EKVIVALENT ATPL NA 390 KN
Dobro NEO jel stvarno misliš da još ima onih koji padaju na te tvoje drukove???
Lik je očito HDZ-ova škola - nema veze jel istina ili nije, ali ako dovoljno puta ponovi - djeluje...
EKVIVALENT ATPL NA 390 KN
Dobro NEO jel stvarno misliš da još ima onih koji padaju na te tvoje drukove???
Lik je očito HDZ-ova škola - nema veze jel istina ili nije, ali ako dovoljno puta ponovi - djeluje...
Bi li malo elaborirali ovo kolegice? Građevinska kriza u Kini nema utjecaja na dry bulk? Šta onda ima utjecaja na dry bulk? Berba banana u obali slonove kosti?
Naravno.
Cak kada bi i bankrotirala jedna velika gradjevinska firma u Kini, tko kaze da ce se to i dogoditi, nestati ce potraznje za ugljenom u svijetu? Indija, Kina ove zime nece trebati ugljena? Nema poskupljenja struje.
Nema nestasice kontejnerasa? Zagusenosti u lukama? Rat Australije i Kine je gotov?
Ovo su glavni razlozi zasto su vozarine tu gdje jesu. To se nije promijenilo.
Kolegice Evergrande je praktički bankrotirao. Kako evergande nije otok u pacifiku ili Pale sam na svijetu nije veselo ni kod drugih građevinara u Kini. Ne može ugljen nadoknaditi veliki pad željezne rude, ironore je 75% capesize tereta ili 35% ukupnog tereta.
Ukratko ako partija ne reagira i to brzo naj...li smo.
Vikinzi sad na -13,5%, idemo dalje. Krvavo more
EKVIVALENT ATPL NA 390 KN
Još samo da dočekamo bar 390 baš kemijam da prebacim ostatak od optime, pa bi to bilo fantastično
Display MoreNaravno.
Cak kada bi i bankrotirala jedna velika gradjevinska firma u Kini, tko kaze da ce se to i dogoditi, nestati ce potraznje za ugljenom u svijetu? Indija, Kina ove zime nece trebati ugljena? Nema poskupljenja struje.
Nema nestasice kontejnerasa? Zagusenosti u lukama? Rat Australije i Kine je gotov?
Ovo su glavni razlozi zasto su vozarine tu gdje jesu. To se nije promijenilo.
Kolegice Evergrande je praktički bankrotirao. Kako evergande nije otok u pacifiku ili Pale sam na svijetu nije veselo ni kod drugih građevinara u Kini. Ne može ugljen nadoknaditi veliki pad željezne rude, ironore je 75% capesize tereta ili 35% ukupnog tereta.
Ukratko ako partija ne reagira i to brzo naj...li smo.
Pa željezo i sve cijene kao i vozarine brodova su otišle previsoko.. i da se korigiraju vozarine, a trebaju po meni, zarade koje ostvaruju na TC i spotu su odlične
Svjetski oporavak nije niti zapoceo. A bit ce silovit. Kao sto sam bio u pravu oko rasta dosad, a pricao sam sredinom 2020, tako i sad kazem da ga sigurno nece zeznuti jedan kineski gradjevinski Agrokor. Ide se dalje. Pomest ce to kroz stecaj, razdijeliti i to je to.
Display MoreNaravno.
Cak kada bi i bankrotirala jedna velika gradjevinska firma u Kini, tko kaze da ce se to i dogoditi, nestati ce potraznje za ugljenom u svijetu? Indija, Kina ove zime nece trebati ugljena? Nema poskupljenja struje.
Nema nestasice kontejnerasa? Zagusenosti u lukama? Rat Australije i Kine je gotov?
Ovo su glavni razlozi zasto su vozarine tu gdje jesu. To se nije promijenilo.
Kolegice Evergrande je praktički bankrotirao. Kako evergande nije otok u pacifiku ili Pale sam na svijetu nije veselo ni kod drugih građevinara u Kini. Ne može ugljen nadoknaditi veliki pad željezne rude, ironore je 75% capesize tereta ili 35% ukupnog tereta.
Ukratko ako partija ne reagira i to brzo naj...li smo.
Jao užas, treba sve rasprodati..ekonomija koja ima petoljetke i kontrolira kada ideš na zahod, će dopustiti da sve idem svojim tokom, bez damage control-a
Kina je i lani imala rast BDP, a kamoli da ne mogu omanje unutranje nestabilnosti iznivelirati, relativno lako i jeftino.
Display MoreNaravno.
Cak kada bi i bankrotirala jedna velika gradjevinska firma u Kini, tko kaze da ce se to i dogoditi, nestati ce potraznje za ugljenom u svijetu? Indija, Kina ove zime nece trebati ugljena? Nema poskupljenja struje.
Nema nestasice kontejnerasa? Zagusenosti u lukama? Rat Australije i Kine je gotov?
Ovo su glavni razlozi zasto su vozarine tu gdje jesu. To se nije promijenilo.
