1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 26, 2020 at 1:01 PM
    • #2,101

    Jedan kolega na drugom forumu je pisao da Pivci kupuju, da su prodali Batalu, te da su dogovorili kredit sa Hborom. Iskreno, ja sam mislila da nista od toga nije tocno.

    Vidjeti cemo. Koliko znam za Batalu nije bilo nikakvih sluzbenih obavijesti.

    A jasno je svima koji ovo stalno prate, a ja pratim, da stanje nije dobro i da su prosli teska vremena. Zanima me vizija za buduca vremena.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 26, 2020 at 1:06 PM
    • #2,102

    Prodani brodovi su novijeg datuma proizvodnje....koliko su ih platili prije 4 odnosno 5 godina?

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 1:10 PM
    • #2,103
    Quote from hugh

    Prodani brodovi su novijeg datuma proizvodnje....koliko su ih platili prije 4 odnosno 5 godina?

    I to svakako treba potraziti, oduzeti amortizaciju, i vidjeti koliko je gubitak/dobitak na prodaji. Ovo svakako lose utjece i na starost flote, a samim time i na cijenu dionice. Ja znam da nitko ne voli lose vijesti, ali trebate znati da svatko tko se bavi dionicama, da je strucan i ima znanje, ne bi vrednovao ATPL preko 100kn. S ovim brodovima. Bez njih sami zakljucite. Odmah da se ogradim, ja ne mislim kupovati ATPL nit po jednoj cijeni, tj. mozda bih kupio dio ako bi mu cijena bila oko 60kn. Znam da ce mnogima pasti mrak na oci, ali za mene je to realna vrijednost, s gotovo nikakvom maržom sigurnosti.

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • October 26, 2020 at 1:11 PM
    • #2,104
    Quote from Marielena

    Jedan kolega na drugom forumu je pisao da Pivci kupuju, da su prodali Batalu, te da su dogovorili kredit sa Hborom. Iskreno, ja sam mislila da nista od toga nije tocno.

    Vidjeti cemo. Koliko znam za Batalu nije bilo nikakvih sluzbenih obavijesti.

    A jasno je svima koji ovo stalno prate, a ja pratim, da stanje nije dobro i da su prosli teska vremena. Zanima me vizija za buduca vremena.

    znam da vas ne zanima moja vizija, ali nije zgorega škicnuti na temu Što smo tih dana tržili, zlu ne trebalo :sleeping::sleeping:

    ovi ga počeli muljati kao Ježić

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 1:25 PM
    • #2,105
    Quote from hugh

    Prodani brodovi su novijeg datuma proizvodnje....koliko su ih platili prije 4 odnosno 5 godina?

    Koliko ja vidim ovako na brzinu sve skupa oba sta se tice kredita ne znam da li je bilo ucesca 29,5 mil $, na kraju 2019 im je ostalo 23 mil $ kredita

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 1:26 PM
    • #2,106

    Jel itko nedavno izracunao koliki je NAV ATPL-a? Ako nije, može sad. Tko ne zna kako se radi objasnim ukratko. Ja nemam volje nit vremena. Dakle, izvadis ovih nekoliko reportova s ove stranice od zadnjih par tjedana (kao sto je pisalo za revelin itd. imate na hellenicu te reportove). Kao o ovoj prodaji brodova. Onda ode na stranicu ATPL-a, potrazi flotu, i u reportovima potrazi slicne brodove koji su se prodali ovih par tjedana i usporedi s flotom. Znaci ATPL ima recimo brod 2003. 79.000 tona i potrazimo neki slican brod koji se prodao u tom razdoblju. Brod moze imati i 75.000 tona i biti 2004. god i prodan je recimo za 10 mil $ i onda uvrstis da brod ATPL-a vrijedi otprilike isto 10 mil $. Nije bitno da bude potpuno isti brod, nego logikom smanjis i povecas cijenu broda ovisno o nosivosti i godini. Kad na kraju dobijes ukupno vrijednost brodova, a koliko sam shvatio ATPL ima sad jos samo 6 brodova u svojoj floti, onda vrijednost koju si dobio pomnozis s tecajnom listom HNB-a (srednji tečaj dolara) i na kraju oduzme ukupan dug (može to potraziti u godisnjem izvjescu). Tako dobijes ukupnu vrijednost koju bi ATPL trebao imati. Ajde koga zanima nek napravi pa nek objavi.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 1:36 PM
    • #2,107

    Možda je kolega gigić računao. Gleda i prati, ali se ne javlja.

