ikakve uvrede prema vama ili ti ijednom dionicaru koji ima i jednu dionicu Atpl se troskove odrzavanja placa radnika i potrosnje goriva snosi unajmitelj

    Edited once, last by enes.razman: Merged a post created by enes.razman into this post. (September 7, 2022 at 1:49 PM).

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:49 PM
    • #8,886

    Izračunajte mi onda kvartalnu dobit za Pmaxe na dugoročnom ugovoru sumarno i za ostale brodove sumarno.

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:53 PM
    • #8,887

    razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali


    pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku


    ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu

    Edited 2 times, last by enes.razman: Merged a post created by enes.razman into this post. (September 7, 2022 at 1:58 PM).

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 7, 2022 at 1:59 PM
    • #8,888

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%
    Panamax up ~10%
    #shipping #drybulk $BDRY

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 2:05 PM
    • #8,889
    Quote from enes.razman

    razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali


    pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku


    ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu

    Pa ja imam kalkulator, hvala na pitanju.

    Ne pričam ja o manjoj ili većoj dobiti nego o konkretnoj brojci.

    Uzmimo za primjer dobit u 2. kvartalu 2022.

    Da pojednostavnimo proračun - kolika bi cca bila dobit za 4 Pmaxa na dugoročnom po vama u tom kvartalu?

    Uzmite vlastitu procjenu uposlenosti navedenih brodova.

    Ne znam sada napamet, ali recimo da je ukupna dobit bila 65 milijuna kuna u Q2.

    Koliko od toga otpada na navedene Pmaxe po vašoj procjeni?

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2022 at 2:07 PM
    • #8,890

    BCI 5 T/C routes 180000 5442 -595
    BPI 5 T/C routes 82500 14196 1481
    BSI 10 T/C routes 58328 16298 -57
    BHSI 7 T/C routes 38200 15495 32

    BDI INDEX 1133 +19

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 2:10 PM
    • #8,891

    ja vam to nemogu tvrditi jer neznam par varijbli a to trosak dokovanja pojedinog broda od ta 3 koja su dokovana plus igubljena dobit zbog ispustene dobiti jer su bili te dana dokovonja na suhom tj nisu ostvarivali dobit jer nisu plovili pa bi i BE za ta 3 broda od kojih je jedan Pnamax koji je u berbotcharteru bio na suhom 41 dan u 2q a to je AP Argosy

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 8, 2022 at 10:49 AM
    • #8,892

    Kineski uvoz ugljena u kolovozu 29.5 mt +5% yoy ali još uvijek -15% ukupno za prvih osam mjeseci.

    Uvoz željezne rude 96mt, -1.3% yoy.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 8, 2022 at 12:23 PM
    • #8,893

    BCI 5407 (-35)

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 8, 2022 at 1:34 PM
    • #8,894

    Freight futures am update

    Capesize up ~3%

    Panamax flat

    #shipping #drybulk $BDRY

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 8, 2022 at 2:06 PM
    • #8,895

    BCI 5 T/C routes 180000 5407 -35

    BPI 5 T/C routes 82500 15815 1619

    BSI 10 T/C routes 58328 16247 -51

    BHSI 7 T/C routes 38200 15602 107

    BDI INDEX 1178 +45

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 9, 2022 at 2:28 PM
    • #8,896

    BDI 1213 (+35)

    Samo Smax pada

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • September 9, 2022 at 2:29 PM
    • #8,897
    Quote from stipe_Cro

    BDI 1213 (+35)

    Samo Smax pada

    I još pada neznatno...

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 9, 2022 at 3:19 PM
    • #8,898
    • Capesize: 5.574 dollar pr. dag (5.407 dollar pr. dag torsdag).
    • Panamax 4TC: 15.450 dollar pr. dag (14.479).
    • Supramax: 16.227 dollar pr. dag (16.247).
  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • September 9, 2022 at 5:07 PM
    • #8,899

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • September 9, 2022 at 5:48 PM
    • #8,900
    Quote from 5. Element

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni? 8o

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. MDKA (Medika d.d.) 830

      • harpun
      • February 14, 2020 at 2:16 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 13, 2025 at 9:39 AM
    2. Odgovora
      830
      Pregleda
      308k
      830
    3. KitoLovac

      June 13, 2025 at 9:39 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.3k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 13, 2025 at 8:22 AM
    2. Odgovora
      3.3k
      Pregleda
      1.5M
      3.3k
    3. Sheki

      June 13, 2025 at 8:22 AM
    1. IG (ING-GRAD d.d.) 91

      • Confused 1
      • Avx
      • February 20, 2025 at 4:08 PM
      • Dionice
      • Avx
      • June 12, 2025 at 11:59 AM
    2. Odgovora
      91
      Pregleda
      33k
      91
    3. All

      June 12, 2025 at 11:59 AM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 12, 2025 at 10:41 AM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      511k
      1.1k
    3. C-man

      June 12, 2025 at 10:41 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 11, 2025 at 3:02 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      927k
      2.1k
    3. Bokyklc

      June 11, 2025 at 3:02 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • MDKA (Medika d.d.)

    KitoLovac June 13, 2025 at 9:39 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Sheki June 13, 2025 at 8:22 AM
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    All June 12, 2025 at 11:59 AM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    C-man June 12, 2025 at 10:41 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Bokyklc June 11, 2025 at 3:02 PM
  • SNBA (Slatinska Banka d.d.)

    MihoMato June 11, 2025 at 2:48 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    abc1 June 11, 2025 at 2:04 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    mikromakrto June 11, 2025 at 12:26 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo June 10, 2025 at 5:46 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Alboreto June 10, 2025 at 10:25 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, 2 months ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 3 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™