1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • May 3, 2021 at 6:39 AM
    • #4,381
    Quote from mitkko

    Evo mojeg viđenja.

    Vidjeli ste na temi JDPL da radim tablice gdje procjenjujem vrijednost brodova. Radim to i za ATPL ali nisam objavljivao jer bih pobrao salve kritika. Sada kada je objavljeno revizorsko izvješće, možemo konkretno komentirati.

    Prilažem dvije tablice - u prvoj tablici su vrijednosti brodova prema prosječnim vrijednostima brodova iz tablice Cleavesa na dan 30.11.2020. i usporedba sa vrijednosti brodova prema procjeni procjenitelja iz revizorskog izvješća na taj isti dan. Može se primijetiti da je procjena temeljem podataka Cleavesa veća za cca 5% od procjene procjenitelja, što mi zapravo govori da se procjena Cleavesa dovoljno dobra i možemo ju uzeti kao orijentir u budućim projekcijama.

    Onda sam u drugoj tablici opet ažurirao podatke sa podacima od Cleavesa od 26.04.2021. Te dobivene vrijednosti sam također reducirao za 5% da budu usporedive sa prošlom godinom i bliže stvarnoj vrijednosti, sve kako se pokazalo za vrijednost u 2020. Može se vidjeti veliko povećanje vrijednosti, 146m kn, iako je knjigovodstvena vrijednost i dalje veća od tržišne za 80m kn.

    U obje tablice sam vrijednost za ove brodove koji su u bareboat charteru uzeo ukupnu vrijednost od 18,5m USD jer je tolika vrijednost njihovog najma prema podacima iz FI, a prema MSFI 16 se ti brodovi tako knjiže u imovini.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Mnogi ovdje još uvijek ne razumiju što je NAV, to nije samo tržišna vrijednost brodova. Pogledajte šta piše u revizorskom izvješću.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    I koliko to onda na 30.04. ispada ‘per share’, kad na procijenjenu vrijednost pogonskog stroja dodaš svu preostalu imovinu i oduzmeš sve obveze (kao da dospjevaju na isti datum - pretpostavka likvidacije imovine i podmirenja obveza)?

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 3, 2021 at 7:47 AM
    • #4,382
    Quote from BudFox
    Quote from hugh

    ma i 5 kuna bi dao samo da I.B. kupi bar malo pa nestanu ikakve nedoumice oko atpl.......borio se ko lav u onom padu ( mada moram priznat da mi se to u određenim trenutcima nije sviđalo )pa nek i sad pokaže zube.......

    Borio se, da...čovjek prodao oko 50 000 dionica u onom padu...

    Nedavno su izlazili veliki institucionalci (OTP(kupio od IB), Slavonski fond) i

    neki još izlaze (CO), a kupuju većinom mali ulagači. Sve piše u

    knjizi dioničara.

    Opet Vas moram demantirati.

    Mislim da je sad svima sve jasno. :thumbup:

    I.B. otkupio dionice koje je imao založene.

    OTP prije par tjedana sve prodao.

    Croatia Osiguranja je prebacila mali dio na skrbnički, dio su prodali tada a u zadnje vrijeme na tom računu se kupovali.

    Jedino SZAIF prodaje, nema još nešto puno i to je to.

    Mali baš i ne kupuju. Kupuju malo "ozbiljniji" igrači.

    Eto sad znate.... :*

  • Bartolomeo
    Student
    Reakcija primljeno
    76
    Postova
    60
    Member since
    February 17, 2020
    • May 3, 2021 at 11:06 AM
    • #4,383

    Rast cijena vozarina bi mogol nastaviti drastično rasti


    https://www.zerohedge.com/markets/its-ab…-matter-anymore

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • May 3, 2021 at 11:25 AM
    • #4,384
    Quote from Bartolomeo

    Rast cijena vozarina bi mogol nastaviti drastično rasti


    https://www.zerohedge.com/markets/its-ab…-matter-anymore

    Kolega ovo su kontejneri, druge vozarine su to i nema veze sa ATPL. Nemamo takve komapnije na ZSE (nažalost)

  • goldfinger
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    750
    Postova
    452
    Member since
    February 17, 2020
    • May 3, 2021 at 11:58 AM
    • #4,385

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

  • goldfinger
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    750
    Postova
    452
    Member since
    February 17, 2020
    • May 3, 2021 at 12:22 PM
    • #4,386

    Spominjali su se i dugoročni ugovori.

