1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 11:33 PM
    • #3,141

    evo dole link na temu dry bulka......pročitajte linkove i obavjesti sa zadnjih nekoliko stranica......neke su stvarno nevjerovatno dobre i nisu samo mrtvo slovo na papiru jel vidimo da se stvarno događa......

    hvala kolegama koji tamo stavljaju najnovije informacije........


    DRY BULK bez cenzure

    odoh ja da ne privatiziram temu ;)

  • alias
    Guest
    • February 25, 2021 at 6:12 AM
    • #3,142

    Vec u startu polazite od krive teze da su vani brodari s losijim bilancama ili da neki imaju i vecih problema, a ne znate dal govorite istinu. Ja vam kazem da nije tako. Idite od brodara do brodara i procitajte njihova izvjesca i malo popratite sta govore. Vecina, bar ovih 6 ili 7 koje pratim, su se zaduzili kod refinanciranja jeftinije, kupuju vlastite dionice ili nove brodove, ili otplacuju dio duga. Niti jedan nije napravio S&LB. Onda se postavljaju financijski podaci iz bilance bez da se razmislja o njima, pa ispada da je primjerice ATPL zaduzen kao i drugi brodari. Ali ako pogledas da su drugi brodari u zadnjih 3 ili 4 godine smanjili imovinu za 50%, s istim dugovima, a ATPL to nije napravila, dodes da su brodari vani realniji u valuaciji svoje imovine. Jer recimo, svima je sad omjer Imovne/Duga 50%/50% (nije tocno toliko, ali dajem primjer), a šta bi bilo da ATPL realno valuira imovinu? Imao bi omjer imovine/duga 25%/75% itd. Stalno sam vam ponavljao da ako se vjeruje u sektor da se odaberu brodari vani, i to po meni i dalje stoji. Glavni je razlog rizik. On je s rastom vozarina kod ATPL-a iznimno nizak, i lakse je biti u dionici sigurno, ali ovakve stvari s revidiranim izvjescima u meni uvijek pobude sumnju. Samo jos jednu stvar da vam pokusam objasniti koliko su vani brodari nakon ovakvog rasta skupi, a ATPL jeftin. npr. NMM je rastao 250%, ATPL 25%. NMM će ove godine imati s ovim vozarinama P/E oko 1. Iako je ovoliko dionica narasla. ATPL da ima P/E 1, bi ove godine morala imati čistu dobit oko 350 ili 400 milijuna kuna, a oni imaju toliki prihod. Koliko bi ste vi platili dionicu ATPL-a da znate da će imati toliku dobit? I po čemu je NMM skup, a ATPL jeftin? Samo zato što je NMM narastao 250%, a ATPL 25%? Nema smisla to tako gledati. Gledajte, ako ne zelite pogubiti lovu, u niti jednoj dionici, budite objektivni i realni kad gledate pozitivno i negativno u nesto u što investirate. Te ideje da su "vjerovatno" drugi losiji vam ne ide u prilog, pogotovo ako ne znate dal je to istina ili nije. Samo sebi idete na stetu jer se tako dodatno uvjeravate u mozda lošu investiciju. Govorim opcenito, ne samo za ATPL. Imate na seeking alpha earnings call traksripte pa ih procitajte sta drugi brodari govore. To je 10 stranica za procitati pa cete biti pametniji.

    https://seekingalpha.com/article/440713…e=seeking_alpha

    https://seekingalpha.com/article/440795…e=seeking_alpha

    evo taman ih i ja citam jer sam imao posla. Upises u search nekog brodara i onda potrazis earnings call trancript. Pa procitajte kako oni razmisljaju i sta kazu. To ce vam biti najbolji izvor znanja. Toliko i od mene.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • February 25, 2021 at 8:22 AM
    • #3,143

    @alias

    Svi smo mi pomalo biased kad govorimo o nekim papirima, al cinjeica jest da niti jedna domaća brodarska kompanija nema ni veličinu niti menadžment koji bi parirao inozemnim kompanijama. Atlantska je trebala prikupiti novi kapital i započeti novi poslovni ciklus, ove sve S&L back kombinacije i slične su posljedica nedostatka kapitala i problema koji su se nagomilali, a nema ih tko niti ih posotojeca garnitura može i zna rijesiti. Nadodaj na to neefikasnost domaćeg tržišta i imamo to sto imamo. Velika ocekivanja i skromnu realizaciju odnsono popriličan nesklad. U svakom pogledu.

