A di si još od targeta
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Gogl za 13,64 dolara. DSX za 5,24 dolara.
Vani festa brodara.
Jucer i danas su dobro potegli.
-
Here we go, full steam ahead
-
Prodao se MB ston za 19.5m$.
-
Prodan je brod Ston
Poštovani,
u skladu s odredbama Zakona o tržištu kapitala, Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je 19. travnja 2022. godine potpisan ugovor o prodaji m/b AP Ston u vrijednosti 19,5 milijuna USD. Ugovor će stupiti na snagu nakon što kupac uplati 15% predujma. Brod će, sukladno odredbama ugovora, biti predan kupcima u IV. kvartalu 2022. godine dokad će njime upravljati Atlantska plovidba d.d. i pri tome ostvarivati značajan pozitivan novčani tijek.
S poštovanjem,
Atlantska plovidba d.d
-
Nije loše za 10 g. star brod
-
Cijena je dobra. Samo ne znam zasto prodaju.
To je supramax.
Iako kupuju novogradnju.
-
Šteta da nisu prodali neki stariji, al OK, još malo nadodati od ovog što će se zaraditi do Q4 i taman stiže nova makina
Inače šta se desilo točno prije godinu dana
-
Prodan je brod Ston
Poštovani,
u skladu s odredbama Zakona o tržištu kapitala, Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je 19. travnja 2022. godine potpisan ugovor o prodaji m/b AP Ston u vrijednosti 19,5 milijuna USD. Ugovor će stupiti na snagu nakon što kupac uplati 15% predujma. Brod će, sukladno odredbama ugovora, biti predan kupcima u IV. kvartalu 2022. godine dokad će njime upravljati Atlantska plovidba d.d. i pri tome ostvarivati značajan pozitivan novčani tijek.
S poštovanjem,
Atlantska plovidba d.d
Ako s ovo napravili gotovo sigurno kupuju drugi noviji brod ili sale and lease back
-
Ovo je ZSE naravno pa su jutros vjerojatno kupovali oni koji su imali inside info.
-
-
Prodan je brod Ston
Poštovani,
u skladu s odredbama Zakona o tržištu kapitala, Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je 19. travnja 2022. godine potpisan ugovor o prodaji m/b AP Ston u vrijednosti 19,5 milijuna USD. Ugovor će stupiti na snagu nakon što kupac uplati 15% predujma. Brod će, sukladno odredbama ugovora, biti predan kupcima u IV. kvartalu 2022. godine dokad će njime upravljati Atlantska plovidba d.d. i pri tome ostvarivati značajan pozitivan novčani tijek.
S poštovanjem,
Atlantska plovidba d.d
Takav 10 godina Supramax prema Cleavesovoj tablici vrijedi prosjecno 1M USD vise.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. One smijesne procjene brodova na Marinetraffic su posebno zabavne jer je tamo brod procijenjen na 24,5M USD.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Ovo je ZSE naravno pa su jutros vjerojatno kupovali oni koji su imali inside info.
Po meni vijest nije ni dobra ni losa...cak mi je vise negativna jer sam se nadao da ce ipak d novogradnjama ici u povecanje, a ne samo pomladjivanje flote...ali ima jos 1 sigurna i 2 opcijske novogradnje pa cemo da vidimo kako ce odigrat...
Sama prodajna cijena je ocekivana i u skladu sa procjenom vrijednosti broda...onako odokativno, brod su prodali po trenutnim P/E 4,5 (brod dnevno zaradjuje 15k USD, na 300 operativnih dana je to 4,5mil USD godisnje, a prodan je za 19,5 mil USD)...obzirom na volatilnost sektora i makro neizvjesnosti to je fer cijena (imho)..
S druge strane sad su puni keša i divka ne bi trebala bit upitna...cak i fer divka (30kn-40kn)...