    U industriji, a time i sektoru transporta, nisu tako rigidni ugovori...kao primjerice u bankarstvu.

    Nisi rob ako imaš višegodišnji ugovor. Oni se revidiraju pri većim promjenama cijene. Dogovara se.

    Nikome nije u interesu raskidati ugovore i plaćati penale.

    Nije u interesu ni korisniku da ostane sa pimpekom u ruci pa da si traži nove brodove po spotu.

    Stvari ne fukcioniraju tako.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • May 3, 2021 at 12:26 PM
    • #4,387
    Quote from goldfinger

    Spominjali su se i dugoročni ugovori.

    U industriji, a time i sektoru transporta, nisu tako rigidni ugovori...kao primjerice u bankarstvu.

    Nisi rob ako imaš višegodišnji ugovor. Oni se revidiraju pri većim promjenama cijene. Dogovara se.

    Nikome nije u interesu raskidati ugovore i plaćati penale.

    Nije u interesu ni korisniku da ostane sa pimpekom u ruci pa da si traži nove brodove po spotu.

    Stvari ne fukcioniraju tako.

    Display More

    Nisam baš siguran da je tome tako. Na kraći rok se vjerojatno radi o standardiziranim ili tipskim ugovorima, a na dugi rok se ne moža baš vrludati amo-tamo kako se kome prohtije. Za prošle krize dosta je firmi koje su bili kontraktori i unajmljivali brodove propalo zahvaljujući oštrom padu vozarina koje se nisu kasnije dovoljno oporavile (tada je bilo dosta i podugovaranja i svačeg nečeg). No, valjda svatko od zakupaca i zakupodavatelja zna koliki rizik može prihvatiti i nositi u knjigama odnosno poslovanju. A i dugoročni ugovori vozarinom i uvjetima značajno odstupaju od kratkoročnih "spikova" što sa svoje strane zorno svjedoči o razinama dugoročnih normaliziranih vozarina i amplitudama koje oko njih rade spot vozarine.

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 3, 2021 at 12:38 PM
    • #4,388
    Quote from goldfinger

    Spominjali su se i dugoročni ugovori.

    U industriji, a time i sektoru transporta, nisu tako rigidni ugovori...kao primjerice u bankarstvu.

    Nisi rob ako imaš višegodišnji ugovor. Oni se revidiraju pri većim promjenama cijene. Dogovara se.

    Nikome nije u interesu raskidati ugovore i plaćati penale.

    Nije u interesu ni korisniku da ostane sa pimpekom u ruci pa da si traži nove brodove po spotu.

    Stvari ne fukcioniraju tako.

    Display More

    Naravno, igra vremena.

    Kad se vozarine izneveliraju kroz određeni vremenski period rezultati će biti odlični.

    Strpljenje će tu odigrati glavnu ulogu.

    :thumbup:

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 3, 2021 at 12:43 PM
    • #4,389
    Quote from goldfinger

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

    Što se tiče duga, nikad nije bio takav omjer duga i kapitala, bar koliko pamtim.

    Kapital se smanjuje, a dug i dalje raste, pa čak i uz otpise glavnice i poček na otplatu kredita od pojedinih banaka.

    Ažurirano stanje na moje dionice:

    Dug/kapital: 170,23%

    https://www.mojedionice.com/dionica/ATPL-R-A

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 3, 2021 at 12:53 PM
    • #4,390
    Quote from BudFox
    Quote from goldfinger

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

    Što se tiče duga, nikad nije bio takav omjer duga i kapitala, bar koliko pamtim.

