1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 8, 2020 at 2:02 PM
    • #1,941

    Baltic Dry Index Falls 3.62% to 1,970
    Capesize -5.85% to $31,507
    Panamax +1.39% to $11,516
    Supramax 58k tons -0.11% to $10,819
    Handysize +0.15% to $8,721

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 8, 2020 at 2:35 PM
    • #1,942

    FFA Tone: Capes and Panamx both slightly weaker but overall do feel we are close to a bottom


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • gta1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    246
    Postova
    313
    Member since
    February 12, 2020
    • October 8, 2020 at 3:29 PM
    • #1,943

    To su dobre vijesti 👍

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 9, 2020 at 12:22 PM
    • #1,944

    Capesize - 6,4% 29.479

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 9, 2020 at 2:14 PM
    • #1,945

    BDI - 4% 1892

    https://finansavisen.no/nyheter/shippi…y-faller-videre

  • Kivi
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    362
    Postova
    387
    Member since
    March 5, 2020
    • October 9, 2020 at 2:20 PM
    • #1,946

    Baltic Dry Index Falls 4% to 1.892

    Capesize -6,4% to $29.479

    Panamax +0,9% to $11.614

    Supramax 58k tons -0.1% to $10.807

    Handysize +0,4% to $8.752

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • October 9, 2020 at 2:31 PM
    • #1,947

    Maknut cu se od dnevnih vozarina (sto mi je tesko jer sam trejder) i objasnit cu svoje vidjenje srednjorocnog razdoblja za shipping.

    Trenutno top tema shippinga (ne samo bulka) je ekologija i zadovoljavanje ekoloskih standarda (balastne vode, scrubberi)...a iz sljedeceg clanka vidimo da ide to i dalje i da nema tome kraja (https://splash247.com/top-charterers…ping-emissions/).

    Postavlja se pitanje tko ce od sadasnjih brodovlasnika u uvjetima gospodarske nesigurnosti narucivat brodove. Osim gospodarske tu je i tehnoloska nesigurnost jer zadovoljavanje eko standarda trazi inovativna, neisprobana rijesenja i nitko nezna koliko ce bit funkcionalna/isplativa. Takoder, brodovlasnici koji su ugradili scrubbere su trenutno u teskoj pusioni jer skoro i nema razlike u cijeni izmedju goriva koji koriste njihovi brodovi i brodovi bez scrubbera.

    S druge strane, brodogradilista su u vecem kolapsu od shippinga i postavlja se pitanje i njihovih kapaciteta, ali i tehnoloskog znanja da naprave nove brodove (o stanju brodogradilista https://seekingalpha.com/article/437429…-shipping-cycle).

    Osim svega navedenog brodovlasnici su kapitalno devastirani, a banke ih skoro vise ni ne financiraju...i sve to je dovelo do ovog (DryBulknewbuild ordering of 1.2m dwt in 3Q20 was the second lowest number on our record going back to 1Q96.Order Book is now at an all-time-low 6.5% of fleet). I da ovo nije kratkorocno stanje, ovo ce, po mom misljenju, trajati barem 3-5 sljedecih godina. Novo normalno kako se kaze...

    A potraznja?

    Svijet se vraca u normalu, potraznja raste svojim tempom s tim da se moze ocekivati i pocetak velikih drzavnih infrstrukturnih projekata da se potakne gospodarstvo...

    Zakljucak.. doci ce do uskog grla, prefect storm se formira i nije pitanje hoce li se dogodit nego sto ce bit okidac...

    Znam da zvuci ludo, ali mogao bi rekord iz 2007. biti ugrozen...kockice su se slozile...da, sad mislite da sam lud, ali ATPL je 2004. vrijedila 22kn a tri godine nakon toga skoro 4k...hej tri godine!!!...to vam je shipping...

    Ne znam kako ce ATPL proc u svemu ovom, ali mozda se radi o zivotnoj prilici i treba imat bulkove u portfelju...

    Sve ovo se vec odvija, nije predvidjanje, ovo je stvarnost...

    Edited once, last by Parica (October 9, 2020 at 2:37 PM).

  • naim
    Guest
    • October 9, 2020 at 2:51 PM
    • #1,948

    Možda i treba, al ne ATPL. To je devastirana kompanija sa nekoliko brodova koji defacto vise nisu njihovo vlasnistvo.

