Slazem se sa svime, zato i meni trenutno 80% portfelja cine brodari. Samo valja biti svjestan rizika.
Rekao sam da valuacije ovise iskljucivo o vozarinama, ali to ne znaci da utjecu samo na P/E. Vozarine direktno utjecu i na sve ovo ostalo sto si naveo - na vrijednost brodova i stanje bilance. Brodovi su prihodovna imovina pa njihova vrijednost je direktno proporcionalna prihodu koji je ta imovina sposobna ostvariti - dakle, direktno proporcionalna vozarinama koje moze postici.
Naravno da ima rizika ali draz svega je da svaki kvartal vise dobrih vozarina rizik na postojecim cijenama se eksponencialno smanjuje, a da ne govorim ako slucajno opet odu vozarine 10-20k vise na neko razdoblje, a tu nije ni za zanemarit neku mogucu prodaju imovine na vecim cijenama koje isto dodaju ljepu svotu na racun, al to je tako kad sve ide pozitivno onda se obicno zareda par pozitivnih stvari, a vidili smo kad ide negativno kako se samo ide jedna za drugom.
Vas dva ko u parlaonici (jesmo dovoljno svi stari da smo to gledali) kako je ono bilo afirmativna i negacijska skupina? Zezam naravno, odlicna rasprava
Ja se tjesim da ni zadnji drybulk bull run nije bio u najzdravijem marketu pa ima nade ali ovo sta vidimo vanka je totalni kaos i najbolje spavati kao Winetou sa jednim okom otvorenim i sacmaricom preko koljena