    Kapital se smanjuje, a dug i dalje raste, pa čak i uz otpise glavnice i poček na otplatu kredita od pojedinih banaka.

    Ažurirano stanje na moje dionice:

    Dug/kapital: 170,23%

    https://www.mojedionice.com/dionica/ATPL-R-A

    Display More

    Baš neobično piše 161,29%, ali navikli smo :) :S

    Files

    Screenshot_20210503-125022_Chrome.jpg 91.94 kB – 0 Downloads
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 3, 2021 at 12:56 PM
    • #4,391

    Ja nisam pretplatnik na Mojedionice, pa vidim samo za 4Q 2020, a vidim da ste vi pretplatnik na Mojedionice, pa imate više mogućnosti za vidjeti najnovije pokazatelje za Q1 2021, ali se i kod vas vidi da dug raste i trenutno je 873 milijuna kuna.

    Zanimljiv je i pokazatelj kod vas P/E= 89,67

    Sjećam se da su uvijek na izvješćima na prvim stranicama stavljali kolike su marže, koliki je p/ebitda, pa koliki je neto dug/ebitda, a ove godine toga nema. Jel zna tko zašto?

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • May 3, 2021 at 1:00 PM
    • #4,392

    Ovdje se čeka da izađe jedan od prodavača(SZAIF) kojemu je ostala još određena količina i koji očigledno želi izaći na ovim razinama...slično kao na 185 do 195 kn.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 3, 2021 at 1:05 PM
    • #4,393

    Koliko komada jos ima SZAIF?

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 3, 2021 at 1:06 PM
    • #4,394
    Quote from BudFox

    Ja nisam pretplatnik na Mojedionice, pa vidim samo za 4Q 2020, a vidim da ste vi pretplatnik na Mojedionice, pa imate više mogućnosti za vidjeti pokazatelje, ali se i kod vas vidi da dug raste i trenutno je 873 milijuna kuna.

    Zanimljiv je i pokazatelj P/E= 89

    Odlično pitanje bilo bi lijepo da netko od kolegica i kolega ili vise njih, koji detaljno i vrlo pozorno prate dry bulk i AP daju predikcije P/E , P/EBITDA itd. Znaci na neki način forwardirati kraj 2Q, a možda konzervativno i kraj godine? Mislim da je i kolega Fliight to predlagao :) :thumbup:

  • Junak
    Student
    Reakcija primljeno
    252
    Postova
    125
    Member since
    September 8, 2020
    • May 3, 2021 at 1:11 PM
    • #4,395
    Quote from goldfinger

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

    Kolega, nije istina sto pricate. Projekcija kolega sa foruma je bila 22.5 mil kuna - prosjecna. Realnos je upola manja, nazalost.

    A ovo sto pricate da su ljudi placali dionicu i puno vise, pa da, jesu, ali od tada se jako puno stvari promijenilo, od korone i najnizih vozarina (ne zaboravite samo sell and lease back na koliko ono brodova? ), da ne pricamo o ne placanju komunalija itd.... tako da.... da.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • May 3, 2021 at 1:15 PM
    • #4,396
    Quote from Junak
    Quote from goldfinger

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

    Kolega, nije istina sto pricate. Projekcija kolega sa foruma je bila 22.5 mil kuna - prosjecna. Realnos je upola manja, nazalost.

    A ovo sto pricate da su ljudi placali dionicu i puno vise, pa da, jesu, ali od tada se jako puno stvari promijenilo, od korone i najnizih vozarina (ne zaboravite samo sell and lease back na koliko ono brodova? ), da ne pricamo o ne placanju komunalija itd.... tako da.... da.

    Display More

    To vam je tako kolega nekome je skupo nekome jeftino....na kraju uvijek tržište presudi....neko danas prodaje na 250 a netko kupuje...nekome je i 190 kn bilo ok....na kraju svatko od nas mora donijeti odluku za sebe i prihvatiti posljedice ili benefite.

