je li se saznalo što, radi li se o (ne)prijateljskom preuzimanju ili to novinar 'nako bubnuo, vidim svi mirno i bezbrižno spavaju,
pita li se itko kud plovi ovaj brod, osim Radojke, Zadar? Split? Dubrovnik?
jedino što se zna, povratka nema
je li se saznalo što, radi li se o (ne)prijateljskom preuzimanju ili to novinar 'nako bubnuo, vidim svi mirno i bezbrižno spavaju,
pita li se itko kud plovi ovaj brod, osim Radojke, Zadar? Split? Dubrovnik?
jedino što se zna, povratka nema
Malo po malo citam prospekt nisam jos dosao do kraja ali mislim se da je bar izvjesce ovako napisano s boljim detaljima, vecina ugovora je navedena, kao i krediti dospjeca i rate i rocnost, evo vec se moze donekle i racunat sta ocekivat od izvjesca
4 dugorocna panamaxa, dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Panamax Index (BPI)
AP Astarea
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.
AP Slano
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.
AP Drzic
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto.
AP Sveti Vlaho
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750.
AP Dubrava
Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 26.04.2023. godine do barem 11.03.2024. godine, a najduže 10.06.2024. godine. Ploveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).
AP Revelin
Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 22.12.2022. godine do barem 22.11.2023. godine, a najduže do 22.01.2024.godine. Poveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).
Ovdje je zanimljivi detalj odustajanje od leasinga 6.9 za nove brodove, moglo bi se zakljuciti da je to povezano s ovom dokapitalizacijom, citamo dalje ?
Ugovor o kreditima i ugovori o povratnim najmovima
AVIC INTERNATIONAL LEASING
Ugovor o povratnom najmu za financiranje brodova AP Argosy i AP Jadran potpisan je u siječnju 2021. godine na rok od 5 godina u iznosu USD 9.000.000 po brodu. Ugovor se otplaćuje u 20 kvartalnih rata u iznosu USD 270.000 po brodu, a posljednja dospijeva u siječnju 2026. godine kada dospijeva balonska rata u visini USD 3.600.000 po brodu. Budući da je riječ o Ugovoru o povratnom najmu, pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodu, a korisnik ima obvezu kupnje broda na dospijeću u siječnju 2026. godine.
CHAILEASE INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES (Singapore) Pte. Ltd.
Ugovorima o kreditima financiraju tri broda u floti Izdavatelja. Riječ je o AP Libertas, AP Držić i AP Sveti Vlaho. Ugovor o kreditu za AP Libertas potpisan je u listopadu 2021. godine na rok od 5 godina i na iznos od USD 9.500.000. Kredit se otplaćuje u 60 mjesečnih rata, a posljednja dospijeva u rujnu 2026. godine kada na otplatu dospijeva balonska rata u visini USD 3.000.000. S obzirom da je Izdavatelj potpisao Ugovor o prodaji broda AP Libertas 07. rujna 2023. godine, dio sredstava od prodaje broda iskoristiti će se za zatvaranje ovog ugovora o kreditu.
Ugovori o kreditu za AP Drzic i AP Sveti Vlaho potpisani su u lipnju 2023. godine na period od 5 godina a iznosi kredita su prema sljedećem: AP Drzic – USD 6.667.459, AP Sveti Vlaho – USD 7.035.699. Kredit se otplaćuje u 60 mjesečnih rata, a posljednja dospijeva u svibnju 2028. godine kada na otplatu dospijeva balonska rata u visini USD 362.500 po brodu.
CSSC (Hong Kong) SHIPPING CO LTD
Ugovor o povratnom najmu za financiranje brodova AP Revelin, Zagreb i Miho Pracat potpisan je u srpnju 2021. godine na periode od 3 godine za Zagreb i Miha Pracata, a na period od 8 godina za AP Revelin. Ugovor se otplaćuje u kvartalnim ratama koje su za Zagreb i Miho Pracat u visini USD 243.750, a za AP Revelin USD 243.750. Obveza kupnje za Zagreb i Miha Pracata dospijeva u travnju 2024. godine i iznosi USD 4.143.750, dok za AP Revelin ona iznosi USD 3.059.219 i dospijeva u travnju 2029. godine. Budući da je riječ o Ugovoru o povratnom najmu, pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodovima do trenutka prijenosa vlasništva na dospijeću.