    Prošle godine je bio jako aktivan sa pričom o shortu i ekipici :thumbup:

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 1:40 PM
    • #2,108
    Quote from BudFox

    Možda je kolega gigić računao. Gleda i prati, ali se ne javlja.

    Prošle godine je bio jako aktivan sa pričom o shortu i ekipici :thumbup:

    Mrzio je nas institucionalce koji smo samo htjeli pomoci, ali nitko nije slusao.

  • naim
    Guest
    • October 26, 2020 at 2:11 PM
    • #2,109

    BudFox

    Ma da, višak je u pitanju. A manjak na računu kompanije. Možda lova nestaje negdje na putu od žiro računa do predsjedavatelja upravnog odbora?

    Quote from alias

    Jel itko nedavno izracunao koliki je NAV ATPL-a? Ako nije, može sad. Tko ne zna kako se radi objasnim ukratko. Ja nemam volje nit vremena. Dakle, izvadis ovih nekoliko reportova s ove stranice od zadnjih par tjedana (kao sto je pisalo za revelin itd. imate na hellenicu te reportove). Kao o ovoj prodaji brodova. Onda ode na stranicu ATPL-a, potrazi flotu, i u reportovima potrazi slicne brodove koji su se prodali ovih par tjedana i usporedi s flotom. Znaci ATPL ima recimo brod 2003. 79.000 tona i potrazimo neki slican brod koji se prodao u tom razdoblju. Brod moze imati i 75.000 tona i biti 2004. god i prodan je recimo za 10 mil $ i onda uvrstis da brod ATPL-a vrijedi otprilike isto 10 mil $. Nije bitno da bude potpuno isti brod, nego logikom smanjis i povecas cijenu broda ovisno o nosivosti i godini. Kad na kraju dobijes ukupno vrijednost brodova, a koliko sam shvatio ATPL ima sad jos samo 6 brodova u svojoj floti, onda vrijednost koju si dobio pomnozis s tecajnom listom HNB-a (srednji tečaj dolara) i na kraju oduzme ukupan dug (može to potraziti u godisnjem izvjescu). Tako dobijes ukupnu vrijednost koju bi ATPL trebao imati. Ajde koga zanima nek napravi pa nek objavi.

    Pa sto ti to ne napravis?

    I kad bi to bilo tak jednostavno... “malo” je složenije. Obzirom da vidim da ne kalkuliras da ATPL ima još neke imovine, pa pored toga i neke ugovore koji su vremenski razgraničeni pa bi trebalo računati njihovu sadašnju vrijednost i diskontirati projicirane priljeve po njima. I stosta još nešto o čemu treba voditi računa, a o čemu prosječan ulagatelj obzirom da nije insajder, nema pojma.

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 2:39 PM
    • #2,110

    Pa ja sam napisao da nemam vremena ni volje. Nemam dionice ATPL-a, ali da ih imam bih napravio. Zato kazem da napravi onaj kome je bitno i s nama podjeli. Treba jos dodati i cash i potrazivanja, ali i obvezu ugradnje filtera, pa se to dvoje moze oduzeti. NAV nikad nece biti tocan, jer stvarno ne znamo sta sve postoji, ali daje okvirni pogled koliko dionica zaista vrijedi, jel tako? Kao i bilo koja analiza.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 2:56 PM
    • #2,111

    Shipping weekly 43/2020

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_0bc…9ce6061b8dc.pdf

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 26, 2020 at 2:59 PM
    • #2,112
    Quote from naim

    BudFox

    Ma da, višak je u pitanju. A manjak na računu kompanije. Možda lova nestaje negdje na putu od žiro računa do predsjedavatelja upravnog odbora?

