Koliko ja pratim Atpl, uvijek se shorta nakon dobrog izvjesca i ovo mi je bilo ocekivano.
Ne bih se iznenadila da sutra bude suprotni scenarij.
Logika je da logike nema.
Koliko ja pratim Atpl, uvijek se shorta nakon dobrog izvjesca i ovo mi je bilo ocekivano.
Ne bih se iznenadila da sutra bude suprotni scenarij.
Logika je da logike nema.
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39401 ovo bi trebalo bit ok vjesti😀
Koliko ja pratim Atpl, uvijek se shorta nakon dobrog izvjesca i ovo mi je bilo ocekivano.
Ne bih se iznenadila da sutra bude suprotni scenarij.
Logika je da logike nema.
Bilo bi doro da taj short potraje i sutra. Da stignemo još nadokupiti.😀
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39401 ovo bi trebalo bit ok vjesti😀
Da dobro je jos jedno smanjenje troskova kredita uz ono od neki dan ostao je jedino libertas koji zasad nije izasao, za kojeg ja mislim da je zapravo rijesen s refinanciranjem ona dva od neki dan , ako ne uzmemo u obzir bareboat racunanje po mojoj racunici s ovim sada refinanciranjem i ako uzmen moje misljenje oko libertasa su dodatno ovih zadnjih tjedan dana refinancirali preostalih 36% od ukupnog duga odnosno sada je u zadnjih godinu dana refinancirano 100% kredita koji su se odnosili na brodove nadam se da su sad to kamate koje su konkurentne ostalim brodarima.
Ovo je super. Nisam ocekivao ovako brzo da ce to ici. Svaka cast.
Uskoro ce znaci kvartalni troskovi kamata biti nekih 7-8 mil kn, a ne 13 kao sada ili 18 kao nekada. Upravo sjajno.
Samo to je novih 15ak kn na EPS-u.
Ovih dana sam se malo uhvatio vidit kakve su obveze po brodu bile iz revidiranog izvjesca jer jedino tamo je tocno napisano koliko je po pojedinom brodu kreditno zaduzenje, s obzirom na ove promjene nakon toga 5 brodova je od tada refinancirano po novim uvjetima iako ukupni dug od tada je pao za nekih 9 mil $pa se ukupno zaduzenje vjerovatno nije puno promjenilo osim tih otplata uz to sam za pojedini brod uvrstio njihovu trzisnu vrijednost iz mitkove tablice od 21.7 od cleavesa i razliku duga i trzisne vrijednosti tj sumu te vrijednosti recimo plasticniji NAV samo ako se uzmu brodovi i njihovi dugovi na datum revidiranog izvjesca, dole je biljeska ostalih dugova na taj datum koji nisu pripisani brodovima i vrijednost otplacenih dugova od tog datuma revidiranog i izvjestaja 2Q, jedan razlog zasto sam rekao da je libertas obuhvacen ovim neki dan refinanciranjem je jer jednostavno preostalo kreditno zaduzenje je premalo za pracat i zagreb i otvara prostor dosta vecem zaduzenju kad se vec radi i na taj nacin bi oslobodili jedan brod kredita koji je ujedno i najstariji i dopusta vam jednostavniju prodaju.Za bareboat sam uzeo kao sta smatram da se brodovi moraju otkupit i da je cijena duga jednaka njihovoj konacnoj cijeni koliko ce ih kostat svatko moze po svom nahodjenju taj dio okvirno umanjit koliko smatra da je za njega to realno ili ispravnije
svako refinanciranje je super, samo da se troskovi smanjuju, pogotovo lihvarske kamate!
Dali itko moze podijeliti informaciju, koliko At. ima brodova u sell and le. back setupu?
svako refinanciranje je super, samo da se troskovi smanjuju, pogotovo lihvarske kamate!
Dali itko moze podijeliti informaciju, koliko At. ima brodova u sell and le. back setupu?
Po mojoj evidenciji to izgleda ovako:
Dakle, apsolutno svi (osim Libertasa) su refinancirani u posljednjih godinu dana, tako da su se financijski troskovi znatno smanili, a ucinak ovih posljednjih refinanciranih ce tek biti vidljiv.
Dakle, financijski rashodi u izvjestaju za 06/2020 su iznosili 35 mil kn, a za 06/2021 iznose 27,9 mil kn.
Ovo ide u jako dobrom smijeru i s prihodovne i s rashodovne strane.
Display Moresvako refinanciranje je super, samo da se troskovi smanjuju, pogotovo lihvarske kamate!
Dali itko moze podijeliti informaciju, koliko At. ima brodova u sell and le. back setupu?
Po mojoj evidenciji to izgleda ovako:
Dakle, apsolutno svi (osim Libertasa) su refinancirani u posljednjih godinu dana, tako da su se financijski troskovi znatno smanili, a ucinak ovih posljednjih refinanciranih ce tek biti vidljiv.
