Oduševljen sam tim njihovim vječitim investicijama.
Daj da zaradim neku pinku na dionicama, pa onda ulažite. 😁
Oduševljen sam tim njihovim vječitim investicijama.
Daj da zaradim neku pinku na dionicama, pa onda ulažite. 😁
Oduševljen sam tim njihovim vječitim investicijama.
Daj da zaradim neku pinku na dionicama, pa onda ulažite. 😁
Samo neka oni investiraju a da meni dividendu isplate 😁, još ako je dividenda svake godine veča od predhodne ja presretan 😁
Ako mogu nekog obradovati👇
0,22 Eur nije baš nešto značajno, skoro kao kamata na obveznice i trezorce.
Kad pribrojimo godišnji rast dionice od preko 6% ipak je sve skupa više od obveznica i trezora.
0,22 Eur nije baš nešto značajno, skoro kao kamata na obveznice i trezorce.
da nije smiješno , bilo bi tužno,
ne može se MM (ministar Marko) mjeriti sa poduzetnicima, jer je njegov sektor premrežen uhljebima i ništa novoga ni pametnoga ne donose,
ovo je prva proljetna lastavica i najava dobre sezone, jer Uskrs je ove godine puno ranije (kako to vole istaknuti u turističkom sektoru) a to znači da se kreće ranije u ostvarenje plana, a cijene neću ni spominjati, tko zna pošto će ove godine biti sladoljed
Životni vijek kompanije je malo duži od dospijeća nekog trezorca.
Dividenda za razliku od kamate (pa i visegodišnje obveznice) nije konstantnog nominalnog iznosa nego ima tendenciju rasti s godinama.
Još jedna zanimljiva činjenica - dugoročni rast dividendi je uglavnom puno veća od dugoročnog prosijeka stope inflacije.
Zbog dugovječnosti dividendi i njihovog rasta (i promjenjivosti kamata), ne može se dy jednostavno uspoređivati s nekom kamatnom stopom u izoliranom trenutku vremena.
Općenito, svaki dy od preko 2%, smatra se “velikim”.
Kamatne stope će opet pasti, dividende nominalno rastu, dy će se održavati na nekim netrivijalnim iznosima, osim ako cijena dionice previše ne naraste, što je dioničarima još bolje, što će im dy, bitan je ukupni dionički prinos.
Nastavno na gore napisano važno je znati da:
ovo je prva proljetna lastavica i najava dobre sezone, jer Uskrs je ove godine puno ranije (kako to vole istaknuti u turističkom sektoru) a to znači da se kreće ranije u ostvarenje plana, a cijene neću ni spominjati, tko zna pošto će ove godine biti sladoljed
Vidjeti ćemo za sezonu, jer Europa je cijela u minusu, svi važni pokazatelji su u velikom padu, Njemačka ima veliki pad na svim poljima, potrošnja drastično smanjena.
Tako da bi se ove godine i mogli opeći oko sezone.
ovo je prva proljetna lastavica i najava dobre sezone, jer Uskrs je ove godine puno ranije (kako to vole istaknuti u turističkom sektoru) a to znači da se kreće ranije u ostvarenje plana, a cijene neću ni spominjati, tko zna pošto će ove godine biti sladoljed
Vidjeti ćemo za sezonu, jer Europa je cijela u minusu, svi važni pokazatelji su u velikom padu, Njemačka ima veliki pad na svim poljima, potrošnja drastično smanjena.
Tako da bi se ove godine i mogli opeći oko sezone.
vi valjda ne vidite da je posljednjih godina odmor jedna od važnijih aktivnosti ljudima, a prema količini novca na štednji mislim da neće biti problema da se malo zagrabi u rezerve i potroši koji €uro, mislim da generacije koje dolaze više vole odmoriti i putovati nego kupiti ili zamijeniti kakav kućni uređaj, namještaj pa i automobil,
tako da mene uopće ne zabrinjava sezona, nego koliko će ove godine biti kugljica sladoljed
Nijemci će se prije odreći rodbine i roditelja nego godišnjeg odmora na mjestima koja im pružaju više od onoga što potroše. Na osnovu ranih rezervacija očekuje se rast potrošnje u turizmu za ovu godinu u odnosu na prethodnu od 4% iliti ukupno 78 Mrd €!
Vidi više ovdje:
ovo je izašlo prije 51 minutu, pa evo za ove koji znaju kako će biti u budućnosti malo podataka, ja budućnost ne mogu predvidjeti,
jer Putko može sutra zafitiljiti jednu i povlačimo se svi u bunker, ali do tada živimo, ulažemo i odmaramo
a đe ono rivpica ima sve otele
Uz sve gore navedeno imamo i nešto što do sada nismo imali: U prošlu subotu počela je reklama i razorenih hotela u Domovinskom ratu koji do danas nisu obnovljeni!
Ovaj video je snimljen u siječnju u Kuparima kod DU, objavljen u prošlu subotu a do sada ima skoro 79 mio pregleda tako da možemo očekivati promet i u ovakvim hotelima koji su od posebne državne i lokalne skrbi zadnjih 30 godina!
Neki će reći da ovo nema veze temom, ali vjerujte mi ako pogledate komentare vidjet ćete da ima i to velike:
Al fascinantno, da to preko 30 godina stoji u ruševnom stanju na top lokaciji
Lik u 1 dan ima 70 mil. pregleda !!!!!! ja neznam dali bilo koji film od bilo koje naše TZ ima samo dio tog dosega... brutalno šta danas rade društvene mreže
Da ga Valamar sada nagradi sa boravkom 7 dana u najboljim hotelima i lik da snimi takav fim, to bi bila takva reklama da ni ministarstvo turizma nebi napravilo u par godina. lik ima preko 240 mil. pratitelja !!!!!
0,22 Eur nije baš nešto značajno, skoro kao kamata na obveznice i trezorce.
🤔Prije cca 15 godina jednu dionicu RIVP-a ste mogki kupiti za 3kn (to je 0,40 Eur) na tu kupovnu cijenu meni dividenda od 0,22Eura izgleda poprilično velika😁. (ja sam počeo kupovati na 11kn 😢).
baš smo danas malo raspravljali o ovome, evo što kažu turisti, a oni i njihovo mišljenje valjda treba uvažiti, što naravno ne uvjetuje posjedovanje bilo kojih turističkih dionica
Kad jednoga dana turizam procvjeta i navale Švabe u rekordnom broju, cijela će zemlja samo od ljeta živjeti kao bubreg u loju.
Samo će vječni rekreativci radit na polju ili biti vojnici. Slavonija će biti golf teren, a tko previše radi uhapšen.
To će biti taj dan, to će biti taj dan, objesi zimmer frei, lezi pod palmu i uživaj...
Iz te 20 godina stare pjesmice samo još vinjete nismo dočekali, sve ostalo je tu
i upravnik kupuje
Zanimljiva BLOCK transakcija od 550.000 EUR-a
i upravnik kupuje
I to od tebe 💪