Pmax dosta prati Cape, tj. prvi potone kad Cape potone, a to će biti bitno krajem godine kad se reindeksira vozarina na Pmaxima koje ima ATPL (što se radi jednom godišnje, koliko sam uspio popratiti).
DRY BULK
-
-
-
bilo nekad pa se spominjalo Capovi su svoja kategorija a sem toga 4 Pnamaxa Atpla su u dugorocnom najmu i nemogu biti indeksirani za manje od 12 000 dolara po danu BE za te Panamaxe je 3000-4000 dolara ako i toliko troskove odrzavanja tih brodova i place za radnike snosi unajmitelj
-
Kad bi to bilo točno, ATPL bi ostvarivala puno veću dobit od ovoga što trenutno ostvaruje.
-
Freight futures am update
Capesize up ~5%
Panamax up ~10%
-
to je 100 posto tocno
brodovi su im u Bearbotcharteru ako imalo znate sta znaci taj pojam bez ikakve uvrede prema vama ili ti ijednom dionicaru koji ima i jednu dionicu Atpl se troskove odrzavanja placa radnika i potrosnje goriva snosi unajmitelj
-
Izračunajte mi onda kvartalnu dobit za Pmaxe na dugoročnom ugovoru sumarno i za ostale brodove sumarno.
-
razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali
pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku
ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu
-
-
razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali
pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku
ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu
Pa ja imam kalkulator, hvala na pitanju.
Ne pričam ja o manjoj ili većoj dobiti nego o konkretnoj brojci.
Uzmimo za primjer dobit u 2. kvartalu 2022.
Da pojednostavnimo proračun - kolika bi cca bila dobit za 4 Pmaxa na dugoročnom po vama u tom kvartalu?
Uzmite vlastitu procjenu uposlenosti navedenih brodova.
Ne znam sada napamet, ali recimo da je ukupna dobit bila 65 milijuna kuna u Q2.
Koliko od toga otpada na navedene Pmaxe po vašoj procjeni?
-
BCI 5 T/C routes 180000 5442 -595
BPI 5 T/C routes 82500 14196 1481
BSI 10 T/C routes 58328 16298 -57
BHSI 7 T/C routes 38200 15495 32BDI INDEX 1133 +19
-
-
ja vam to nemogu tvrditi jer neznam par varijbli a to trosak dokovanja pojedinog broda od ta 3 koja su dokovana plus igubljena dobit zbog ispustene dobiti jer su bili te dana dokovonja na suhom tj nisu ostvarivali dobit jer nisu plovili pa bi i BE za ta 3 broda od kojih je jedan Pnamax koji je u berbotcharteru bio na suhom 41 dan u 2q a to je AP Argosy
-
Kineski uvoz ugljena u kolovozu 29.5 mt +5% yoy ali još uvijek -15% ukupno za prvih osam mjeseci.
Uvoz željezne rude 96mt, -1.3% yoy.
-
BCI 5407 (-35)
-
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax flat
#shipping #drybulk $BDRY
-
BCI 5 T/C routes 180000 5407 -35
BPI 5 T/C routes 82500 15815 1619
BSI 10 T/C routes 58328 16247 -51
BHSI 7 T/C routes 38200 15602 107
BDI INDEX 1178 +45
-
BDI 1213 (+35)
Samo Smax pada
-
BDI 1213 (+35)
Samo Smax pada
I još pada neznatno...
-
- Capesize: 5.574 dollar pr. dag (5.407 dollar pr. dag torsdag).
- Panamax 4TC: 15.450 dollar pr. dag (14.479).
- Supramax: 16.227 dollar pr. dag (16.247).
-
Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.
-
Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.
Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni?
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 4, 2024 at 3:38 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 841k
2.8k
-
-
-
-
KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2k
- harpun
November 4, 2024 at 3:35 PM
-
- Odgovora
- 2k
- Pregleda
- 783k
2k
-
-
-
-
INGR (INGRA d.d.) 1.6k
- harpun
November 4, 2024 at 10:40 AM
-
- Odgovora
- 1.6k
- Pregleda
- 702k
1.6k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 4, 2024 at 10:24 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 960k
2.4k
-
-
-
-
ULPL (Alpha Adriatic d.d.) 1.5k
- Manu
November 3, 2024 at 1:21 PM
-
- Odgovora
- 1.5k
- Pregleda
- 488k
1.5k
-