Dakle, financijski rashodi u izvjestaju za 06/2020 su iznosili 35 mil kn, a za 06/2021 iznose 27,9 mil kn.
Ovo ide u jako dobrom smijeru i s prihodovne i s rashodovne strane.
Znaci, imamo DIVERGENCIJU prihoda i troskova.
To je jako lijepo znati.
Jer prihodi su varijabilni, volatilni, i zato je vazno troskove zakucati sto nize.
Tako je, kad imaš simbiozu prihodovne i rashodovne strane onda je to prava stvar.
I ipak je nekome dosta i 401 kn?
I ipak je nekome dosta i 401 kn?
Kolega, to je normalno.
Ljudi imaju razlicite percepcije dobiti, rizika, horizonte, prioritete, potrebe, mozda i neke druge prilike, tko zna...
I svi mi skupa cinimo trziste.
I dobro je da je tako. Ovdje se bar uvijek moze uci i izaci za neku lovu. Free float je dobar, publike ima, percepcija je trenutno dobra, i da je vise takvih dionica bilo bi bolje.
Ja ne izlazim barem dok ne vidim jos minimalno 4 dobra kvartala, a mozda i 7. Cijena racunam da ce rasti, a izbjegnem i porez. To je moja prica.
Ali svatko ima svoju, Bogu hvala.
P.S.
Nadam se i divki.
To bi katapultiralo dionicu.
Ovih dana sam se malo uhvatio vidit kakve su obveze po brodu bile iz revidiranog izvjesca jer jedino tamo je tocno napisano koliko je po pojedinom brodu kreditno zaduzenje, s obzirom na ove promjene nakon toga 5 brodova je od tada refinancirano po novim uvjetima iako ukupni dug od tada je pao za nekih 9 mil $pa se ukupno zaduzenje vjerovatno nije puno promjenilo osim tih otplata uz to sam za pojedini brod uvrstio njihovu trzisnu vrijednost iz mitkove tablice od 21.7 od cleavesa i razliku duga i trzisne vrijednosti tj sumu te vrijednosti recimo plasticniji NAV samo ako se uzmu brodovi i njihovi dugovi na datum revidiranog izvjesca, dole je biljeska ostalih dugova na taj datum koji nisu pripisani brodovima i vrijednost otplacenih dugova od tog datuma revidiranog i izvjestaja 2Q, jedan razlog zasto sam rekao da je libertas obuhvacen ovim neki dan refinanciranjem je jer jednostavno preostalo kreditno zaduzenje je premalo za pracat i zagreb i otvara prostor dosta vecem zaduzenju kad se vec radi i na taj nacin bi oslobodili jedan brod kredita koji je ujedno i najstariji i dopusta vam jednostavniju prodaju.Za bareboat sam uzeo kao sta smatram da se brodovi moraju otkupit i da je cijena duga jednaka njihovoj konacnoj cijeni koliko ce ih kostat svatko moze po svom nahodjenju taj dio okvirno umanjit koliko smatra da je za njega to realno ili ispravnije
Pitanje,
1. kako su im obveze na 21.07.2021. manje za 150 mil kn, a otplatili su "samo" 50 mil kn, a uz to je i tecaj rastao. Pa samo su refinancirali obveze, odnosno popeglali rocnost i kamate postojecih kredita...ili ja nesto pogresno tumacim
2. Koliko iznosi suhoparni NAV postojece flote (ukljucujuci novac i novcane ekvivalente)
Tnx
Izgleda da je CERP stao sa odpuštanjem/dijeljenjem dionica. U zadnjih tjedan dana nisu ništa podijelili....
Kako mislite "samo" 50 mil.?
Pa neće valjda otplatiti sav dug u pola godine, otplaćuje se prema rokovima dospijeća.
A što je samo vrijednost brodova 600 mil.kn veća od obveza (430 kn po dionici) nije važno ?
Plus stotinjak kn dobiti po dionici godišnje + vrijednost zemljišta i svih nekretnina ...
Bilo bi dobro da netko stavi NAV tko je nedavno računao.
