Kad izadje FI s 30 mil dobiti ili vise mnogi ce se pitati wtf?!? Koji sam magarac bio.
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Još tamo od prošlog četvrtka imamo prodavača koji dva puta dnevno prosuje po bidu od 400 do 700 komada...al svakom prosipanju dođe kraj pa i ovome će...već viđeno i ništa novo....sad je svima već jasno da ova korekcija na capovima nema utjecaj na ATPL ,upravo suprotno i handy i supre koje su na spotu cijelo vrijeme korekcije su rasli a sve sam uvjereniji i da su za panamaxe na tc napravili korekciju cijene na više.
vidjet će se......ako je isti igrač(i) u pitanju postoje 2 najizglednija igrača koja to rade......ali vjerujem da se i "mali" tu i tamo pridruže jel ako su ona 2 ispod top 10 trebali bi biti pri kraju s tim da onaj jedan još ima kasicu prasicu u top 10.....
-
-
Ima li netko voljan malo prodiskutirati kako vidi trenutnu situaciju?
Malo nam je zamrla tema, sto je i razumljivo s obzirom na Dalekovod, Opte, Crobex koji je u padu od objave za Dalekovod i svega ostalog. Skroz sam depresivna :)), sve se rusi....
Vezano za cijenu Atpl, cini se da je u padu zbog pada BDI-ja. I to je cinjenica, ali isto tako iz ovog prikaza vidim da je posljednji put na ovoj razini bio prije 10 godina.
Onda pogledam kartu gdje se nasi (svi smo mi njihovi suvlasnici :)) brodovi nalaze i vidim da plove na sve strane, sto znaci da su u punom pogonu po dobrim vozarinama. Evo ih rasporedjeni u obliku nekog slova (Ston je malo ispao tu na Borneu).
http://www.atlant.hr/en/karta/
Onda pogledam informacije za ove nase brodove i vidim da Handy i Supre cak cijelo vrijeme rastu, a da Panamax pada i to ni blizu na razine s kojih je ostvaren veci rast.
Onda pogledam ove vani i vidim da su krenuli u zeleno.
Trenutno ne vidim nista alarmantno, a zanima me do kud bi pad cijene dionice mogao i koje je vase misljenje vezano uz ovo. Cisto da se pripremim. :)) Za sada nista ne poduzimam pa bi mi savjet dobrodosao. Trenutno mi se cini da bi rezultat 2Q mogao biti jako dobar.
p.s. Junak Ovaj nas Status se nakrcao i vidi u ovome dobru priliku, a cini mi se i VI. Ja ne bi da ih prospete po bidu ni Vi ni On. :))
Mislim da bi to moglo ovako nekako biti: Junak + Parica + Kvark < StatusQuo
Osim, ako niste u top10. Onda molim da primite moju ispriku i zamjenite mjesto u nejednadzbi sa Statusom. :))
-
Evo da prodiskutiram :-).
Piše se dosta o dnevnim cijenama željeza, ugljena, rezervama Kine, ekonomskom oporavku itd...Sve je to uračunato u cijenu a cijena je takva kakva je.
I kad se potencijal nadzirao, izrazito povoljne okolnosti već početkom godine ATPL cijenovno ni makac. Nije bila u fokusu (masa).
Sporo paljenje, ZSE neefikasnot štogod -> to je važna formula u sagledavanju situacije.
Kada je počeo rast, bio je skyrocket. Naravno da se ukrcala hrpa (slijepih) putnika, svkakav novac je tu ušao, špekulantski, dugoročni, traderski itd.
Kada se cijena stabilizirala, vjerovatno svi (ok ne svi ali dosta njih) su rekli, OK to je to i sad će do izvješća BDI određivat situaciju a ako izvješće bude dobro raketa.
Što govore indexi. Otac je malo bolestan (The Capesize Index has now retraced ~45% from recent highs), ok ne bi trebalo kaćiti ATPL jel ih nema ali to je kad vam najebe susjed u zgradi a vi ne, al ste oprezni, netaknuti ali nelagodno, neprirodno (Smax > Cape??!?).
Jel to prilika za dokupiti ili će nas povuć dolje (korekcija) nitko ne zna.
Perspektiva je i dalje bull, kada se vidi kako je uprava odigrala bit će opet reakcija, nadamo se pozitivna.
Najjači externi push (po meni) i dalje dolazi od malog broja novih brodova u 2021/2022/2023 čime osnovno pravilu u suppy/demand jednadžbi nam daje jak adut. Što zbog nejasnih ekoloških direktiva za nove brodove, što zbog visoke cijene željeza izgleda da je ovaj aspekt dugoročniji. Cijena scrapa je također na zavidnim razinama no i dalje ih ne koriste jer više vrijede brodovi koji voze po ovim vozarinama.
