1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • February 24, 2021 at 10:18 PM
    • #3,121

    Al upravo u tome i je problem, ne postoji gorivo da povuče.

    To se vidi i iz grafa. Pogledaj setup za strane brodare i onaj od ATPL. i usporedi ih.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 10:28 PM
    • #3,122

    što ne znači da se gorivo ne puni i čeka se kontrola leta da upali zeleno svjetlo......možda se varam ali da vozarine nisu takve kakve jesu vjerovatno bi se i sekirao.......ovako ne.....

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • February 24, 2021 at 10:32 PM
    • #3,123

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 10:34 PM
    • #3,124

    uglavnom: "ići ćeš vratiti se nečeš u ratu poginuti"......svak' nek stavi zarez gdje mu volja......

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • February 24, 2021 at 10:35 PM
    • #3,125
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    "Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita."

    Tko je taj?

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • February 24, 2021 at 10:38 PM
    • #3,126
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    Moguce, ali to vrijedi za cijelu ZSE.

    Vece zrtve nelikvidnosti su kvalitetne firme na ZSE, a ne Atpl.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 10:40 PM
    • #3,127
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........

    a nebitno je tko če i kad kupovati značajnije količine atpl jel ako dođe do preokreta u poslovanju netko sigurno hoće.......neki kupuju več jučer, jel i ovih cca 30 - 40 tisuča dioniča u zadnjih 10 dana negdje je završilo (dio i iztrejdano), a neki če kupovat nakon izvješća za q1, ili za q2 po cijeni koja bude nakon toga, kao i uvijek.....

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • February 24, 2021 at 10:42 PM
    • #3,128
    Quote from hugh
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194........

    Izuzev ovih fondova koji prodaju, jel.

    Ali slazem se ako vozarine nastave rasti, krenu pozitivni izvjestaji, dionica ce gore.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • February 24, 2021 at 10:49 PM
    • #3,129
    Quote from BudFox
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    "Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita."

    Tko je taj?

    Pardon, greška. Iz Zagreba.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • February 24, 2021 at 10:50 PM
    • #3,130
    Quote from Marielena
    Quote from BudFox

    "Vece zrtve nelikvidnosti su kvalitetne firme na ZSE, a ne Atpl."

    Koje su to?

    Npr Koei, Sapn itd. Debelo su podcijenjene.

    Po kojim parametrima su KOEI (P/E=35,66) i SAPN podcijenjene (P/E=88) ?

    Moram biti pošten i reći da Končar ima jako malo duga za razliku od SAPN.

    Za ATPL ćemo vidjeti godišnje REVIDIRANO izvješće za biti pametniji, ali njihov

    problem nisu vozarine već dug koji ih stišće kao omča oko vrata i zato i moraju

    raditi te S&L back peripetije sa brodovima, da mogu prodisati, a da li je to prilika

    ili ne mora vidjeti svatko za sebe.

    Valjda sam ja prestar za te podcijenjene i precijenjene prilike sa ZSE, tko zna :/

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • February 24, 2021 at 10:52 PM
    • #3,131
    Quote from hugh
    Quote from Flight

    A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?

    Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.

    Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.

    Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........

    Nije problem tko će prodavati nego tko će kupovati. Pa jasno je iz grafova da dok vani brodari naprave i x3, ATPL na domaćoj burzi napravi 30%. Mislim, nije to izravno usporedivo, ali ukazuje na “problem s kupcima”.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 10:56 PM
    • #3,132
    Quote from BudFox
    Quote from Marielena

    Npr Koei, Sapn itd. Debelo su podcijenjene.

    Po kojim parametrima su KOEI (P/E=35,66) i SAPN podcijenjene (P/E=88) ?

    Moram biti pošten i reći da Končar ima jako malo duga za razliku od SAPN.

    Za ATPL ćemo vidjeti godišnje REVIDIRANO izvješće za biti pametniji, ali njihov

    problem nisu vozarine već dug koji ih stišće kao omča oko vrata i zato i moraju

    raditi te S&L back peripetije sa brodovima, da mogu prodisati, a da li je to prilika

    ili ne mora vidjeti svatko za sebe.

    Valjda sam ja prestar za te podcijenjene i precijenjene prilike sa ZSE, tko zna ;)

    Display More

    Pa mislim, ono, kolega.......pa valjda omča oko vrata manje steže na 20000$ za dan nego na 5 ili 10 npr.......ukoliko budu još i veče, neče stezati uopče.......valda su i tim refinanciranjima nešto dobro postigli......nisu se valjda borili da im daju još veču kamatu u doba jeftine love......

    kad bi imali kristalnu koglu i znali da če stanje biti izrazito povoljno sljedečih 3-5 godina bilo bi najbolje moči se zadužiti još toliko i ubirati na dobrim vozarinama......

