1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • alias
    Guest
    • December 19, 2020 at 3:48 PM
    • #2,541
    Quote from Progen

    Kolega alias kada atpl nema brodove možete li nam navesti koliko ih ima golden ocean koji toliko hvalite koji ima Enterprise value skoro 2 milijarde dolara i koji je također napravio niz transakcija sa leasing kućama vjerojatno identičnim kućama sa identičnim ugovorima kao i atpl

    Naravno da su po istim uvjetima te dvije kompanije ugovorile leasing brodova :). I GOGL je napravio sell and lease back 2015. godine, kad je prosjek BDI-a bio najnizi uopce. Bar mislim. Dakle, kad je bilo gusto gusto. A pogledaj uvjete po kojima su dobili lovu i onda mi reci dal smatras da su dobro prošli:

    "The vessels are named Golden Beijing, Golden Zhoushan, Golden Magnum, Battersea, Belgravia, Golden Zheijang, Golden Future and KSL China and were built in Korea and China between 2009 and 2013. The total acquisition price will be $272 million, or $34 million average per vessel. The vessels are expected to be delivered to Ship Finance within July 2015, subject to customary closing conditions.

    The vessels will be chartered on time-charter basis to a subsidiary of Golden Ocean for a period of 10 years. The daily base charter rate will be $17,600 during the first seven years, and $14,900 thereafter. In addition, there will be a 33% profit share for revenues above the base rate, calculated and paid on a quarterly basis. Golden Ocean will have a purchase option after year 10 of $112 million enbloc, and if such option is not exercised, Ship Finance will have the option to extend the charters by 3 years at $14,900 per day.

    Golden Ocean has also reached agreements with several of its yards to delay the construction of the newbuilding contracts with about 75 months on aggregate basis. This will postpone capital expenditure and possible cash burn on sailing vessels as the market is currently below cash break even."

    Dakle, uvjeti su katastrofa. Banka ce im naplacivati po 17.600$ po danu sljedecih 7 godina. Tebi je to malo? Pa prosjek je ovih 6 godina bio puno puno niži. Znaci, totalno gube lovu na ovim brodovima. Jel vi mislite da banke rade sell and lease back da izgube novac?

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • December 19, 2020 at 4:20 PM
    • #2,542

    Dosta je toga ovdje naopačke i ne ide u dobrom smjeru. Od vozarina i tržišta, transparentnosti i PR-a, kretanja cijene dionice, vlasničkih pretumbacija ključnog dionicara...

    mitkko

    Bojim se da je situacija u ATPL teža od vaših izbora između lizinga i direktne kupnje jer vi ste očito likvidni i solventni za obje varijante financiranja. Atlantska plovidba nije. Ja se ne bih iznenadio da je njihov realan kapital znatno manji nego je iskazan u knjigama. Pored toga oni su ušli u usko grlo i vremenski cajtnot zbog znacajnih dospjeca kredita u prošloj, ovoj i sljedećoj godini. Cini mi se da oni konstantno pokusavaju gasiti požar i kontrolirati vatru, no koliko dugo će u tome biti uspješni ovisi o dosta čimbenika od kojih na neke ne mogu utjecati, a na neke samo ograničeno. Najjednostavniji izlaz i trenutne situacije je dokapitalizacija i nova uprava. Međutim, upitno je tko bi u ovakvoj situaciji dao i uložio značajnija sredstva u kompaniju i po kojoj cijeni?

    Iz spomenutih razloga bio bih oprezan oko vrednovanja ATPL i neupitne neograničenosti njezina poslovanja. Iako gledajuci revizorsko izvješće nije istaknuto takvo misljenje, no nisam posve siguran u knjigovodstvenu vrijednost njihove dugotrajne ilovine i da ona realno odrazava trzisnu vrijednost te imovine.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 19, 2020 at 5:43 PM
    • #2,543

    Flight, slazem se da bi njima trebala kapitalizacija, a onda bolje vozarine.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 19, 2020 at 8:50 PM
    • #2,544
    Quote from alias
    Quote from Progen

    Kolega alias kada atpl nema brodove možete li nam navesti koliko ih ima golden ocean koji toliko hvalite koji ima Enterprise value skoro 2 milijarde dolara i koji je također napravio niz transakcija sa leasing kućama vjerojatno identičnim kućama sa identičnim ugovorima kao i atpl

    Naravno da su po istim uvjetima te dvije kompanije ugovorile leasing brodova :). I GOGL je napravio sell and lease back 2015. godine, kad je prosjek BDI-a bio najnizi uopce. Bar mislim. Dakle, kad je bilo gusto gusto. A pogledaj uvjete po kojima su dobili lovu i onda mi reci dal smatras da su dobro prošli:

    "The vessels are named Golden Beijing, Golden Zhoushan, Golden Magnum, Battersea, Belgravia, Golden Zheijang, Golden Future and KSL China and were built in Korea and China between 2009 and 2013. The total acquisition price will be $272 million, or $34 million average per vessel. The vessels are expected to be delivered to Ship Finance within July 2015, subject to customary closing conditions.

