ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Najmanji a vozarina najveća
-
možda je odgovor ovo moćno otvaranje danas sa cijela 3 komada po 183kn?
jadna nam majka na ovoj bari zvanoj zse
-
[…]
možda je odgovor ovo moćno otvaranje danas sa cijela 3 komada po 183kn?
jadna nam majka na ovoj bari zvanoj zse
Ma to si je CERP vratio ona 3 komada od jučer kaj su se zaigrali.
-
možda je odgovor ovo moćno otvaranje danas sa cijela 3 komada po 183kn?
jadna nam majka na ovoj bari zvanoj zse
Ma to si je CERP vratio ona 3 komada od jučer kaj su se zaigrali.
e to me nebi iznenadilo
ali šta je sa ostalima, nevalja atpl po 183?
-
valja..jako ..meni ulaz 155 prosjek ...nedam ispod 300...bog dao 450....snovi 600 :-)))----- itd ....
-
Kolika je procjena dobiti ATPL u Q1?
Pesimistično? Realno? Optimistično?
-
Kolika je procjena dobiti ATPL u Q1?
Pesimistično? Realno? Optimistično?
Pesimistično : 15 - 20 mil.
Realno : 25 - 35 mil.
Nadrealno : 40 - 50 mil.
-
20 milijuna kuna u plusu s obzirom na vozarine u 1Q.
-
20 milijuna kuna u plusu s obzirom na vozarine u 1Q.
Sinoć razmišljam o istome...točno 20!
-
-
+5 milj. za 1q
-
+5 milj. za 1q
5 milja je malo sa ovakvim vozarinama
-
Evo jedna 2-minutna racunica...
6x pnmx su na TC i plove na 0
4x supre i 2x handya su na spotu po prosjecno 14k USD/d..
breakeven je oko 10,5k USD/d...
znaci profit je 3,5k USD/d po brodu sto daje dobit kvartala od cca.12 mil kn...nekih 8kn/share
-
Mislim da vam je slaba računica obzirom da su T/C ugovori puno viši, a i breakeven dosta niži od ovog kojeg ste naveli. No, izvješće nije tako daleko pa ćemo vidjeti, đava odnija prišu...
-
Evo jedna 2-minutna racunica...
6x pnmx su na TC i plove na 0
4x supre i 2x handya su na spotu po prosjecno 14k USD/d..
breakeven je oko 10,5k USD/d...
znaci profit je 3,5k USD/d po brodu sto daje dobit kvartala od cca.12 mil kn...nekih 8kn/share
Mozda je BE za svih 12 brodova kad se uzme sve skupa prosjek bio 10 500 do sad, ali gledajuci po klasama logicno bi bilo da je BE panamaxa trebao biti veci nego Supramax kao sta bi i handy trebao imat BE nizi od obadvije klase izrazen u dolarima, ali i to je tesko tako generalizirat jer ovisi opet koliko je zaduzenje po pojedinim klasama i utjecaj kredita na pojedinu klasu iako je kod ATPL to vjerovatno u slicnim odnosima. Jos jedno pitanje je koliko zadnje refinanciranje utjece na smanjivanje tog BE ipak se radi o 5 brodova sta je skoro pola flote, jer je kao vidljivo u zadnjem kvartalu nizi financijski rashod, a i nekako sumnjam da je 4 panamaxa ugovoreno da 5 godina rade na BE, koji je smisao toga.
-
Epilog teksta koji je nedavno linkan.
https://dubrovackidnevnik.net.hr/vijesti/hrvats…irujemo-obaveze
-
TC nije slovo uklesano u kamenu,postoje razne varijante varijabilnog dijela koji prati kroz dodatne bonuse BPI , BSI....
nerijetko postoji i mogućnost pretvaranja u nekoj fazi po želji brodara iz varijabilnog u fixni iznos za ostatak vremena trajanja ugovora.
varijacija TC ima zaista mnogo pa....
ove razine spota će u nekom dijelu vrlo izgledno podići iznos TC.
koliko točno pokazat će FI.
ne vidim razlog za zabrinutost,nestrpljivost već priliku za korištenjem "once in a lifetime opportunity"
rezime sljedi nekad.....
-
Mislim da vam je slaba računica obzirom da su T/C ugovori puno viši, a i breakeven dosta niži od ovog kojeg ste naveli. No, izvješće nije tako daleko pa ćemo vidjeti, đava odnija prišu...
Kolega,
do sada ste sve oko ATPL pogodili, cestitam na tome...pratim vas😉😉😉
Nadam se da cete jos jednom bit u pravu...
Imate li ideju po koliko su ugovoreni T/C pnmx i koliko je BE?
Moze i ovakva formulacija...mozete li elaborirat svoju racunicu da ce u H12021 dobit biti jednaka lanjskom gubitku?
-
Nije to egzaktna računica koliko je osobna procjena, pa se nadam da se nećete ljutiti ako je ne elaboriram. Trenutno je takva obzirom na dostupne podatke i analize kojima raspolažem, što ne znači da se neće preko noći i promijeniti ako se desi nešto nepredviđeno.
Ali ako se vozarine zadrže na ovim razinama ili još luđe - nastave li ovako rasti, mislim da ću morati korigirati svoje procjene na one optimističnije razine.
-
Moja procjena je na 9 miljuna kuna. Možemo neku internu kladionicu hahaha
Bilo bi dobro ćuti procjenu Flighta i drugih....
-
-