  • alias
    Guest
    • February 25, 2021 at 9:54 AM
    • #3,144

    Neki pojedinci su cijeli forum, a ne samo ovu temu, strasno zatrovali i jednostavno nema smisla u takvom ozracju pisati. Mene se ovdje, ako pisem negativno proziva za altruizam, a ako pisem pozitivno onda nikome nista. A jedino sta radim je da pisem OBJEKTIVNO. Nikad nitko nije niti jednom pobio NITI JEDNU moj tvrdnju, nego se ide po meni da sam insitucionalac ili loš analiticar ili ovo ili ono. A dajem vam linkove da sami procitate i potrazite ovo sta pišem. Kako onda ja to navlacim na prodaju ili kupnju? Evo sad migra tamo pise da ATPL ima najveceg i najboljeg revizora. Istina. Po meni bi onda jos redovitije trebalo biti izvjesce. Ili ja to krivo razmisljam?

    Sad ovo sta je spominjao Flight. Zasto se itko veze za pojedinu dionicu je meni van svake pameti. Ti si u dionici da zaradis novac, a novac mozes zaraditi jedino ako stvari sagledas s jasne udaljenosti. Onaj migra samo tupi pozitivno pozitivno pozitivno, a tako se lova ne zaraduje. Zasto ja usporedujem NMM i ATPL? Jer imaju istu katastrofa Upravu, i u takve dionice je vrlo teško ulagati. Nije NMM jeftin bez razloga. I nema veze sto ima kontenjere. Ja sam i to spominjao da ima. Nisam ja to nista izostavio. Kod nas u hrvatskoj, pokradenoj zemlji punoj nepotizma i budala, je korporativno upravljanje nešto za što mnogi nisu nikad culi. Dakle, ako ti imas firmu koja nikakve obavjesti ne daje, ti moras donositi zakljucke na temelju cega? Na temelju logike zasto se nesto tako radi. Pogledajte DSX. Objavljuju svaki brod koji iznajme na koliko je iznajmljen i po kojoj cijeni itd. Tad investitor moze donositi racionalne i logicne odluke. Lako je moguce da premjestanje revizorskog izvjestaja nema nikakve veze s imovinom ili necime sta smo pisali, ali onda se to navede koji je razlog promjene. Ovako će svatko objektivan pomisliti da se o tome radi. Tako dobijes kompaniju kojoj cijena nit na odlicnim vozarinama ne raste, a ti se cudis. A prije dva mjeseca si prodao brodove, i jos dobro da si i to objavio. Nista se o prodajama ne zna. Pojedinac koji ulaze lovu mora cekati izvjesce da uspije nesto saznati šta se i kako radi, a i tad dobije mrvice. Al onda je kriv forum, i dvije poruke koje se godisnje negativno napisu, zasto dionica ne raste. Naravno, ja sam zasluzan za to.

    Za kraj, i vise niti jednu poruku necu napisati, jer su pojedinci ovu temu unistili za svaku raspravu, vam jos jednom govorim. Nemojte prodavati dionice jer na ovim vozarinama ATPL sigurno dobro zaraduje. Dal to vrijedi vise, moguce i da, ali ja bi ulozio tek kad bi saznao šta se iz brda valjalo. I istina, sve je to prošlost, pa tko voli nek se orjentira samo na buducnost. Ja ovdje govorim u svoje ime i kako ja investiram zadnjih 20 godina. Vi niste ja i to je isto OK. Poz i uzivajte

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • February 25, 2021 at 2:19 PM
    • #3,145