-
Prodan je brod Ston
Poštovani,
u skladu s odredbama Zakona o tržištu kapitala, Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je 19. travnja 2022. godine potpisan ugovor o prodaji m/b AP Ston u vrijednosti 19,5 milijuna USD. Ugovor će stupiti na snagu nakon što kupac uplati 15% predujma. Brod će, sukladno odredbama ugovora, biti predan kupcima u IV. kvartalu 2022. godine dokad će njime upravljati Atlantska plovidba d.d. i pri tome ostvarivati značajan pozitivan novčani tijek.
S poštovanjem,
Atlantska plovidba d.d
Takav 10 godina Supramax prema Cleavesovoj tablici vrijedi prosjecno 1M USD vise.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. One smijesne procjene brodova na Marinetraffic su posebno zabavne jer je tamo brod procijenjen na 24,5M USD.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ugovor je odlican jer ce brod eksploatirati do 4Q 2022 do kada ce vozarine biti sigurno visoke. Dalje tko ziv tko mrtav.
Iako ja ne bih brod prodavala u ovo vrijeme visokih vozarina uopce.
Mislim da ovako financiraju novogradnju.
-
Hm, matematika je egzaktna nauka. Kako se da razumjeti brod plovi i zarađuje!!! Kolika je onda ukupna prodajna cijena??
-
Ovo je ZSE naravno pa su jutros vjerojatno kupovali oni koji su imali inside info.
Po meni vijest nije ni dobra ni losa...cak mi je vise negativna jer sam se nadao da ce ipak d novogradnjama ici u povecanje, a ne samo pomladjivanje flote...ali ima jos 1 sigurna i 2 opcijske novogradnje pa cemo da vidimo kako ce odigrat...
Sama prodajna cijena je ocekivana i u skladu sa procjenom vrijednosti broda...onako odokativno, brod su prodali po trenutnim P/E 4,5 (brod dnevno zaradjuje 15k USD, na 300 operativnih dana je to 4,5mil USD godisnje, a prodan je za 19,5 mil USD)...obzirom na volatilnost sektora i makro neizvjesnosti to je fer cijena (imho)..
S druge strane sad su puni keša i divka ne bi trebala bit upitna...cak i fer divka (30kn-40kn)...
Sve mi se čini da će “nastradati” jos jedna supra uz jedan panamax nadam se ne i hendy ukoliko se odluce na sve opcijske.
Ulazimo u skalp period gdje se svasta moze ocekivati…
Isto navijam za prosirenje flote i friških dugoročnih ugovora ali su i sami najavili da nemaju namjeru prosirivati flotu…
Biti ce svakako zanimljivo.
Ston je izgleda na solidnom ugovoru iz Q4/21 (vrlo vjerojatno boljim od prijasnjeg) sto bi mogli pozitivno osjetiti kroz period do predaje broda s tim da 15% ubrzo ulazi u kasicu tako da ce biti jos pozitivnog efekta i zarade do same predaje…
Puno solucija je u đžiru…🍺🥜🍿
-
Buduci da su narucili dvije novogradnje, to mi govori da vjeruju u dugotrajno dobru perspektivu dry bulka, a ako je to tako, onda mi ova prodaja nikako nije logicna. Da su prodali 20 g star brod ne bih nista rekao, ali ovako...
Naime, trenutno je 1y TC oko 29k USD, sto znaci da su jednostavnim fiksiranjem broda na samo jednu godinu mogli zaraditi vise od 6M USD - to daje P/E malo iznad 3. Ali ako ubrojimo i scrap vrijednost broda broda koja trenutno iznosi 7M USD, to znaci da su brod prakticne vrijednosti najmanje 13M USD vrijednosti prodali za svega 19,5M. Uzmite u obzir i da je samo u ozujku vrijednost bulkera porasla 5-10%. Sta ce biti za 6 mjeseci, godinu dana?
Meni ovo nije nikako logicno. Risk/reward mi izgleda takav da je potpuno nelogicno prodavati ovaj brod. Imas sigurnih 2/3 vrijednosti broda u dzepu za godinu dana... pa zasto to prodavati? Pogotovo sa ovako dobrom perspektivom kakva je trenutno u sektoru.
A ako ne vjeruju u dugotrajni oporavak sektora (kako Marielena kaze - "a nagodinu tko ziv tko mrtav"), pa zasto onda uopce kupuju nove brodove?