    Quote from alias

    Jel itko nedavno izracunao koliki je NAV ATPL-a? Ako nije, može sad. Tko ne zna kako se radi objasnim ukratko. Ja nemam volje nit vremena. Dakle, izvadis ovih nekoliko reportova s ove stranice od zadnjih par tjedana (kao sto je pisalo za revelin itd. imate na hellenicu te reportove). Kao o ovoj prodaji brodova. Onda ode na stranicu ATPL-a, potrazi flotu, i u reportovima potrazi slicne brodove koji su se prodali ovih par tjedana i usporedi s flotom. Znaci ATPL ima recimo brod 2003. 79.000 tona i potrazimo neki slican brod koji se prodao u tom razdoblju. Brod moze imati i 75.000 tona i biti 2004. god i prodan je recimo za 10 mil $ i onda uvrstis da brod ATPL-a vrijedi otprilike isto 10 mil $. Nije bitno da bude potpuno isti brod, nego logikom smanjis i povecas cijenu broda ovisno o nosivosti i godini. Kad na kraju dobijes ukupno vrijednost brodova, a koliko sam shvatio ATPL ima sad jos samo 6 brodova u svojoj floti, onda vrijednost koju si dobio pomnozis s tecajnom listom HNB-a (srednji tečaj dolara) i na kraju oduzme ukupan dug (može to potraziti u godisnjem izvjescu). Tako dobijes ukupnu vrijednost koju bi ATPL trebao imati. Ajde koga zanima nek napravi pa nek objavi.

    Pa sto ti to ne napravis?

    I kad bi to bilo tak jednostavno... “malo” je složenije. Obzirom da vidim da ne kalkuliras da ATPL ima još neke imovine, pa pored toga i neke ugovore koji su vremenski razgraničeni pa bi trebalo računati njihovu sadašnju vrijednost i diskontirati projicirane priljeve po njima. I stosta još nešto o čemu treba voditi računa, a o čemu prosječan ulagatelj obzirom da nije insajder, nema pojma.

    Pa to je odokativna procjena vrijednosti firme. Vrijednost brodova minus dug. Ne znam sto imaju jos od imovine. Je li Batala uopce prodana?

    A sigurno da mi koji nemamo inside info puno informacija nemamo.

    Treba im procesljati izvjestaj sada kada ga objave.

    Ako objave izvjestaj na vrijeme, to je ovdje vec korak naprijed.

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 26, 2020 at 3:03 PM
    • #2,113

    Vrijednost brodarskih kompanija se ne racuna samo po NAV-u jer je skoro svima likvidacijska vrijednost nula nego se racuna s pretpostavkom neprekinutosti poslovanja, tzv. going concern.

    I to kolege institucionalni analiticari, koji samo zele pomoci, jelte, naravno jako dobro znaju. Ali se prave da ne znaju, ne?

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 3:17 PM
    • #2,114

    Uopce nije tocno. Ovdje je imovina ta koja stvara novac, pa moze posluziti kao okvir za izračun vrijednosti dionice. Uz to se takoder moze izracunati i novcani tok, pa napraviti neki prosjek vrijednosti. Samo, kod bilo koje dionice iz ovog sektora je gotovo nemoguce odrediti novcani tok za godinu dana, kamoli za 5 ili 10 godina, pa je vrijednost takve analize potpuno objektivna, i kao tokova neupotrebljiva. Ako nekog vidis da radi FCFF za dionice iz ovog sektora bjezi glavom bez obzira, jer taj nema pojma o vrijednosti. Zato se NAV koristi za odredivanje vrijednosti ovdje, a ti da si analiticar bi to znao.

