Freight futures am update
Capesize up ~1%
Panamax flat
Freight futures am update
Capesize up ~1%
Panamax flat
BCI 5 T/C routes 180000 13455 934
BPI 5 T/C routes 82500 17385 -59
BSI 10 T/C routes 58328 17754 -243
BHSI 7 T/C routes 38200 18152 -339
BDI INDEX 1592 +28
Vidim da nikome nije bitno više, svi samo o dividendi..
BDI 1556 (-36)
BPI timecharter average Weighted average of the 5 T/C routes 82500 17339 -46
BSI timecharter average Weighted average of the 10 T/C routes 58328 17504 -250
BHSI timecharter average Weighted average of the 7 T/C routes 38200 17723 -429
ATHENS, Greece, August 11, 2022 – Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that it has agreed, through separate wholly-owned subsidiaries, to acquire nine modern ultramax dry bulk vessels built between 2015 and 2018, with an average vessel age of approximately 5.4 years, from Sea Trade Holdings Inc. (“Sea Trade”), an unaffiliated third party. The vessel deliveries are expected to occur during the fourth quarter of 2022. Diana Shipping Inc. Announces the Acquisition of Nine Ultramax Dry Bulk Vessels from Sea Trade Holdings Inc. - Diana Shipping Inc.
Zaboravili ste danas staviti
BCI 5 T/C routes 180000 12757 -698
BPI 5 T/C routes 82500 17339 -46
BSI 10 T/C routes 58328 17504 -250
BHSI e 7 T/C routes 38200 17723 -429
BDI INDEX 1556 -36
Freight futures
Capesize down ~7%
Panamax down ~3
Braemar futuresi već danima padaju, sada je
Cape Aug 13000$
Pmax Aug 16000$
ATHENS, Greece, August 11, 2022 – Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that it has agreed, through separate wholly-owned subsidiaries, to acquire nine modern ultramax dry bulk vessels built between 2015 and 2018, with an average vessel age of approximately 5.4 years, from Sea Trade Holdings Inc. (“Sea Trade”), an unaffiliated third party. The vessel deliveries are expected to occur during the fourth quarter of 2022. Diana Shipping Inc. Announces the Acquisition of Nine Ultramax Dry Bulk Vessels from Sea Trade Holdings Inc. - Diana Shipping Inc.
ATHENS, Greece, August 11, 2022 – Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that it has agreed, through separate wholly-owned subsidiaries, to acquire nine modern ultramax dry bulk vessels built between 2015 and 2018, with an average vessel age of approximately 5.4 years, from Sea Trade Holdings Inc. (“Sea Trade”), an unaffiliated third party. The vessel deliveries are expected to occur during the fourth quarter of 2022. Diana Shipping Inc. Announces the Acquisition of Nine Ultramax Dry Bulk Vessels from Sea Trade Holdings Inc. - Diana Shipping Inc.
DA , ovo je životno i važno na svaki način pa da ne prođe ispod radara. Jedna ultra konzervativna kompanija akvizira 9 ultramaxa prosjecne staroosti 5,4 godine za prosjecno 36.67 mil$ po brodu.
220 mil$ u cashu plus 110 mil$ u dionicama.
Ovo je benhmark i ekstrremno jasan pokazatelj sentimenta i ocekivanja.
Ajmo promatrat
Malo razmisljanja, koliko vidim na marketu svi brodari imaju Q3 ugovoren po solidnim vozarinama i s uracunatim trenutnim spotovima ispada preko 20k i vise nekima i oko 25k barem ovima koji su objavili , sta znaci da su za Q3 jos puno profitabilni, a uracunavajuci i Q4 i da dalje padnu vozarine koliko zakljucujem i tada su jos profitabilni dobro, pa bi se moglo zakljucit i da padnu vozarine puno nize nece utjecat nikome na negativno poslovanje, dapace i dalje pozitivno, pa s te strane za ovu godinu daljni utjecaj vozarina na pad cijena dionica nakon neke granice je ogranicen (samo pitanje koja je to granica, moguce da ovo nedavno dno je bila ta granica ?, i koji je vremenski rok u kojem ce trziste vise uracunavat spot vozarine), s druge strane to isto utjece na sprecavanje na urusavanje vrijednosti brodova s obziron na dobru kapitaliziranost kompanija ove godine, s tim da dodatno na to utjece i nemogucnost ugovaranja novogradnji pa je za nekakvu obnovu svedeno sve na SH trziste sta stvara ipak nekakav dodatni demand koji bi trebao podrzat cijene SH brodova pogotovo ako je rijec o novijim brodovima, a i supply je ogranicen radi dobre kapitaliziranosti kompanija, stjecem zakljucak da radi toga ovaj pad vozarina ima ogranicavajuci utjecaj na ekstremni propad dionica u kracem vremenu jer je korekciju odradio nedavno s kojom je negativnosti u dobroj mjeri uracunao, jer i sam trenutni spot nema 100% utjecaj na trenutno poslovanje kompanija za Q3, tek veci utjecaj ima na Q4, pa zapravo