    The vessels will be chartered on time-charter basis to a subsidiary of Golden Ocean for a period of 10 years. The daily base charter rate will be $17,600 during the first seven years, and $14,900 thereafter. In addition, there will be a 33% profit share for revenues above the base rate, calculated and paid on a quarterly basis. Golden Ocean will have a purchase option after year 10 of $112 million enbloc, and if such option is not exercised, Ship Finance will have the option to extend the charters by 3 years at $14,900 per day.

    Golden Ocean has also reached agreements with several of its yards to delay the construction of the newbuilding contracts with about 75 months on aggregate basis. This will postpone capital expenditure and possible cash burn on sailing vessels as the market is currently below cash break even."

    Dakle, uvjeti su katastrofa. Banka ce im naplacivati po 17.600$ po danu sljedecih 7 godina. Tebi je to malo? Pa prosjek je ovih 6 godina bio puno puno niži. Znaci, totalno gube lovu na ovim brodovima. Jel vi mislite da banke rade sell and lease back da izgube novac?

    Display More

    Ovaj njihov aranžman nije klasični Sell&Leaseback o kojem mi ovdje pričamo, Ovdje su oni prodali brodove i uzeli ih nazad u time-charter (vlasnik daje brod, posadu i pokriva troškove održavanja, a na onome tko je takav brod iznajmio je da pokriva troškove goriva i "cestarinu"), sa mogućnosti otkupa po isteku trajanja najma. Ne vjerujem da je ATPL ušla u takav aranžman. ATPL ima svoju posadu i tehnički menadžment, oni su brodove i prije uvijek uzimali u bareboat charter (one koje su uzimali u charter).

    Danas se, kada se radi Sell&Leaseback, brodovi najčešće uzimaju u barebat charter, to je čisti financijski leasing. Vidi u prilogu standardni BIMCO-ov ugovor. Tako su postupili i sa ovim drugim brodom prije nekoliko mjeseci, da se isčitati iz zadnjeg FI.


    Quote from Flight

    Dosta je toga ovdje naopačke i ne ide u dobrom smjeru. Od vozarina i tržišta, transparentnosti i PR-a, kretanja cijene dionice, vlasničkih pretumbacija ključnog dionicara...

    mitkko

    Bojim se da je situacija u ATPL teža od vaših izbora između lizinga i direktne kupnje jer vi ste očito likvidni i solventni za obje varijante financiranja. Atlantska plovidba nije. Ja se ne bih iznenadio da je njihov realan kapital znatno manji nego je iskazan u knjigama. Pored toga oni su ušli u usko grlo i vremenski cajtnot zbog znacajnih dospjeca kredita u prošloj, ovoj i sljedećoj godini. Cini mi se da oni konstantno pokusavaju gasiti požar i kontrolirati vatru, no koliko dugo će u tome biti uspješni ovisi o dosta čimbenika od kojih na neke ne mogu utjecati, a na neke samo ograničeno. Najjednostavniji izlaz i trenutne situacije je dokapitalizacija i nova uprava. Međutim, upitno je tko bi u ovakvoj situaciji dao i uložio značajnija sredstva u kompaniju i po kojoj cijeni?

    Iz spomenutih razloga bio bih oprezan oko vrednovanja ATPL i neupitne neograničenosti njezina poslovanja. Iako gledajuci revizorsko izvješće nije istaknuto takvo misljenje, no nisam posve siguran u knjigovodstvenu vrijednost njihove dugotrajne ilovine i da ona realno odrazava trzisnu vrijednost te imovine.

    Ne tvrdim da je ATPL u bajnoj financijskoj situaciji, samo hoću reći da je po meni ovakvo refinanciranje potpuno racionalno i razumljivo.

    Files

    Sample copy SHIPLEASE.pdf 283.71 kB – 12 Downloads

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

    Edited once, last by mitkko: Merged a post created by mitkko into this post. (December 19, 2020 at 8:51 PM).

  • alias
    Guest
    • December 20, 2020 at 9:07 AM
    • #2,545
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    Naravno da su po istim uvjetima te dvije kompanije ugovorile leasing brodova :). I GOGL je napravio sell and lease back 2015. godine, kad je prosjek BDI-a bio najnizi uopce. Bar mislim. Dakle, kad je bilo gusto gusto. A pogledaj uvjete po kojima su dobili lovu i onda mi reci dal smatras da su dobro prošli:

    "The vessels are named Golden Beijing, Golden Zhoushan, Golden Magnum, Battersea, Belgravia, Golden Zheijang, Golden Future and KSL China and were built in Korea and China between 2009 and 2013. The total acquisition price will be $272 million, or $34 million average per vessel. The vessels are expected to be delivered to Ship Finance within July 2015, subject to customary closing conditions.