    Baltic Dry Index Falls 0.53% to 1,700 in London
    Capesize -0.91% to $12,203 Mar FFA +7% to $11,550 Apr +5% to $14,500
    Panamax -3.22% to $18,532
    Supramax 58k tons +2.41% to $20,530
    Handysize +3.61% to $16,941

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,774
    Member since
    February 28, 2020
    • February 25, 2021 at 6:36 PM
    • #3,146
    Quote from hugh
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........

    a nebitno je tko če i kad kupovati značajnije količine atpl jel ako dođe do preokreta u poslovanju netko sigurno hoće.......neki kupuju več jučer, jel i ovih cca 30 - 40 tisuča dioniča u zadnjih 10 dana negdje je završilo (dio i iztrejdano), a neki če kupovat nakon izvješća za q1, ili za q2 po cijeni koja bude nakon toga, kao i uvijek.....

    e to je bit svega i pitanje koje me najviše tišti!! kad je krenuo ovaj zadnji rast do 192 kn, ponadao sam se da će to ozbiljnije porasti. a onda se nađe netko sa SAMO 10 000 kom i zabetonira cijenu i niže odakle je krenula. free float je popriličan i može se uvijek nači netko takav. a nas 20-30 koji pratimo, ne možemo to izgurati.

    slažem se sa hugh, ali bi i to moglo potrajati. vjerujem da nismo svi toliko entuzijastični kao migra i čekati deset godina!

  • gta1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    246
    Postova
    313
    Member since
    February 12, 2020
    • February 26, 2021 at 1:37 PM
    • #3,147

    Je li danas nerevidirano?

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 26, 2021 at 1:43 PM
    • #3,148

    Je. Vjerovatno poslije 16 h.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Goran42
    Početnik
    Reakcija primljeno
    1
    Postova
    13
    Member since
    August 10, 2020
    • February 26, 2021 at 4:11 PM
    • #3,149
    Quote from 5. Element

    Je. Vjerovatno poslije 16 h.

    objavili su.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 26, 2021 at 4:14 PM
    • #3,150

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35958

    Ocekivano. Oko nule. I solidno.

    Nakon preracuna tecajnih razlika cak i 4 mil plusa. Nekonsolidirano.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Online
    Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • February 26, 2021 at 4:29 PM
    • #3,151

    Je li ovo neka greška ili što? Praktički nema novog minusa. Vrijednosno usklađivanje zbog prodaje minimalno, rashodi kamata puno manji nego prije.

  • gta1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    246
    Postova
    313
    Member since
    February 12, 2020
    • February 26, 2021 at 4:31 PM
    • #3,152

    Koliko se negative ovdje napisalo, ovo fi je čak i jedno malo ugodno iznenađenje.👍 Naravno, ništa spektakularno.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 26, 2021 at 4:40 PM
    • #3,153

    Da, to sto su jako smanjeni financijski izdaci je super.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • February 26, 2021 at 5:10 PM
    • #3,154

    Nemam ATPL, ali izvjesce je odlicno...ako su u q4 plovili na nuli mogu zamislit kakav im je q1...caka je sto oni cesto "kuhaju" izvjesca, ali ionako je to lanjski snijeg...predvidjanja su bolesno dobra...krecem u shopping...taman kad sam je otpisao kao investibilnu dionicu...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • February 26, 2021 at 5:38 PM
    • #3,155

    Treba pričekati revidirano izvješće i vidjeti sto još imaju od imovine i procijeniti NAV. Tek tada će biti jasnije jel su iznad vode ili ne. Uz trenutne spot vozarine bi vjerojatno bili značajnoj pozitivi, ali nismo se još uvjerili u održivost tih i takvih vozarina.