kretanje spot vozarina u Q3 ima ogranicavajuci utjecaj na vozarine brodara u Q3, pa bi vjerovatno tek stanje spot vozarina u Q4 moglo odredjivat vise kretanje outlooka i kretanje brodara isto kao i prosle godine u Q1 trebalo je skoro 6 mjeseci da se to odrazi na zaradu brodara, sigurno ce biti izuzetaka i trziste bi ti moglo dodatno kazniti ili nagraditi ovisno o pojedinacnim slucajevima i da kretanje dionica bude selektivnije nego prosle godine. Sad je samo pitanje da li trenutno bdi odraduje bear market tj ocito je po izgledu koji je nesto ostrijeg pada nekon cega slijedi ponovni rebound jer ako je tako dionice bi lako moguce mogle odraditi taj bear u nekom kanalu za razliku od BDI indexa, obicno kada je ovakav ostri propad jako cesto bude i ostri rebound, ovo je kao i hvatanje padajucih nozeva nakon neke granice svi se boje uci jer postoji nize od nizega ali kad postane jasno da je sigurni preokret ili da je prejeftino obicno to bude dosta jace, uostalom kad su ovakve volatilnosti to je normalno, druga stvar koja je ocita je da zapravo cape je taj koji je spustio ostale vozarine jer ostali manji brodovi se drze cijelo vrijeme dosta bolje za razliku od zadnjeg desetljeca pa za oporavka ostalih bit ce potrebno samo da capovi malo povucu, s obzirom na sezionalnost njihovog poslovanja s rupom u Q1 mislim da bi morali odradit jedan ciklus rasta u 2H, osim ako kina nije u dobroj banani sta nekako sumnjam oni uvijek iznenade koliko su zilavi kad nesto odluce postici, ali za sve postoji prvi put ??
Ima sta tko pametno dodat
Nista, osim da su kinezi se malo pogubili, pogotovo iskazivanjem misica sa Tajvanom i tim cirkusanjem, umjesto da se prime posla i krenu radit 😅
Nista, osim da su kinezi se malo pogubili, pogotovo iskazivanjem misica sa Tajvanom i tim cirkusanjem, umjesto da se prime posla i krenu radit 😅
Na kraju to sve ovisi o kolektivnom trendu na burzi ako krene divizija nema tu pomoci pametovat puno.
Niels Rasmussen, chief shipping analyst at BIMCO, commented: “The EU’s ban on Russian coal increases demand for non-Russian supply by about 4% and a sustained partial ban of Indonesian exports will obviously not help. It makes it even more likely that India and China will buy more of their coal from Russia in the coming months. Combined, the two shifts in supply patterns will drive up average sailing distance for global coal shipments and bulk demand overall.” Europe’s coal dilemma in the spotlight - Splash247
za one koji nemaju što čitati na go:
BCI 5 T/C routes 180000 10898 -1859
BPI 5 T/C routes 82500 17161 -178
BSI 10 T/C routes 58328 17526 22
BHSI 7 T/C routes 38200 17598 -125
BDI INDEX 1477 -79
#shipping #drybulk #FFA $BDRY
#capesize #panamax # supermax
$DSX $EGLE $GBLK $GNK $GOGL $SBLK $SHIP $PANL
Display MoreBCI 5 T/C routes 180000 10898 -1859
BPI 5 T/C routes 82500 17161 -178
BSI 10 T/C routes 58328 17526 22
BHSI 7 T/C routes 38200 17598 -125
BDI INDEX 1477 -79
#shipping #drybulk #FFA $BDRY
#capesize #panamax # supermax
$DSX $EGLE $GBLK $GNK $GOGL $SBLK $SHIP $PANL
dobro je zalomilo prema dolje .
capeovi odavno nisu bili ovako loši, ali manji se drže dobro, supre već u malom plusu, što bi moglo signalizirati na skori odbijanac .
naravno, treba biti oprezan , jer uvijek može niže.
Display MoreDisplay MoreBCI 5 T/C routes 180000 10898 -1859
BPI 5 T/C routes 82500 17161 -178
BSI 10 T/C routes 58328 17526 22
BHSI 7 T/C routes 38200 17598 -125
BDI INDEX 1477 -79
#shipping #drybulk #FFA $BDRY
#capesize #panamax # supermax
$DSX $EGLE $GBLK $GNK $GOGL $SBLK $SHIP $PANL
dobro je zalomilo prema dolje .
capeovi odavno nisu bili ovako loši, ali manji se drže dobro, supre već u malom plusu, što bi moglo signalizirati na skori odbijanac .
naravno, treba biti oprezan , jer uvijek može niže.
Kejpovi padaju kao kamen, a mali se unatoč svemu još dobro i drže.
Nadam se da će se uskoro desiti preokret i rast vozarina.
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax flat
Display More
dobro je zalomilo prema dolje .
capeovi odavno nisu bili ovako loši, ali manji se drže dobro, supre već u malom plusu, što bi moglo signalizirati na skori odbijanac .
naravno, treba biti oprezan , jer uvijek može niže.
Kejpovi padaju kao kamen, a mali se unatoč svemu još dobro i drže.
Nadam se da će se uskoro desiti preokret i rast vozarina.
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax flat
baš gledam grad bdi-a; prvi jači otpor je na cca 1420 .