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 24, 2021 at 10:58 PM
    • #3,133

    Istina je da je bilo pametnije uloziti u bulkere vani. Likvidno je i narasli su odmah. Makar mnogi i s losijim bilancama. Ovdje ce se trebati pricekati crno na bijelo izvjesca s dobiti. I olaksanje mjera. I rast burze opcenito. Ali doci ce.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 11:04 PM
    • #3,134
    Quote from Flight
    Quote from hugh

    Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........

    Nije problem tko će prodavati nego tko će kupovati. Pa jasno je iz grafova da dok vani brodari naprave i x3, ATPL na domaćoj burzi napravi 30%. Mislim, nije to izravno usporedivo, ali ukazuje na “problem s kupcima”.

    Pa problem je tko če prodavati u uvjetima visokih vozarina po ovoj cijeni......neče ni ta prodaja dovijeka.....niste pročitali s razumjevanjem post......uglavnom, kako god.......kako sam i rekao svako za sebe odlučuje i snosi posljediice i one dobre i loše.....

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • February 24, 2021 at 11:07 PM
    • #3,135
    Quote from hugh
    Quote from BudFox

    Po kojim parametrima su KOEI (P/E=35,66) i SAPN podcijenjene (P/E=88) ?

    Moram biti pošten i reći da Končar ima jako malo duga za razliku od SAPN.

    Za ATPL ćemo vidjeti godišnje REVIDIRANO izvješće za biti pametniji, ali njihov

    problem nisu vozarine već dug koji ih stišće kao omča oko vrata i zato i moraju

    raditi te S&L back peripetije sa brodovima, da mogu prodisati, a da li je to prilika

    ili ne mora vidjeti svatko za sebe.

    Valjda sam ja prestar za te podcijenjene i precijenjene prilike sa ZSE, tko zna ;)

    Display More

    Pa mislim, ono, kolega.......pa valjda omča oko vrata manje steže na 20000$ za dan nego na 5 ili 10 npr.......ukoliko budu još i veče, neče stezati uopče.......valda su i tim refinanciranjima nešto dobro postigli......nisu se valjda borili da im daju još veču kamatu u doba jeftine love......

    Display More

    Kažem, sve ćemo vidjeti u revidiranom izvješću, pa i kamatu.

    Ne znam da li ste znali da troškove najma tih S&L brodova po

    novom MSFI12 moraju voditi kao financijske rashode, te je zato

    prošle godine i ispala tako velika kamata sa samo 2 broda u S&L,

    a sada imaju ako se ne varam 7 brodova u tom S&L back programu.

    Također, mislim da na 10 brodova moraju ugraditi filtere za balastne vode,

    što je oko pola milje $ po brodu (neka me netko ispravi ako sam fulao,

    nisam 100% siguran), pa je i to nezanemariv trošak za ovu i iduću godinu,

    što moraju ugraditi ako žele i dalje ploviti.

    Po meni, puno bi lakše brodili kada bi bilo slobodnog privatnog kapitala

    koji bi bio spreman uložiti u njih, ali od Mirovinaca koji imaju takvo nešto (kapital),

    teško je očekivati da će uložiit u ovako volatilnu branšu, pa im samo preostaje

    zaduživanje, te će i oporavak firme ići sporije, ako te visoke vozarine potraju.

    Vani, za razliku od Hrvatske ima kapitala koliko hoćeš i novac je takoreći besplatan, te su

    gotovo svi, ako ne i svi brodari prošli po nekoliko dokapitalizacija, te im je i sada sigurno lakše

    poslovati.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • February 24, 2021 at 11:09 PM
    • #3,136

    Kako god bilo, ovaj kvartal nosi brutalnu dobit, a narednih 6 mjeseci da se smrznes. S tim da je super cycle tek krenuo.

    Ozbiljno mislim da ce vozarine u jednom trenu premasiti one rekordne o prije 10-12 godina. A tad ce cijena ove dionice biti 4 znamenke, s tim da prva sigurno nece biti 1.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 11:14 PM
    • #3,137
    Quote from BudFox
    Quote from hugh

    Pa mislim, ono, kolega.......pa valjda omča oko vrata manje steže na 20000$ za dan nego na 5 ili 10 npr.......ukoliko budu još i veče, neče stezati uopče.......valda su i tim refinanciranjima nešto dobro postigli......nisu se valjda borili da im daju još veču kamatu u doba jeftine love......

    Kažem, sve ćemo vidjeti u revidiranom izvješću, pa i kamatu.

    Ne znam da li ste znali da troškove najma tih S&L brodova po

    novom MSFI12 moraju voditi kao financijske rashode, te je zato

    prošle godine i ispala tako velika kamata sa samo 2 broda u S&L,

    a sada imaju ako se ne varam 7 brodova u tom S&L back programu.