    The vessels will be chartered on time-charter basis to a subsidiary of Golden Ocean for a period of 10 years. The daily base charter rate will be $17,600 during the first seven years, and $14,900 thereafter. In addition, there will be a 33% profit share for revenues above the base rate, calculated and paid on a quarterly basis. Golden Ocean will have a purchase option after year 10 of $112 million enbloc, and if such option is not exercised, Ship Finance will have the option to extend the charters by 3 years at $14,900 per day.

    Golden Ocean has also reached agreements with several of its yards to delay the construction of the newbuilding contracts with about 75 months on aggregate basis. This will postpone capital expenditure and possible cash burn on sailing vessels as the market is currently below cash break even."

    Dakle, uvjeti su katastrofa. Banka ce im naplacivati po 17.600$ po danu sljedecih 7 godina. Tebi je to malo? Pa prosjek je ovih 6 godina bio puno puno niži. Znaci, totalno gube lovu na ovim brodovima. Jel vi mislite da banke rade sell and lease back da izgube novac?

    Ovaj njihov aranžman nije klasični Sell&Leaseback o kojem mi ovdje pričamo, Ovdje su oni prodali brodove i uzeli ih nazad u time-charter (vlasnik daje brod, posadu i pokriva troškove održavanja, a na onome tko je takav brod iznajmio je da pokriva troškove goriva i "cestarinu"), sa mogućnosti otkupa po isteku trajanja najma. Ne vjerujem da je ATPL ušla u takav aranžman. ATPL ima svoju posadu i tehnički menadžment, oni su brodove i prije uvijek uzimali u bareboat charter (one koje su uzimali u charter).

    Danas se, kada se radi Sell&Leaseback, brodovi najčešće uzimaju u barebat charter, to je čisti financijski leasing. Vidi u prilogu standardni BIMCO-ov ugovor. Tako su postupili i sa ovim drugim brodom prije nekoliko mjeseci, da se isčitati iz zadnjeg FI.


    Quote from Flight

    Dosta je toga ovdje naopačke i ne ide u dobrom smjeru. Od vozarina i tržišta, transparentnosti i PR-a, kretanja cijene dionice, vlasničkih pretumbacija ključnog dionicara...

    mitkko

    Bojim se da je situacija u ATPL teža od vaših izbora između lizinga i direktne kupnje jer vi ste očito likvidni i solventni za obje varijante financiranja. Atlantska plovidba nije. Ja se ne bih iznenadio da je njihov realan kapital znatno manji nego je iskazan u knjigama. Pored toga oni su ušli u usko grlo i vremenski cajtnot zbog znacajnih dospjeca kredita u prošloj, ovoj i sljedećoj godini. Cini mi se da oni konstantno pokusavaju gasiti požar i kontrolirati vatru, no koliko dugo će u tome biti uspješni ovisi o dosta čimbenika od kojih na neke ne mogu utjecati, a na neke samo ograničeno. Najjednostavniji izlaz i trenutne situacije je dokapitalizacija i nova uprava. Međutim, upitno je tko bi u ovakvoj situaciji dao i uložio značajnija sredstva u kompaniju i po kojoj cijeni?

    Iz spomenutih razloga bio bih oprezan oko vrednovanja ATPL i neupitne neograničenosti njezina poslovanja. Iako gledajuci revizorsko izvješće nije istaknuto takvo misljenje, no nisam posve siguran u knjigovodstvenu vrijednost njihove dugotrajne ilovine i da ona realno odrazava trzisnu vrijednost te imovine.

    Ne tvrdim da je ATPL u bajnoj financijskoj situaciji, samo hoću reći da je po meni ovakvo refinanciranje potpuno racionalno i razumljivo.

    Display More

    Jos jednom, sve su to pretpostavke i trazenje neceg dobrog u lošoj vijesti. Ukratko, GOGL je to radio kad je bilo loše, sad isto radi ATPL jer nije dobro. Kakvi su uvjeti ugovora je trenutno nebitno. Da ce ovo donijeti kratkotrajnu likvidnost je istina, ali osim toga ništa drugo. Ne znam kako se u ovoj vijesti vidi išta drugo osim katastrofalnog stanja u financijama? Prodati se više nema šta, pa se prodaje imovina koja generira novac. Vrlo jednostavno. Inace bi propali. Mislim, to je i malom djetetu valjda jasno. Imate srece da su Pivci unuta i odrzavaju likvidnost. Ono sta je zanimljivo je da je ATPL pao, zbog pandemije, otprilike u istom iznosu kao i brodari vani; oko 70%. SBLK je pao sa 21 na 7$, NMM sa 21 na 6$, sad porastao do 10$, ali zbog kontenjerasa itd. Dakle, niti jedna loša vijest, poput prodaje batale ili zaustavljanja projekta, prodaje brodova kao i blokade racuna, uopce nisu uracunati u cijenu.