  • goldfinger
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    750
    Postova
    452
    Member since
    February 17, 2020
    • May 3, 2021 at 1:18 PM
    • #4,397

    Tko je detaljno računao, sigurno nije pisao da će dobit biti preko 20 milijuna.
    I moja projekcija je da će se Optima prodati po 20Kn po dionici... ali to nije detaljno, mjerodavno ni realno.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 3, 2021 at 1:18 PM
    • #4,398

    The Baltic Dry Index reached 3,053 points on Friday, the highest level since 14 June 2010. This new 10 year high comes on the back of strong demand for dry bulk commodities, especially from China. A Capesize is now earning $41k/d (highest since September 2013), a Panamax reached $28k/d in March (highest since June 2010) and a Supramax is now earning $24k/d (highest since June 2010). Commodity prices have surged amidst strong demand and lack of supply, and the demand for shipping could potentially have been even higher if there were less supply-side inefficiencies. In example, Vale is still trailing on its iron ore exports in the wake of the 2019 dam collapse, and a ramp-up of volumes towards 2018-levels could be highly supportive for the dry bulk shipping market going forward.


    Dry bulk asset prices have surged recently, and rightfully so. In example, we now value a five year old Capesize at $36m, up 26% since 4Q 2020, but still a massive 40% below the $60m the last time the BDI showed similar strength in June 2010. Similarly, for a five year old Panamax our current $23.5m valuation compares with $41.5m in June 2010 and a Supramax now at $20.8m vs $33m in 2010.


    With the lowest orderbook vs fleet on record at 5.6%, dry bulk fleet growth will most likely be unprecedented low over the next two years. Against a very strong demand side, we expect that recent highs in dry bulk earnings is just the initial phase of a prolonged expansionary dry bulk cycle that could potentially be propelled into super-cycle territory, aided by new comprehensive regulations from 2023.

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_7bf…d623531a25c.pdf

  • JoSko111
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    259
    Postova
    242
    Member since
    August 10, 2020
    • May 3, 2021 at 1:23 PM
    • #4,399

    Malo je mekan ovaj ask danas.

    Još bi mogli u + danas

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • May 3, 2021 at 1:28 PM
    • #4,400
    Quote from jasko

    The Baltic Dry Index reached 3,053 points on Friday, the highest level since 14 June 2010. This new 10 year high comes on the back of strong demand for dry bulk commodities, especially from China. A Capesize is now earning $41k/d (highest since September 2013), a Panamax reached $28k/d in March (highest since June 2010) and a Supramax is now earning $24k/d (highest since June 2010). Commodity prices have surged amidst strong demand and lack of supply, and the demand for shipping could potentially have been even higher if there were less supply-side inefficiencies. In example, Vale is still trailing on its iron ore exports in the wake of the 2019 dam collapse, and a ramp-up of volumes towards 2018-levels could be highly supportive for the dry bulk shipping market going forward.


    Dry bulk asset prices have surged recently, and rightfully so. In example, we now value a five year old Capesize at $36m, up 26% since 4Q 2020, but still a massive 40% below the $60m the last time the BDI showed similar strength in June 2010. Similarly, for a five year old Panamax our current $23.5m valuation compares with $41.5m in June 2010 and a Supramax now at $20.8m vs $33m in 2010.


    With the lowest orderbook vs fleet on record at 5.6%, dry bulk fleet growth will most likely be unprecedented low over the next two years. Against a very strong demand side, we expect that recent highs in dry bulk earnings is just the initial phase of a prolonged expansionary dry bulk cycle that could potentially be propelled into super-cycle territory, aided by new comprehensive regulations from 2023.

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_7bf…d623531a25c.pdf

    Display More

    Evo malo povjesno, možda nekoga zanima

    Files

    Screenshot_20210503-132510_Excel.jpg 53.99 kB – 0 Downloads

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 7:35 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. tollway

      May 23, 2025 at 7:35 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    tollway May 23, 2025 at 7:35 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 11 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™