Ima firmi koje nikada nisu radile ono iz natječaja , a dobiju kao prvi . A Đuro zna sve o vagonima , samo neka se javi .
DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)
-
-
-
Ja ne znam jesi toliko neupućen u ĐĐ ili jednostavno provociraš...
ĐĐ nikada, ali nikada nije proizveo niti jedan putnički vagon niti vlak.
ĐĐ je u prošlosti proizvodio lokomotive, zadnju davno prije Domovinskog rata, a sada se bazira jedino na teretnim vagonima.
Dalje, ovdje se ne radi o kompozicijama lokomotiva+vagoni, već o kompozicijama koje sve to imaju integrirano, poput onih koje se već više od deset godina kotrljaju našim prugama: http://www.koncar-inem.hr/wp-content/upl…zoran_crnko.jpg
Prevedeno, ovo će raditi Končar, vjerojatno uz malu pomoć Gredelja.
ĐĐ ne zna sve o vagonima, dapače, ne zna ništa o putničkim vagonima.
-
mozda djuro p
Đuro radi vagone ...A Končar lokomotive .
A tko radi niskopodni vlak
KOEL- koncar elektricna vozila, vec su radili za hz
-
Vidim da nitko ne prati onaj stari forum... Hvataju se za slamke, al izgleda da ima nesto u tome s obzirom da je i HGK ukljucen...
https://www.hgk.hr/s-energetiku-i…ziciju-na-vodik
...
Nositelji bi bili pet županija istočne Hrvatske, a sudionici istaknute hrvatske tvrtke. U području punionica i infrastrukture to su SPO Lučko, PPD i Grupa "Đuro Đaković", u proizvodnji Solaris Pons, a u području vozila Rasco, Hittner i Dok-Ing.
https://www.seebiz.eu/tvrtke/vodik-k…dakovica/241292
...
I dok mnogi smatraju kako je brodski holding uspavani div kojeg će se teško postaviti na noge, postoji jedan argument kojeg malo tko spominje. A to je - vodik.
U kompleksu brodskog holdinga se nalaze brojne neiskorištene zelene površine i hale koje se mogu iskoristiti za solarne panele, pa se onda i relativno lako može ući u proizvodnju vodika. Imaju i kompaniju koja se bavi i proizvodnjom i distribucijom električne energije. Iz Đure Đakovića poručuju kako to znanje i iskustvo mogu iskoristiti i u ovom projektu.
Mislim da se polagano otkriva pozadina interesa PPD-a za Djuru...
-
država polako izlazi
REPUBLIKA HRVATSKA-5,719 -0.06% 1,308,276 -
Može li netko pojasniti zašto broj 1 i broj 3 zajedno (imaju preko 25%) ne mogu postaviti upravu u DDJH, zašto to pravo ima država?
-
Zanimljivo
A kao što vidimo i bivši ministar obrane čija tvrtka je dobila natječaj bio je član ekskluzivnog kluba.
-
Može li netko pojasniti zašto broj 1 i broj 3 zajedno (imaju preko 25%) ne mogu postaviti upravu u DDJH, zašto to pravo ima država?
Tko im brani? Bakić je svojedobno postavio svog čovjeka "u simbiozi s predstavnicima radnika" pa je i on neslavno završio...
-
Može li netko pojasniti zašto broj 1 i broj 3 zajedno (imaju preko 25%) ne mogu postaviti upravu u DDJH, zašto to pravo ima država?
Tko im brani? Bakić je svojedobno postavio svog čovjeka "u simbiozi s predstavnicima radnika" pa je i on neslavno završio...
ako je tako, zašto se žalimo na državu i njihove uhljebe?
-
Pa zato što je to lakše nego otići na skupštinu i tamo svima reći što ih ide
-
-
DD Tep, DD Kotlovi, DD Montaza, DD Specijalna Vozila, DD Strojna obrada i ostali DD imaju itekako veze jedni s drugima jer su svi oni
- nastali iz istog korijena i SOUR-a
- i danas svi posluju na istoj adresi i u istom krugu
- imaju zajedničku sluzbu odrzavanja
- rade često zajedno na istim projektima
- članovi uprave se često rotiraju
- upošljavaju uglavnom svi zavarivače, tokare, inzenjere koji se isto rotiraju
-
Razlika trenutno je
- u vlasništvu i tko postavlja uprave i nadzor
pa upravo iz tog razloga imamo npr. Tep koji godinama svojim vlasnicima isplaćuje dobit, plaća svojim radnicima uredno plaće i doprinose, regrese, poklone radnicima za Bozić i njihovoj djeci do 14-te godine, izvozi svoje proizvode diljem svijeta i dobiva nekoliko godina zaredom drzavne nagrade za uspješnost!
Kako to?
Kako to?
Ministre drzavne imovine !
Da, inženjeri imaju 5000 kn plaću, odlično...
-
Da, inženjeri imaju 5000 kn plaću, odlično...
Radi se o inzenjerima koji su pristali na takve uvjete... Poslodavac nema niti jedan razlog zasto bi im podigao place ako oni pristaju na ovakve niske... Zakon ponude i potraznje 1 na 1, ne znam sta tu nije jasno...
-
calypso : tocno tako kako ste napisali.. Vi i ja bi se slagali.. neka si traze bolji posao ako im ne valja...
-
Da, inženjeri imaju 5000 kn plaću, odlično...
Radi se o inzenjerima koji su pristali na takve uvjete... Poslodavac nema niti jedan razlog zasto bi im podigao place ako oni pristaju na ovakve niske... Zakon ponude i potraznje 1 na 1, ne znam sta tu nije jasno...
Tako je!
Oni koji smatraju da njihovo vrijeme i rad vrijede više sigurno imaju i veća primanja a oni koji nisu uspjeli dogovoriti veća primanja u SB ili u HR dogovorili su to unutar EU ali i šire!
I poslije punih 7 godina mi nismo svjesni što nam kao pojedincima i organizacijama nudi EU! Još uvijek velika većina ima kompleks manje vrijednosti koji je posljedica bivšeg sistema i jednoumlja!
-
Da, inženjeri imaju 5000 kn plaću, odlično...
Radi se o inzenjerima koji su pristali na takve uvjete... Poslodavac nema niti jedan razlog zasto bi im podigao place ako oni pristaju na ovakve niske... Zakon ponude i potraznje 1 na 1, ne znam sta tu nije jasno...
Znači referirao sam se na dio o TEPu gdje ste rekli da je to super firma, ali nam se pogledi očito razlikuju. Da, za sve ostale firme iz iste branše na istom području (Slav brod i okolica) bi mogli reći da vrijedi sličan zakon ponude i potražnje, ali ipak postoji osjetna razlika u plaćama, npr u specijalnima je to 7500 dok je u tepu 5000 kn. Znam neke vrlo dobre inženjere koji su morali otići jer nisu mogli dobit povećanje plaće. E ja vam sad govorim samo o tom aspektu plaće, u ostale detalje o Tepu ne govorim. Moja poanta je da očito nije samo zakon ponude i potražnje jer ima još dosta sličnih firmi na istom području ali s većim plaćama...
-
Da, ali taj inženjer koji radi u TEPu za 5 tisuća može biti siguran da će ovaj, idući i za deset mjeseci dobiti plaću, a može se i dalje prodati gdje god mu padne na pamet jer TEP radi po cijeloj EU.
S druge strane, inženjer u SV se svaki mjesec trese k'o Banja Luka ne znajući hoće li biti plaće, hoće li biti stečaja, hoće li biti ikakvog novog projekta... Nisam primjetio neku veliku navalu na SV, dok bi svaki diplomant s brodskog Strojarstva sutra potpisao da ide u TEP ili Montažu. Vrč ide na vodu, ali samo dok se ne razbije
-
kolege, vi očito ne razumijete kako funkcioniraju manje lokalne sredine izvan zg....ako inžinjeri u ddjh rade za 5 k, onda nije pitanje da li je to puno ili malo, nego kolika je stručnost i produktivnost istih,...u manjim sredinama, na posao se ide zbog mirovinskog i zdr. osiguranja a svako od njih ima neku svoju sivu ekonomiju koju odrađuje za i poslije posla u firmi...radili, ili bolje rečeno, išli bi oni na posao i za manje dok mogu fušati u garažama ili raditi poloprivredu i još ubirati poticaje, dok evo npr. u zg, ne može se reći da su studenti oduševljeni poslovims ispod 28-30 kn sat...
-
Koga god od inženjera strojarstva znam da je radio u TEPu, više ne radi tamo, i naslušao sam se njihovih priča (koje mogu biti više ili manje objektivne), plaća je prvi i jedini problem. Ja vam kažem da iz njihovog aspekta to je loša firma zbog mizerne plaće, dok je zbog stečenog znanja odlična! Ali zato im ljudi čim pokupe neko znanje mahom odlaze pa onda uzimaju nove, i tako. Sad vi meni možete pisati neke svoje pretpostavke i zaključke koje vama generalno imaju smisla, i to je sve ok i dijelom drži vodu, ali ja vama hoću dočarati ono što sam čuo od ljudi iz prve ruke.
Na kraju krajeva, visina plaće u tepu za inženjere uopće nema nikakve veze s temom, ali sam se morao referirati na nešto što je izneseno u komentaru, a ja znam da to nije tako.
-
Ovo je smijesno da inzinjer ima 5K placu.
Tipa ne mozes me ne platiti koliko ja mogu ne raditi!
Svaki poslodavac koji daje crkavicu od place mora biti svjestan da mu je i posao koji radi crkavica.. ako imas inzinjera, imat ces i velika ocekivanja od njega, veliku korist, zaradu a to treba nagraditi kako bis sve ovo navedeno mogao zahtijevati i traziti od njega.
Kada je posao lose poslozen, glave se gube u magli, lova se rasipa, place male, prezivljavanja, stecajevi itd..onda je za to kriv visi menadzment, bez ideje, vizije, misije itd.
Budite sigurni da gdje je radnik malo placen pa onda i inzinjer... sjede razno razni voditelji, direktori, menaderi, politicki podobnici itd koji ni ne znaju sta je kompas.
Ovo je bas zalosno za cuti pa se ne treba ni cuditi da ljudi odlaze.
-
ovi misle ozbiljno
REPUBLIKA HRVATSKA-168 0.00% 1,308,108 -
-