500 kn je dosta jak otpor gledano na duži period. ljudi pametno malo pokratili pa se lako vrate.
Istina lako se vrate iznad 500 kn....
500 kn je dosta jak otpor gledano na duži period. ljudi pametno malo pokratili pa se lako vrate.
Istina lako se vrate iznad 500 kn....
Moguće, malo mi je stran taj mentalitet, kako ne lovim padajuće noževe tako niti ne iskačem iz raketa...
Svatko ima svoj stil. Ali treba gledati ipak i na tehničku... ali onu najosnovniju... ne one crtkarije. Zdravoseljačku. Dovoljna je.
Dva puta sam izaša i izgubija jdno lijepi auto polovni...više ne izlazim sigurno pola godine...
Do 500 kn ima malo više od 2,000 komada tako da sumnjam da će doći do 500 kn.
Hoće li prijeći 500 danas, sutra, do kraja tjedna ili nikad, manje je važno. Važno je hoće li se novi skokovi u vozarinama reflektirati na vrijednost brodova koja stagnira zadnjih mjesec dana. Ako se vrijednost brodova poveća, a morala bi se povećati, to bi bio impuls za daljnji rast.
Hoće li prijeći 500 danas, sutra, do kraja tjedna ili nikad, manje je važno. Važno je hoće li se novi skokovi u vozarinama reflektirati na vrijednost brodova koja stagnira zadnjih mjesec dana. Ako se vrijednost brodova poveća, a morala bi se povećati, to bi bio impuls za daljnji rast.
Vrlo čudan post. Mislim da čak ni autor ne zna što je time želio reći. A o vrijednosti brodova treba se malo i informirati prije objave ovakvog dezinformirajućeg posta.
Nije mi jasno zašto stalno gledate vrijednost brodova. Bitno je da se zarađuje, ako ATPL ne planira prodati te brodove potpuno je nebitno koliko u ovom trenutku vrijede, a koliko ja znam ATPL ih ne planira prodati. Za 3-4 godine ti brodovi mogu imati potpuno drugu vrijednost.
A nije ni da će itko drugi kupiti ATPL u cjelini pa da je sada bitna vrijednost tih brodova, to previše fluktuira i besmisleno je to gledati na dnevnoj bazi. Bitno je samo koliko ti brodovi casha donose.
U vrijednosti brodova su uračunate perspektive zarada istih.
Kupci žele znati da nešto ne preplačuju, zato.
Naravno da ne gledamo prodajni aspekt brodova nego kolko firma vrijedi na papiru i da li postaje balon.
U vrijednosti brodova su uračunate perspektive zarada istih.
Kupci žele znati da nešto ne preplačuju, zato.
Naravno da ne gledamo prodajni aspekt brodova nego kolko firma vrijedi na papiru i da li postaje balon.
Po meni je to besmisleno, Buffet je tvrdio da svakodnevno nema smisla gledati koliko nam kuća vrijedi na tržištu. Vrijednost brodova se drastično mijenja s vozarinama, tako da nije to neka stabilna nego privremena vrijednost. Dovoljno je gledati vozarine, nema smisla uz to gledati i vrijednost brodova koja bi otišla naglo dolje da odu vozarine.
Hoće li prijeći 500 danas, sutra, do kraja tjedna ili nikad, manje je važno. Važno je hoće li se novi skokovi u vozarinama reflektirati na vrijednost brodova koja stagnira zadnjih mjesec dana. Ako se vrijednost brodova poveća, a morala bi se povećati, to bi bio impuls za daljnji rast.
Vrlo čudan post. Mislim da čak ni autor ne zna što je time želio reći. A o vrijednosti brodova treba se malo i informirati prije objave ovakvog dezinformirajućeg posta.
Svakog tjedna Cleaves izbacuje, među ostalim, vrijednosti brodova. Što su vrijednosti brodova veće, veći je NAV, što je NAV veći, veći je diskont tržišne cijene i NAV-a i to je čisti impuls za rast cijene.
U vrijednosti brodova su uračunate perspektive zarada istih.
Kupci žele znati da nešto ne preplačuju, zato.
Naravno da ne gledamo prodajni aspekt brodova nego kolko firma vrijedi na papiru i da li postaje balon.
