Bome baš potop Capea.. ali nije ni čudo kad cijeli svijet stoji... praktično svi segmenti su ugašeni pa čudo da se bilo šta i prevozi..
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Bome baš potop Capea.. ali nije ni čudo kad cijeli svijet stoji... praktično svi segmenti su ugašeni pa čudo da se bilo šta i prevozi..
ta corona nam dođe kao osma kora i izgleda najdeblja
-
Stoje i ostale industrije, pa nije samo brodarstvo pogođeno...
Autoindustrija, turizam itd...Ali nijedna dionica nije toliko pala
kao ATPL..
Teško da će ikoji turist biti u plusu ove godine...samo se ovdje
zaziva božanska pravda da kazni dioničare, jer eto oni su iz
Dubrovnika i bave se brodarstvom i svačim drugim, kao
građevina, informatika itd...
-
Nadam se da ce uspjeti refinancirati kredite uz povoljniju kamatu u ovom razdoblju dok se ceka oporavak trzista u svijetu tj.pokretanje. Brodarski sektor kao i sami pomorci nikada nisu imali pravu zastitu okrenuti su sami sebi. Ovo im je prilika koju moraju iskoristit.
-
Bome baš potop Capea.. ali nije ni čudo kad cijeli svijet stoji... praktično svi segmenti su ugašeni pa čudo da se bilo šta i prevozi..
ta corona nam dođe kao osma kora i izgleda najdeblja
A čuj oni bar nešto zarađuju iako kikiriki, tj. ostatke od kikirikija ... a šta reći na ovo, po ovom svi mogu ključ u bravu ??
https://www.index.hr/vijesti/clanak…ni/2182621.aspx
Po ovom svi turisti mogu komotno na 0, tj. u minus. Ali nije to baš tako jednostavno... u svakom slučaju kad ovako padne , onda i za neki mali rast već možemo reći da je 200-400-500 % naraslo
-
Stoje i ostale industrije, pa nije samo brodarstvo pogođeno...
Autoindustrija, turizam itd...Ali nijedna dionica nije toliko pala
kao ATPL..
Turisti i autoindustrija će tek pasti.
-
Zanimljiv link sa brodovima AP, mozda nije 100% aktualan, jer je link od prije par godina, ali koga zanimaju klase brodova i kako izgledaju moze pogledati
https://dubrovackidnevnik.net.hr/fotogalerije/f…ma-fotoglaerija
-
Nadam se da ce uspjeti refinancirati kredite uz povoljniju kamatu u ovom razdoblju dok se ceka oporavak trzista u svijetu tj.pokretanje. Brodarski sektor kao i sami pomorci nikada nisu imali pravu zastitu okrenuti su sami sebi. Ovo im je prilika koju moraju iskoristit.
Je, svi su ko ludi da im posude novac. Lijepo ti piše da je to novac namijenjen malenim, mikro i srednjim poduzetnicima. Al zanemarimo taj program i zapitajmo se, a sto bi netko trebao poticati brodarstvo? I to bas bulk brodarstvo? Pa i u hrvatskim razmjerima teretno pomorstvo ne doprinosi BDP-u značajno kao neke druge uslužne djelatnosti. I zašto bi netko subvencionirano firme kojima je jedina zanimacija bila dulje od dva desetljeća kako zaštiti interes skupina i pojedinaca unutar firme i njihove velike plaće i druge beneficije. Fućkalo se kapetanima i upravi za nekakve tamo dionice i dioničare dok je par desetina tisuća kuna sjedalo svaki mjesec na račun u banci. Oni su i onda i danas gledali isključivo svoj interes i kako se zaštititi da netko drugi ne dođe i preuzme njihovo “čedo”. Najvažnije je bilo kako pokupiti novce za sebe, a flota, imovina, dionicari i sve ostalo bilo je u nekom drugom, sporednom planu. Nije ni danas bitno drugačije iako se deklaratorno i manjinski dioničari poštuju i obećava dividenda koja se nikad neće isplatiti.
Na kraju, zapitaj se a tko pomaze onim svim stranim brodarima na inozemnim burzama koji su za razliku od ATPL i desetak, pa i dvadesetak puta vece flotom kojom raspolažu i upravljaju? Znaš tko? Nitko.