    Zanemario si činjenice da je danas lakše no ikad pokrenuti proizvodnju brodova u dijelovima svijeta koji imaju know how i sirovine. Kao i činjenicu da će pandemija vjerojatno okrenuti kotač globalizacije u suprotnom smjeru i da nam vjerojatno slijedi dugotrajnije razdoblje državnog protekcionizma, intervencionizma i mogućeg smanjenja globalne potražnje o dosadasnjim lancima snabdijevanja sirovinama i proizvodima odnosno trenutne ovisnosti o Kini i slicnim brzorastućim ekonomijama (i to i bez Trumpove administracije na čelu SAD).

    A najzanimljivije mi je kako ti to tumačiš i dugorocno gledaš, a na par posto plusa izletjet ćeš ko špriher iz špriherice.... hehe

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • October 9, 2020 at 3:04 PM
    • #1,949

    Mozes ti i bolje😉😉😉...

    Za ATPL se slazem da plese po rubu...zato je i imam u maloj kolicini, ali i 2004. je bila kaput...povijest se ponavlja...

    Ozbiljno razmisljam da parkiram neki kapital u kojeg ino bulka...

    Za reglobalizaciju se djelomicno slazem...ali samo u domeni (polu)proizvoda...sirovinama ce se trgovat kao i do sad jer to nije stvar izbora i gospodarske politike...jednostavno ili ih imas ili ih nemas...

    Moze se pokrenut brodarska kompanija, ali prvo treba napravit brodove, a tko ce ih raditi kad su brodogradilista na koljenima...druga opcija je da ih kupe (od ATPL😃😃😃) ali to sa strane ponude ne mijenja nista...nije bas super situacija za kretat od 0...

    A za trejd, i tu si u pravu, tako radim...ali ovisno o cijeni i ostalim varijablama balansirat cu i kolicinu...

    Kako god, jako sam bull na bulkovima i nadam se da cu bit u pravu...

    P.s. ako se globalizacija usporila zasto kontenjeraske vozarine divljaju

    Edited once, last by Parica (October 9, 2020 at 3:18 PM).

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 9, 2020 at 3:11 PM
    • #1,950

    Kolega Parica. Smijesi nam se novi lockdown ali ja kazem jesti se mora. Zato prehrambena industrija nece propasti, a netko hranu mora i prevoziti ;)

  • naim
    Guest
    • October 9, 2020 at 3:13 PM
    • #1,951

    Gle, netko tko dnevno trguje za 100-200 kuna profita tesko da može “zabiti klin” i napraviti ozbiljan posao.

    Kontejnerasi imaju spajk, al dugorocno je to još nigdje.

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DAC&ty=c&p=d&b=1

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DAC&ty=c&ta=0&p=m&b=1

    Malo razvuci “tajmfrejm” za dugorocnije odnosno kategoricke zaključke.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • October 9, 2020 at 9:20 PM
    • #1,952
    Quote from naim

    Gle, netko tko dnevno trguje za 100-200 kuna profita tesko da može “zabiti klin” i napraviti ozbiljan posao.

    Kontejnerasi imaju spajk, al dugorocno je to još nigdje.

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DAC&ty=c&p=d&b=1

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DAC&ty=c&ta=0&p=m&b=1

    Malo razvuci “tajmfrejm” za dugorocnije odnosno kategoricke zaključke.

    Buduci se tema ni u jednom dijelu nije odnosila na moj stil investiranja, ovaj napad ad hominem shvatit cu kao dokaz da nemas kontra argumenata za prethodne postove o shippingu...napokon se slazemo oko neceg, mozda je ovo pocetak novog , divnog prijateljstva😍😍😍

    P.s. hvala za kontenjerase, malo citam i vidim da luduju...dalje od toga nisam isao

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 9, 2020 at 10:13 PM
    • #1,953
    Quote from Parica

    Maknut cu se od dnevnih vozarina (sto mi je tesko jer sam trejder) i objasnit cu svoje vidjenje srednjorocnog razdoblja za shipping.