Po meni je to besmisleno, Buffet je tvrdio da svakodnevno nema smisla gledati koliko nam kuća vrijedi na tržištu. Vrijednost brodova se drastično mijenja s vozarinama, tako da nije to neka stabilna nego privremena vrijednost. Dovoljno je gledati vozarine, nema smisla uz to gledati i vrijednost brodova koja bi otišla naglo dolje da odu vozarine.
jel Buffer ulagao u brodare? Kako je besmisleno kad je dry bulk ciklična i volatilna industrija. Cijena brodova->NAV je referentna točka promatranja iz koje možeš usporedbe raditi.
Tko zna! Možda će baš u ovom kvartalu uknjižiti promjenu vrijednosti brodova koji su išli u refinanciranje ukoliko je promjena bila značajnija. To bi onda moglo značajno utjecati na RDiG.
U vrijednosti brodova su uračunate perspektive zarada istih.
Kupci žele znati da nešto ne preplačuju, zato.
Naravno da ne gledamo prodajni aspekt brodova nego kolko firma vrijedi na papiru i da li postaje balon.
Po meni je to besmisleno, Buffet je tvrdio da svakodnevno nema smisla gledati koliko nam kuća vrijedi na tržištu. Vrijednost brodova se drastično mijenja s vozarinama, tako da nije to neka stabilna nego privremena vrijednost. Dovoljno je gledati vozarine, nema smisla uz to gledati i vrijednost brodova koja bi otišla naglo dolje da odu vozarine.
Ne zelim se ponavljat, ali kod brodara su brodovi i osnovno i obrtno sredstvo (kao npr. zalihe). Osim davanja brodova u najam, core business im je i kupoprodaja brodova (pomladjivanje flote i upravljanje ukupnom tonazom flote).
Buduci su brodovi likvidna imovina, jednako je bitno koliko generiraju novcanih tokova i koja je njihova trenutna trzisna vrijednost.
Za dugorocne investitore, zbog manje volatilnosi, trzisna vrijednost flote bitnija od dnevnih vozarina, dok spekulanti surfaju na dnevnim valovim/vozarinama.
Ma ovo je super. Prava konjunktura.
Krize, recesije, to su uzasi. Grozota.
Ovo je prekrasno. Svaki dan sve veci brojevi. Vozarine, zarada, sve.
Predivno.
U vrijednosti brodova su uračunate perspektive zarada istih.
Kupci žele znati da nešto ne preplačuju, zato.
Naravno da ne gledamo prodajni aspekt brodova nego kolko firma vrijedi na papiru i da li postaje balon.
Po meni je to besmisleno, Buffet je tvrdio da svakodnevno nema smisla gledati koliko nam kuća vrijedi na tržištu. Vrijednost brodova se drastično mijenja s vozarinama, tako da nije to neka stabilna nego privremena vrijednost. Dovoljno je gledati vozarine, nema smisla uz to gledati i vrijednost brodova koja bi otišla naglo dolje da odu vozarine.
Je besmisleno možeš misliti, kao i prije kad je cijena brodova bila za kikiriki. Ipak ti je draže kad je vrijednija imovina koja ti još i donosi dobit
Materijala i dalje fali.Jučer sam se vratio u pola natovaren s kamionom.Nema cjevi, nema inox limova.Trgovac mi govori, da ce limovi kasniti 3miseca...
Materijala i dalje fali.Jučer sam se vratio u pola natovaren s kamionom.Nema cjevi, nema inox limova.Trgovac mi govori, da ce limovi kasniti 3miseca...
ma strašno, jesi barem dionica kupio, bilo je nekih "prijetnji" preko vikenda
Materijala i dalje fali.Jučer sam se vratio u pola natovaren s kamionom.Nema cjevi, nema inox limova.Trgovac mi govori, da ce limovi kasniti 3miseca...
Nadam se da ce se to preliti i na dionice da fali dionica, a kupci cekaju u redu
Materijala i dalje fali.Jučer sam se vratio u pola natovaren s kamionom.Nema cjevi, nema inox limova.Trgovac mi govori, da ce limovi kasniti 3miseca...
ma strašno, jesi barem dionica kupio, bilo je nekih "prijetnji" preko vikenda
Dionica imam, dovoljno...danas dokupio na 477 mislim da mi je za sad dovoljno 2000kom😀