Display MoreEvo mojeg viđenja.
Vidjeli ste na temi JDPL da radim tablice gdje procjenjujem vrijednost brodova. Radim to i za ATPL ali nisam objavljivao jer bih pobrao salve kritika. Sada kada je objavljeno revizorsko izvješće, možemo konkretno komentirati.
Prilažem dvije tablice - u prvoj tablici su vrijednosti brodova prema prosječnim vrijednostima brodova iz tablice Cleavesa na dan 30.11.2020. i usporedba sa vrijednosti brodova prema procjeni procjenitelja iz revizorskog izvješća na taj isti dan. Može se primijetiti da je procjena temeljem podataka Cleavesa veća za cca 5% od procjene procjenitelja, što mi zapravo govori da se procjena Cleavesa dovoljno dobra i možemo ju uzeti kao orijentir u budućim projekcijama.
Onda sam u drugoj tablici opet ažurirao podatke sa podacima od Cleavesa od 26.04.2021. Te dobivene vrijednosti sam također reducirao za 5% da budu usporedive sa prošlom godinom i bliže stvarnoj vrijednosti, sve kako se pokazalo za vrijednost u 2020. Može se vidjeti veliko povećanje vrijednosti, 146m kn, iako je knjigovodstvena vrijednost i dalje veća od tržišne za 80m kn.
U obje tablice sam vrijednost za ove brodove koji su u bareboat charteru uzeo ukupnu vrijednost od 18,5m USD jer je tolika vrijednost njihovog najma prema podacima iz FI, a prema MSFI 16 se ti brodovi tako knjiže u imovini.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Mnogi ovdje još uvijek ne razumiju što je NAV, to nije samo tržišna vrijednost brodova. Pogledajte šta piše u revizorskom izvješću.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
I koliko to onda na 30.04. ispada ‘per share’, kad na procijenjenu vrijednost pogonskog stroja dodaš svu preostalu imovinu i oduzmeš sve obveze (kao da dospjevaju na isti datum - pretpostavka likvidacije imovine i podmirenja obveza)?