1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 1, 2020 at 5:26 PM
    • #1,061
    Quote from tollway

    napisao si da je pala sa 480 na 130 zbog pada bdi USLIJED korona krize.... što nije točno jer je do potopa zbog korone već bila oko 300 kn.

    to što je pala duplo više od drugih....

    a ostali spomenuti.... na temi adpl sam upravo napisao svoje mišljenje o autoindustriji općenito, što važi i za adpl. možda to još izgleda nerealno i čudno, ali mislim da bi hoteljeri uz sve silne potpore i sad već najavljivanu nekakvu sezonu mogli biti na nekakvoj nuli nakon q3. prvenstveno oni koji imaju puno kampova i app naselja.

    Ne znam koliko pratite brodare, ali obično za BDI kažu da je prediktor budućnosti, pa su brodarski indeksi počeli padati puno prije nego se kod nas počelo pisati o Koroni, to je točno, ali uslijed razbuktavanja epidemije u Kini, te sa smanjenom potražnjom kao posljedicom tog Lockdown-a desilo se to što se desilo, dakle pad BDI-a....nije dobro, ali tko preživi pričat će...

    Zašto mi se čini da se ova rasprava svodi na to da li je prije bila kokoš ili jaje...no hard feelings...ali optužuješ me da plagiram brojeve, zbog male omaške u pisanju...kao da je bitno, uostalom...stanje je trenutno u banani, ali ako indeksi uskoro porastu stvar se još može popraviti do kraja godine... ako ne porastu, odoše Svjetska trgovina na kvasinu, zajedno sa ATPL, ADPL, Turistima itd...i pola Svjetskog gospodarstva...tako da se nadam da će se popraviti...

    Strane burze su se skoro vratile na pretkrizne razine, što meni laiku govori da je krizi uskoro kraj...a to što se ZSE nije vratila na razine prije krize ionako nije ni bitno, jer ZSE nikad ni nije bila indikator ničega, već je od 2010. godine najobičnija močvara sa puno krokodila...i treba bježati što dalje od te močvare, da te krododili ne progutaju...

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

    Edited once, last by BudFox (June 1, 2020 at 5:31 PM).

  • george
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    188
    Member since
    March 4, 2020
    • June 1, 2020 at 5:49 PM
    • #1,062

    Kolega Bud trebam li opet poceti pisati na ovoj temi?

    Tol vam je sve rekao, a vi opet po starom, da se ne prisjecamo starih predikcija. I ne nista se otad nije promijenilo.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 1, 2020 at 6:03 PM
    • #1,063
    Quote from george

    Kolega Bud trebam li opet poceti pisati na ovoj temi?

    Tol vam je sve rekao, a vi opet po starom, da se ne prisjecamo starih predikcija. I ne nista se otad nije promijenilo.

    Bas bi bilo lijepo da napisete nesto, kad se vec necete predstaviti sa Nickom sa starog foruma ;):saint:

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • June 1, 2020 at 6:09 PM
    • #1,064
    Quote from george

    Kolega Bud trebam li opet poceti pisati na ovoj temi?

    Tol vam je sve rekao, a vi opet po starom, da se ne prisjecamo starih predikcija. I ne nista se otad nije promijenilo.

    Svakako trebate pisati na ovoj temi. Osobno volim vaš britki cinizam. A o ATPL imate što reći svakako.

    P.S. Da čovjek doslovno shvati sve što kažete, ne bi ni bio na ZSE :D

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 1, 2020 at 6:16 PM
    • #1,065

    Brodari vani zeleni, a GOGL izbacio 160 mil $ gubitka. Zasto, ako ce sve propasti?

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…ue&guccounter=1

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • george
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    188
    Member since
    March 4, 2020
    • June 1, 2020 at 6:28 PM
    • #1,066
    Quote from Marielena
    Quote from george

    Kolega Bud trebam li opet poceti pisati na ovoj temi?

    Tol vam je sve rekao, a vi opet po starom, da se ne prisjecamo starih predikcija. I ne nista se otad nije promijenilo.

    Svakako trebate pisati na ovoj temi. Osobno volim vaš britki cinizam. A o ATPL imate što reći svakako.

