1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:34 PM
    • #8,881

    Pmax dosta prati Cape, tj. prvi potone kad Cape potone, a to će biti bitno krajem godine kad se reindeksira vozarina na Pmaxima koje ima ATPL (što se radi jednom godišnje, koliko sam uspio popratiti).

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:37 PM
    • #8,882

    bilo nekad pa se spominjalo Capovi su svoja kategorija a sem toga 4 Pnamaxa Atpla su u dugorocnom najmu i nemogu biti indeksirani za manje od 12 000 dolara po danu BE za te Panamaxe je 3000-4000 dolara ako i toliko troskove odrzavanja tih brodova i place za radnike snosi unajmitelj

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:45 PM
    • #8,883

    Kad bi to bilo točno, ATPL bi ostvarivala puno veću dobit od ovoga što trenutno ostvaruje.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2022 at 1:46 PM
    • #8,884

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%

    Panamax up ~10%

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:47 PM
    • #8,885

    to je 100 posto tocno


    brodovi su im u Bearbotcharteru ako imalo znate sta znaci taj pojam bez ikakve uvrede prema vama ili ti ijednom dionicaru koji ima i jednu dionicu Atpl se troskove odrzavanja placa radnika i potrosnje goriva snosi unajmitelj

    Edited once, last by enes.razman: Merged a post created by enes.razman into this post. (September 7, 2022 at 1:49 PM).

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 1:49 PM
    • #8,886

    Izračunajte mi onda kvartalnu dobit za Pmaxe na dugoročnom ugovoru sumarno i za ostale brodove sumarno.

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 1:53 PM
    • #8,887

    razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali


    pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku


    ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu

    Edited 2 times, last by enes.razman: Merged a post created by enes.razman into this post. (September 7, 2022 at 1:58 PM).

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 7, 2022 at 1:59 PM
    • #8,888

    Freight futures am update

    Capesize up ~5%
    Panamax up ~10%
    #shipping #drybulk $BDRY

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 7, 2022 at 2:05 PM
    • #8,889
    Quote from enes.razman

    razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali


    pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku


    ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu

    Pa ja imam kalkulator, hvala na pitanju.

    Ne pričam ja o manjoj ili većoj dobiti nego o konkretnoj brojci.

    Uzmimo za primjer dobit u 2. kvartalu 2022.

    Da pojednostavnimo proračun - kolika bi cca bila dobit za 4 Pmaxa na dugoročnom po vama u tom kvartalu?

    Uzmite vlastitu procjenu uposlenosti navedenih brodova.

    Ne znam sada napamet, ali recimo da je ukupna dobit bila 65 milijuna kuna u Q2.

    Koliko od toga otpada na navedene Pmaxe po vašoj procjeni?

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 7, 2022 at 2:07 PM
    • #8,890

    BCI 5 T/C routes 180000 5442 -595
    BPI 5 T/C routes 82500 14196 1481
    BSI 10 T/C routes 58328 16298 -57
    BHSI 7 T/C routes 38200 15495 32

    BDI INDEX 1133 +19

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • September 7, 2022 at 2:10 PM
    • #8,891

    ja vam to nemogu tvrditi jer neznam par varijbli a to trosak dokovanja pojedinog broda od ta 3 koja su dokovana plus igubljena dobit zbog ispustene dobiti jer su bili te dana dokovonja na suhom tj nisu ostvarivali dobit jer nisu plovili pa bi i BE za ta 3 broda od kojih je jedan Pnamax koji je u berbotcharteru bio na suhom 41 dan u 2q a to je AP Argosy

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • September 8, 2022 at 10:49 AM
    • #8,892

    Kineski uvoz ugljena u kolovozu 29.5 mt +5% yoy ali još uvijek -15% ukupno za prvih osam mjeseci.

    Uvoz željezne rude 96mt, -1.3% yoy.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 8, 2022 at 12:23 PM
    • #8,893

    BCI 5407 (-35)

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • September 8, 2022 at 1:34 PM
    • #8,894

    Freight futures am update

    Capesize up ~3%

    Panamax flat

    #shipping #drybulk $BDRY

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 8, 2022 at 2:06 PM
    • #8,895

    BCI 5 T/C routes 180000 5407 -35

    BPI 5 T/C routes 82500 15815 1619

    BSI 10 T/C routes 58328 16247 -51

    BHSI 7 T/C routes 38200 15602 107

    BDI INDEX 1178 +45

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • September 9, 2022 at 2:28 PM
    • #8,896

    BDI 1213 (+35)

    Samo Smax pada

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • September 9, 2022 at 2:29 PM
    • #8,897
    Quote from stipe_Cro

    BDI 1213 (+35)

    Samo Smax pada

    I još pada neznatno...

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • September 9, 2022 at 3:19 PM
    • #8,898
    • Capesize: 5.574 dollar pr. dag (5.407 dollar pr. dag torsdag).
    • Panamax 4TC: 15.450 dollar pr. dag (14.479).
    • Supramax: 16.227 dollar pr. dag (16.247).
  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • September 9, 2022 at 5:07 PM
    • #8,899

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • September 9, 2022 at 5:48 PM
    • #8,900
    Quote from 5. Element

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

    Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni? 8o

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • June 13, 2025 at 7:21 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      June 13, 2025 at 7:21 PM
    1. MDKA (Medika d.d.) 835

      • harpun
      • February 14, 2020 at 2:16 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 13, 2025 at 7:08 PM
    2. Odgovora
      835
      Pregleda
      308k
      835
    3. vodoinstalater

      June 13, 2025 at 7:08 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.3k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 13, 2025 at 3:37 PM
    2. Odgovora
      3.3k
      Pregleda
      1.5M
      3.3k
    3. Sheki

      June 13, 2025 at 3:37 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • June 13, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. All

      June 13, 2025 at 3:30 PM
    1. IG (ING-GRAD d.d.) 91

      • Confused 1
      • Avx
      • February 20, 2025 at 4:08 PM
      • Dionice
      • Avx
      • June 12, 2025 at 11:59 AM
    2. Odgovora
      91
      Pregleda
      33k
      91
    3. All

      June 12, 2025 at 11:59 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon June 13, 2025 at 7:21 PM
  • MDKA (Medika d.d.)

    vodoinstalater June 13, 2025 at 7:08 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Sheki June 13, 2025 at 3:37 PM
  • Što smo danas tržili

    All June 13, 2025 at 3:30 PM
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    All June 12, 2025 at 11:59 AM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    C-man June 12, 2025 at 10:41 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Bokyklc June 11, 2025 at 3:02 PM
  • SNBA (Slatinska Banka d.d.)

    MihoMato June 11, 2025 at 2:48 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    abc1 June 11, 2025 at 2:04 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    mikromakrto June 11, 2025 at 12:26 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, 2 months ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 18 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™