Croatia Osiguranje CROS:
Tržište | Službeno tržište |
Sektor: | K |
Vrsta vrijednosnog papira | Dionica - redovna |
Broj uvrštenih | 420.947 |
Nominalna vrijednost | 1.400,00 HRK |
Prospekt vrijednosnice | PDF prospekti (zip) |
Croatia Osiguranje CROS:
Tržište | Službeno tržište |
Sektor: | K |
Vrsta vrijednosnog papira | Dionica - redovna |
Broj uvrštenih | 420.947 |
Nominalna vrijednost | 1.400,00 HRK |
Prospekt vrijednosnice | PDF prospekti (zip) |
Pa sada, prosudite sami, koliko je ugovorenih protiv potresa bilo do sada, a koliko će protiv potresa biti ugovoreno od sada.
Pa ja ne očekujem značajniji rast osiguranja od Potresa. Naprosto jer će premija za stare objekte biti previsoka, a rizik od razornog potresa i od 6,5 ili vise stupnja po Richteru je jako malen.
A i pitanje je sto uopće osiguravatelji zele osigurati protiv potresa i na koje svote. Osiguravatelj pokusava procijeniti rizik. Ako procjeni da mu se nešto ne isplati on to neće policirati i staviti će toliku premiju da kupac police odustane.
Evo konačno jedne prave i inovativne stvari od našeg bivšeg državnog osiguranja. Možda bi ovo moglo preokrenuti trend udjela na tržištu. Barem dok i drugi ne ponude nešto slično.
Ideja nije nova, u inozemstvu se široko primjenjuje. No, da li su aplikacije u bankarstvu promijenile polozaj banaka na ljestvici u Hrvatskoj?
To je novina koja će olakšati i ubrzati sklapanje ugovora o osiguranju i povećati konkurentnost u sektoru. Vjerojatno će smanjiti i troskove posredovanja i brokeraze. Al za to će trebati vremena.
Meni je famozno bilo da su građani do pojave Covida u 90% slucajeva prilikom sklapanja ugovora s teleoperaterom išli u njegove poslovne prostorije odnosno trgovine, unatoč tome sto operateri nerijetko daju popust na uslugu i telefone ukoliko se ugovor sklopi on-line.
Ok, Corona će to očito značajno promijeniti, no trendovi digitalizacije poslovanja u širokom pučanstvu i dalje zaostaju za razvijenijim susjedima.
Kad već povlačite paralelu s teleoperaterima, i npr. T-mobile je uveo Simpu kao zasebni brend. Ovo Laqo je slična stvar. Kao još jedan tržišni konkurent sa svojom ciljanom skupinom. Kao nekad VIPme koji je napravio revoluciju jer je ponudio mobitel na bonove bez pretplate. Dok je HT ponudio isto prošlo je vremena i ovi su uhvatili tržišni kolač.
Ideja nije nova, u inozemstvu se široko primjenjuje. No, da li su aplikacije u bankarstvu promijenile polozaj banaka na ljestvici u Hrvatskoj?
To je novina koja će olakšati i ubrzati sklapanje ugovora o osiguranju i povećati konkurentnost u sektoru. Vjerojatno će smanjiti i troskove posredovanja i brokeraze. Al za to će trebati vremena.
Meni je famozno bilo da su građani do pojave Covida u 90% slucajeva prilikom sklapanja ugovora s teleoperaterom išli u njegove poslovne prostorije odnosno trgovine, unatoč tome sto operateri nerijetko daju popust na uslugu i telefone ukoliko se ugovor sklopi on-line.
Ok, Corona će to očito značajno promijeniti, no trendovi digitalizacije poslovanja u širokom pučanstvu i dalje zaostaju za razvijenijim susjedima.
Nisam osobno probao ugovorit osiguranje preko CO/Laqo, ali sam dobio inforamcije da su navodno postali najjeftiniji. Tako da bi bilo dobro prije sljedećeg produženja osiguranja kontaktirati CO za ponudu.
Allianz je prvi u Hrvatskoj krenuo s jednostavnim online ugovaranjem ao polica, pa su još dodatno pojednostavili ponudu, ali nisu to posebno brendirali niti su posebno targetirali.
CO očito targetira mlade, cijene su im niske, a ove "stare" nesklone internetima i mobitela zadržava jer to nije Laqo.
Kroz neko vrijeme trebalo bi se osjetiti u porastu udjela ao osiguranja.
“Stari” kupuju police, mladi ne kupuju ni ono sto je obavezno, kamoli kasko policu.
Ja mislim da će to ekipa uglavnom koristiti da iskamci veći popust. Tipa, na Laqo sam dobio toliko, a vi dajete koliqo?
