Najprije se novoj prinovi Jadrolinije mijenjalo ime u Vela Luka, a sada u Oliver.
Lp
Najprije se novoj prinovi Jadrolinije mijenjalo ime u Vela Luka, a sada u Oliver.
Lp
"U Rijeku će 25. ožujka stići jedna od 25 najvećih jahti na svijetu “Al Mirqab”, koja je 2008. godine izgrađena u njemačkom brodogradilištu ”Peters Schiffbau Wewelsfleth”. Dugačka je 133, a široka 19,5 metara, s gazom od 5 metara, a postiže najveću brzinu od 23 čvora. Već je bila u remontnom brodogradilištu Viktor Lenac prije dvije godine na remontu."
Dolazi li to opet u Lenac?!
Ima li netko info?
Lp
Novi dolazak:
GNV ALLEGRA 29.03.2024 19:00 V. Lenac
Passenger/Ro-Ro Cargo Ship built in 1987 (37 years old) and currently sailing under the flag of Italy.
Her length overall (LOA) is 166.3 meters and her width is 28.41 meters.
Lp
Ovo me sve više podsjeća na naš turizam,gdje se broje dolasci i noćenja a na kraju minusi, dionica Lenca kao da je zabetonirana ispod tih 4€ a posla ima i zarade valjda ima.
Novi dolazak:
Ubuduce molim stavljati samo odlaske brodova da nam se abc1 ne ljuti previse.
Ovo me sve više podsjeća na naš turizam,gdje se broje dolasci i noćenja a na kraju minusi, dionica Lenca kao da je zabetonirana ispod tih 4€ a posla ima i zarade valjda ima.
Hm, jedino u konacnici taj veci broj dolaska i nocenja donosi i dobre €€€€ zarade i fino povecanje prihoda
Drago mi je da uplovljavaju u tolikom broju, ali kako će ovi unutra uspjeti isploviti od tolike gužve? bez ljutnje, molim.
Novi dolazak:
USNS TRENTON 02.04.2024. 10:30 V. Lenac vez 8
The vessel TRENTON (IMO 9677533, MMSI 368881000) is a Passenger Ship built in 2015 (9 years old) and currently sailing under the flag of United States (USA).
Lp
Drago mi je da uplovljavaju u tolikom broju, ali kako će ovi unutra uspjeti isploviti od tolike gužve? bez ljutnje, molim.
Eto i ovog upravo voze unutra, valjda ce ga negdje uspjeti ugurati.
THERASIA M Current position (Chemical/Oil Products Tanker, IMO 9466611) - VesselFinder
Novi dolazak:
THERASIA M 05.04.2024. 11:00 V. Lenac
The vessel THERASIA M (IMO 9466611, MMSI 247391800) is a Chemical/Oil Products Tanker built in 2011 (13 years old) and currently sailing under the flag of Italy.
Lp
Jel ovo remiza ili remont?
Meni ova diona baca na best buy.
QuoteIz Jadrolinije su poručili da zbog dodatnih zahtjeva koje su inspektori Lučke kapetanije Rijeka postavili prema brodaru, trajekt Oliver neće isploviti iz brodogradilišta.
"Živimo i radimo uz more i od mora, u susjedstvu turistički orijenitirane općine Kostrena i naša je dužnost čuvati i odnositi se odgovorno prema okolišu, istaknula je Uzelac. Dodala je da su realizirana ulaganja osigurali brodogradilištu i poprilične energetske uštede kao što je, primjerice, uvođenje LED rasvjete na praktički kompletnom području brodogradilišta, instalacije frekventnih pretvarača, kao i niza druge energetski i ekološki prihvatljivije opreme. Osvrnula se i na nastojanja i činjenja da se smanje količine proizvedenog otpada. U »Lencu« su opasni otpad uspjeli suzbiti da im čini jednu četvrtinu u ukupnim količinama, a rečeno je i da se oko 50 posto otpada reciklira. Rezultati analiza Nastavnog zavoda za javno zdravstvo ukazuju da je more u Martinšćici odlične kakvoće, pohvalila se Uzelac. Spomenula je i aktualne zahvate na obnovi velikog Doka 11 jer će se završetkom tog projekta postići i učinkovitije upravljanje tim dokom. Uzelac je najavila i skoru rekonstrukciju sustava klimatizacije u objektu tamošnje kantine, novih energetski učinkovitijih i ekološki prihvatljivijih aparata za zavarivanje, a dodala je i da se ozbiljno razmišlja da se iduće godine vozni park viličara osuvremeni onima na električni pogon. Uzelac je kazala da imaju i projekt izgradnje solarne elektrane s kojom su pokušali doći do sredstava iz EU fondova."