Sami sebi pomažu profesionalno radeći svoj posao i razvijajućio stalno flotu. Ne kaže slučajno ona narodna... pomozi si sam, pa će ti i Bog pomoći.
-
Potpora na kupnji od 159-160kn na Atpl izgleda impresivno,pitanje od milju dolara je dal je to dno? Ova 2020.je do sada bila sve samo ne predvidljiva te smo svjedocili i nevjerojatno za zamisliti negativnih cijena nafte a jel moguce da i BDI index dođe takoder na povijesno najnize razine?
-
Fućkalo se kapetanima i upravi za nekakve tamo dionice i dioničare dok je par desetina tisuća kuna sjedalo svaki mjesec na račun u banci. Oni su i onda i danas gledali isključivo svoj interes i kako se zaštititi da netko drugi ne dođe i preuzme njihovo “čedo”. Najvažnije je bilo kako pokupiti novce za sebe, a flota, imovina, dionicari i sve ostalo bilo je u nekom drugom, sporednom planu. Nije ni danas bitno drugačije iako se deklaratorno i manjinski dioničari poštuju i obećava dividenda koja se nikad neće isplatiti.
nisam baš siguran da je nekome do fućkanja, ako uzmemo da su gospari stjecali dionice oko 20kn nekada, doveli je iznad 3500 i nisu prodali, e pa da su toliko mogli izvući za sebe baš i ne vjerujem, prije će biti da ni njima nije baš drago što je vrijeme fućkanja prošlo i sada ispade vrijeme profućkanja
ali da je bid stabilan to je, ma koliko svi šutjeli o tome
-
-
Jel ovo dno za capeove
Capesize -4% to $1,992
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Vjerujem da će ovaj put biti oboren ATL bdi rezultat. Svi su uvjeti tu.
Nego tih 160 kn su zaista strašan bet. Ja osobno posto sam sklon kockanju, ušao bi po tim razinama
-
Bilaver nabraja što je njegovo Ministarstvo napravilo unatrag tri mjeseca, spominje mjere pomoći za pomorce.
Najavio je donošenje programa, kojim će se u suradnji s Ministarstvom financija i Europskom komisijom omogućiti da svi prijevoznici, pomorski, kamionski i zračni ostvare do 800 tisuća eura bespovratnih sredstava.
-
Potpora na kupnji od 159-160kn na Atpl izgleda impresivno,pitanje od milju dolara je dal je to dno? Ova 2020.je do sada bila sve samo ne predvidljiva te smo svjedocili i nevjerojatno za zamisliti negativnih cijena nafte a jel moguce da i BDI index dođe takoder na povijesno najnize razine?
Mislim da smo blizu dna, ako ne i na dnu...
Usporilo je padanje Cape-ova:
The Capesize index is down 4.3 percent to 1,992 per day
Istovremeno Panamaxi i Supramaxi (značajno) rastu u Kini.
SAD je još uvijek u lockdown-u zbog Korone, pa kako se uskoro bude
kretalo otvaranje ekonomija, tako će i aktivnost rasti...
P.S. Ovo je sve prst palac predviđanje, pa nek svatko odluči za sebe.
-
Freight futures am update
Capesize up ~2%
Panamax flat -
Freight futures am update
Capesize up ~2%
Panamax flat
Možda je to to, ovo je najbrži i najveći pad capeova u povijesti
-
jučerašnjom kupnjom dao sam već svoje mišljenje o dnu i stanju ovoga našeg brodara, čak mislim da je netko iskoristio pad vozarina vani da dodatno bespotrebno sruši cijenu, mislim da je samo prebačen dio novca na Tpng, djelovala je primamljivo, što je je, možda se upravo i sam vraća nazad
-
-
Danas se brodari vani malo oporavljaju.
Nadam se da smo došli do dna i da će se
vozarine uskoro stabilizirati i početi rasti.
-
Već drugi dan za redom promjene na računu CERP-a. Za sada nije puno ali moglo bi biti. Ne znamo što se krije iza toga jer nema nikakvih obavijesti, radi li se možda o nekakvom obeštećenju pojedincima ili je samo obična prodaja na burzi?
-
-