    P.S. Da čovjek doslovno shvati sve što kažete, ne bi ni bio na ZSE :D

    ne pisem tu jer se i nema sto pametnoga napisati. Radi se o tome da je bulk low tech sektor. Davno su prosla vremena kad je na krilima KP Kine porasla enormno potraznja za sipkim teretima. Da brodari tad nisu bil pripremljeni, premalo brodova i kad su vidjeli sto se dogadja krenuli su u masovno narucivanje novogradnji. Ni,kriza 2008 ih nije opametila, i dan danas narucuju novogradnje trazeci sveti gral u Indiji, Vijetnamu, sta ja znam. Cinjenica je da se onaj hype nece nikada ponoviti. Jasno mi je za forumase da nisu citali Martina Stopforda, ali da vlasnici bulk kompanija ignoriraju glavnu dogmu mi je neshvatljivo.... a on kaze, morate brinuti o dvije varijable : ponuda (bulkeri) i potraznja (rasuti teret). Cesto je najteze shvatiti najjednostavnije stvari

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,773
    Member since
    February 28, 2020
    • June 1, 2020 at 9:44 PM
    • #1,067

    budfox

    ne brini ti za mene, u dvadeset godina upoznao sam močvaru jako dobro, čak bolje i od zagora te-neja i pripitomio zloćeste krokodile pa su postali jako spori! zato je naša močvara najbolja burza i u ovih 10 g koje spominješ itekako se dalo lijepo zaraditi jer ne možeš niti uraniti niti zakasniti. uvijek imaš barem nekoliko dana lufta!

  • naim
    Guest
    • June 1, 2020 at 9:59 PM
    • #1,068
    Quote from george
    Quote from Marielena

    Svakako trebate pisati na ovoj temi. Osobno volim vaš britki cinizam. A o ATPL imate što reći svakako.

    P.S. Da čovjek doslovno shvati sve što kažete, ne bi ni bio na ZSE :D

    ne pisem tu jer se i nema sto pametnoga napisati. Radi se o tome da je bulk low tech sektor. Davno su prosla vremena kad je na krilima KP Kine porasla enormno potraznja za sipkim teretima. Da brodari tad nisu bil pripremljeni, premalo brodova i kad su vidjeli sto se dogadja krenuli su u masovno narucivanje novogradnji. Ni,kriza 2008 ih nije opametila, i dan danas narucuju novogradnje trazeci sveti gral u Indiji, Vijetnamu, sta ja znam. Cinjenica je da se onaj hype nece nikada ponoviti. Jasno mi je za forumase da nisu citali Martina Stopforda, ali da vlasnici bulk kompanija ignoriraju glavnu dogmu mi je neshvatljivo.... a on kaze, morate brinuti o dvije varijable : ponuda (bulkeri) i potraznja (rasuti teret). Cesto je najteze shvatiti najjednostavnije stvari

    Kak ti uopće padne napamet utvarati si da netko tko vodi Dianu, Starbulk ili Navios ne razumije biznis koji vodi? Valjda bi tebe trebalo angažirati za upravljanje njihovom flotom.

    Da neki vrag razumijes shvatio bi da primarni motiv vlasnika i upravljača pomorskim kompanijama jest veličina i starost flote odnosno mkt share. Oni nisu klasični investitori koji najprije gledaju povrat na burzi, nego KPI za sektor i vlastito učešće u njemu. Jedno su biznis i financije kompanije, a drugo povrat u smislu ulaganja. Uprave bulk kompanija se primarno bave ovim prvim.

  • D'artagnan
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    324
    Postova
    308
    Member since
    March 6, 2020
    • June 1, 2020 at 10:21 PM
    • #1,069
    Quote from george
    Quote from Marielena

    Svakako trebate pisati na ovoj temi. Osobno volim vaš britki cinizam. A o ATPL imate što reći svakako.