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 3:26 PM
    • #2,115

    I uopce nije istina da sve kompanije imaju NAV/P na nuli. Potrazite za druge kompanije koliku imaju vrijednost imovine. Zato i govorim da postoje skupe i jeftine dionice. Moze se cekati da ciklus krene, ali ako se to ne dogodi, a ja ga ne vidim, da bude samo lošije

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 3:43 PM
    • #2,116

    Dionica je prije samo godinu dana bila na 480 kn, a sada na 150 kn, ne možeš vjerovati.

    Je...m ti Koronu i sve ostale izravne i neizravne čimbenike!

    236.28.10.19477,00486,00479,551,89%1,79%19593.513477,00487,00473,00486,00
    237.25.10.19487,00477,00471,13-1,85%-1,54%339159.712467,00487,00
    238.24.10.19458,00486,00478,496,11%4,80%859411.023458,00490,00483,00487,00

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 26, 2020 at 3:45 PM
    • #2,117

    Pa znamo da je stanje ovdje lose. U ovoj godini su vozarine bile u podrumu, stari krediti dolaze na naplatu. Pa to tko prati sve zna. Ovdje je jedino pitanje kada ce vozarine krenuti gore i hoce li se u buducnosti poslovati bolje.

    Moja kalkulacija je da ce nakon korone potraznja na svj trzistu porasti, porasti ce i trgovina pa ce i vozarine krenuti poznatim pravcem.

    Mozda sam ja u krivu. Mozda korona potraje jos 2 godine pa svi odemo u kameno doba.

    A nista onda, Pivac i ja izgleda gubimo lovu tu🙃

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 26, 2020 at 3:57 PM
    • #2,118
    Quote from alias
    Quote from hugh

    Prodani brodovi su novijeg datuma proizvodnje....koliko su ih platili prije 4 odnosno 5 godina?

    I to svakako treba potraziti, oduzeti amortizaciju, i vidjeti koliko je gubitak/dobitak na prodaji. Ovo svakako lose utjece i na starost flote, a samim time i na cijenu dionice. Ja znam da nitko ne voli lose vijesti, ali trebate znati da svatko tko se bavi dionicama, da je strucan i ima znanje, ne bi vrednovao ATPL preko 100kn. S ovim brodovima. Bez njih sami zakljucite. Odmah da se ogradim, ja ne mislim kupovati ATPL nit po jednoj cijeni, tj. mozda bih kupio dio ako bi mu cijena bila oko 60kn. Znam da ce mnogima pasti mrak na oci, ali za mene je to realna vrijednost, s gotovo nikakvom maržom sigurnosti.

    Na temelju cega kolega procjenjujete firmu na 60 kuna, a kazete da niste napravili analizu?


    Quote from BudFox

    Lako za Pivce, ne brinem se ja za njih, imaju oni svoju čokoladu s mesom,

    a šta ćemo mi ostali koji se godinama već vozimo u ovom brodu i po kiši i

    suncu:!::?:

    Pa da nije mi jasno kako uklopiti dry bulk u cokoladu i meso😂

    Edited once, last by Marielena: Merged a post created by Marielena into this post. (October 26, 2020 at 3:57 PM).

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 26, 2020 at 3:57 PM
    • #2,119
    Quote from alias

    Uopce nije tocno. Ovdje je imovina ta koja stvara novac, pa moze posluziti kao okvir za izračun vrijednosti dionice. Uz to se takoder moze izracunati i novcani tok, pa napraviti neki prosjek vrijednosti. Samo, kod bilo koje dionice iz ovog sektora je gotovo nemoguce odrediti novcani tok za godinu dana, kamoli za 5 ili 10 godina, pa je vrijednost takve analize potpuno objektivna, i kao tokova neupotrebljiva. Ako nekog vidis da radi FCFF za dionice iz ovog sektora bjezi glavom bez obzira, jer taj nema pojma o vrijednosti. Zato se NAV koristi za odredivanje vrijednosti ovdje, a ti da si analiticar bi to znao.