  • alias
    Guest
    • December 20, 2020 at 9:31 AM
    • #2,546

    Zaboravio sam i prodaju dionica od glavnog dionicara isto kao katastrofa vijest

  • Progen
    Početnik
    Reakcija primljeno
    2
    Postova
    9
    Member since
    March 3, 2020
    • December 20, 2020 at 10:23 AM
    • #2,547

    Star bulk investors relations koga zanima ima 16.11.2020. Financial News na 3. Stranici imate podatke za koliko je brodova star bulk sklopio ugovora sa 3 leasing kuće o refinanciranju brodova i svi ti brodovi su i dalje na popisu brodova SBLK i to je vrlo uobičajen nacin REFINANIRANJA nikakve prodaje NEMA. To su sve vrlo slični ugovori i tu se sada stvorila mogućnost i za ATPL da se refinancira po sličnim uvjetima kao SBLK i financijski rashodi će vjerojatno dogodine biti u sličnom omjeru u odnosu na prihode kao i kod navedene komapnije

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • December 20, 2020 at 10:23 AM
    • #2,548
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    Naravno da su po istim uvjetima te dvije kompanije ugovorile leasing brodova :). I GOGL je napravio sell and lease back 2015. godine, kad je prosjek BDI-a bio najnizi uopce. Bar mislim. Dakle, kad je bilo gusto gusto. A pogledaj uvjete po kojima su dobili lovu i onda mi reci dal smatras da su dobro prošli:

    "The vessels are named Golden Beijing, Golden Zhoushan, Golden Magnum, Battersea, Belgravia, Golden Zheijang, Golden Future and KSL China and were built in Korea and China between 2009 and 2013. The total acquisition price will be $272 million, or $34 million average per vessel. The vessels are expected to be delivered to Ship Finance within July 2015, subject to customary closing conditions.

    The vessels will be chartered on time-charter basis to a subsidiary of Golden Ocean for a period of 10 years. The daily base charter rate will be $17,600 during the first seven years, and $14,900 thereafter. In addition, there will be a 33% profit share for revenues above the base rate, calculated and paid on a quarterly basis. Golden Ocean will have a purchase option after year 10 of $112 million enbloc, and if such option is not exercised, Ship Finance will have the option to extend the charters by 3 years at $14,900 per day.

    Golden Ocean has also reached agreements with several of its yards to delay the construction of the newbuilding contracts with about 75 months on aggregate basis. This will postpone capital expenditure and possible cash burn on sailing vessels as the market is currently below cash break even."

    Dakle, uvjeti su katastrofa. Banka ce im naplacivati po 17.600$ po danu sljedecih 7 godina. Tebi je to malo? Pa prosjek je ovih 6 godina bio puno puno niži. Znaci, totalno gube lovu na ovim brodovima. Jel vi mislite da banke rade sell and lease back da izgube novac?

    Ovaj njihov aranžman nije klasični Sell&Leaseback o kojem mi ovdje pričamo, Ovdje su oni prodali brodove i uzeli ih nazad u time-charter (vlasnik daje brod, posadu i pokriva troškove održavanja, a na onome tko je takav brod iznajmio je da pokriva troškove goriva i "cestarinu"), sa mogućnosti otkupa po isteku trajanja najma. Ne vjerujem da je ATPL ušla u takav aranžman. ATPL ima svoju posadu i tehnički menadžment, oni su brodove i prije uvijek uzimali u bareboat charter (one koje su uzimali u charter).

    Danas se, kada se radi Sell&Leaseback, brodovi najčešće uzimaju u barebat charter, to je čisti financijski leasing. Vidi u prilogu standardni BIMCO-ov ugovor. Tako su postupili i sa ovim drugim brodom prije nekoliko mjeseci, da se isčitati iz zadnjeg FI.


    Quote from Flight

    Dosta je toga ovdje naopačke i ne ide u dobrom smjeru. Od vozarina i tržišta, transparentnosti i PR-a, kretanja cijene dionice, vlasničkih pretumbacija ključnog dionicara...

    mitkko

    Bojim se da je situacija u ATPL teža od vaših izbora između lizinga i direktne kupnje jer vi ste očito likvidni i solventni za obje varijante financiranja. Atlantska plovidba nije. Ja se ne bih iznenadio da je njihov realan kapital znatno manji nego je iskazan u knjigama. Pored toga oni su ušli u usko grlo i vremenski cajtnot zbog znacajnih dospjeca kredita u prošloj, ovoj i sljedećoj godini. Cini mi se da oni konstantno pokusavaju gasiti požar i kontrolirati vatru, no koliko dugo će u tome biti uspješni ovisi o dosta čimbenika od kojih na neke ne mogu utjecati, a na neke samo ograničeno. Najjednostavniji izlaz i trenutne situacije je dokapitalizacija i nova uprava. Međutim, upitno je tko bi u ovakvoj situaciji dao i uložio značajnija sredstva u kompaniju i po kojoj cijeni?