    Trenutno top tema shippinga (ne samo bulka) je ekologija i zadovoljavanje ekoloskih standarda (balastne vode, scrubberi)...a iz sljedeceg clanka vidimo da ide to i dalje i da nema tome kraja (https://splash247.com/top-charterers…ping-emissions/).

    Postavlja se pitanje tko ce od sadasnjih brodovlasnika u uvjetima gospodarske nesigurnosti narucivat brodove. Osim gospodarske tu je i tehnoloska nesigurnost jer zadovoljavanje eko standarda trazi inovativna, neisprobana rijesenja i nitko nezna koliko ce bit funkcionalna/isplativa. Takoder, brodovlasnici koji su ugradili scrubbere su trenutno u teskoj pusioni jer skoro i nema razlike u cijeni izmedju goriva koji koriste njihovi brodovi i brodovi bez scrubbera.

    S druge strane, brodogradilista su u vecem kolapsu od shippinga i postavlja se pitanje i njihovih kapaciteta, ali i tehnoloskog znanja da naprave nove brodove (o stanju brodogradilista https://seekingalpha.com/article/437429…-shipping-cycle).

    Osim svega navedenog brodovlasnici su kapitalno devastirani, a banke ih skoro vise ni ne financiraju...i sve to je dovelo do ovog (DryBulknewbuild ordering of 1.2m dwt in 3Q20 was the second lowest number on our record going back to 1Q96.Order Book is now at an all-time-low 6.5% of fleet). I da ovo nije kratkorocno stanje, ovo ce, po mom misljenju, trajati barem 3-5 sljedecih godina. Novo normalno kako se kaze...

    A potraznja?

    Svijet se vraca u normalu, potraznja raste svojim tempom s tim da se moze ocekivati i pocetak velikih drzavnih infrstrukturnih projekata da se potakne gospodarstvo...

    Zakljucak.. doci ce do uskog grla, prefect storm se formira i nije pitanje hoce li se dogodit nego sto ce bit okidac...

    Znam da zvuci ludo, ali mogao bi rekord iz 2007. biti ugrozen...kockice su se slozile...da, sad mislite da sam lud, ali ATPL je 2004. vrijedila 22kn a tri godine nakon toga skoro 4k...hej tri godine!!!...to vam je shipping...

    Ne znam kako ce ATPL proc u svemu ovom, ali mozda se radi o zivotnoj prilici i treba imat bulkove u portfelju...

    Sve ovo se vec odvija, nije predvidjanje, ovo je stvarnost...

    Display More

    Upravo ste i vi i clanak koji ste postali na tragu onog sto sam vec par puta iznio i bio skoro pa ismijan: stvara se savrsena oluja uskog grla na strani ponude, a s druge strane potraznja ce kad se prica s koronom odvrti eksplodirati do takvih razina da je doista sasvim moguca ugroza vrhova od prije 12ak godina. Zamislite cijeli svijet koji udara po javnim investicijama... A morat ce.

    U svakom slucaju iduce godine je neminovan znacajan rast prosjecnih vozarina, jer nize od korona godine tesko da moze.

    Novi vrhovi ce se ostvariti u periodu od 2023 do 2026, slijedeci model rasta koji je bio prije velike krize.

    A mogli bi biti doista nezamislivi.

  • toluen
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,665
    Postova
    731
    Member since
    February 13, 2020
    • October 10, 2020 at 10:35 AM
    • #1,954

    Čisto da napišem nešto što mi je na pameti vezano na zadnje postove.

    Globalizacija i svjetska trgovina ne moraju nužno jedna drugu isključiti. Čak i ako se dogodi da se države počnu više zatvarati nauštrb postojećeg modela globalizacije to mi izgleda realno nemoguće u današnjim okolnostima bez drastičnih gubitaka svih u tome. A ovo malo korone je pokazalo kako to izgleda tako da vjerujem to nikome realno nije u interesu što god pričali političari na dnevnoj bazi.

    Trgovina je uvijek postojala i postojati će sve dok je društvo bazirano na stalno rastućem modelu. Tako da je iracionalno očekivati da će proces globalizacije ekonomsko tehnoloških potreba svijeta išta realno zaustaviti osim neke svjetske prirodne kataklizme. Može se promijeniti terminologija i pričati o nečemu drugom što nije globalizacija, ali u suštini će se opet raditi o istome.