    NAV je mjerilo, definitivno.

    Ostaje pitanje zasto BVPS stoji na oko 400 mil kn, kao razlika imovine i obveza. Materijalna pokretna imovina je na oko 1.3 mlrd kn. Na koji nacin? Jel svi revizori lazu?


    U svakom slucaju, zanimljivo je vidjeti analiticarsku navalu na dionicu koja ne valja, vrijedi 60 kn i nikoga ne zanima, hehe.

    Edited once, last by kupoprodajnik: Merged a post created by kupoprodajnik into this post. (October 26, 2020 at 3:59 PM).

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 4:33 PM
    • #2,120

    Marielena

    Napravio sam analizu prije godinu dana i prije dvije i prije tri. Sad vise nemam volje. Prodavao sam je i javno po 200kn cak, tek kad sam prvu napisao prije 3 godine i kad je dionica bila 685kn. Preporuka je bila sell sell sell. Pisao sam to ljudima na poslovnom. Pisao sam i stalno zasto dionica ne vrijedi, ali nitko nije slusao. znam da kad sam radio prije godinu dana da sam gledao da je realna cijena nekih 100kn. Bez ova dva broda niže.

    Jos cu jednom objaviti dio koji sam napisao i na poslovnom, gdje sam ispravljao vrijednost brodova jedne kompanije u analizi:

    "Kod Diana shippinga vrijednost brodova je precijenjena za visokih 399 milijuna $, te sam i za toliko smanjio kapital. Usprkos tome P/NAV je s ovim izračunom 0,63, što je skuplje od

    P/B-a koji iznosi 0,39, ali je daleko niži od Atlantske plovidbe, koja i s ovim izračunom prikazuje svoju precijenjenost."

    Diana shipping je sljedeći kvartal smanjila vrijednost brodova za (neces vjerovati) 390 mil $. Dakle, fulao sam minimalno.

    Kupoprodaj, revizori i pisu da se vrijednost brodova teško izracunava. Svi, ali svi brodari su smanjivali vrijednost brodova (i o svemu tome sam pisao), a ATPL je povecala vrijednost brodova na temelju lažne vrijednosti troška kapitala, kojeg je smanjila na nekih 8%, dok bi trebalo biti iznad 14, što bi sam izracun smanjilo u nebesa. Ja znam da ovdje vecina vas ne kuzi vrijednost, jer je ne mozete izracunati, ali zapitajte se jedno; iz kojeg bi razloga ja pisao protiv ATPL-a? da li sam sve ove godine pogađao dal će dionica rasti ili padati? Zašto onda sad sumnjati u ono šta pišem? Ja stvarno nikakve koristi nemam.


    I samo ovako. Vi gurajte po svom. Meni ni iz dzepa nit u dzep. Drzite, kupujte, prodajte, meni svejedno. Sastat cemo se za jedno 6mj pa vidjeti tko je opet bio u pravu

    Edited once, last by alias: Merged a post created by alias into this post. (October 26, 2020 at 4:36 PM).

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 3k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:15 PM
    2. Odgovora
      3k
      Pregleda
      1.3M
      3k
    3. umalo

      May 29, 2025 at 10:15 PM
    1. ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.) 942

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:13 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 29, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      942
      Pregleda
      495k
      942
    3. alfa1

      May 29, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:36 AM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Meri

      May 29, 2025 at 10:36 AM
    1. Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora 2

      • imavrek
      • May 13, 2025 at 11:47 AM
      • Stručne rasprave
      • imavrek
      • May 29, 2025 at 10:24 AM
    2. Odgovora
      2
      Pregleda
      445
      2
    3. imavrek

      May 29, 2025 at 10:24 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji May 29, 2025 at 9:38 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    umalo May 29, 2025 at 9:29 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 28, 2025 at 2:00 PM
  • Hrvatski ETF fondovi

    Bokyklc May 28, 2025 at 8:01 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,569 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 3 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™