Ne bi se to uhvatilo da nema Covida. Sad je teze popiti kavu sa svojim poličarem, pa dogovoriti još “lakše” uvjete. A i sto kažeš, nije CROS sam na trszistu digitalne police, samo prvi vise ulaze u marketing nove aplikacije.
Moguće je da će dio ljudi "ucjenjivati" laqim (Laqi je malo nervozan), ali općenito mislim da postoji puno onih koji uopće ne razumiju koncept obavezne police ao, a potom i cijene koje plaćaju.
Recimo, dosta ljudi će ti reći da neće policu od nekog neuglednijeg osiguravatelja da ih isti ne bi zeznuo kod isplate odštete, a ne razumiju da ao isplaćuje onome koga ti udariš, a ne obratno.
Sljedeće su postotci, pa mnogi misle da im je jeftinije platiti konačnu cijenu od 1000 kn kad na papiru piše da je to 68% popusta, nego platiti 900 kn ako na papiru piše da je to 800 kn.
Plus, mislim da Laqo ima veze i sa aktualnim direktorom COa i ekipom koju je dopeljao.
Sve u svemu, meni drag i svrhovit potez, ali ništa spektakularno i gejmčenđerski.
Mene su dobili jer su u odnosu na kompare.hr koji uspoređuje ponude (čini mi se) 9 osiguranja, imali nižu cijenu.
Sjecate se koliko su imali nizu cijenu u odnosu na kompare ?
hvala
Ne previše, možda 5%
Moja polica je koštala 1275 kn a u laqo mi je sad izašlo 875 kn.
Daj budi ljubazan pa nam pošalji screenshot jedne i druge police.
Moja polica je koštala 1275 kn a u laqo mi je sad izašlo 875 kn.
Daj probaj još jednom pa još jednom da vidimo postoji li situacija u kojoj oni tebi plaćaju tvoju policu?
Je li možda netko zna kolike (ako ih ima) otprilike prihode CROS ima od obveznih mirovinskih fondova? tj. od PBZ Croatia osiguranje OMF? kroz naknade za upravljanje ili ima još kakvih prihoda?
Feedback o korištenju LAQO osiguranja za investitore Lynchevskog pristupa - ugovaranje vrlo jednostavno i brzo, dobio sam policu na mail unutar 5 minuta otkad sam otvorio stranicu. Cijena malo jeftinija od konkurencije (10ak posto cca) ali onda moram sam rjesavati tehnicki koji se inace "magicno" rijesi. Sto se tice LAQO preventa, ideja je po mojem misljenju vrlo solidna - pokusati zadrzati odgovorne vozace kod kojih je manji rizik od nastupa stete pogodnostima na osiguranju za iducu godinu (voznjama preko 90 bodova). Medutim, aplikacija ima mjesta za mnoga poboljsanja npr. danas sam prosao put od 110 kilometara, a evidentirano mi je cca 50ak, i to kao tri razlicite voznje s ocjenom preko 90. U desetak dana sam na pola puta do ostvarenja tih nagrada za iducu godinu sta znaci realno da ce svaki korisnik koji to ukljuci i ostvariti pogosnosti (ukljucuje neke specijalisticke preglede, osiguranje dokumenata i slicno). To dovodi u pitanje uopce da li se u egzekuciji ideje stvarno poticu odgovorni vozaci ili svi vozaci jer je razina za ostvarenje pogodnosti u timeframeu od godine dana vrlo niska. Sve u svemu, svida mi se sustav i obnoviti cu policu i dogodine, ali kao dionicaru volio bih da se ta inovacija eventualno angazira za proboj na neka nova trzista (primjer JDOS-a u Italiji) jer ipak daje neki svoj identitet i iskorak u pogledu diferenciranja CROS od ostalih osiguravatelja na potencijalnom novom trzistu.
Inaće ova dionica je isto prilično povoljna ako ju se uspije kupit po trenutnoj cijeni. S obzirom na navedeno u izvješću, ove godine se može očekivati 100 miljuna kuna veća dobit u odnosu na prethodnu, a to je preko 30 posto. Krenut će i dividenda ja se nadam, trebat će adrisu za njegove ludorije.
205 mil. kuna ciste dobiti uz fini rast premija, ima mesa za lijepu dividendu
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39020
205 mil. kuna ciste dobiti uz fini rast premija, ima mesa za lijepu dividendu
Nikad je ne isplaćuju, samo neku mizeriju za mali broj povlaštenih dionica, Adris izvlači novce na drugi način očito.
Ako itko razumije sto se ovdje dogadaja, molim ljepo da nam malo pojasni...
Mislim da ni oni ne razumije sto je to na kraju dovelo do rasta dobiti...