-
Buduci da su narucili dvije novogradnje, to mi govori da vjeruju u dugotrajno dobru perspektivu dry bulka, a ako je to tako, onda mi ova prodaja nikako nije logicna. Da su prodali 20 g star brod ne bih nista rekao, ali ovako...
Naime, trenutno je 1y TC oko 29k USD, sto znaci da su jednostavnim fiksiranjem broda na samo jednu godinu mogli zaraditi vise od 6M USD - to daje P/E malo iznad 3. Ali ako ubrojimo i scrap vrijednost broda broda koja trenutno iznosi 7M USD, to znaci da su brod prakticne vrijednosti najmanje 13M USD vrijednosti prodali za svega 19,5M. Uzmite u obzir i da je samo u ozujku vrijednost bulkera porasla 5-10%. Sta ce biti za 6 mjeseci, godinu dana?
Meni ovo nije nikako logicno. Risk/reward mi izgleda takav da je potpuno nelogicno prodavati ovaj brod. Imas sigurnih 2/3 vrijednosti broda u dzepu za godinu dana... pa zasto to prodavati? Pogotovo sa ovako dobrom perspektivom kakva je trenutno u sektoru.
A ako ne vjeruju u dugotrajni oporavak sektora (kako Marielena kaze - "a nagodinu tko ziv tko mrtav"), pa zasto onda uopce kupuju nove brodove?
Zaista nelogično!
I šta ćemo sad?
-
Buduci da su narucili dvije novogradnje, to mi govori da vjeruju u dugotrajno dobru perspektivu dry bulka. A ako je to tako, onda mi ova prodaja nikako nije logicna. Da su prodali 20 g star brod ne bih nista rekao, ali ovako...
Naime, trenutno je 1y TC oko 29k USD, sto znaci da su jednostavnim fiksiranjem broda na samo jednu godinu mogli zaraditi vise od 6M USD - to daje P/E malo iznad 3. Ali ako ubrojimo i scrap vrijednost broda broda koja trenutno iznosi 7M USD, to znaci da su brod prakticne vrijednosti najmanje 13M USD vrijednosti prodali za svega 19,5M.
A ako ne vjeruju u dugotrajni oporavak sektira (kako Marielena kaze - a nagodinu tko ziv tko mrtav), pa zasto onda kupuje nove brodove?
Osim jednog do 3Q ?? ostali panamaxi su zarobljeni a dug postojan….
Malo balansirati.Bude li i dalje dobro lakše se širiti,obnavljati i gađati dividendama.
Okrene li na loše lakše se diše…
-
Kolega Mittko, mi nismo poslovodstvo i ne možemo uvijek shvatiti a niti znati zašto je uprava poduzela neku mjeru ili donijela odluku. Osobno vjerujem da postoji racionalan razlog za to. Pogotovo ako je brod dugorocno zaključan na nekoj nizoj vozarini ili ima neku zaguljenu klauzulu u pogledu financiranja. A novi brodovi se uvijek mogu i daju prodati i prije isporuke. Tako da….
-
Kolega Mittko, mi nismo poslovodstvo i ne možemo uvijek shvatiti a niti znati zašto je uprava poduzela neku mjeru ili donijela odluku. Osobno vjerujem da postoji racionalan razlog za to. Pogotovo ako je brod dugorocno zaključan na nekoj nizoj vozarini ili ima neku zaguljenu klauzulu u pogledu financiranja. A novi brodovi se uvijek mogu i daju prodati i prije isporuke. Tako da….
Sve stoji, ne znamo kako uprava razmislja, siguran sam da imaju najbolje namjere... ja samo razmisljam na glas kako mi ovo nije logicno, salju kontradiktorne signale - kupuju novogradnju, a prodaju srednje stari brod koji je kes masina. Meni to nije nikako logicno.
Ako im fali novaca za novogradnju onda ne bih najavljivao dividendu i gradio Batalu... i to bih sve vrlo jasno pokusao iskomunicirati sa dionicarima... siguran sam da bi to dionicari nagradili.
-
-