1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • 1
  • 444
  • 445
  • 446
  • 525
  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:34 PM
    • #8,881

    Pmax dosta prati Cape, tj. prvi potone kad Cape potone, a to će biti bitno krajem godine kad se reindeksira vozarina na Pmaxima koje ima ATPL (što se radi jednom godišnje, koliko sam uspio popratiti).

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:37 PM
    • #8,882

    bilo nekad pa se spominjalo Capovi su svoja kategorija a sem toga 4 Pnamaxa Atpla su u dugorocnom najmu i nemogu biti indeksirani za manje od 12 000 dolara po danu BE za te Panamaxe je 3000-4000 dolara ako i toliko troskove odrzavanja tih brodova i place za radnike snosi unajmitelj

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:45 PM
    • #8,883

    Kad bi to bilo točno, ATPL bi ostvarivala puno veću dobit od ovoga što trenutno ostvaruje.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2022 at 1:46 PM
    • #8,884

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%

    Panamax up ~10%

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:47 PM
    • #8,885

    to je 100 posto tocno


    brodovi su im u Bearbotcharteru ako imalo znate sta znaci taj pojam bez ikakve uvrede prema vama ili ti ijednom dionicaru koji ima i jednu dionicu Atpl se troskove odrzavanja placa radnika i potrosnje goriva snosi unajmitelj

    Edited once, last by enes.razman: Merged a post created by enes.razman into this post. (September 7, 2022 at 1:49 PM).

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:49 PM
    • #8,886

    Izračunajte mi onda kvartalnu dobit za Pmaxe na dugoročnom ugovoru sumarno i za ostale brodove sumarno.

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:53 PM
    • #8,887

    razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali


    pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku


    ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu

    Edited 2 times, last by enes.razman: Merged a post created by enes.razman into this post. (September 7, 2022 at 1:58 PM).

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 7, 2022 at 1:59 PM
    • #8,888

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%
    Panamax up ~10%
    #shipping #drybulk $BDRY

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 2:05 PM
    • #8,889
    Quote from enes.razman

    razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali


    pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku


    ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu

    Pa ja imam kalkulator, hvala na pitanju.

    Ne pričam ja o manjoj ili većoj dobiti nego o konkretnoj brojci.

    Uzmimo za primjer dobit u 2. kvartalu 2022.

    Da pojednostavnimo proračun - kolika bi cca bila dobit za 4 Pmaxa na dugoročnom po vama u tom kvartalu?

    Uzmite vlastitu procjenu uposlenosti navedenih brodova.

    Ne znam sada napamet, ali recimo da je ukupna dobit bila 65 milijuna kuna u Q2.

    Koliko od toga otpada na navedene Pmaxe po vašoj procjeni?

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2022 at 2:07 PM
    • #8,890

    BCI 5 T/C routes 180000 5442 -595
    BPI 5 T/C routes 82500 14196 1481
    BSI 10 T/C routes 58328 16298 -57
    BHSI 7 T/C routes 38200 15495 32

    BDI INDEX 1133 +19

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 2:10 PM
    • #8,891

    ja vam to nemogu tvrditi jer neznam par varijbli a to trosak dokovanja pojedinog broda od ta 3 koja su dokovana plus igubljena dobit zbog ispustene dobiti jer su bili te dana dokovonja na suhom tj nisu ostvarivali dobit jer nisu plovili pa bi i BE za ta 3 broda od kojih je jedan Pnamax koji je u berbotcharteru bio na suhom 41 dan u 2q a to je AP Argosy

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 8, 2022 at 10:49 AM
    • #8,892

    Kineski uvoz ugljena u kolovozu 29.5 mt +5% yoy ali još uvijek -15% ukupno za prvih osam mjeseci.

    Uvoz željezne rude 96mt, -1.3% yoy.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 8, 2022 at 12:23 PM
    • #8,893

    BCI 5407 (-35)

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 8, 2022 at 1:34 PM
    • #8,894

    Freight futures am update

    Capesize up ~3%

    Panamax flat

    #shipping #drybulk $BDRY

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 8, 2022 at 2:06 PM
    • #8,895

    BCI 5 T/C routes 180000 5407 -35

    BPI 5 T/C routes 82500 15815 1619

    BSI 10 T/C routes 58328 16247 -51

    BHSI 7 T/C routes 38200 15602 107

    BDI INDEX 1178 +45

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 9, 2022 at 2:28 PM
    • #8,896

    BDI 1213 (+35)

    Samo Smax pada

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • September 9, 2022 at 2:29 PM
    • #8,897
    Quote from stipe_Cro

    BDI 1213 (+35)

    Samo Smax pada

    I još pada neznatno...

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 9, 2022 at 3:19 PM
    • #8,898
    • Capesize: 5.574 dollar pr. dag (5.407 dollar pr. dag torsdag).
    • Panamax 4TC: 15.450 dollar pr. dag (14.479).
    • Supramax: 16.227 dollar pr. dag (16.247).
  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • September 9, 2022 at 5:07 PM
    • #8,899

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • September 9, 2022 at 5:48 PM
    • #8,900
    Quote from 5. Element

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni? 8o

    • 1
    • 444
    • 445
    • 446
    • 525

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 21, 2025 at 10:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      924k
      2k
    3. umalo

      June 21, 2025 at 10:22 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 775

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 20, 2025 at 4:29 PM
    2. Odgovora
      775
      Pregleda
      423k
      775
    3. Tešanj

      June 20, 2025 at 4:29 PM
    1. HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 3.1k

      • harpun
      • February 12, 2020 at 6:36 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 20, 2025 at 2:51 PM
    2. Odgovora
      3.1k
      Pregleda
      1M
      3.1k
    3. bjane

      June 20, 2025 at 2:51 PM
    1. Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema) 4.3k

      • maratonac
      • February 19, 2020 at 1:17 PM
      • Kavana
      • maratonac
      • June 20, 2025 at 2:26 PM
    2. Odgovora
      4.3k
      Pregleda
      1.3M
      4.3k
    3. All

      June 20, 2025 at 2:26 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 19, 2025 at 9:20 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      848k
      1.9k
    3. misterno

      June 19, 2025 at 9:20 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 21, 2025 at 10:22 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    Tešanj June 20, 2025 at 4:29 PM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    bjane June 20, 2025 at 2:51 PM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    All June 20, 2025 at 2:26 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 19, 2025 at 9:20 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    JoSko111 June 18, 2025 at 1:59 PM
  • Što smo danas tržili

    All June 17, 2025 at 2:59 PM
  • MDKA (Medika d.d.)

    Jure June 16, 2025 at 3:02 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    darac11 June 14, 2025 at 3:37 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon June 13, 2025 at 7:21 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, 2 months ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 10 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote