za atpl : 250 , 500. 900,
sve je u igri, ne treba nikom vjerovat , bez obzira na vozarine .
za atpl : 250 , 500. 900,
sve je u igri, ne treba nikom vjerovat , bez obzira na vozarine .
Za sada tpng nije u fokusu ali pošto u nedjelju 16.01 u 23h ističe rok za davanje targeta za shipinng koje smo pokrenuli na temi dry bulk
pozivam sve da mi se pridruže u davanju dodatne vjerodostojnosti iznošenjem vlastitih targeta za tpng ali i za strane tankerase(cijeli shipping) po želji.
nudi se mogućnost po želji izražavanja kroz najgori srednji i najbolji scenarij a može i samo kroz srednji.
nije uvijet i potrebno,osobno ću u kratkim crtama argumentima obrazložiti svoje targete iznesene u exelici:
vozarine su pod pritiskom kao posljedica previše tankera na vodi,
koliko previše?
teško pitanje ali moguće i dosta previše.
orderbook je vrlo nizak,ugovorene novogradnje u 2021. 50% ispod 2020. znači da će orderbook i dalje padati.
avg starost tankera je obečavajuća za pojačani demolition + idemo prema EEXI.
u 2022. ključ je tempo rasta demanda kojeg dominantno određuje covid19.
kratkoročno očekujem pojačani neg efekt pandemije ali u već u 1H kada se gotovo svi zaraze omikronom jer je to nemoguće izbjeći
očekujem da će usljedit nagli oporavak demanda kako će pandemija gubiti snagu.
oni koji trguju naftom su vrlo bullish na rast demanda.
kad se sve zbroji moj rezime glasi:
pojačani rizik da neće doći do oporavka prije kraja 2022 u kombinaciji sa pojačanom mogućnosti da će doći kao posljedica brzog rješavanja pandemije.
u prijevodu veći rizik nezarade više od prosjeka na marketu u kombinaciji sa većim rizikom propuštanja iznadprosječne zarade na marketu.
što će biti,živi bili...
s naglaskom da je rast vozarina kroz bitno poboljšanje supply/demand neizbježan u godinama pred nama.
da smo u neki drugim vremenima napisao bi a što bi trebali kao investitori više od toga poželjeti?
pohlepa raste i to je dobro jer će to "podići sve brodove " na marketu kao što se to dogodilo i u 2021.
ono što bi bilo dobro ne smetnuti s uma jer je bitno drugačije od primjera atpl je free float.
na atpl se mjesecima moglo kupovati u velikim količinama kada je "vrištalo,urlalo,zapomagalo" da sljedi rast a ovdje je situacija dijametralno suprotna + shipping u cjelini nije više nešto što bi tek trebalo otkriti sada je u fokusu velikog broja očiju,posebno onih koji su propustili u 2021.
rezime po investitorski s moje strane neće izostati.
Evo i od mene:
TPNG 55/65/75
ATPL 450/550/650
JDPL 40/45/50
Atpl:
600-750-950
Jdpl:
90-140-200
Svi imamo misljenje o duploj zaradi, skoro.
Atpl
590 /720/830 😀
Atpl:
600-750-950
Jdpl:
90-140-200
Svi imamo misljenje o duploj zaradi, skoro.
to što svi imaju isto mišljenje, gotovo je sigurna garancija da tako neće biti......
BCI 5TC 12407 -2070
ATPL: 300-400-500
JDPL: 40-60-80
STNG 15 25 35
TPNG 45 55 65
u 2022. možemo očekivati izrazito jak pritisak usa da kina bitno pojača uvoz iz USA,toga su svjesni i kinezi,posljedice neće izostati,uskoro.
to su jedne od najdužih tonmilja na meniju pa....
hvala na targetima KicanCRO Matan13 upisano.
čekamo i ostale kolege da dodaju na vjerodostojnosti vlastitih komentara.
izbjegavanje bi bio razlog za insinuaciju da im targeti i komentari nisu usklađeni?
nema razloga za strah,za razliku od stvarnog investiranja komentiranje ne nosi penale.
za sada imamo 21 unos od 12 članova.
podsjetnik da se nudi mogućnost izraziti targete i za strance,container,tanker,razno.....
može se i nadopuniti više puta do nedjelje u 23h
Atpl za 2022.g
350/550/720
Evo da i ja iznesem očekivanja za atpl za kraj 2022::
740/900/1100
u prilogu se nalazi newbuilding ordering i za tankere u 2021 koji je oko 50% ispod 2020 a to će nekad isporučiti bonuse na bonuse.
generalno ako uzmemo prognoze iminentnih analitičarskih kuća najave za 2022. su bitno bolje vozarine nego u 2021.
slažem se sa tim očekivanjima ali živi bili.....
ako/kada covid19 postane sporedna tema za raspravu mogući su i izrazito pozitivni scenariji vec u 2022.
za takve sscenarije ponekad je potrebno i malo sreće,nečeg večini neočekivano pozitivnog.
JCPOA?odgovor u sljedećih nekoliko tjedana.
kina ja u 2021 snažno pojačala već veliki surplus sa USA ,biti će žestoko pritisnuta da uvozi max što je moguće.
hvala na targetima Pjaca, tizian1,upisano
ostali?
tik-tak do 16.01. u 23h
sada je prilika
uz uvjet da se ove prognoze ostvare o kojima svi pišu i oko kojih se svi slažu , tj da avg. Vozarine budu oko 23k $ u 2022 godini , moga prognoza za atpl bi bila 500/600/700 . Znam da sam pesimist u odnosu na ostatak ekipe , no radije bih se pozitivno iznenadio , nego negativno razočarao. Eni dovoljno bude li ovako , a za 2023 , e tu će tek perje letiti , 2 nova broda, svi stari opremljeni.... Al o tom po tom
DSX 5,20 7,50 10,40
HVALA MIGRA
Comparison Chart 2y
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Možete li povući takvu usporedbu grafova i postotaka za zadnjih godinu dana?
onako napamet izgleda mi da bi podaci bili bitnije drugaćiji.......
Unaprijed zahvaljujem
bili bi drugaciji jer je cijena tada bila za 50% ispod peer grupe kao posljedica činjenice da su se fondovi u desecima tisuća komada silili pobjeći po obrascu "nema sutra" i,"glavom bez obzira"....
i bili su upravu jer da nisu tada usprkos dokazima na dokaze da počinje bull nebi više poslije mogli spržiti desetine milijuna kuna.
čini se da upravo dovršavaju posao ovih dana?
što izgledno sljedi nakon toga neka svatko sam za sebe izmudruje.
sretan ribolov u moru izlovljenom od ribica,prebačenih u sigurne i čvrste ruke
možda eventualno razmotriti požurivanje jer će uskoro FI4Q pa FI 2021Y pa će proći olimpijada CNY i počinje party za one kojima brodovi ne otplove na pučinu?krema za žule i čavlerice dokazano ne pomažu jer dečki iz strojanice kad upale makinu......
po marfiju može to i ranije.
možda i griješim,nebi bilo....
šalu na stranu ali ima tu prilično toga iznesenog na temu povuci potegni dok ima još dosta onih koji nisu vidjeli ili iskoristili priliku za samoupis ili javno iznošenje targeta u našu shipping exelicu sa targetima pa vas sve pozivam da još u sljedeća dva dana ako niste da napravite svoje analize i da nam se pridružite.
hvala svima koji će si dodati na vjerodostojnosti i uvećati zajednički uzorak targeta.
280/750/1200
Iako smatram da je totalno nezahvalno ipak cu zaigrati.
U cijenik triba ubaciti volatilne vozarine,kako ce firma odigrati,dollar,tržište…( pogotovo na zse).To ni Vanga nebi pogodila 😅
Vozarine su trenutno odlicne,pogotovo za ovaj period…ipak očekivano su u kontinuiranom padu (slalom) za nama trenutno bitnije S&H pa nije ni za cuditi se da cijena klizi lagano bez obzira na zaradu jer u slucaju daljnjeg pogoršanja parametri se drasticno pogorsavaju.Brodovi gube vrijednost a dug ostaje(uvecan za pridoslice u 2023.)kupci na 130/180 uz ostale izlaze i cijena kolabrira na bubam 280kn.
Trnovito će biti sljedećih misec ipo dana pa i uz dobro godisnje i 1Q malo kasnije tribamo imati i solidne vozarine da bi cijena rasla. Optimistican sam ali me previse ni ne dira kako ce prva 2Q odraditi,triba i dokovanja odraditi…
Malo livo, malo desno bubnia bi srednji target 750 kn.
Ono sto mene najvise zanima:
Imamo 4 pnmx ugovorene do 2024.
Ne zaradivaju enormno ali pokrivaju svoje operativne troskove+za dio flote.
Do kraja godine cemo imati 8 slobodnih brodova.Dio spreman za nove dugoročne najmove a dio za prodaju(ukoliko ne idu u prosirenje flote).
Ako bi se poslozile zvijezde pa se to ugovori za lipe svote,Vanga za 2023. Kaze da ce biti dobra godina a svi znamo da jos dolazi pojačanje za min 2 broda…. 1200 bi moglo biti sitniš.
Strpimo se neka Kinezi pogledaju zvijezde doma pa neka posli dolaze u turizam gledati naše.
Što mislite s obzirom na propadanje BDI-a dokle će ovo ronit u ovoj etapi, mislim gdje bi trebali čekati 350, 340 ili neko novo dno??:)
danas do 360, idući tjedan moguće i 340, najniže do izvješća do 300 u slučaju baš nepovoljnih vozarina,
ovo danas možda popovi prodaju da se počaste za Novu godinu
I onda izbace izvjesce 100kn po dionici dobit, a ima ekipe koja je spremna prodat po 300-400 😂😂
danas do 360, idući tjedan moguće i 340, najniže do izvješća do 300 u slučaju baš nepovoljnih vozarina,
ovo danas možda popovi prodaju da se počaste za Novu godinu
I onda izbace izvjesce 100kn po dionici dobit, a ima ekipe koja je spremna prodat po 300-400 😂😂
Meni je najjača ova ekipa koja ne kuži da su svi prošli rezultati already priced in i koja ne kuži da je kod cikličnih dionica valuacija nebitna
Da vidimo sta ce biti na kraju godine, hocemo otvoriti šampanjac ili neki pelin 😅
Atpl:
600-800-1.100
Jdpl:
60-100-150
Ulpl:
140-180-250