Lp
Novi dolazak:
DALMACIJA 18.04.2024. 08:00 V. Lenac dok 9
DALMACIJA Current position (Passenger/Ro-Ro Cargo Ship, IMO 9058995) - VesselFinder
The current position of DALMACIJA is at Adriatic Sea reported 0 min ago by AIS. The vessel is en route to the port of Rijeka, Croatia, sailing at a speed of 11.8 knots and expected to arrive there on Apr 18, 08:00. The vessel DALMACIJA (IMO 9058995, MMSI 219032987) is a Passenger/Ro-Ro Cargo Ship built in 1993 (31 years old) and currently sailing under the flag of Denmark. Her length overall (LOA) is 134 meters and her width is 24 meters.
Lp
Izgleda da je njihova grupa bacila oko na Uljanik. To bi bilo jako zanimljivo i za Lenac jer već jako puno rade i sa 3. Maj brodogradilištem.
"Brod “Dalmacija”, najveći u povijesti flote Jadrolinije, koji će održavati međunarodnu liniju Dubrovnik – Bari, stigao je u Hrvatsku te će u brodogradilištu Viktor Lenac biti prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, izvijestili su u četvrtak iz najvećeg domaćeg putničkog brodara."
Lp
Ne pomaže njima ništa...
"Pokazalo se da skupo plaćena ‘Vela Luka’ ima više velikih problema. Među ostalim, pramčana i krmena rampa broda nemaju dovoljno dosega za naša pristaništa i trebat će ih nadograditi. Taj posao rekonstrukcije rampi i brodske strukture na pramcu i krmi, prema navodima nezavisnih eksperata, trebao bi koštati Jadroliniju dodatnih oko pet milijuna eura. Ili će dograđivati krmenu rampu i mijenjati pramčanu rampu, složenu u trupu, ili će za pristajanje ovog broda morati biti izgrađena nova pristaništa u lukama Split, Vela Luka i Ubli na Lastovu, gdje se već iz drugog razloga gradi novi vanjski mol."
Lp
"Prvi ugovor nije bio na javnom tenderu zbog, kako je objašnjeno, ‘iznimne žurnosti izazvane događajima koje javni naručitelj nije mogao predvidjeti’. Za drugi je u sustavu nabave Jadrolinija uputila poziv u sedam domaćih brodogradilišta, ali je zaprimila samo spomenutu ponudu Lenca. Prema zahtjevima iz nabave, maksimalan rok za remont iznosio je 35 dana.
Lenac je dostavio specifikaciju za svaku od dvadeset grupa, a najskuplje stavke u poslu od 2,55 milijuna eura bez PDV-a bile su: stroj – glavni motor (657 tisuća eura), paluba – garaža (450 tisuća eura) te grupe ugostiteljstvo (298 tisuća eura) i elektro radovi (282 tisuće eura). Stavke koje su još premašile sto tisuća eura bile su: stroj – tankovi (189 tisuća eura), oplata vanjske palube (150 tisuća eura) i opći poslovi (188 tisuća eura)."
Lp
Zna se kakva je cijena kad je hitno i kad samo jedan majstor ti može popraviti to šta si sam zeznuo.
Ovakvi poslovi za Lenac su bolji od američkih vojnih brodova.
I još jedna stvar. Poslovično oprezna i pesimistična uprava je u novom financijskom izvještaju konačno optimistična za predstojeći kvartal i najavila dosta novih brodova za remont tako da će biti zanimljivo vidjeti rezultat za drugi kvartal.