    P.S. Da čovjek doslovno shvati sve što kažete, ne bi ni bio na ZSE :D

    ne pisem tu jer se i nema sto pametnoga napisati. Radi se o tome da je bulk low tech sektor. Davno su prosla vremena kad je na krilima KP Kine porasla enormno potraznja za sipkim teretima. Da brodari tad nisu bil pripremljeni, premalo brodova i kad su vidjeli sto se dogadja krenuli su u masovno narucivanje novogradnji. Ni,kriza 2008 ih nije opametila, i dan danas narucuju novogradnje trazeci sveti gral u Indiji, Vijetnamu, sta ja znam. Cinjenica je da se onaj hype nece nikada ponoviti. Jasno mi je za forumase da nisu citali Martina Stopforda, ali da vlasnici bulk kompanija ignoriraju glavnu dogmu mi je neshvatljivo.... a on kaze, morate brinuti o dvije varijable : ponuda (bulkeri) i potraznja (rasuti teret). Cesto je najteze shvatiti najjednostavnije stvari

    Nikad ne reci nikad, mozda imas dosta godina pa neces dozivit nesto slicno 2008. Ali ja se ne bi kladio da se nece ponovit za 20-50-100 godina .... dali cemo mi ili neki brodari ponovo dozivit, to je drugi par rukava

    A sta ce biti za godinu, dvije? To nezna nitko, ne samo u brodarima nego u cijelom gospodarstvu svijeta

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 10:23 AM
    • #1,070

    GOGL: NO

    Golden Ocean Group Ltd

    +7.58%

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 12:37 PM
    • #1,071

    BALTIC CAPESIZE-INDEKS +15,5% TIL USD 4.213/DAG

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 2:46 PM
    • #1,072

    BDI +5.0% to 520

    Capesize +15.5% to $ 4,213

    Panamax +2.8% to $ 5,815

    Handysize +3 percent to $ 3,056

    Supramax -0.3% to $ 5,448

    Freight futures am update

    Capesize up ~3%
    Panamax flat

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 2:53 PM
    • #1,073
    Quote from BudFox

    BDI +5.0% to 520

    Capesize +15.5% to $ 4,213

    Panamax +2.8% to $ 5,815

    Handysize +3 percent to $ 3,056

    Supramax -0.3% to $ 5,448

    Freight futures am update

    Capesize up ~3%
    Panamax flat

    Display More

    Jučer je BDI bio 520

    Baltic Dry Index Rises 5.0% to 546

    Capesize +15.49% to $4,213
    Panamax +2.83% to $5,815
    Supramax 58k tons -0.31% to $5,448
    Handysize +2.96% to $3,056

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 3:03 PM
    • #1,074
    Quote from jasko
    Quote from BudFox

    BDI +5.0% to 520

    Capesize +15.5% to $ 4,213

    Panamax +2.8% to $ 5,815

    Handysize +3 percent to $ 3,056

    Supramax -0.3% to $ 5,448

    Freight futures am update

    Capesize up ~3%
    Panamax flat

    Display More

    Jučer je BDI bio 520

    Baltic Dry Index Rises 5.0% to 546

    Capesize +15.49% to $4,213
    Panamax +2.83% to $5,815
    Supramax 58k tons -0.31% to $5,448
    Handysize +2.96% to $3,056

    Display More

    Hvala, izgleda da je greška bila na stranici na kojoj sam to našao.

    Vidim da su pojedine vrste brodova ok, a samo je BDI bio krivi.

    P.S. Sada će me odmah netko optužiti da namjerno plagiram brojeve, ali slučajno sam prenio niži, a ne viši BDI :)

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 3:19 PM
    • #1,075

    Moglo bi ovo lijepo potegnut.

    https://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BDI

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 3:24 PM
    • #1,076
    Quote from jasko

    Moglo bi ovo lijepo potegnut.

    https://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BDI

    Šteta što nema 7. i 8. mjesec da vidimo kuda dalje ide... :)

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 2, 2020 at 7:38 PM
    • #1,077

    Strong Buy preporuka za Genco Shipping, upside potencijal 120%. Tekst dolje me u nekim dijelovima podsjeca na Atlantsku plovidbu. Ne bi vjerovali preporuka nije od Svetog Joakima, vec od Vukova sa Wall Streeta ;)

    https://finance.yahoo.com/news/3-strong-…-134352371.html

    Genco Shipping, Inc. (GNK)

    Next up is a small-cap shipping company, Genco. The company boasts a market cap of $207 million, along with a major asset: a modern fleet of dry bulk carriers. These ships, varying in size from 34,000-ton Handysize freighters to the giant 175,000+ ton Capemax vessels, are wholly owned and modern, with a majority of the fleet build in the past decade. Genco transports essential dry bulk cargoes such as coal, grain, iron ore, and steel around the world.

