Ha ha a koliki je kapacitet broda naspram kamiona??
Dovoljan za izraelske potrebe.
Ah da, sigurno. Ubaci malo brojke u kalkulator pa ces shvatiti da je ovo suplja prica. Samo jedan brod nosi tisuce kontejnera a kamion jedan do dva....
Ha ha a koliki je kapacitet broda naspram kamiona??
Dovoljan za izraelske potrebe.
Ah da, sigurno. Ubaci malo brojke u kalkulator pa ces shvatiti da je ovo suplja prica. Samo jedan brod nosi tisuce kontejnera a kamion jedan do dva....
ovih dana je zabilježen najveći prolaz brodova kroz suez od njegovog postojanja. jedno je kad pratite realne događaje, a nešto sasvim drugo kad pušite prazne propagandističke narative. naglasak je na promjeni trgovačkih ruta. ako negdje nešto ne ide to ne znači da to njima ne treba, već nekom drugom treba još više i on će to efikasnije iskoristiti i platiti realnim novcem. na svijetu ima oko 60 000 brodova i sad se oni pozicioniraju u kojem trgovinskom okviru će ploviti. danas sutra ako onako malkice zatvore suez to svjetskoj ekonomiji ne znači puno ali evropsku uništava. naša roba, naš brod, naše osiguranje. na kraju krajeva i naš kupac, a ti se snađi.
Pa bas bi to trebalo plasiti jer izgleda da se proga progurati sto vise dok nije nastalo vece sranje. Vec postaje jasno da dry bulk, kontejneri, plinasi idu u bull mode.
Ali nazalost, ovako nesto je bilo vec prije, od 1910 do 1914 i od 1936 do 1941.....
Dovoljan za izraelske potrebe.
Ah da, sigurno. Ubaci malo brojke u kalkulator pa ces shvatiti da je ovo suplja prica. Samo jedan brod nosi tisuce kontejnera a kamion jedan do dva....
Do sada si trebao znati da kada brod dođe u luku da se teret prebacuje na vlakove i kamione, na koncu sve bude u jednom trenutku na kamionima do finalnog odredišta...
Shogun ja sam bio 95% siguran da ćeš ti imati svoj komentar na moj post. u zaključcima ne treba žuriti jer sutra je novi dan i nova nafaka.
A ti bi trebao znati da to nije kontinuiran proces vec prvo se teret istovari npr. Kontejneri idu na kontejnerski terminal a kamioni po redu krcaju s terminala. Ne mislis valjda da 5000 kamiona ceka brod pa 5000 drugi ili 5000 kamiona cekaju zito, ugljen.... 😂😂
verdi, moj komentar je bio manje vise opcenit jer proucavajuci brodski biznis sam nazalost uocio razdoblja u povijesti kad su brodari postajali jedni od najbogatijih ljudi na planetu, pogledaj norveske obitelji ili grke. Taj period bi trajao od 5 do 9 godina ali nazalost zavrsio ratom....
danas sutra ako onako malkice zatvore suez to svjetskoj ekonomiji ne znači puno ali evropsku uništava. naša roba, naš brod, naše osiguranje. na kraju krajeva i naš kupac, a ti se snađi.
Kina izvozi na europski kontinent 755 milijardi USD, te još barem 100 milijardi USD preko Hong Konga. Doduše ne odnosi se sve na robe, već ima i nešto usluga.
kontrola svjetskog oceana i kritičnih točaka suez, panama, singapur, rtovi, prevlake i td. je monroeva doktrina ali u novom svijetu gdje je centar proizvodnje euro azijsko KOPNO to je hertland. sasvim druga doktrina. nema međunarodnih voda i mornarica sa drugog kraja planete.
Litra dizela u KSA je svega 20 eurocenti...
Toliko o zelenoj agendi... Znaci, brodovi moraju imati scrubbere i kojesta da se smanje emisije CO2, no, flota kamiona koja zuji kroz KSA za male pare, nikom nista... Pojeo vuk magare... Kakvi su to licemjeri, presmijesno...
ovih dana je zabilježen najveći prolaz brodova kroz suez od njegovog postojanja. jedno je kad pratite realne događaje, a nešto sasvim drugo kad pušite prazne propagandističke narative. naglasak je na promjeni trgovačkih ruta. ako negdje nešto ne ide to ne znači da to njima ne treba, već nekom drugom treba još više i on će to efikasnije iskoristiti i platiti realnim novcem. na svijetu ima oko 60 000 brodova i sad se oni pozicioniraju u kojem trgovinskom okviru će ploviti. danas sutra ako onako malkice zatvore suez to svjetskoj ekonomiji ne znači puno ali evropsku uništava. naša roba, naš brod, naše osiguranje. na kraju krajeva i naš kupac, a ti se snađi.