CHINA HUARONG SHIPPING FINANCIAL LEASING CO LTD
Ugovori o povratnom najmu za financiranje brodova AP Slano, AP Astarea i AP Dubrava potpisani su u rujnu 2022. godine na pet godina i na iznos od USD 10.200.000 po brodu. Ugovor se otplaćuje u kvartalnim ratama, a obveza kupnje za cijenu od USD 3.000.000 dospijeva u studenom 2027 godine. Prvih osam rata otplaćuju se iznosom od USD 450.000, sljedećih osam iznosom od USD 320.000, a posljednje četiri iznose USD 260.000. Budući da je riječ o Ugovoru o povratnom najmu, pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodovima do trenutka prijenosa vlasništva na dospijeću.
CMB FINANCIAL LEASING CO LTD
Ugovori o povratnom najmu za financiranje dva Kamsarmaxa koja su u izgradnji i čija primopredaja se očekuje u 4Q 2023. godine potpisani su u srpnju 2022. godine. Obveza kupnje za iznos USD 13.274.000 dopijeva u roku od 8 godina nakon primopredaje broda od strane brodogradilišta kada započinje i period otplate u mjesečnim ratama. Pružatelj leasinga je osiguran vlasništvom na brodovima do trenutka prijenosa vlasništva na dospijeću. Izdavatelj je 06. rujna 2023. godine raskinuo ugovor sa CMB Financial Leasing Co LTD i predmetni ugovor od tog dana ne proizvodi nikakve pravne učinke.
OTP Banka
Ugovorom je refinanciran investicijski kredit PBZ-a za izgradnju Atlant Centra i potpisan je u srpnju 2018. godine na iznos EUR 4.562.000. Dospijeće kredita je u kolovozu 2025. godine i otplaćuje se u kvartalnim ratama. Kredit je osiguran zalogom banke na dijelu poslovnih prostora i parking mjesta u garaži Atlant centra.
OTP banka i HBOR
Ugovor o klupskom kreditu za financiranje obrtnih sredstava potpisan je u rujnu 2020. godine na iznos od HRK 40.000.000 (EUR 5.308.912,34), na rok otplate od 4 godine uz jednu godinu počeka. Kredit se otplaćuje u kvartalnim ratama, a osiguranje kredita je zalog drugog reda na poslovnim prostorima i parking mjestima u garaži Atlant centra, te devedeset postotno jamstvo prema Programu dodjele državnih potpora sektoru mora, prometa, prometne infrastrukture i povezanim djelatnostima u pandemiji COVID-19 po nalogu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Mjera B
Display MoreMalo po malo citam prospekt nisam jos dosao do kraja ali mislim se da je bar izvjesce ovako napisano s boljim detaljima, vecina ugovora je navedena, kao i krediti dospjeca i rate i rocnost, evo vec se moze donekle i racunat sta ocekivat od izvjesca
4 dugorocna panamaxa, dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Panamax Index (BPI)
AP Astarea
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.
AP Slano
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.
AP Drzic
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto.
AP Sveti Vlaho
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750.
AP Dubrava
Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 26.04.2023. godine do barem 11.03.2024. godine, a najduže 10.06.2024. godine. Ploveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).
AP Revelin
Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 22.12.2022. godine do barem 22.11.2023. godine, a najduže do 22.01.2024.godine. Poveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).
Zakljucak 7 brodova je vezano na index uglavnom nekakvim formulama, dok 2 koja su na fix ugovorima istjecu pocetkom 10 mjeseca
Vlasnik Tankerske:
1. INTERKAPITAL VRIJEDNOSNI PAPIRI D.O.O/TANKERSKA HOLDING GMBH 95.73%
Dakle, nije slucajno da INTERKAPITAL kupuje dionice ATPL, a sigurno u ime TANKERSKE.
Sigiran sam da postoji deal izmedju prvog dionicara ATPL i Tankerske, da ovaj izadje kao Lonza i Tankerska preuzme ATPL sa dionicama od CERPA plus Nove dionice.
Nakon toga TANKERSKA ce otkupit sve dionice malih dionicara i ATPL ce biti maknuta sa burze.
Meni se to čini dobro.
A sta se ovdje ekipi ne cini dobro? ahahahahahahah. Da su se svi brodovi potopili, vama bi to svima bilo super, jer podmornice više zarađuju. Smislili bi ste već nešto
Dobro je da im je većina brodova vezano za index što mislim da prije i nije baš bilo tako.
Za 2 broda im istječe ugovor u periodu visokih vozarina a 2 dolaze u tom istom dobrom periodu do kraja godine.
