CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

  • Pa ja ne očekujem značajniji rast osiguranja od Potresa. Naprosto jer će premija za stare objekte biti previsoka, a rizik od razornog potresa i od 6,5 ili vise stupnja po Richteru je jako malen.


    A i pitanje je sto uopće osiguravatelji zele osigurati protiv potresa i na koje svote. Osiguravatelj pokusava procijeniti rizik. Ako procjeni da mu se nešto ne isplati on to neće policirati i staviti će toliku premiju da kupac police odustane.

  • Ideja nije nova, u inozemstvu se široko primjenjuje. No, da li su aplikacije u bankarstvu promijenile polozaj banaka na ljestvici u Hrvatskoj?


    To je novina koja će olakšati i ubrzati sklapanje ugovora o osiguranju i povećati konkurentnost u sektoru. Vjerojatno će smanjiti i troskove posredovanja i brokeraze. Al za to će trebati vremena.


    Meni je famozno bilo da su građani do pojave Covida u 90% slucajeva prilikom sklapanja ugovora s teleoperaterom išli u njegove poslovne prostorije odnosno trgovine, unatoč tome sto operateri nerijetko daju popust na uslugu i telefone ukoliko se ugovor sklopi on-line.


    Ok, Corona će to očito značajno promijeniti, no trendovi digitalizacije poslovanja u širokom pučanstvu i dalje zaostaju za razvijenijim susjedima.

  • Kad već povlačite paralelu s teleoperaterima, i npr. T-mobile je uveo Simpu kao zasebni brend. Ovo Laqo je slična stvar. Kao još jedan tržišni konkurent sa svojom ciljanom skupinom. Kao nekad VIPme koji je napravio revoluciju jer je ponudio mobitel na bonove bez pretplate. Dok je HT ponudio isto prošlo je vremena i ovi su uhvatili tržišni kolač.

  • Nisam osobno probao ugovorit osiguranje preko CO/Laqo, ali sam dobio inforamcije da su navodno postali najjeftiniji. Tako da bi bilo dobro prije sljedećeg produženja osiguranja kontaktirati CO za ponudu.

  • Allianz je prvi u Hrvatskoj krenuo s jednostavnim online ugovaranjem ao polica, pa su još dodatno pojednostavili ponudu, ali nisu to posebno brendirali niti su posebno targetirali.

    CO očito targetira mlade, cijene su im niske, a ove "stare" nesklone internetima i mobitela zadržava jer to nije Laqo.

    Kroz neko vrijeme trebalo bi se osjetiti u porastu udjela ao osiguranja.

  • “Stari” kupuju police, mladi ne kupuju ni ono sto je obavezno, kamoli kasko policu.


    Ja mislim da će to ekipa uglavnom koristiti da iskamci veći popust. Tipa, na Laqo sam dobio toliko, a vi dajete koliqo?


    Ne bi se to uhvatilo da nema Covida. Sad je teze popiti kavu sa svojim poličarem, pa dogovoriti još “lakše” uvjete. A i sto kažeš, nije CROS sam na trszistu digitalne police, samo prvi vise ulaze u marketing nove aplikacije.

  • Moguće je da će dio ljudi "ucjenjivati" laqim (Laqi je malo nervozan), ali općenito mislim da postoji puno onih koji uopće ne razumiju koncept obavezne police ao, a potom i cijene koje plaćaju.

    Recimo, dosta ljudi će ti reći da neće policu od nekog neuglednijeg osiguravatelja da ih isti ne bi zeznuo kod isplate odštete, a ne razumiju da ao isplaćuje onome koga ti udariš, a ne obratno.

    Sljedeće su postotci, pa mnogi misle da im je jeftinije platiti konačnu cijenu od 1000 kn kad na papiru piše da je to 68% popusta, nego platiti 900 kn ako na papiru piše da je to 800 kn.

    Plus, mislim da Laqo ima veze i sa aktualnim direktorom COa i ekipom koju je dopeljao.

    Sve u svemu, meni drag i svrhovit potez, ali ništa spektakularno i gejmčenđerski.

    Mene su dobili jer su u odnosu na kompare.hr koji uspoređuje ponude (čini mi se) 9 osiguranja, imali nižu cijenu.

  • Daj budi ljubazan pa nam pošalji screenshot jedne i druge police.


    Moja polica je koštala 1275 kn a u laqo mi je sad izašlo 875 kn.


    Daj probaj još jednom pa još jednom da vidimo postoji li situacija u kojoj oni tebi plaćaju tvoju policu?