    The coronavirus pandemic, with its heavy impact on trade and travel, hit Genco hard in Q1. The company saw earnings plummet, and EPS registered a 17-cent loss per share in the first quarter, a sharp turn from Q4’s 7-cent profit. At the same time, the company was able to continue streamlining its operations, including selling off three of its least profitable vessels, and took action to improve its cash position. Genco finished the quarter with $134.3 million in unrestricted cash on hand, and is negotiating a further $25 million in collateralized credit from its main lenders.

    Despite the recent struggles, one analyst argues that the $4.94 price tag is a solid deal for investors.

    Writing on GNK stock for Evercore ISI, Jonathan Chappell said, “GNK still retains the strongest balance sheet in the dry bulk industry… GNK should be able to build upon its cash balance, enabling it to return to the prior dividend run rate once there is more clarity on the global economic backdrop and the timing on an eventual dry bulk market recovery, while its liquidity could also render it as the market consolidator if other less-well-capitalized owners fall victim to a prolonged global recession.”

    Chappell's numbers are upbeat, too. The $9 price target suggests a robust 82% upside potential, and fully supports his Buy rating on the stock. (To watch Chappell’s track record, click here)

    Chappell's bullish stance on Genco Shipping is in line with Wall Street’s view. GNK has a Strong Buy consensus rating, based on 4 Buy ratings and single Hold set in recent weeks. Meanwhile, the average price target of $10.80 leaves a room for nearly 119% upside from current levels. (See Genco stock analysis on TipRanks) 74a283922b6f46663e76dd7b8424674b

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

    Edited 2 times, last by BudFox (June 2, 2020 at 7:47 PM).

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,009
    Postova
    2,757
    Member since
    February 14, 2020
    • June 2, 2020 at 9:46 PM
    • #1,078

    što se ovih vozarina tiče.......dok mi njih čekamo več više od desetlječe da se neko malo duže vrijeme zadrže na "pristojnim" razinama popit čemo mi više gemišta i piva nego u oceanima vode ima.......

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • June 3, 2020 at 11:21 AM
    • #1,079

    Cape-ovi u Kini rastu preko 10%, ostali isto u porastu

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 3, 2020 at 12:20 PM
    • #1,080

    Capesize +25% to $5,267

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 3.1k

      • harpun
      • February 12, 2020 at 6:36 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 10, 2025 at 11:50 PM
    2. Odgovora
      3.1k
      Pregleda
      1M
      3.1k
    3. filca

      May 10, 2025 at 11:50 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 10, 2025 at 8:38 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      823k
      1.9k
    3. misterno

      May 10, 2025 at 8:38 PM
    1. JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.) 279

      • Cicija
      • February 26, 2020 at 8:56 PM
      • Dionice
      • Cicija
      • May 10, 2025 at 9:24 AM
    2. Odgovora
      279
      Pregleda
      106k
      279
    3. Muzakus

      May 10, 2025 at 9:24 AM
    1. MDKA (Medika d.d.) 823

      • harpun
      • February 14, 2020 at 2:16 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 9, 2025 at 9:18 PM
    2. Odgovora
      823
      Pregleda
      301k
      823
    3. Skribi

      May 9, 2025 at 9:18 PM
    1. ARNT (Arena Hospitality Group d.d.) 455

      • harpun
      • February 14, 2020 at 9:30 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 9, 2025 at 8:20 AM
    2. Odgovora
      455
      Pregleda
      183k
      455
    3. Sheki

      May 9, 2025 at 8:20 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    filca May 10, 2025 at 11:50 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno May 10, 2025 at 8:38 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Muzakus May 10, 2025 at 9:24 AM
  • MDKA (Medika d.d.)

    Skribi May 9, 2025 at 9:18 PM
  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    Sheki May 9, 2025 at 8:20 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 8, 2025 at 3:16 PM
  • BCIN (BC Institut d.d.)

    KitoLovac May 8, 2025 at 2:39 PM
  • Što smo danas tržili

    dionicar May 8, 2025 at 12:33 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    All May 7, 2025 at 8:13 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    goranlagea May 7, 2025 at 10:52 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,789 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,992 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 2 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™