Display MoreOvih dana sam se malo uhvatio vidit kakve su obveze po brodu bile iz revidiranog izvjesca jer jedino tamo je tocno napisano koliko je po pojedinom brodu kreditno zaduzenje, s obzirom na ove promjene nakon toga 5 brodova je od tada refinancirano po novim uvjetima iako ukupni dug od tada je pao za nekih 9 mil $pa se ukupno zaduzenje vjerovatno nije puno promjenilo osim tih otplata uz to sam za pojedini brod uvrstio njihovu trzisnu vrijednost iz mitkove tablice od 21.7 od cleavesa i razliku duga i trzisne vrijednosti tj sumu te vrijednosti recimo plasticniji NAV samo ako se uzmu brodovi i njihovi dugovi na datum revidiranog izvjesca, dole je biljeska ostalih dugova na taj datum koji nisu pripisani brodovima i vrijednost otplacenih dugova od tog datuma revidiranog i izvjestaja 2Q, jedan razlog zasto sam rekao da je libertas obuhvacen ovim neki dan refinanciranjem je jer jednostavno preostalo kreditno zaduzenje je premalo za pracat i zagreb i otvara prostor dosta vecem zaduzenju kad se vec radi i na taj nacin bi oslobodili jedan brod kredita koji je ujedno i najstariji i dopusta vam jednostavniju prodaju.Za bareboat sam uzeo kao sta smatram da se brodovi moraju otkupit i da je cijena duga jednaka njihovoj konacnoj cijeni koliko ce ih kostat svatko moze po svom nahodjenju taj dio okvirno umanjit koliko smatra da je za njega to realno ili ispravnije
Pitanje,
1. kako su im obveze na 21.07.2021. manje za 150 mil kn, a otplatili su "samo" 50 mil kn, a uz to je i tecaj rastao. Pa samo su refinancirali obveze, odnosno popeglali rocnost i kamate postojecih kredita...ili ja nesto pogresno tumacim
2. Koliko iznosi suhoparni NAV postojece flote (ukljucujuci novac i novcane ekvivalente)
Tnx
1. Nisam siguran sta me tocno pitas mozes malo bolje objasnit, dug koji sam naveo da je otplacen u ovoj godini nisam uzimao gore u sumu vrijednost jer sam samo racunao od revidiranog jer za to iman podatke za svaki brod i za trzisnu vrijednost na dan 21.7 znaci to je stanje kredita od revidiranog i sadasnje trzisne vrijednosti, recimo da sam mogao dole dodati jos jedan stupac sa tim otplacenim dugom da ga dodam na gornju sumu, na to mislis ali problem da tako racunam je jer su bila refinanciranja koja na oko ne vidim bas da su povecavala i smanjivala dug ali opet nekako zakljucujem pa sam radje naveo kao napomenu koliko je duga otplaceno u ovoj godini mogu dodat na tu brojku te sume i tu otplatu uz pretpostavku da refinanciranje nije povecalo i smanjilo dug jer koliko vidim nije, a drugi problem je sta taj otplaceni dug moze bit i dio duga od ostalih kredita pa onda opet ne uziman samo od brodova pa eto bas ne bi bilo najispravnije iako sigurno pretpostavka je da je vise od 95% od otplate brodova, stavit cu i to neka bude eto kao neki orjentir, ali opet mi nije jasno na koje manje obveze se referiras u iznosu od 150mil
2. mislis da se na ovo doda novac pa da se vidi koliki je nav po tome ?, ovdje sam samo pokusao razdijelit imovinu brodove i njihove dugove od ostatka kompanije da se vidi koliko sami brodovi vrijede kad se odbiju dugovi odnosni nav brodova bez utjecaja ostatka kompanije jer kompanija ima i druge kompanije i nekretnine koje donose neku dobit i vrijednost pa da se jasnije vidi kakav je utjecaj samo brodova, vidljivo je da ostatak kompanije nosi kamatne dugove od 67 mil, kad se od toga uzme vrijednost novcanih ekvivalenata i drugih obveza i vrijedenost nekrenina jasno je da tu postoji jos vrijednosti, a i trebalo bi se nekako pokusat saznat sta se sve skriva u nekretninskom dijelu i koliko to sve vrijedi, mitkkova tablica je isla u smjeru uzimanja u obzir cijelog financijskog izvjestaja kao cijeline
Ma sad sam shvatio da sam pogresno tumacio tablicu...pogresno sam zakljucio da zadnja kolona pokazuje velicinu duga na 31.07.2021....ona ustvari pokazuje razliku izmedju vrijednosti pojedinog broda i njegovog kreditnog zaduzenja iskazanu u kunama...suhoparni NAV sama flote bez ukljucivanja novca u izracun i ostale imovine/obveza...
Sve jasno...
Bilo bi do(b)ro da taj short potraje i sutra. Da stignemo još nadokupiti.😀
da dobro..ali ovo postaje već pomalo zamorno (10 komada simo- tamo), bilo bi bolje otići ranije na plažu nego ovo gledati do 16h
Zatišje na 400 kn .
Mi sad već možemo pričati o očekivanoj dobiti oko 150 mil. kuna a kad se postojeće vozarine implementiraju govorimo o x3.
Biti će i to...tada neće cijena biti 400 kn, nadam se
Zatišje na 400 kn .
...
zatišje pred buru? ili pred tornado sa pijavicom - vidi na VL, svi žele prodati ispod 9, po mogućnosti čak i niže, ako bi se ukazala prilika..imam nešto sitno VL-a, ali ne želim prodavati iznad 8