To ti je dobro.
S druge strane, kad su vozarine bile bolje, dobro je bilo da nisu bili vezani za index, osim dugoročnih Pmaxa
Vlasnik Tankerske:
1. INTERKAPITAL VRIJEDNOSNI PAPIRI D.O.O/TANKERSKA HOLDING GMBH 95.73%
Dakle, nije slucajno da INTERKAPITAL kupuje dionice ATPL, a sigurno u ime TANKERSKE.
Sigiran sam da postoji deal izmedju prvog dionicara ATPL i Tankerske, da ovaj izadje kao Lonza i Tankerska preuzme ATPL sa dionicama od CERPA plus Nove dionice.
Nakon toga TANKERSKA ce otkupit sve dionice malih dionicara i ATPL ce biti maknuta sa burze.
ma je li to moguce ?!?
Display MoreVlasnik Tankerske:
1. INTERKAPITAL VRIJEDNOSNI PAPIRI D.O.O/TANKERSKA HOLDING GMBH 95.73%
Dakle, nije slucajno da INTERKAPITAL kupuje dionice ATPL, a sigurno u ime TANKERSKE.
Sigiran sam da postoji deal izmedju prvog dionicara ATPL i Tankerske, da ovaj izadje kao Lonza i Tankerska preuzme ATPL sa dionicama od CERPA plus Nove dionice.
Nakon toga TANKERSKA ce otkupit sve dionice malih dionicara i ATPL ce biti maknuta sa burze.
ma je li to moguce ?!?
Najbolja teorija koju sam do sada imao prilike čuti. U skladu je s podmuklim potezima uprave. Sve ostalo mi nema puno smisla.
Koliko je malih dioničara na zadnjoj skupštini okupio Vergilije tj. imao njihovu punomoć?
A sta se ovdje ekipi ne cini dobro? ahahahahahahah. Da su se svi brodovi potopili, vama bi to svima bilo super, jer podmornice više zarađuju. Smislili bi ste već nešto
Dobro je da im je većina brodova vezano za index što mislim da prije i nije baš bilo tako.
Za 2 broda im istječe ugovor u periodu visokih vozarina a 2 dolaze u tom istom dobrom periodu do kraja godine.
To ti je dobro.
mi smo kod dionica u ulozi izbornika, ono što je nekima dobro i biti će možda odlično (u slučaju preuzimanja), ako sve preuzmu i dalje uspostave odlično poslovanje, ali što ja dobroga imam od toga, ako nema dividende
dobro ni meni nije dovoljno, a dividende teško da će biti
Evo jedan racionalni post sa drugog foruma, pa....., da Mi Balkanci Svi želimo biti selektori nacionalne nogometne momčadi i pri tome mislimo da smo Sve Naj to definitivno stoji. Ali ......tako je TO
Vlasnik Tankerske:
1. INTERKAPITAL VRIJEDNOSNI PAPIRI D.O.O/TANKERSKA HOLDING GMBH 95.73%
Dakle, nije slucajno da INTERKAPITAL kupuje dionice ATPL, a sigurno u ime TANKERSKE.
Kolega molim da malo elaborirate ovaj upis, za nas koji pratimo stvari ovlaš???
Svi podaci su javno dostupni samo ih treba naci i povezati. Kao sto sam prvi dan napisao da je Lonza prodao dionice dok su se neki pitali tko je prodao, tako je sve jasno i sa ovim.
Ne treba biti puno pametan da se poveze 2 i 2.
Sve ide u smjeru da se prvi dionicar vec unaprijed dogovorio sa Tankerskom i izlazi iz AP-a sa oplodjenim eurima. Nije mi jasno kako ovu ulogu od prvog dana nisu vidjeli i shvatili ostali mali dionicari koji su dozvolili navedenom ulazak u poslovanje firme i postavljanje na celnu poziciju.
Da mu je stalo do AP, ne bi uzimao 100.000kn bruto placu svaki mjesec i ne bi se nagradjivao u dionicama. Cim se ide na dokapitalizaciju drugim rijecima treba novac. Cemu onda onolika dividenda. Imamo situaciju da se podjeli rekordna dividenda, pa se sutra zatrazi pozajmnica. Ista osoba odlucuje o dividendi, pa ta ista osoba pita pozajmnicu, pa ta ista osoba da pozajmnicu uz naravno odgovarajucu kamatu. Na kraju ce biti isplacen u dionicama jer nece biti eura da mu se povrati pozajmnica.
