Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je dana 7. rujna 2023. godine potpisan ugovor o prodaji m/b AP
Libertas za cijenu od 12,35 milijuna USD.
Jel to onaj najstariji iz 2008?
Eto ti dividende 🤣🤣🤣
Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je dana 7. rujna 2023. godine potpisan ugovor o prodaji m/b AP
Libertas za cijenu od 12,35 milijuna USD.
Jel to onaj najstariji iz 2008?
Eto ti dividende 🤣🤣🤣
Što ili tko je taj Libertas? Jel to nešto za dioničare pozitivno?
Što ili tko je taj Libertas? Jel to nešto za dioničare pozitivno?
Naravno da je pozitivno, nek sve rasprodaju i svakom 100e po dionici...
I danas i panamax i supramax up
Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.
Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.
Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?
Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?
Hvala 👍❤️
Ovo je sada interesantno i primjenjivo, znači ovom današnjom objavom imamo praktički eklatantan primjer gornje računice. Znači ako je npr shipping P/ NAV bio 0,45 - 0,47 , da li pretvaranjem broda u novac imamo drugačiju situaciju?
Pa ajmo vidjeti, NAV podrazumjeva likvidacijsku vrijednost, pa smim radikalnim diskontom tržište generira sve rizike takve transakcije u prostoru i vremenu.
E sada, brod je prodan za npr 100% , 1,00 NAV ok umanjeno za neke troškove transakcije. Ajde neka je to 0.98 NAV nakon troškova.
Kupnjom je brod pretvoren u novac, naravno umanjen za dug po brodu, ali netto transakcij je u stvari cash, ili.na računu ili smanjen ukupn dug koampanije, a pojednostavljeno za cijeli iznos umanjen je neto dug..Koji je onda efekt transakcije, pa 108 - 118% premije na cijenu dionice na burzi.
Kada se to stavi u kontekst cijena dionice ispada da je efekt ove transakcije +4,3€/dionici..........??,,,
I na kraju logično pitanje, da li je opravdan ovakav diskont na P/NAV kako ga tržište trenutaćno vrednuje?
❤️👍🙂
Kak se to onda odnosi na "gospare" koji novac "beskamatno" posuđuju kompaniji?
Imaju li i oni neki "plus-plusić" u tome?
I danas i panamax i supramax up
a ATPL down
Dolazak novog broda je valjda blizu...
Dolazak novog broda je valjda blizu...
Valjda sad u 10. Mjesecu.
Vec je do sada placeno dosta tog novog, a sad od ovoga 15 g. starog stize jos 12 mil.$ da se plati taj novi 👌
Inace je cca 11 mil. Vrijednost Libertasa po marinetrafic, znaci 10 % vise nego sto sam procjenjivao flotu ATPL-a 💪 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…l:AP%20LIBERTAS
A kaže gospon Nittko sa starog foruma "Prema Cleavesu ovakav brod vrijedi $13M, a prema Xclusiv brokerima $14,2M."
Evo neki predviđaju da dokapa ne bude, da nije potreban.
Imam pitanje za one koji su dioničari jel bi sudjelovali u dokapu po npr. cca tih do 60€?
A kaže gospon Nittko sa starog foruma "Prema Cleavesu ovakav brod vrijedi $13M, a prema Xclusiv brokerima $14,2M."
Istina je voda duboka, a pogotovo kada je puno "promatarača" tumači. Naravno da je to uvijek i procjena pa i polovni automobili istog godišta i marke mogu imati označajna dsupanja u cijeni.
👍🙂❤️
Nešto ispod 12m je plaćen prije 5g. To je bio jedan od boljih projekata. Uz prodaju bi trebalo ići i nešto dobiti s obzirom na petogodišnju amortizaciju.
Ajoj... Ne znam sta ce bit sa vozarinama do 2050...
Top global ports may be unusable by 2050 without more climate action – report
Some of the world's largest ports may be unusable by 2050 as rising sea levels hit operations, and efforts to speed up decarbonisation of the maritime sector and bring in new technology are vital, a study showed. Weather-related disruptions are already impacting ports across the globe. These include a drought which is hampering operations in the Panama Canal, a top waterway.
Evo neki predviđaju da dokapa ne bude, da nije potreban.
Imam pitanje za one koji su dioničari jel bi sudjelovali u dokapu po npr. cca tih do 60€?
Ja ni slučajno. Pa imaš koliko želiš po 50?
Mogu samo polako izlaziti kako će cijena rasti prema 60
Dolazak novog broda je valjda blizu...
Valjda sad u 10. Mjesecu.
Vec je do sada placeno dosta tog novog, a sad od ovoga 15 g. starog stize jos 12 mil.$ da se plati taj novi 👌
Inace je cca 11 mil. Vrijednost Libertasa po marinetrafic, znaci 10 % vise nego sto sam procjenjivao flotu ATPL-a 💪 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…l:AP%20LIBERTAS
Nije pouzdan Signal, Cleaves je puno relevantniji. Pomlađuju flotu i ovo je normalan potez, mozda su jedino mogli postici bolju cijenu ranijom prodajom, cijena brodova je dosta pala u zadnju godinu dana(dry bulk). Novi brod je svakako puno ekonomicniji, stedljiviji.
Po kojoj cijeni su knjizili Libertas?
Evo neki predviđaju da dokapa ne bude, da nije potreban.
Imam pitanje za one koji su dioničari jel bi sudjelovali u dokapu po npr. cca tih do 60€?
nisam dijoničar, ali ovo pitanje je na današnji dan malo neozbiljno, pa do 60€ danas možeš kupiti na tisuće dionica, ma što na tisuće, na stotine
Vozarine malo krenu gore pa opet u crveno, tako da ćemo vidjeti što će biti.
Vozarine malo krenu gore pa opet u crveno, tako da ćemo vidjeti što će biti.
Vozarine zadnjih malo više od mjesec dana redovito rastu, tako da je trend tu jasan. Panamaxi i Supramaxi su već porasli preko 50%, a Supramaxi će pogotovo još rasti jer kreće sezona prijevoza žitarica. Pmax i Smax FFA rates za October su trenutno od 14100 - 14275$. U 10. mjesecu bi trebao stići novi brod od Atpl, tako da odmah može potpisati dobar ugovor za prijevoz sa profitabilnim vozarinama.
A koliko je zarađivao prodani brod.