Ovaj pad cejpova je već zabrinjavajuci, mislim da 7 dana već padaju brutalno . Ima li netko pametno objašnjenje stq se desava ?
Lockdown u Kini. Danas su nove gradove zatvorili.
Ovaj pad cejpova je već zabrinjavajuci, mislim da 7 dana već padaju brutalno . Ima li netko pametno objašnjenje stq se desava ?
Lockdown u Kini. Danas su nove gradove zatvorili.
India leans toward continued import of Russian coking coal
Imaju oni dovoljno svojih problema, mrtvih od tuberkuloze i ostalih zaraza da bi bili izbirljivi oko dobavljača ugljena.
India leans toward continued import of Russian coking coal
Imaju oni dovoljno svojih problema, mrtvih od tuberkuloze i ostalih zaraza da bi bili izbirljivi oko dobavljača ugljena.
Nisu fer, koriste ukrajinsku nesrecu za jeftiniju kupnju iz rusije.
za dry bulk je to dvostruko povecanje ton milja jer ce i europa sada uvoziti ugljen iz australije.
I sa naftom je ista situacija a tu se jos ukljucuje i kina.
Shipping is the best🤑😁
High bunker prices will shrink bulker supply
Star Bulk president Hamish Norton said the biggest contributor to high spot rates has been high bunker prices, which is slowing the fleet down and shrinking available supply of ships
HIGH FUEL COSTS HELP TO SHRINK THE SUPPLY OF DRY BULK VESSELS AND PUSH UP SPOT PRICES.
Upss iz GuG? 🤭
STRONG BUY a imaju >50% kejpova
koji su BUY bulkerasi koji nemaju kejpove?
https://finance.yahoo.com/news/makes-golden-ocean-group-gogl-160004849.html
BCI 5 T/C routes 180000 13596 -784
BPI 5 T/C routes 82500 30029 -717
BSI 10 T/C routes 58328 32401 -496
BHSI 7 T/C routes 38200 31933 -233
BDI INDEX 2417 -67
BCI 5 T/C routes 180000 13596 -784
BPI 5 T/C routes 82500 30029 -717
BSI 10 T/C routes 58328 32401 -496
BHSI 7 T/C routes 38200 31933 -233
BDI INDEX 2417 -67
Sve super za ovaj dio godine osim capova...ali čini se da bi tijekom tjedna na FFA moglo doći do preokreta....
Evo danas ne pratimo ni vikinge ni diju ni egle ni genko a niko se ne buni? Kako to sad?
Samo ću jedno reći - egle 10 % od vrha uz trenutni pad...
Evo danas ne pratimo ni vikinge ni diju ni egle ni genko a niko se ne buni? Kako to sad?
Daleko smo mi još od toga da bilo koga pratimo...a treba sačekati kraj dana jer ameri su nepredvidljivi...jučer je GOGL plesao od +4 do -3%
Samo nek oni zarađuju debelo iznad prosjeka vozarina 2021. 😎 Pa svejedno tko ce gore/dolje i kada
Gužvica u Šangaju
Kad su usli u lockdown, sve je stalo, mislim da sam procitao negdi oko 9 dana ce biti.
FFA capovi okrenuli u zeleno.
Zračna luka i terminali za pretovar brodova u Šangaju spadaju među najprometnije u svijetu i neće biti obuhvaćeni strogim mjerama zatvaranja u dvije faze kojima su gradske vlasti žele suzbiti covid 19, ali grad je zabranio kretanje vozilima bez domova i stanovnicima..
Maersk, druga najveća svjetska kompanija za konternerski prijevoz, procijenio je u ponedjeljak da će usluge kamionskog prijevoza s odredištem odnosno polazištem u Šangaju biti smanjene za 30 posto zbog potpunog zatvaranja šangajskih regija Pudong i Puxi do 5. travnja.
Dodali su da će skladišta u Šangaju biti zatvorena do petka.
„To će značiti dulja razdoblja isporuke, a možda i veće troškove prijevoza, poput naknada za zaobilazne rute i za autoceste", istaknuli su u Maerku.
Tvrtka za transport i skladištenje tereta sa sjedištem u SAD-u SEKO Logistics priopćila je da su tvornice u susjednoj kineskoj pokrajini Zhejiang odlučile isporučivati pošiljke iz luke Ningbo, umjesto iz Šangaja.
"Očekujemo: naglo povećanje cijena zračnog prijevoza počevši od danas. Već smo danas dobili nekoliko ekstremno visokih ponuda na upite za (transport) u Europu", stoji na njihovoj internetskoj stranici
Na FFA potpuni preokret na capovima i panamaxima ,supre lagano hvatju priključak....ameri iz velikih minusa na otvaranju polako okreću u zeleno(GOGL s -7% okrenuo u plus)...i tu se izgleda u zadnji čas pokušalo izuti nevjerne Tome.
Potražnja za ćumurom stabilna, ali gvožđe se budi.
OSLO BØRS
BMG396372051 - STOCK
NOK 107.30
30/03/2022 - 09:11 CET
Since Open
+0.30 (+0.28%)
Since Previous Close
+4.70 (+4.58%)
Vikinzi već par dana tabore oko 106 nok...zazelene li se danas svi FFA i okrene li BDI u plus mogli bi ovdje vidjeti do kraja tjedna novi vrh....promatrajmo kako kaže kolegica.
Cijene brodskog transporta porasle su za 26 procenata između 24. februara i 23. marta.
“Ne sjećam se da je ikada cijena bila 25.000 dolara”, kaže Nahkleh. “Nekad je bilo 5.000 do 6.000 dolara dnevno. Ko bi pri zdravoj pameti kupovao ugalj iz Australije u Evropu?”
Obavezivanje brodova na ovo putovanje od 30 do 40 dana uklanja ih s tržišta na duže razdoblje, smanjujući raspoloživi kapacitet
https://balkans.aljazeera.net/news/economy/2…istok-od-zapada na drugim rutama i podižući cijene prijevoza.
C3 Tubarao to Qingdao 25.290 $/ton -0.255
C5 West Australia to Qingdao 10.677 $/ton -0.005
C7 Bolivar to Rotterdam 12.225 $/ton 0.005 C17 18.870 $/ton -0.175
BCI 5TC 13655 59
Stao je pad capova i FFA u zelenom drugi dan za redom....