Nema ovdje sentimentalnosti, danas je u Atpl, sutra u Podravci, prekosutra u Ericissonu itd.
Vlasnik Tankerske:
1. INTERKAPITAL VRIJEDNOSNI PAPIRI D.O.O/TANKERSKA HOLDING GMBH 95.73%
Dakle, nije slucajno da INTERKAPITAL kupuje dionice ATPL, a sigurno u ime TANKERSKE.
Sigiran sam da postoji deal izmedju prvog dionicara ATPL i Tankerske, da ovaj izadje kao Lonza i Tankerska preuzme ATPL sa dionicama od CERPA plus Nove dionice.
Nakon toga TANKERSKA ce otkupit sve dionice malih dionicara i ATPL ce biti maknuta sa burze.
Stvarno nemam nikakve informacije i ne znam ništa o tome.
Samo razmišljam.
Svi znamo kako i na koji način su Tankerska plovidba i Tpng izlistane sa burze i kako su tu prošli mali dioničari.
To je moglo proći jer su sa druge strane bili mirovinski fondovi koji su zadovoljni sa 0 posto zarade.
Ne znam kakav interes ima prvi dioničar dogovoriti se nešto ispod stola sa Tankerskom plovidbom. Na vlastitu štetu? Zašto? Koliko znam IB je svoje dionice plaćao i po 600 kuna.
Atpl ima disperziranu vlasničku strukturu i vlasnici su uglavnom fizičke osobe. Cerp nema dovoljno dionica da sa time TP može provesti istiskivanje.
Ne znam kakav interes ima prvi dioničar dogovoriti se nešto ispod stola sa Tankerskom plovidbom. Na vlastitu štetu? Zašto? Koliko znam IB je svoje dionice plaćao i po 600 kuna.
I neće nikad naći kupca po 600 kn dionica, ako mu ovi daju 450-500kn, mislim da bi prodao bez razmišljanja...
Nikad je vrlo vrlo hrabro izjaviti narocito za dionicu koja trenutno vrijedi oko 100 eura. Da on je kupio da bi prodao po 60 eura a ti eto znas kako i sto ce biti.
Ovdje treba biti strpljiv i skupljati kao i sto Boban Nenad skuplja na JDPL jer u bilo kojem scenariju kupovat ce se i debelo iznad 100 eura. Ovdje se moze ici i u borbu za preuzimanje a tada ce biti sou.
Ovdje se moze ici i u borbu za preuzimanje a tada ce biti sou.
Ovo stoji. IB ni Bog da da njegova kupnja od 600kn je nepobitna. Krive investicijske odluke su učestalije, nego li one ispravne i to znatno.
EDIT: Ja sam svoj nalog na ATPL danas opozvao, da se ne probudim jedno jutro i vidim cijenu na 75€, a mene poklopilo na 53 € Nema šanse da ponovim grešku sa TPNG.
Stvarno svakakva mašta ekipi radi
I u najboljoj kombinaciji da su oni uzeli svih 42k komada od Lonze, mogu kupit u prvom krugu još 20-30k sa još nekim dodatnim računom. Ako baš nitko ne sudjeluje u dokapu, taj broj može rasti, al da dostignu nešto za istiskivanje ,
Šta bi onda rekli za VLEN, gdje glavni drži 82% pa nije pohlepno gov.o, da bi druge izgurao. To valjda pada samo našim na pamet kako drugo zahebat, a ne radit da svi imaju koristi.
Al sa druge strane, postojeće novogradnje su rekli da ne planiraju sa dokapom financirati, realno već je poprilično i plaćeno prošle i ove godine kad je bila puna blagajna.
I da tankerska uđe u suvlasništvo to može biti i win-win situacija, ekipa zna raditi sa tankerima koje ATPL fale, pa možda sa dokapom uzmu neke tankere da diverzificiraju posao i svi na dobitku
Stvarno svakakva mašta ekipi radi
I u najboljoj kombinaciji da su oni uzeli svih 42k komada od Lonze, mogu kupit u prvom krugu još 20-30k sa još nekim dodatnim računom. Ako baš nitko ne sudjeluje u dokapu, taj broj može rasti, al da dostignu nešto za istiskivanje ,
Poanta je da će cijena poletiti u nebo, ako dotični krenu skupljati dvoznamenkasti postotak dionica. Što će im 3.5% dionica ATPL...idu oni na 25% + 1 dionica. Tek sa toliko dionica su faktor u kompaniji bez kojeg se ne može.