    Iz spomenutih razloga bio bih oprezan oko vrednovanja ATPL i neupitne neograničenosti njezina poslovanja. Iako gledajuci revizorsko izvješće nije istaknuto takvo misljenje, no nisam posve siguran u knjigovodstvenu vrijednost njihove dugotrajne ilovine i da ona realno odrazava trzisnu vrijednost te imovine.

    Ne tvrdim da je ATPL u bajnoj financijskoj situaciji, samo hoću reći da je po meni ovakvo refinanciranje potpuno racionalno i razumljivo.

    Display More

    Kolega,

    Ne uvlacite se u rasprave. Nema smisla.

    Ovdje je u pitanju neki kompulzivni opsesivni poremecaj, uhvatiti se dugim mjesecima objasnjavati kako Atpl ne valja. A nemati nikakav interes u tome? Ok, tako je, nema frke. Altruizam najveci.

    Samo kazem, pustite, just ignore.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Progen
    Početnik
    Reakcija primljeno
    2
    Postova
    9
    Member since
    March 3, 2020
    • December 20, 2020 at 10:25 AM
    • #2,549

    SVi ti ugovori silni ugovori su sklopljeni u kolovozu i rujnu OVE GODINE

  • alias
    Guest
    • December 20, 2020 at 11:02 AM
    • #2,550

    5. element

    kao i uvijek ti s floskulama i o nekakvim ignore. napisi sta sam netocno napisao; sta lažem i trolam i muljam. Vrlo je jednostavno, argumentima pobij neku moju tvrdnju. Npr. napiši da kamata ne uzima 25% prihoda Atlantskoj providbi, nego 24,67% i ja ću reci; istina. Ja sam samo zaokružio na 25%. Dakle, s takvim argumentima pobij moje tvrdnje. Ono sta je najsmijesnije je da ce ekipa ovdje rađe tebe poslušati, iako pričaš teške nebuloze o zorama i slično, bez da si ikad nešto suvislo napisao zašto ova kompanija vrijedi, jer eto imaju dionicu, i iskljucit ce svaku logiku i činjenicu.

    Za kraj. Ja dionicu nemam, nit bi je kupio. Ja pisem realno, vi pozitivno. Ovi koji imaju dionicu misle da sam im ja neprijatelj jer pisem negativno. OK. To nema veze s vezom, jer mi ovdje imam malu lovu, i ne micemo trziste (ja nit nemam lovu na ZSE-u vec 5 godina). Pa nisam ja Buffett da ce moje pisanje utjecati na cijenu. Rasprava je rasprava. Mittko bar to shvaca, iako ima dionicu.

    P.S. Se sjecas svih onih nickova na poslovnom koji su govorili da me se stavi na ignore jer im se moje pisanje nije svidjelo? Više ih nema.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • December 20, 2020 at 11:02 AM
    • #2,551
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Ovaj njihov aranžman nije klasični Sell&Leaseback o kojem mi ovdje pričamo, Ovdje su oni prodali brodove i uzeli ih nazad u time-charter (vlasnik daje brod, posadu i pokriva troškove održavanja, a na onome tko je takav brod iznajmio je da pokriva troškove goriva i "cestarinu"), sa mogućnosti otkupa po isteku trajanja najma. Ne vjerujem da je ATPL ušla u takav aranžman. ATPL ima svoju posadu i tehnički menadžment, oni su brodove i prije uvijek uzimali u bareboat charter (one koje su uzimali u charter).

    Danas se, kada se radi Sell&Leaseback, brodovi najčešće uzimaju u barebat charter, to je čisti financijski leasing. Vidi u prilogu standardni BIMCO-ov ugovor. Tako su postupili i sa ovim drugim brodom prije nekoliko mjeseci, da se isčitati iz zadnjeg FI.


    Ne tvrdim da je ATPL u bajnoj financijskoj situaciji, samo hoću reći da je po meni ovakvo refinanciranje potpuno racionalno i razumljivo.

    Jos jednom, sve su to pretpostavke i trazenje neceg dobrog u lošoj vijesti. Ukratko, GOGL je to radio kad je bilo loše, sad isto radi ATPL jer nije dobro. Kakvi su uvjeti ugovora je trenutno nebitno. Da ce ovo donijeti kratkotrajnu likvidnost je istina, ali osim toga ništa drugo. Ne znam kako se u ovoj vijesti vidi išta drugo osim katastrofalnog stanja u financijama? Prodati se više nema šta, pa se prodaje imovina koja generira novac. Vrlo jednostavno. Inace bi propali. Mislim, to je i malom djetetu valjda jasno. Imate srece da su Pivci unuta i odrzavaju likvidnost. Ono sta je zanimljivo je da je ATPL pao, zbog pandemije, otprilike u istom iznosu kao i brodari vani; oko 70%. SBLK je pao sa 21 na 7$, NMM sa 21 na 6$, sad porastao do 10$, ali zbog kontenjerasa itd. Dakle, niti jedna loša vijest, poput prodaje batale ili zaustavljanja projekta, prodaje brodova kao i blokade racuna, uopce nisu uracunati u cijenu.