-
Ja sam prvi put naletio na ovo kada je indeks stao na vrhu i tada su predviđali pad, što su predviđali prije nisam pratio, tako da možda imaju dobru kuglu, a možda ne.
-
S ovim razinama indexa za panamaxe,supramaxe i handye ATPL će imati jako dobar kvartal....a zadrže li se takvi indexi i u Q3 kvartal će biti 10 do 20% bolji od Q2...pošto je početak Q2 tek počeo pravi rast...po meni prosjek za Q2 od 17 000 usd na više a Q3 18 500 usd na više dnevno po brodu....pa nek svako izračuna sam za sebe koliko će biti neto dobit ako znamo da su u Q1 s prosjekom od 12 800 usd/dan imali neto zaradu oko 1750 usd/brod/dan....znam da tu mnogi kupuju i prodaju ovisno o smjeru kojim ide BDI a ne uzimaju u obzir trenutnu visinu indexa...koji su narasli od 300 do 400% za brodove ATPL u odnosu na 2020 u isto vrijeme....u zadnjih mjesec dana handy je rastao 20%....Panamax 7%....Supre 18%....
Baltic Dry Index Brodarski 27.5. 2.688,00 -2,40 - 4,82 - 6,96 60,48 118,54 435,46 136,20 0,00 Baltic Handysize Index Brodarski 27.5. 1.341,00 0,45 2,37 20,49 25,33 106,63 411,83 225,49 0,00 Baltic Panamax Index Brodarski 27.5. 2.735,00 -1,16 - 4,70 7,25 27,80 91,39 296,95 125,47 0,00 Baltic Supramax Index Brodarski 27.5. 2.520,00 1,12 6,15 18,37 34,19 147,54 404,00 250,49 0,00 -
Kad izadje FI s 30 mil dobiti ili vise mnogi ce se pitati wtf?!? Koji sam magarac bio.
Na koliko min max procjenjujete?
-
Kad izadje FI s 30 mil dobiti ili vise mnogi ce se pitati wtf?!? Koji sam magarac bio.
Na koliko min max procjenjujete?
Mislim da ispod 30 nece, jer znam koliko treba biti prosjecna vozarina za to, i to mislim da sigurno imaju. Maximum mi je tesko procijeniti jer ne znam sto je s onim panamaxima i njihovim TC ugovorima.
-
Na koliko min max procjenjujete?
Mislim da ispod 30 nece, jer znam koliko treba biti prosjecna vozarina za to, i to mislim da sigurno imaju. Maximum mi je tesko procijeniti jer ne znam sto je s onim panamaxima i njihovim TC ugovorima.
Moze li max biti 50?
-
-
Mislim da ispod 30 nece, jer znam koliko treba biti prosjecna vozarina za to, i to mislim da sigurno imaju. Maximum mi je tesko procijeniti jer ne znam sto je s onim panamaxima i njihovim TC ugovorima.
Moze li max biti 50?
Teoretski, da.
Ali ipak bih isao konzervativnije.
-
Meni bi i 30 bilo dovoljno.
Za treci kvartal bi trebalo biti vise nego za drugi? Za cetvrti vise nego za treci?
-
Po kvartalima: 12+25+39+49
Moja prognoza, u drugoj polovici godine veća dobit kako će se nivelirati T/C ugovori sa kretanjem BDI.
Potražnja/ponuda, orderbook, cijena scarp-a, rast cijena sirovina, znatno ulaganje u gospodarstvo/infrastrukturu.
2022 bi trebala biti prava zarada za brodare.
-
https://live.euronext.com/en/product/equ…oup/gogl/quotes
Zeleno otvaranje a puni su Capova koji su najviše padali....
-
Brodovi poskupljuju, kada se mozemo nadati nekoj kupnji?
-
13.5 k $ zarade po danu za Panamax prosjek .
A ploviti se mora , i to sa 12 brodova ...
-
https://www.braemarscreen.com/
https://live.euronext.com/en/product/equ…oup/gogl/quotes
Danas ako Bog da BDI bi trebao u plus.....
-
sidro je baćeno na 1565 komada,,,,, i nije baš neka težina,,,?
-
to sidro je već prilično ruzinavo koliko dugo stoji!
-
sidro je baćeno na 1565 komada,,,,, i nije baš neka težina,,,?
Na kojoj cijeni?
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
RIVP (Valamar Riviera d.d.) 2.2k
- Admin
November 17, 2024 at 4:50 PM
-
- Odgovora
- 2.2k
- Pregleda
- 1.1M
2.2k
-
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 17, 2024 at 9:14 AM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 16, 2024 at 8:11 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 858k
2.8k
-
-
-
-
KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 337
- harpun
November 16, 2024 at 5:06 PM
-
- Odgovora
- 337
- Pregleda
- 147k
337
-
-
-
-
HT (Hrvatski Telekom d.d.) 727
- Admin
November 15, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 727
- Pregleda
- 371k
727
-