Čovječe, izgleda da ga je dobro udario kada predviđaju izbivanje dulje vrijeme dok se ne ustanovi
i popravi šteta na brodu. Baš sam htio pitati čemu ova rasprodaja jutros, kada sam vidio
obavijest o sudaru.
Čovječe, izgleda da ga je dobro udario kada predviđaju izbivanje dulje vrijeme dok se ne ustanovi
i popravi šteta na brodu. Baš sam htio pitati čemu ova rasprodaja jutros, kada sam vidio
obavijest o sudaru.
Čovječe, izgleda da ga je dobro udario kada predviđaju izbivanje dulje vrijeme dok se ne ustanovi i popravi šteta na brodu.
Teško da kod sudara broda postoji blaži sudar.
Čovječe, izgleda da ga je dobro udario kada predviđaju izbivanje dulje vrijeme dok se ne ustanovi i popravi štetu na brodu.
Teško da kod sudara broda postoji blaži sudar.
zašto teško, sve ovisi o kutu pod kojim su se sudarili, teretu, nekada to može biti samo lagano doticanje i svatko sebi, ali ovdje to izgleda nije bio slučaj, jer očito netko mu je oduzeo prednost
izgleda da ga je udari neki od JDPL. Kako god bilo, ubacilo u košaricu malo Atpl po 416 i JDPL po 60.
Nadam se da je rupa za sada sanirana.
Teško da kod sudara broda postoji blaži sudar.
zašto teško, sve ovisi o kutu pod kojim su se sudarili, teretu, nekada to može biti samo lagano doticanje i svatko sebi, ali ovdje to izgleda nije bio slučaj, jer očito netko mu je oduzeo prednost
Netko kaže o pravilu desne strane u komentaru članka o nedavnom sudaru na Šolti, a
možda u lukama vrijede neka druga pravila, ako tko zna neka nam objasni tko ima
prednost. Koliko sam čitao, nekad nekim starim brodovima otkaže i kormilo, pa se
zabiju u betonski zid ili u drugi brod u luci, jer ne mogu skrenuti ili usporiti na vrijeme.
"To je kad se ne drže pravila desne strane, da se nadolazećem brodu uvijek treba skloniti udesno"
to ce platiti osiguranje a koliko znam AP Raelin koji je izlazio iz luke ima prednost izlaska dok ga je drugi brod udario,ovaj slucaj je nastao kao neodgovornost upravljanja drugog broda
Tu su se u prolazu ovom bubnuli.
Pravilnik o izbjegavanju sudara na moru
Ima toga dosta, koliko na brzinu vidio, od cl 13 pa nadalje objasnjava
već sama informacija da se to dogodilo u luci znači da to nije bila neka brzina, ali ako je nastalo oštećenje ne može tako na daljnju plovidbu, a brod nije kao auto da se zakrpa kod prvog limara do kraja dana, osim toga, ovi iz uprave možda malo i drame, jer su se uplašili da će morati dati 60kn dividende,
ove rekreativce i amatere s gliserima ne bih niuspoređivao s ozbiljnim kapetanima, čak imaju i dobre rezultate kako se ponašaju na moru
U pomorstvu vrlo rijetko je samo jedna strana kriva. Da, pravilo kaze da brod koji vidi drugog s desne strane mora se skloniti istom... Ali isto tako isto pravilo kaze da ako drugi brod vidi da brod koji je duzan reagirati, ne reagira, duzan je poduzeti manevar izbjegavanja....
izgleda da ga je udari neki od JDPL. Kako god bilo, ubacilo u košaricu malo Atpl po 416 i JDPL po 60.
Nadam se da je rupa za sada sanirana.
Pretpostavljam da je zajebancija, al svejedno sam bacio oko, nema JDPL brodova preko atlantika trenutno
U pomorstvu vrlo rijetko je samo jedna strana kriva. Da, pravilo kaze da brod koji vidi drugog s desne strane mora se skloniti istom... Ali isto tako isto pravilo kaze da ako drugi brod vidi da brod koji je duzan reagirati, ne reagira, duzan je poduzeti manevar izbjegavanja....
Tocno, a postotak krivnje se dokazuje na sudu vjestacenjem i jako je dugotrajan i kompleksan. Znam za jedan slucaj u kojem je brod A bio kriv 100% po pravilima izbjegavanja sudara ali razno raznim savjetima odvjetnika,prepravljenim dokumentima,izjavama je izvukao 60% krivnje.
Baš nezgodno vrijeme da se desi ovakav udes, a taman se idući
tjedan, u srijedu 31.08. na GS treba odlučivati o povećanoj dividendi.