    Također, mislim na 10 brodova moraju ugraditi filtere za balastne vode, što

    je oko pola milje $ po brodu (neka me netko ispravi ako sam fulao,

    nisam 100% siguran), pa je i to nezanemariv trošak za ovu i iduću godinu,

    što moraju ugraditi ako žele i dalje ploviti.

    Po meni, puno bi lakše brodili kada bi bilo slobodnog privatnog kapitala

    koji bi bio spreman uložiti u njih, ali od Mirovinaca koji imaju takvo nešto (kapital),

    teško je očekivati da će uložiit u ovako volatilnu branšu, pa im samo preostaje

    zaduživanje.

    Display More

    Ok, ali taj S&L, odnosno taj Sell, prodaja brodova ide u prihode ili kako?

    O ovo za svježi kapital svakako, pogotovo u ovakvim uvjetima na tržištu.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • February 24, 2021 at 11:15 PM
    • #3,138
    Quote from tizian1
    Quote from gta1

    ..... Danas se vani lijepo zeleni

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true

    Šta je reć? :/

    Ne plove istim morima 😂

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • February 24, 2021 at 11:23 PM
    • #3,139
    Quote from 5. Element

    Kako god bilo, ovaj kvartal nosi brutalnu dobit, a narednih 6 mjeseci da se smrznes. S tim da je super cycle tek krenuo.

    Ozbiljno mislim da ce vozarine u jednom trenu premasiti one rekordne o prije 10-12 godina. A tad ce cijena ove dionice biti 4 znamenke, s tim da prva sigurno nece biti 1.

    Kad dođe super cycle kupit ću si novi bicycle makar sam i sa ovim zadovoljan ali čisto toliko da me podsječa.... :D ;( 8o :P ;)

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • February 24, 2021 at 11:30 PM
    • #3,140
    Quote from hugh
    Quote from BudFox

    Kažem, sve ćemo vidjeti u revidiranom izvješću, pa i kamatu.

    Ne znam da li ste znali da troškove najma tih S&L brodova po

    novom MSFI12 moraju voditi kao financijske rashode, te je zato

    prošle godine i ispala tako velika kamata sa samo 2 broda u S&L,

    a sada imaju ako se ne varam 7 brodova u tom S&L back programu.

    Također, mislim na 10 brodova moraju ugraditi filtere za balastne vode, što

    je oko pola milje $ po brodu (neka me netko ispravi ako sam fulao,

    nisam 100% siguran), pa je i to nezanemariv trošak za ovu i iduću godinu,

    što moraju ugraditi ako žele i dalje ploviti.

    Po meni, puno bi lakše brodili kada bi bilo slobodnog privatnog kapitala

    koji bi bio spreman uložiti u njih, ali od Mirovinaca koji imaju takvo nešto (kapital),

    teško je očekivati da će uložiit u ovako volatilnu branšu, pa im samo preostaje

    zaduživanje.

    Display More

    Ok, ali taj S&L, odnosno taj Sell, prodaja brodova ide u prihode ili kako?

    O ovo za svježi kapital svakako, pogotovo u ovakvim uvjetima na tržištu.

    Display More

    Ne vidim taj prihod, baš proučavam izvješće.

    Nisam računovođa, ali koliko vidim u zadnjem izvješću smanjili su sveukupan dug sa 860 mil.kn na 810 mil.kn za

    jedan brod AP Ston, pa vjerojatno prodaju brod, pa s tim novcem zatvaraju kredit u postojećoj banci za taj brod,

    te otvararaju Sell&Lease back financijski leasing sa novom kreditnom institucijom na 3 ili 5 godina nakon čega će

    brod biti njihov i cijelo vrijeme ga i dalje vode u bilanci. Mislim da su prošle godine trebali vratiti oko 200 mil.kn

    duga, pa su prodali 4 ili 5 brodova da to zatvore. Problem bi mogao nastati sa cijenom tih brodova tj. kako su ih

    vodili u bilanci, te eventualnim nesrazmjerom od prodajne cijene i te vrijednosti u bilanci i tu bi moglo doći do

    poravnanja, tj. prikazivanja knjigovodstvenog gubitka (mislim da su gotovo svi strani brodari to morali napraviti

    prošle godine). Mislim da nisu imali drugog izbora, nego ući u takve aranžmane da se spase, dok vozarine ne porastu.

    Mislim da maltene otvaraju novi financijski aranžman za te brodove na dulji rok otplate, ali ne znam koja je kamata,

    to ćemo valjda vidjeti iz revidiranog izvješća.

    Eto, my 5 cents, idem spavati :sleeping: :sleeping:

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      913k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 7:35 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      905k
      2k
    3. tollway

      May 23, 2025 at 7:35 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    tollway May 23, 2025 at 7:35 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 14 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™