Since November 19, 55 ships have rerouted via the Cape of Good Hope, while 2,128 have crossed the canal in the same period, the authority said. Major freight firms including MSC, the world's biggest container shipping line, said on Saturday they would avoid the Suez Canal as Houthi militants stepped up their assaults.
ovih dana je zabilježen najveći prolaz brodova kroz suez od njegovog postojanja. jedno je kad pratite realne događaje, a nešto sasvim drugo kad pušite prazne propagandističke narative. naglasak je na promjeni trgovačkih ruta. ako negdje nešto ne ide to ne znači da to njima ne treba, već nekom drugom treba još više i on će to efikasnije iskoristiti i platiti realnim novcem. na svijetu ima oko 60 000 brodova i sad se oni pozicioniraju u kojem trgovinskom okviru će ploviti. danas sutra ako onako malkice zatvore suez to svjetskoj ekonomiji ne znači puno ali evropsku uništava. naša roba, naš brod, naše osiguranje. na kraju krajeva i naš kupac, a ti se snađi.
Svjetskoj ekonomiji ne znaci nista 🤣🤣🤣🤣🤣
Ka kinezima ce biti super jer ce moci prodati proizvode u afriku 🥴, koji bolje placaju nego zapadnjaci 😅
eto vidiš shvati si i ti. afrika plaća resursima, rudom, metalima i td. dok je evropi ostao samo papir na kojem je €. trebalo je vremena ali napreduješ po malo.
Je, je, bas milijarde vrte sa njima 🤣🤣🤣
eto vidiš shvati si i ti. afrika plaća resursima, rudom, metalima i td. dok je evropi ostao samo papir na kojem je €. trebalo je vremena ali napreduješ po malo.
Je, je, bas milijarde vrte sa njima 🤣🤣🤣
Juan po juan i nakupi se.
Bilo bi i nama bolje da EU ima bolju diplomaciju s drzavama Afrike. Pogotovo nasim brodarima.
Ma sve super, odlicne su na za izvor sirovina.. ali trebas ti te sirovine kad obradis i napravis nesto i prodati nekome da zaradis😉,… sigurno ces profitirati prodavajuci nekom u africi 🙃 i ostalim mnogoljudnim siromasnim zemljama… mozda za 100+ godina, akoooo se razviju.
Ali bez pomoci znanja i pameti modernog zapadnog svijeta, tesko ce to ostvariti u nekoj bliskoj buducnosti.
China's COSCO Shipping, HK's OOCL, Taiwan's Evergreen Marine Corp (EMC), and Japan's Ocean Network Express (ONE) have announced the suspension of cargo loading on the Red Sea shipping route.
Ipak i Kinezi zaobilaze.
Gledam ZIM (ok, kontejneras, ali svejedno)... Prvo je bio polugodisnji pad sa nekih $24 na $6, ali u 3 dana je narastao na $10.6...
A ATPL cuci tu na tih 52 EUR vec mjesec dana valjda... Koja idiotarija... Bas me zanima kolka ce bit ponuda za preuzimanje...
Gledam ZIM (ok, kontejneras, ali svejedno)... Prvo je bio polugodisnji pad sa nekih $24 na $6, ali u 3 dana je narastao na $10.6...
A ATPL cuci tu na tih 52 EUR vec mjesec dana valjda... Koja idiotarija... Bas me zanima kolka ce bit ponuda za preuzimanje...
Ponuda će biti 53,50€ i u to sam 99% siguran. Prihvat ponude će biti svojevrsni test inteligencije pa jedva čekam rezultate.
ovdje su stvari manje više jasne. evo ja sam sudjelovao u sličnoj akciji na himr-a. opte da ne pričam. pogledaš naknadno kretanje nihovih cijena i preslikaš to na aptl. za male je najbolje zbrisati što prije i onda imaju dvije varijante. prva: ne okreći se sine i druga : ne naginji se selma.
ovdje su stvari manje više jasne. evo ja sam sudjelovao u sličnoj akciji na himr-a. opte da ne pričam. pogledaš naknadno kretanje nihovih cijena i preslikaš to na aptl. za male je najbolje zbrisati što prije i onda imaju dvije varijante. prva: ne okreći se sine i druga : ne naginji se selma.
Ja sam za onu ne okreči se sine