    Naravno da je važno kakve su odredbe ugovora. Ti o kruškama, ja o jabukama. Tebi ova vijest znači da prodaju imovinu koja generira novac, a ja ti tvrdim da ništa ne prodaju, i dalje upravljaju tim brodovima i generiraju prihod, ovime samo pametno refinanciraju svoje obveze, dolaze do likvidnosti i smanjuju trošak financiranja.

    Financijski leasing nije ništa drugo nego kredit kojemu je kolateral brod za koji si uzeo leasing. Kredit koji si imao u konvencionalnoj banci po skupim kamatama (gdje je također kolateral bio taj isti brod) si prebacio na financijski leasing sa manjim kamata. I to je sve.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • alias
    Guest
    • December 20, 2020 at 11:14 AM
    • #2,552
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    Jos jednom, sve su to pretpostavke i trazenje neceg dobrog u lošoj vijesti. Ukratko, GOGL je to radio kad je bilo loše, sad isto radi ATPL jer nije dobro. Kakvi su uvjeti ugovora je trenutno nebitno. Da ce ovo donijeti kratkotrajnu likvidnost je istina, ali osim toga ništa drugo. Ne znam kako se u ovoj vijesti vidi išta drugo osim katastrofalnog stanja u financijama? Prodati se više nema šta, pa se prodaje imovina koja generira novac. Vrlo jednostavno. Inace bi propali. Mislim, to je i malom djetetu valjda jasno. Imate srece da su Pivci unuta i odrzavaju likvidnost. Ono sta je zanimljivo je da je ATPL pao, zbog pandemije, otprilike u istom iznosu kao i brodari vani; oko 70%. SBLK je pao sa 21 na 7$, NMM sa 21 na 6$, sad porastao do 10$, ali zbog kontenjerasa itd. Dakle, niti jedna loša vijest, poput prodaje batale ili zaustavljanja projekta, prodaje brodova kao i blokade racuna, uopce nisu uracunati u cijenu.

    Naravno da je važno kakve su odredbe ugovora. Ti o kruškama, ja o jabukama. Tebi ova vijest znači da prodaju imovinu koja generira novac, a ja ti tvrdim da ništa ne prodaju, i dalje upravljaju tim brodovima i generiraju prihod, ovime samo pametno refinanciraju svoje obveze, dolaze do likvidnosti i smanjuju trošak financiranja.

    Financijski leasing nije ništa drugo nego kredit kojemu je kolateral brod za koji si uzeo leasing. Kredit koji si imao u konvencionalnoj banci po skupim kamatama (gdje je također kolateral bio taj isti brod) si prebacio na financijski leasing sa manjim kamata. I to je sve.

    Mittko. Da je to toliko pozitivno, i da to toliko vrijedi, i da je to zapravo nikad bolje, ne bi li onda sve kompanije prodale sve svoje brodove i napravile isto? Pa nitko ne bi imao niti jedan svoj brod više u vlasništvu. Ti hoces reci da je ATPL-u pala sjekira u med, i da ce banka pogubiti pare, a ATPL voziti nikad profitabilnije? Nema smisla. Banka uvijek ima svoju računicu, a ona je uvijek veća od vrijednosti broda. Ako je to toliko super, pa sta onda nisu za sve brodove to napravili?

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • December 20, 2020 at 11:36 AM
    • #2,553
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Naravno da je važno kakve su odredbe ugovora. Ti o kruškama, ja o jabukama. Tebi ova vijest znači da prodaju imovinu koja generira novac, a ja ti tvrdim da ništa ne prodaju, i dalje upravljaju tim brodovima i generiraju prihod, ovime samo pametno refinanciraju svoje obveze, dolaze do likvidnosti i smanjuju trošak financiranja.

    Financijski leasing nije ništa drugo nego kredit kojemu je kolateral brod za koji si uzeo leasing. Kredit koji si imao u konvencionalnoj banci po skupim kamatama (gdje je također kolateral bio taj isti brod) si prebacio na financijski leasing sa manjim kamata. I to je sve.