    Inače imam dionice ATPL i vjerujem da imaju dobar potencijal da potegnu daleko ako se tako poslože karte. Bumo vidli.

  • bbkk0000
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    636
    Postova
    387
    Member since
    March 2, 2020
    • October 10, 2020 at 11:38 AM
    • #1,955
    Quote from toluen

    Čisto da napišem nešto što mi je na pameti vezano na zadnje postove.

    Globalizacija i svjetska trgovina ne moraju nužno jedna drugu isključiti. Čak i ako se dogodi da se države počnu više zatvarati nauštrb postojećeg modela globalizacije to mi izgleda realno nemoguće u današnjim okolnostima bez drastičnih gubitaka svih u tome. A ovo malo korone je pokazalo kako to izgleda tako da vjerujem to nikome realno nije u interesu što god pričali političari na dnevnoj bazi.

    Trgovina je uvijek postojala i postojati će sve dok je društvo bazirano na stalno rastućem modelu. Tako da je iracionalno očekivati da će proces globalizacije ekonomsko tehnoloških potreba svijeta išta realno zaustaviti osim neke svjetske prirodne kataklizme. Može se promijeniti terminologija i pričati o nečemu drugom što nije globalizacija, ali u suštini će se opet raditi o istome.

    Inače imam dionice ATPL i vjerujem da imaju dobar potencijal da potegnu daleko ako se tako poslože karte. Bumo vidli.

    Izgubiti može samo šaka najbogatiji ljudi svi ostali su u velikom dobitku. Zato toliko i napadaju Trumpa...

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 10, 2020 at 3:27 PM
    • #1,956

    https://www.alibrashipping.com/timecharter-rates

    Ugodan rast TC.

    Iduci tjedan je povratak Kineza s ferija pa bi i spot mogao pojacati.


    I dobre najave za q4 generalno, po svim segmentima.

    https://fearnpulse.com/#2

    Edited once, last by kupoprodajnik: Merged a post created by kupoprodajnik into this post. (October 10, 2020 at 3:28 PM).

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • October 11, 2020 at 1:02 AM
    • #1,957
    Quote from naim

    Možda i treba, al ne ATPL. To je devastirana kompanija sa nekoliko brodova koji defacto vise nisu njihovo vlasnistvo.

    Zanemario si činjenice da je danas lakše no ikad pokrenuti proizvodnju brodova u dijelovima svijeta koji imaju know how i sirovine. Kao i činjenicu da će pandemija vjerojatno okrenuti kotač globalizacije u suprotnom smjeru i da nam vjerojatno slijedi dugotrajnije razdoblje državnog protekcionizma, intervencionizma i mogućeg smanjenja globalne potražnje o dosadasnjim lancima snabdijevanja sirovinama i proizvodima odnosno trenutne ovisnosti o Kini i slicnim brzorastućim ekonomijama (i to i bez Trumpove administracije na čelu SAD).

    A najzanimljivije mi je kako ti to tumačiš i dugorocno gledaš, a na par posto plusa izletjet ćeš ko špriher iz špriherice.... hehe

    Mene u ovim navodima nekoliko stvari interesira, a da bi mogli donijeti kvalitetnu odluku vezano za ovu dionicu, pa molim za pomoc u vidu odgovora:

    --> Koliko to tocno brodova nije njihovo vlasnistvo (od kolikog ukupnog broja) i koji su to?

    --> Zbog cega je lakse no ikad pokrenuti proizvodnju brodova?

    --> Koliko je vjerojatno da ce se kotac globalizacije okrenuti u suprotnom smijeru i sto je odredilo toliki % vjerojatnosti?

    --> Zbog cega nam tocno "moguce" slijedi smanjenje globalne potraznje?

    Dok nam ne stignu odgovori na pitanja iznad, evo ohrabrenja za sve dionicare u vidu jedne pjesme za becare i umorne mornare, a potkrijepljena je argumentima otprilike jednakima onima u gornjem postu:

    Atlantska je firmaaa pravaaa

    Puno sreceee nam je dalaaaa

    Dionica ce ici goreee

    Mirno nama bit ce moreee!