Nadam se da će troškovi za ATPL u ovom udesu biti minimalni i
dobro što nema ozlijeđenih, već je u pitanju samo materijalna
šteta.
Sto se tice troskova oni se odnose samo na vrijeme koje ce brod biti off hire a to opet ovisi o potrebnim popravcima... Sto se tice troskova popravka i eventualnog stupnja krivnje to je pokriveno P&I osiguranjem i trebat ce godine da se utvrdi...
"Iz dubrovačkih pomorskih kuloara može se čuti kako posada "AP Revelina" nije kriva za ovaj incident."
https://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/obal…pravaka-1218193
"Iz dubrovačkih pomorskih kuloara može se čuti kako posada "AP Revelina" nije kriva za ovaj incident."
Uhh velika je šteta u pitanju, koliko vidim iz članka, pitanje je koliko će dugo trajati uviđaj o šteti i popravci broda
Brodarska kompanija "Atlantska plovidba" iz Dubrovnika potvrdila je danas da je u njezin brod za prijevoz sipkih tereta "AP Revelin" udario drugi brod i pretrpio ozbiljnu štetu dok je isplovljavao iz Port Arthura u južnom dijelu SAD-a.
Riječ je o luci u Teksasu, u potopljenom ušću rijeke Neches, s kojom je Port Arthur, inače smješten šezdesetak kilometara istočno od Houstona, povezan s Meksičkim zaljevom.
- Nakon nesreće bit će potrebna potpuna provjera i popravci što će uzrokovati značajan gubitak uporabnog vremena broda - navodi se u priopćenju dalmatinskog brodara upućenom Zagrebačkoj burzi.
Kako doznajemo, u nesreći nitko nije ozlijeđen te neće biti štete za okoliš. Šteta na brodu i okolnosti havarije se utvrđuju, dok je "AP revelin" usidren na pučini Meksičkog zaljeva, četrdesetak kilometara južno od američke obale.
Dionicama "Atlantske plovidbe" u ponedjeljak se na Zagrebačkoj burzi trgovalo po cijeni manjoj za 4,81 posto, odnosno u prosjeku po 416 kuna.
Iz dubrovačkih pomorskih kuloara može se čuti kako posada "AP Revelina" nije kriva za ovaj incident. Brod je trebao otploviti prema luci Immingham u sjevernom dijelu Engleske.
Evo još informacija o nesreći
Nakon nesreće bit će potrebna potpuna provjera i popravci što će uzrokovati značajan gubitak uporabnog vremena broda, stoji u priopćenju tvrtke Zagrebačkoj burzi.
U nesreći nitko nije ozlijeđen te neće biti štete za okoliš, dodaje se. Šteta na brodu i okolnosti nesreće se utvrđuju.
Dionicama Atlantske plovidbe trgovalo se 4,81% manje na 416 kuna (55,4 dolara/55,4 eura) na zagrebačkoj burzi u ponedjeljak.
Iz pomorskih kuloara može se čuti kako posada Revelina nije kriva za ovaj incident.
Neslužbeno se doznaje da im je razvaljen spremnik pitke vode, a uništena je i brodica za spašavanje.
Pomislia san da su prodali brod ili solidan dugorocni najam kad ono havaria 😬
Sud ce svoje reći,za sad izgleda dobro po tom pitanju.Moglo je i biti katastrofalno.
Nema stradalih,potonuća i ekokatastrofe…Da nam takva krivnja sjedne na leđa bilo bi drame.
Osim što sad triba ubosti slobodno misto u blizini i pokrpati štetu u što kraćem roku brodski dnevnik to sve prati pa ostaje zabilježena “demoliranost” za životnog vijeka naše konzerve.Takva situacija nije zanimljiva kod buduće moguće prodaje.
Prebroditi će se ovo, glavno da nisu krivi u velikom postotku. Ako nas i dopadne neka “sića” ima se.
Zadovoljan sam sa 20 kn divd za ovu godinu,sljedeca nek bude 100…
Nisam ni protiv 60 kn za ovu ali više naginjem na veću stabilnost,opreznost i strpljivost.
Jak je uzlet treba ga još malo podržati,tužno bi bilo da se dogode neki jači zastoji uz lošije vozarine a mi vino popili.
Svi samo citiraju izvor od atpl nigdje neovisne vijesti sa necim konkretnim o sudaru
Svi samo citiraju izvor od atpl nigdje neovisne vijesti sa necim konkretnim o sudaru
Još par ponavljanja iste vijesti i nagurat će me na 2.000 kom.