    Mittko. Da je to toliko pozitivno, i da to toliko vrijedi, i da je to zapravo nikad bolje, ne bi li onda sve kompanije prodale sve svoje brodove i napravile isto? Pa nitko ne bi imao niti jedan svoj brod više u vlasništvu. Ti hoces reci da je ATPL-u pala sjekira u med, i da ce banka pogubiti pare, a ATPL voziti nikad profitabilnije? Nema smisla. Banka uvijek ima svoju računicu, a ona je uvijek veća od vrijednosti broda. Ako je to toliko super, pa sta onda nisu za sve brodove to napravili?

    Pa naravno da je pozitivno. Upravo se o tome i radi. Dakle, vecu kamatnu stopu su zamijenili za manju. Moze li pozitivnije od ovoga?! I napravit ce za onoliko brodova koliko to trenutna situacija bude zahtijevala. Zasto bi radili za sve brodove, ako nema potrebe za zaduzivanjem?! Evo, i to je pozitivno, nema potrebe napraviti to za sve brodove.

    Upravo ti si nam objasnjavao koji postotak prihoda od osnovne djelatnosti otpada na trosak kamate. Sada ce to biti znacajno manje. Eto pozitive!

  • alias
    Guest
    • December 20, 2020 at 11:41 AM
    • #2,554
    Quote from Kvark
    Quote from alias

    Mittko. Da je to toliko pozitivno, i da to toliko vrijedi, i da je to zapravo nikad bolje, ne bi li onda sve kompanije prodale sve svoje brodove i napravile isto? Pa nitko ne bi imao niti jedan svoj brod više u vlasništvu. Ti hoces reci da je ATPL-u pala sjekira u med, i da ce banka pogubiti pare, a ATPL voziti nikad profitabilnije? Nema smisla. Banka uvijek ima svoju računicu, a ona je uvijek veća od vrijednosti broda. Ako je to toliko super, pa sta onda nisu za sve brodove to napravili?

    Pa naravno da je pozitivno. Upravo se o tome i radi. Dakle, vecu kamatnu stopu su zamijenili za manju. Moze li pozitivnije od ovoga?! I napravit ce za onoliko brodova koliko to trenutna situacija bude zahtijevala. Zasto bi radili za sve brodove, ako nema potrebe za zaduzivanjem?! Evo, i to je pozitivno, nema potrebe napraviti to za sve brodove.

    Upravo ti si nam objasnjavao koji postotak prihoda od osnovne djelatnosti otpada na trosak kamate. Sada ce to biti znacajno manje. Eto pozitive!

    I ti mi zlato gubis logiku u ovoj zavrzlami :) Dakle, ako je to pozitivno, i ako smanjuje kamate, i ako smanjuje dugove, i ako povecava profitabilnost, i ako popravlja sve parametre poslovanja, zasto onda to ne napraviti za sve brodove? Pa onda im i ovi ostali brodovi nepotrebno nabijaju kamatu i troškove :)

    Možda na kraju sve kompanije isto naprave, pa budu morali placati ATPL-u troškove patenta, jer su ovi to prvi uveli.

    5. element

    naporan si. ako hoces raspravljati argumentirano, OK. Ako ne, prestani daviti. Ili Idi pronađi neku prikladnu poslovicu pa je ubaci.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 20, 2020 at 11:52 AM
    • #2,555
    Quote from alias

    Zaboravio sam i prodaju dionica od glavnog dionicara isto kao katastrofa vijest

    Ne prodaje, nego rjesava margin kredite.

    Mislim da su mu Pivci otkupili bas te dionice koje su bile pod zalogom.

    Ostale dionice nije prodavao.


    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Naravno da je važno kakve su odredbe ugovora. Ti o kruškama, ja o jabukama. Tebi ova vijest znači da prodaju imovinu koja generira novac, a ja ti tvrdim da ništa ne prodaju, i dalje upravljaju tim brodovima i generiraju prihod, ovime samo pametno refinanciraju svoje obveze, dolaze do likvidnosti i smanjuju trošak financiranja.

    Financijski leasing nije ništa drugo nego kredit kojemu je kolateral brod za koji si uzeo leasing. Kredit koji si imao u konvencionalnoj banci po skupim kamatama (gdje je također kolateral bio taj isti brod) si prebacio na financijski leasing sa manjim kamata. I to je sve.

    Mittko. Da je to toliko pozitivno, i da to toliko vrijedi, i da je to zapravo nikad bolje, ne bi li onda sve kompanije prodale sve svoje brodove i napravile isto? Pa nitko ne bi imao niti jedan svoj brod više u vlasništvu. Ti hoces reci da je ATPL-u pala sjekira u med, i da ce banka pogubiti pare, a ATPL voziti nikad profitabilnije? Nema smisla. Banka uvijek ima svoju računicu, a ona je uvijek veća od vrijednosti broda. Ako je to toliko super, pa sta onda nisu za sve brodove to napravili?

    Naravno da im je financijsko stanje lose.

    Ocito da i je strategija prezivjeti do boljih godina.

