Ne spominje se smanjenje temeljnog kapitala. Uz ukupnu dokapitalizaciju države i Čeha od više od 900 milijuna kuna preuzimaju više od 90% temeljnog kapitala tako da operacija smanjenja temeljnog kapitala nema smisla. Situacija će biti kao u INI, strateški partner + država cca 92-3%, a ostali 7-8%.
Osim što će za razliku od Ine strateški imati više od 50%. To bi bilo čak iznad očekivanja i najvećih optimista.
Ima smisla s obzirom da bi smanjenjem tk država samo smanjila svoj udio. Ukupno ulaganje povećali su na 120m eura, 40 više u odnosu na prvu verziju. Pitam se čime su to nagovorili Čehe da pristanu na ove uvjete koji su ipak nepovoljniji za njih?
To mora biti nešto veće od samog Đure. Trenutno i Češka i mi,a i drugi u istočnoj Europi smo u zamjeni sovjetske vojne tehnologije tako da bi tu negdje mogao biti poguranac. Strnad surađuje sa svim velikim proizvođačima i svakojake kombinacije su moguće. Uz to ima ulaze i u vagonskom segmentu poslovanja tako da je i tu jako zainteresiran da ojača svoje proizvodne kapacitete. Jedino što nema je vrijeme.