    Svega je tu bilo, al ako maknemo ostale poslovne prihode njima je operativna dobit (Ebitda) bila jedva pozitivna. 2020. treba sto prije zaboraviti.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 26, 2021 at 8:25 PM
    • #3,156

    znači marfi se nastavlja

    opet "nnništa posebnoooo" =O

    :)

    OK nije revidirano ali ne očekujem značajnije promjene .

    izvješće je sve samo ne ono što bi genarali prošlosti htjeli.

    gubitak 38 kn po dionici a TK smanjena za 160 kn? hmm....

    puno silenja znači morat će biti i puno SŽJ.

    a vrlo izgledno da će tih 38 biti više nego pokriveno sa 1H 2021 ako ne i ranije.

    i što ćemo tada sa tom -160 kn TK?

    ne zaboravimo da je outlook sada značajno pozitivniji nego je bio prije godinu dana.hmm....

    sa marfijem se nije za šaliti ovo je početak početaka supercycle,biti će malo više tih "H" sa žestokim plusevima;)

    zadnje je vrijeme da se od generaliranja prošlosti prebacimo na generaliranje budućnosti jer

    će biti po viđenom na stranim dry bulkerima jaaaako puno onih koji su ostali neukrcani i zazivaju brodove koji su otplovili.

    p.s.

    koliko će još trajati ova rasprodaja (štopanje) onih koji ne vide,ne žele vidjeti ono što sljedi na dry bulku?

    svakim danom ih ima manje,svakim danom lanac je slabiji,tanji,fragilniji....

    Files

    ScreenShot358.jpg 31.67 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • February 26, 2021 at 9:12 PM
    • #3,157

    kako sebe natrejarati biti neoptimističan?i stati pred ogledalo jednog dana po investitorski?

    pri:

    1)preko 10 godina neviđenim vozarinama a svakim danom ide to i dalje....

    2) 20 godina neviđeno niskom orderbooku

    3)dokazani supercycle koji ispada iz paštete 10x na dnevnoj skali

    4)odrađenim refinanciranjima koji već sada isporučuju masivne uštede+najavljena su i nova

    5)rastu SH koji je dramatično snažan u zadnja 2 mjeseca,posljedično utjecat će proporcionalno na jačanje bilanci na skali u godinama

    6)najavljenim stimulusima za opravak svj ekonomije neviđenim od 2. svj. rata

    7)novim regulativama koje će ubrzati demolition,smanjiti brzine...

    8)napetostima između kine i australije koje bitno povećavaju tonmilje

    9)činjenici da kinezi znaju da moraju od amera uzimati apsolutno sve što imaju

    10)neviđenim ulaganjima u zeleno za što će trebati ogromne količine steela

    11)regulativi za smanjenje emisija čeličana koje će favorizirati brazil u odnosu na australiju za izvor iron ore

    12)činjenici da kina želi zapadnom afrikom zamijeniti australiju kao izvor za iron ore.

    13) da je svjetsko stanovništvo svakim danom brojnije,bolje platežne moći sa beskrajnim željama u prehrani,tehnici....

    sigurno ima toga još pa nadopunite niz...

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Online
    Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • February 27, 2021 at 12:33 PM
    • #3,158

    Indikativna statistička zanimljivost

    Volumen trgovine:

    Siječanj: 22227 dionica

    Veljača: 45064 dionica

    To bi značilo skok od 100% na mjesečnoj razini

    S nestrpljenjem očekujemo ožujak

  • Ocean
    Postova
    2
    Member since
    February 27, 2021
    • February 27, 2021 at 2:37 PM
    • #3,159

    Poštovani, može neko stavit zadnje brojke baltic index od jucer.

    Hvala puno👍

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • February 27, 2021 at 3:14 PM
    • #3,160

    S obzirom da je 4 kvartal oko pozitivne nule a vozarine za brodove koje ima Atlantska su duplo veće u odnosu na 4 kvartal te ako im je pola brodova na spotu a vjerojatno su i neki dugoročni ugovori istekli...dobit u 1 kvartalu ove godine ne bi smjela biti manja od 25 mil kn a u idućim kvartalima bi trebala biti samo veća s obzirom na okolnosti oko vozarina.

    Ovo je naravno samo moja pretpostavka...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 14 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™