bdi i dalje iznenađujuće dobar
supramaxi na najvišim vozarinama još od listopada 2019.
bdi i dalje iznenađujuće dobar
supramaxi na najvišim vozarinama još od listopada 2019.
pošto se svi ovdje kladite na Kinu, evo malo pogleda o onome što se događa iza kulisa.
pošto se svi ovdje kladite na Kinu, evo malo pogleda o onome što se događa iza kulisa.
Novi krediti su eksplodirali, a ukupni javni i privatni dug u 2020. premašit će 270 posto BDP-a,
Ažurirani podaci od jučer
Kina 70 %duga BDP
USA 120%
Kome vjerovati..!?
A što bi drugo američki WSJ mogao pisati o Kini nego tlapnje o demokratizaciji i privatizaciji? Možda hvalospjeve? Jes, hau nou...
Meanwhile, mislim da je pametnije držati se prognoza iz samog sektora:
Dry bulk shipping revs up after ‘extraordinarily bad decade’
During a Capital Link forum on Tuesday, he commented, “The dry bulk market is usually very slow at this stage. It isn’t. We have the highest dry bulk rates for January in a decade. This is an indication that there is a lot of demand and that we’re not following the usual pattern.
“The dry bulk market is about to surprise a lot of people, something that is not priced in the futures and is not in the mind of most investors,” it argued in a report on Tuesday. “A lethargic decade for the industry is behind us.”
China has come out ahead of other countries amid the pandemic. China’s economy grew 2.3% in 2020, according to official numbers. In contrast, investment bank Jefferies estimates that America’s GDP declined 2.9% last year.
Chinese economic strength buoys dry bulk rates via demand for iron ore, coal, grains and other commodities.
“The Chinese economy overcame [the pandemic effect] very quickly,” said Pittas. “This has led to significant price rises in commodities, which is also seen in the price of steel. We think rising prices indicate that the demand is there. Rising iron-ore prices should push iron-ore producing countries to try to increase their volumes and ship an even greater volume. It should also lead to new investments in mines. So, we expect this to have a lasting effect going forward.”
Der Trend steigender Staatsverschuldung in China setzt sich fort und das Land erreicht im Jahr 2019 eine Schuldenquote von rund 52,6 Prozent des BDP.
Podaci za 2019..
52,6% BDP
Capesize index +6% to $25,557
BDI + 3,5% 1828 Rekord za siječanj Supramax +1,3% 12310 https://finansavisen.no/nyheter/shippi…er-flere-aksjer
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
Bez previse euforije. Sve ide svojim putem. Doci ce i nasih 5min.
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
To su još 2 prodana broda?......nitko ništa ne piše o dojmovima koliko je to dobro ili loše......možda nam burza sutra da "ocjenu" te transakcije......
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
Refinanciranje je zamjena postojeće dužničke obveze drugom obvezom pod drugačijim uvjetima.
Naravno sa boljim uvjetima u ovom slucaju Atlantske.
Izrazito toksična atmosfera na ovoj temi.
Refinanciranje je zamjena postojeće dužničke obveze drugom obvezom pod drugačijim uvjetima.
Refinanciranje u svrhu duže ročnosti dugova? Ili to sa tim nema veze, nego je dug naprosto refinanciran po povoljnijim uvjetima??
Ako je ovo prvo onda je loše, ako je ovo drugo onda je dobar smjer(al loše i dalje). Zašto to kažem, jer na temelju pogleda na bilancu firme, te račun dobiti i gubitaka, lako je izračunat da im je prosječna kamata na dug nekih cca 8%.
Kakvih 8%???
Sta prije su imali manje pa se sada zaduzili za vece kamate????
Novac vanka nikad povoljniji a pogotovo u Kineskim bankama.
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
neki od potencijalnih razloga za:
1.oslobađanje kapitala za neku određenu namjeru,potencijalno ugadnja BWTS?
moguće i za nastavak nekretninskog projekta?
2.refinanciranje dospjelih kredita,praktično odgoda na 5g,na koliko je sell and lease back sklopljen?
3.želja za smanjivanjem duga u bilanci kako bi se smanjio ukupan dug i time utjecalo na povoljnije financiranje?
4.želja za kupnju dodatne imovine (broda) za koju se traži polog,jamstvo kako bi se povečali prihodi?
sigurno postoje i drugi potencijalni motivi ali generalno fale dodatne inf da bi se moglo samo na osnovu ovih najosnovnijih podataka donositi zaključak.
izgledno će uskoro sljediti neki drugi potezi,objave iz kojih će se otkriti što je bio okidač za ovaj potez.
najvažnije od svega je da brodovi ostaju i da će ostvarivati prihode i dobit koja nije upitna na ovim razinama neviđenim deset g.u Q1 za koje je realno očekivati da će i dalje rasti nekim tempom.
vidim u ovom potezu više razloga za biti optimističan nego suprotno.
Pa cca 8% im je kamat na dug, zna se koliki im je dug, te se zna koliki su im financijski izdaci. Tako visoke kamate su posljedica velike zaduženosti ATPL, kroz tako visoku kamatu banke naplaćuju premiju na rizik, što im uopće posuđuju novac, što opet dodatno pogoršava račun dobiti i gubitka.
ATPL ima vidimo povremenih problema sa likvidnošću(blokada računa).Po meni ova situacija će se riješiti na dva načina ili dokapitalizacijom ili predstečajnom nagodbom.
Kad govoris o kamatama i dugu iznesi tocne cinjenice i pokrepljene financijskim izvjescem,a ne zna se kolike su kamate a znase koliki je dug.
Nema ovdje dokapitalizacije sigurno, a jos vise PSN. Kad imas financijske institucije koje te prate uz manje kamate, nema straha.
A sta mislis da su Kinezi dali ovo refinanciranje na lijepe oci, i te kako su dobro procesljali bilancu i stanje u firmi.
31.12.2019 su im financijski rashodi bili 76.5 milijuna kuna, dug na 31.12.19 im je bio 865 milijuna kuna..to ti je kamata za 2019 od 8,84% na dug lani.
na dan 31.9.2020 ukupni dug im je bio 805milijuna kuna, a finanacijski izdaci na 31.9.2020(za zadnjih 12 mjeseci) su bili 71 milijun kuna, to bi ti bila godišnja kamata od 8,8%.
Moguće da sam ja glup i da krivo čitam bilancu, ali nekako sumnjam.
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
To su dobre vijesti, jer se radi o refinanciranju, a ne o prodaji.....https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
To su dobre vijesti, jer se radi o refinanciranju, a ne prodaji.....https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/
gotovo je nemoguće zamisliti da ovo refinanciranje nije značilo snižavanje troškova kta jer je pao libor + brodovi su u zadnje vrijeme više nego prihvaćeno sredstvo plaćanja,osiguranja,tražena roba a biti će još i više.
kinezi koji to najviše plaćaju sigurno nisu oni koji su neupučeni.