Kolegice Evergrande je praktički bankrotirao. Kako evergande nije otok u pacifiku ili Pale sam na svijetu nije veselo ni kod drugih građevinara u Kini. Ne može ugljen nadoknaditi veliki pad željezne rude, ironore je 75% capesize tereta ili 35% ukupnog tereta.
Ukratko ako partija ne reagira i to brzo naj...li smo.
Zeljezo prevoze Capeovi. Panamaxi ugljen. Hranu mali. Objektivno trebali su pasti capeovi.
Kod mene je najveca mana Atpl trenutno da imaju lockane panamaxe.
A zima ide.
A za ever necu biti baba Vanga, ali mislim da ce partija svakako reagirati. Ocekujem neki njihov lex specijalis za firme od strateskog znacaja😅
samo da ohrabrim kolege, koji nisu jutros pravodobno reagirali, svakom prodajom ste sve bliže mojim novim nalozima, samo naprijed
samo da ohrabrim kolege, koji nisu jutros pravodobno reagirali, svakom prodajom ste sve bliže mojim novim nalozima, samo naprijed
Kolega Moller bolje pokupite ovo što još ima do 470 da ne ostanete opet kratkih rukava.
samo da ohrabrim kolege, koji nisu jutros pravodobno reagirali, svakom prodajom ste sve bliže mojim novim nalozima, samo naprijed
Kolega Moller bolje pokupite ovo što još ima do 470 da ne ostanete opet kratkih rukava.
Kolega Moller, na koliko čekate, možda Vam prodam.
Kolega Moller bolje pokupite ovo što još ima do 470 da ne ostanete opet kratkih rukava.
Kolega Moller, na koliko čekate, možda Vam prodam.
od 451 na dolje
samo da ohrabrim kolege, koji nisu jutros pravodobno reagirali, svakom prodajom ste sve bliže mojim novim nalozima, samo naprijed
Kolega Moller bolje pokupite ovo što još ima do 470 da ne ostanete opet kratkih rukava.
ma će opet nestati dijonica
name of the game...kako prodati što jeftinije...a kada počne zatvaranje kratkih pozicija, biti će još kratkih rukava..iako je zahladnjelo.
Kolega @Neo kak su vikinzi, hoće li se malo popraviti sutra?
Jeste sigurni u tvrdnje 100% kolega? Pazite da sami ne ostanete u kratkim rukavima na zimi.
ovo nema karakter korekcije...vec novog trenda po meni. Al vrijeme ce pokazati.
jesam, i pripremio sam drva za zimu, samo čekam snijeg..a vrijeme je uvijek u pravu
name of the game...kako prodati što jeftinije...a kada počne zatvaranje kratkih pozicija, biti će još kratkih rukava..iako je zahladnjelo.
Jeste sigurni u tvrdnje 100% kolega? Pazite da sami ne ostanete u kratkim rukavima na zimi.
ovo nema karakter korekcije...vec novog trenda po meni. Al vrijeme ce pokazati.
nisam Neo, ali mislim da će vikinzi zaroniti čak možda i do 43 k na Cape FFA za Oct..nakon toga tko preživi, biti će super.
name of the game...kako prodati što jeftinije...a kada počne zatvaranje kratkih pozicija, biti će još kratkih rukava..iako je zahladnjelo.
Jeste sigurni u tvrdnje 100% kolega? Pazite da sami ne ostanete u kratkim rukavima na zimi.
ovo nema karakter korekcije...vec novog trenda po meni. Al vrijeme ce pokazati.
nije loše uvijek imati nešto keša za ovakve situacije.
@Neo - nikad nisam siguran za vrijeme, baš zato sam pripremio drva za zimu.. i čekam snijeg
Kad bi atlanska u ovom trenutku odlučila prodati čitavu flotu, o kojoj bi se približno cifri radilo? Da ima kupca naravno...
Kolega Moller, na koliko čekate, možda Vam prodam.
od 451 na dolje
Kolega Moller bolje pokupite ovo što još ima do 470 da ne ostanete opet kratkih rukava.
ma će opet nestati dijonica
Ma dijonica nece nestati. Samo se cijena mijenja😂
nije loše uvijek imati nešto keša za ovakve situacije.
@Neo - nikad nisam siguran za vrijeme, baš zato sam pripremio drva za zimu.. i čekam snijeg
Ovo vani je danas shortanje, a negdje prekosutra ce trcati za dionicama.
Kod nas zbog krize u gradjevini u Kini pada firma koja ima supramaxe na spotu.
Slazem se da uvijek treba biti u cashu za ovakve situacije.
Vani brodari i preko minus 10%. Sutra slijedi novo krvoprolice po iskustvu, a vjerovatno i do kraja tjedna. Tobogan se brzo odradi.
Dsx vec 20% pala od vrha.
Moj savjet pricekati dno i kad se stabilizira na malim volumenima pomalo ulaziti.
SHS u formiranju i zove jaci pad.
Cuvajte novce.
@Neo
Moj Neo nakon ovoliko rasta brodara i ovakav pad je dobro dosao.
Samo znaj da je jos uvijek potraznja za njima i da ce ovo potrajati.