    Edited once, last by Marielena: Merged a post created by Marielena into this post. (December 20, 2020 at 11:54 AM).

  • snupy
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    225
    Postova
    167
    Member since
    February 28, 2020
    • December 20, 2020 at 2:49 PM
    • #2,556

    Koliko Atpl kod ima svojih brodova a da im nisu pod zalogom i koliko treba ugradnju Bwts-a

  • Junak
    Student
    Reakcija primljeno
    252
    Postova
    125
    Member since
    September 8, 2020
    • December 20, 2020 at 8:29 PM
    • #2,557

    Vec godinama traje nekakva euforija i poplava "dobrih vijesti" za ovu dionicu, ali cijena to ne prati. I za sve ove kojima je odlicna vijest da je atpl prodao brodove (!?) bi trebali pod hitno prodati sve dionice i ulagati novce u nesto drugo. Jednostavno ne mogu vjerovati nacinu kako ovu u biti losu vijest se pokusava zapakirati kao nesto odlicno.

    Kratkorocno je ovo ok za atpl jer ocito vise nemaju niti kinte. Dugorocno je katastrofa.

    Nikakvi fensi izrazi i rijeci i financijski termini ne mogu to promijeniti. Vrlo je jednostavno.

    Ukratko, atpl nema u svom vlasnistvu niti opremu pomocu koje radi i ostvaruje svoj profit (i onda netko to vidi kao odlicnu stvar 🤣)

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • December 20, 2020 at 10:03 PM
    • #2,558
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Naravno da je važno kakve su odredbe ugovora. Ti o kruškama, ja o jabukama. Tebi ova vijest znači da prodaju imovinu koja generira novac, a ja ti tvrdim da ništa ne prodaju, i dalje upravljaju tim brodovima i generiraju prihod, ovime samo pametno refinanciraju svoje obveze, dolaze do likvidnosti i smanjuju trošak financiranja.

    Financijski leasing nije ništa drugo nego kredit kojemu je kolateral brod za koji si uzeo leasing. Kredit koji si imao u konvencionalnoj banci po skupim kamatama (gdje je također kolateral bio taj isti brod) si prebacio na financijski leasing sa manjim kamata. I to je sve.

    Mittko. Da je to toliko pozitivno, i da to toliko vrijedi, i da je to zapravo nikad bolje, ne bi li onda sve kompanije prodale sve svoje brodove i napravile isto? Pa nitko ne bi imao niti jedan svoj brod više u vlasništvu. Ti hoces reci da je ATPL-u pala sjekira u med, i da ce banka pogubiti pare, a ATPL voziti nikad profitabilnije? Nema smisla. Banka uvijek ima svoju računicu, a ona je uvijek veća od vrijednosti broda. Ako je to toliko super, pa sta onda nisu za sve brodove to napravili?

    možda i jesu ali tu "pozitivnu" vijest objavit će tek za mjesec,dva, tri kad i ako bude falilo "pozitivnih" vijesti......ajme meni na što je ova firma spala.....trgujem od 2008 i atpl sam gotovo uvijek imao u portfelju i koliko god teško od tada bilo, uvijek je bilo svjetla na kraju tunela i moglo se ljepo zaraditi......možda i sada bude tako ali više uopće nisam siguran ima li ovdje svjetla na kraju tunela......možda postoji neka mogučnost da neka iskrica izazove pravi požar jel ako tako ne bude bit će adios ciao......stvarno bilo je i viška prije......od hotela, otoka, potoka, mora i "čivave" , pa i aviona za prestiž a sad više gotovo ni brod nemaju a to im je core business.....nego koliko love njima ove godine treba samo za pročistače, odnosno koliko će biti njihov trošak?....

  • Kivi
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    362
    Postova
    387
    Member since
    March 5, 2020
    • December 21, 2020 at 8:47 AM
    • #2,559

    da kao što je kolega gore spomenuo gore.. a o tome se pisalo i prije.. moraju ugraditi pročistaće a to ne samo znači da će morati potrošiti novce na to već će ti brodovi biti van pogona u to vrijeme.. znači bez mogućnosti zarade..

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • December 21, 2020 at 3:45 PM
    • #2,560

    The Baltic Dry index is down 0.2 percent to 1,323 points on Monday, according to The Baltic Exchange.

    • Capesize climbs 1.0 percent to $ 15,085
    • Panamax is down 2.0 percent to $ 11,059
    • Handysize flat development to $ 10,239
    • Supramax drops 0.3 percent to $ 11,596

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 471

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:58 PM
    2. Odgovora
      471
      Pregleda
      203k
      471
    3. umalo

      May 21, 2025 at 12:58 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:22 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 12:22 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 21, 2025 at 11:38 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:38 AM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:26 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      833k
      1.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:26 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      911k
      2.1k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:22 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 21, 2025 at 12:22 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:38 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:22 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 16 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™