    Tra la la la la

  • naim
    Guest
    • October 11, 2020 at 11:29 AM
    • #1,958

    Pa eto ja mislim da na brodarima opet slijedi prdac u prazno. Nešto će i porasti, al sve ostalo je običan BS i fantaziranje. ATPL je financijski, materijalno i kadrovski devastirana priča pa joj je i takva vrijednost.

    Ništa od brodova nije njihovo vlasnistvo jer tamo gdje i imaju upisano vlasnistvo imaju i hipoteku na imovinu. Da imaju sto vrijedno disklozat, odavno bi to oni ucinili.... toliko su nisko pali da se taj novi kojem je stari prodao dionice skriva valjda iza skrbi do povoljnog trenutka.... alias “Lura”. To im je valjda sljedeća “sjajna vijest”.

    Tamo gdje postoje resursi i know-how lako je pokrenut proizvodnju. Pa riknuli su i 3. maj i Uljanik pa opet rade. U jugoistočnoj Aziji za brod “kantu” kakav je bulk, to vjerojatno ne traje godinama.

    Kotač globalizacije se neće okrenuti u suprotnom smjeru, ali će se usporiti. Svaka kriza ga uspori, unatoč stalnom “podmazivanju”. Al bulk nisu robe i usluge nego commodity, a još uvijek jadnjikave cijene kljucnih sirovina pokazuju da je oporavak stalan, a korisiti od toga slabe ili nikakave.

    Smanjenje globalne potražnje slijedi iz manje potražnje za ugljenom, vise manje stabilne potražnje za željeznom rudom i nedostatne i volatilne potražnje za hranom.

    Tralalalala

    Ajd da se okladis na nekog inozemnog brodara, koji ima neki case i imovinu, al na ofucanu ragu.... eh

    Jedno je jahati na valu oporavka, a drugo pisati afirmativne teze o kompaniji i njezinoj upravi koja godinama nije stvorila dioničarima novu vrijednost. Tko zna zna, tko ne zna njemu 2.

    Edited once, last by naim (October 11, 2020 at 11:35 AM).

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 11, 2020 at 11:58 AM
    • #1,959

    Kolega, svi imaju pravo na misljenje.

    Nitko nikad nije rekao da je Atpl sjajna firma koja posluje na vrhunski nacin na prosperitetnom trzistu.

    Ali da su teze iz vise izvora o stezanju supply strane tocne, jesu, neoborivo, a pretpostavka eksplozije potraznje po odlasku korone u povijest su zive i trebaju se tek dokazati, da, ali mislim da to nije upitno, iz vise razloga.

    Ugljen ce otrcati jos barem jednu snaznu dionicu i to u narednoj fazi globalnog oporavka naprosto zato jer ga ima i jer je brzo dostupan i jeftin. Kad se krene hvatati zalet oporavka vjerujte mi, nikoga nece biti briga za dekarbonizaciju. O tome ce se brinuti mozda tamo negdje 2025 i iza, kad se sve vrati na neke pristojne razine. Tek tada ce se krenuti pricati opet i o ekologiji. Globalni oporavak se sigurno nece bazirati na solaru i vjetru nego na ugljenu i celiku. Barem u najvecem dijelu svijeta koji jos nije na razini Zapada, a tamo zivi 4-5 milijardi ljudi.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 12, 2020 at 12:14 PM
    • #1,960

    Cape - 7% 27333

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 3k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:15 PM
    2. Odgovora
      3k
      Pregleda
      1.3M
      3k
    3. umalo

      May 29, 2025 at 10:15 PM
    1. ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.) 942

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:13 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 29, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      942
      Pregleda
      495k
      942
    3. alfa1

      May 29, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:36 AM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Meri

      May 29, 2025 at 10:36 AM
    1. Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora 2

      • imavrek
      • May 13, 2025 at 11:47 AM
      • Stručne rasprave
      • imavrek
      • May 29, 2025 at 10:24 AM
    2. Odgovora
      2
      Pregleda
      445
      2
    3. imavrek

      May 29, 2025 at 10:24 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji May 29, 2025 at 9:38 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    umalo May 29, 2025 at 9:29 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 28, 2025 at 2:00 PM
  • Hrvatski ETF fondovi

    Bokyklc May 28, 2025 at 8:01 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,569 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™